Welk blackheadremovalmasker oid?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Welk blackheadremovalmasker oid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-18 09:25

Mijn vriend heeft wat mee-eters op zn neus en daar willen we wat aan doen. :Y)

Maar er zijn zoveel verschillende producten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wat werkt nou echt goed?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Captain

Re: Welk blackheadremovalmasker oid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 09:41

Ik gebruik die van de kruidvat eigen merk, trek er best wel wat uit. :j Zijn gewoon van die witte pleisters die je 10/15 minuten moet laten zitten.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 09:47

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-18 10:42

Oh joh, dat klinkt niet best...

Hij zei dat die van het Kruidvat bij hem iig weinig deden. Maar nu vraag ik me af of je 't überhaupt wel moet gebruiken...

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:50

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie