Zelfbruiner tips?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:41

Ik heb EINDELIJK een super oplossing voor mijn melkflessen gevonden.
Alle zelfbruiners die ik gebruikte gaven vlekken en het duurt ook enorm lang voor je niet meer 'afgaf' aan de bank enzo. Sinds kort gebruik ik Sally Hansen Glow Legs:

https://www.douglas.nl/Verzorging-Zonve ... 53428.html

Ik vind het fantastisch spul, je haalt er nét dat enge witte mee af en kan het mooi gelijkmatig uitsmeren zonder vlekken. Het eniige 'nadeel' is dat het niet blijft zitten als je gaat douchen en je het erna weer moet bijwerken.

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:54

Gebruiken jullie de 1 hour van St Moriz?

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+13

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

turtlelito

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:56

N.a.v. dit topic ook net besteld: de St Moriz Mousse en 1 hour.... De exfoliator is helaas uitverkocht, maar ik heb vast nog wel iets scrubbigs liggen.

Ik ben heel benieuwd! Hoeft niet super bruin te worden, minder intens wit is ook al goed :) .

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:58

Ik ga ook bestellen zag dat bij bol.com de scrub nog op voorraad is, dus ga daar wel even bestellen

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+13

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:10

Ah ja, als je het vaker wil doen is spraytan best prijzig inderdaad.

Wel onwijs zonde dat je huidskleur je zo onzeker maakt, nergens voor nodig!
Mensen die het niet willen zien kijken maar lekker de andere kant op zeg ik altijd. Ben er zelf ook vaak zat mee gepest maar ik weiger tegenwoordig om me er wat van aan te trekken. Is het leven veel te kort voor en andere mensen veel te onbelangrijk. ;)

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:17

BarbaLala schreef:
Spraytan laten doen, zelfbruiner is gewoon 9-10x nooit een succes. Spraytan heb je tot 14 dagen lang een perfect egaal diepbruine kleur zonder dat het oranje lijkt en zonder strepen!


Bij mij is het 10 van de 10 keer een succes hoor. Ik gebruik het Kruidvat huismerk en die werkt als een tierelier. Gewoon elke dag een dun laagje erop na het douchen, ideaal. Niks geen strepen of een oranje kleur. Dun is wel belangrijk, als je het er te dik op doet krijg je denk ik wel strepen.

Kaitlyn

Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:39

Ik ga overigens tegenwoordig gewoon onder de zonnebank. :+

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:42

Groots fan van de Loving Tan 2-uurs mousse. Wel met de bijbehorende handschoen om het aan te brengen. Kan eigenlijk niet fout gaan en geeft een mooie 'olijfachtige' bruine kleur. Ik zou wel adviseren meteen (minstens) voor de Dark te gaan en de Medium te laten staan, die geeft eigenlijk maar heel weinig kleur. :)

Ladyingreen

Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:48

Ik gebruik ook Kruidvat bruin zonder zon. En dat vind ik best prima! Lekker gemakkelijk na het douchen op mijn benen, flink uitsmeren en dezelfde dag nog zie je het bij-bruinen. Ik moet maar eens doorsmeren, want ik ben wel benieuwd naar andere merken die hier genoemd worden!

Cabelona

Berichten: 1695
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:59

Ik gebruik in het vroege voorjaar de Dove Summer Glow lotion. Is wel een zelfbruiner, maar niet een extreme. Het haalt net dat tintje wit eruit, maar je wordt niet het typische zelfbruiner oranje.


Geld verdienen met het schrijven van artikelen: Klik hier

Eleionomae

Berichten: 19588
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:18

Ik gebruik de st moriz altijd zonder scrub. Even stevig de knieën en ellebogen wassen met een washandje en je bent er ook :)
Ik heb de mousse en de lotion, vind beide prima.

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:35

Organic Tan :j De choco mouse. Binnen een uur een mooie teint, binnen 4 u echt bruin. Afspoelen op het moment dat jij blij bent met de kleur.
Stinkt niet, plakt niet, vlekt niet. Na een halfuur kan je je aankleden.

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 12:37

Nooo tegen de tijd dat ik kan bestellen vanavond is het overal uitverkocht :P

Summer Glow van Dove doet voor mij niks helaas.. De light/medium variant echt 0,0 en de medium/dark variant word ik enorm streperig oranje van :=

@BarbaLala; onzeker niet hoor, maar ik vind het gewoon niet mooi. Van boven ben ik behoorlijk bruin en dan ziet het er gewoon heel gek uit als er 2 van die spierwitte benen onder m'n jurkje vandaan komen. Net alsof m'n bovenlijf en benen niet bij elkaar horen zeg maar haha.

turtlelito

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:47

Hier is de St Moriz super bevallen. Ik heb de 'normale' mousse (medium) gebruikt, echt een subtiel tintje gekregen. Ik heb alleen mijn benen gedaan, dat is onder vlekken of wat dan ook gelukt. Kwam er alleen na twee dagen achter dat je op mijn vingers bruine streepjes zag bij mijn ringen (had wel mijn handen gewassen, maar daar geen extra aandacht aan besteed). Maar met een beetje scrub kwam dat ook goed.

Zit er nu sinds donderdag op en het is op mijn benen nog steeds zichtbaar, ga vandaag even scrubben en het nog een keer doen om mijn nieuw verworven kleurtje op pijl te houden. :D

Benoite

Berichten: 690
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:06

Hier al jarenlang fan van lancome tanning producten.. Met nate handen aanbrengen en Let op daglicht zorgt voor de kleur.. Lang ooit lang geleden ging ik met net ingesmeerde benen slapen, dan kon het mooi snachts inwerken.. :)). Dat werkt dus niet |o. Na 2 x smeren heb ik een fijn jurkjes kleurtje zonder troep, oranje kleur en vieze tanning lucht!

Not my monkey, not my circus!

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:18

turtlelito schreef:
Hier is de St Moriz super bevallen. Ik heb de 'normale' mousse (medium) gebruikt, echt een subtiel tintje gekregen. Ik heb alleen mijn benen gedaan, dat is onder vlekken of wat dan ook gelukt. Kwam er alleen na twee dagen achter dat je op mijn vingers bruine streepjes zag bij mijn ringen (had wel mijn handen gewassen, maar daar geen extra aandacht aan besteed). Maar met een beetje scrub kwam dat ook goed.

Zit er nu sinds donderdag op en het is op mijn benen nog steeds zichtbaar, ga vandaag even scrubben en het nog een keer doen om mijn nieuw verworven kleurtje op pijl te houden. :D


Ik heb het ook gekocht nav dit topic. Maar moet je het na insmeren nou na 1-6 uur weer afspoelen? En zo ja na hoeveel tijd heb je dat gedaan?

[o]

turtlelito

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:37

De normale mousse inderdaad wel (ik heb ook die 1 uur versie gekocht, maar die nog niet gebruikt). Die moet je minstens 4 tot 6 uur laten zitten en dan afspoelen. Ik heb het na ruim 4 uur gedaan, dan zie je ook echt bruin 'wegspoelen' in de douchebak zeg maar. Daarna geeft het niet meer af en bruint het ook nog wat verder.

Dovahkiin

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:53

GQMMS schreef:
Marc Inbaine, wel aanbrengen met de handschoen van Marc Inbaine. Krijg je het beste resultaat


Hier zweer ik bij. Ik gebruik het vooral voor mijn benen en buik aan het begin van de zomer. Tot ik zelf bruin genoeg ben gekleurd door de zon

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-18 18:47

Ik heb ook de St Moriz gekocht, maar nog niet durven gebruiken haha. Ik las ergens dat je moet gaan slapen met dat spul en het er dan in de ochtend af moet spoelen, alleen dan zitten je lakens toch helemaal onder?

Dieuwke_
Berichten: 4534
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 18:58

Ik volg even, ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik loop zelf ook met van die melkflessen. Doe je een voor en na foto? *D

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 07:37

Vanillia schreef:
Ik heb ook de St Moriz gekocht, maar nog niet durven gebruiken haha. Ik las ergens dat je moet gaan slapen met dat spul en het er dan in de ochtend af moet spoelen, alleen dan zitten je lakens toch helemaal onder?


Dat vraag ik me dus ook af. Wat doe je in die tijd, kun je dan wel gewoon kleren aan en op de bank zitten ofzo? Of moet je verplicht in je blootje door het huis heen lopen?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

c_alsemgeest

Berichten: 20566
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 07:56

Ik wil vooral sowieso even melden dat ik een beetje gek ben... maar dit is hoe ik het doe;

's-avonds laat douchen, en scrubben...
Rubberen handschoentjes aan, de mit erover en smeren maar. Daarna loop ik even naakt rond tot het goed droog is, minuutje of 20.
Daarna ga ik lekker slapen... en ik heb voor de zelf bruiningsmomenten speciale donker beddengoed en hoeslaken aangeschaft :')
Volgende ochtend douchen en je bent prachtig bruin.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:11

Haha fijn die antwoorden. Ik ga eens even een goed moment inplannen hier voor mijzelf. Ik heb geen speciaal beddengoed haha dus ik ga denk ik begin van de avond insmeren. Eind van de avond douchen en dan badlaken eronder met slapen.

[o]

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:55

Misschien een idee om begin van de avond te smeren en op een donker hoeslaken op de bank zitten en voor je naar bed gaat af te spoelen? Of zou dit niet werken?

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+13

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

c_alsemgeest

Berichten: 20566
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 12:55

madeliefw schreef:
Haha fijn die antwoorden. Ik ga eens even een goed moment inplannen hier voor mijzelf. Ik heb geen speciaal beddengoed haha dus ik ga denk ik begin van de avond insmeren. Eind van de avond douchen en dan badlaken eronder met slapen.

als je eenmaal gedoucht bent is mijn ervaring dat het niet zo heel veel meet af geeft.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Bielsje, Googlebot, lambiek_lief, Padoertje en 44 bezoekers