Tsja en toen kwam je er achter

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:54

Ik zou juist zeggen: Denk vooral aan je kinderen en relatie zónder daarbij aan jezelf voorbij te gaan.

Vóóral jezelf denken is redelijk één dimensionaal vind ik.....


SG1985
Berichten: 565
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:59

Ik heb respect. Ik vind je sterk. Ik vind je rationeel.

Toch denk ik dat je erg teleurgestel d gaat blijven. Once a cheater...
Ik geloof er niet in.... Ik kan mij namelijk niet voorstellen waarom hij jou dit heeft aangedaan en jou in deze positie heeft gebracht!
Los van zijn problematiek.
Je weet wat goed en fout is.
Iemand bedriegen is fout. Los van de verlangens en geaardheid.

Bios en lieve appjes compenseert 7 jaar toch niet? Een leugen van 7 jaar.
Ik gun je iemand die volledig aan je toegewijd is... het spijt me.

Als je van een afstand kijkt? Gun je jezelf deze situatie? Je kinderen?
Hij had door het stof moeten gaan.

Ik wens je veel kracht.

rink

Berichten: 1844
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:57

TS hoe gaat het momenteel met je?

Als paardrijden makkelijk was, had het wel voetbal geheten..

Nadia85
Berichten: 55
Geregistreerd: 29-05-18

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 10:05

Even een update

Vriend doet heel erg zijn best, heb hem eigenlijk nog nooit zo lief meegemaakt of naja hij houd ontzettend veel rekening met mij. en hij begint steeds makkelijker te praten en te snappen dat ik hier behoefte aan heb. Ook over gewoon de dagelijkse dingen.
We gaan binnenkort even vakantie boeken..
Dan hoop ik savonds echt goede gesprekken te hebben.. Dan heb je daar alle tijd en rust voor..

Momenteel is het werk en alles om in heen heel druk.. Savonds pas rond 23 uur in huis komen is volkomen normaal momenteel..

Maar dat ik hier nu nog ben
En waardeer dat hij echt zijn best doet voor mij
Betekend niet dat ik het ook goed vind zo
Ik vind dat hij mij nog veel heeft uit te leggen, en flink door het stof mag
Maar hoop dus dat dit in de vakantie in rust besproken kan worden..


En dan zien we wel weer verder..

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:14

Wat fijn dat hij zo zijn best doet en ruimte laat voor jou! Hopelijk geeft de vakantie jou rust en ruimte te geven om een beslissing te nemen die voor jou goed voelt!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:18

Mooie update TS. Ik hoop dat de vakantie je iets goeds gaat brengen, hoe dat er ook uit moge zien.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

justkid

Berichten: 11814
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:48

Fijn dat je een update geeft :) Ik denk dat we hier allemaal hopen dat het uiteindelijk goed voor je uitpakt. :j

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:57

Nadia85 schreef:
Even een update

Vriend doet heel erg zijn best, heb hem eigenlijk nog nooit zo lief meegemaakt of naja hij houd ontzettend veel rekening met mij. en hij begint steeds makkelijker te praten en te snappen dat ik hier behoefte aan heb. Ook over gewoon de dagelijkse dingen.
We gaan binnenkort even vakantie boeken..
Dan hoop ik savonds echt goede gesprekken te hebben.. Dan heb je daar alle tijd en rust voor..

Momenteel is het werk en alles om in heen heel druk.. Savonds pas rond 23 uur in huis komen is volkomen normaal momenteel..

Maar dat ik hier nu nog ben
En waardeer dat hij echt zijn best doet voor mij
Betekend niet dat ik het ook goed vind zo
Ik vind dat hij mij nog veel heeft uit te leggen, en flink door het stof mag
Maar hoop dus dat dit in de vakantie in rust besproken kan worden..


En dan zien we wel weer verder..

Niet om direct negatief te zijn maar dit vind ik normaal gedrag voor twee partners in een relatie, je best doen, er voor elkaar zijn, luisteren enz.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:14

Nadia85 schreef:
Maar dat ik hier nu nog ben
En waardeer dat hij echt zijn best doet voor mij
Betekend niet dat ik het ook goed vind zo
Ik vind dat hij mij nog veel heeft uit te leggen, en flink door het stof mag

Hier reageer ik toch even op. Je hebt alle reden om hem door het stof te laten kruipen, om tekst en uitleg te eisen en kwaad en teleurgesteld te zijn.

Bedenk je wel dat dit ook een keer klaar moet zijn. Zeker als jullie besluiten er echt voor te gaan samen, ondanks alles, moet jij het ook los kunnen laten en verder kúnnen gaan met hem. Het heeft namelijk geen enkele zin om hem levenslang te confronteren hiermee en te verwachten dat hij het goed maakt.
Dan is jullie relatie namelijk nog steeds niet gelijkwaardig.

Neem dit ook mee in je ovetwegingen, TS. Bedenk of jij dit ooit los kunt laten. Succes!

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:24

bericht geplaatst door Nadia85: 29-05-18 19:40 schreef:
Nu zijn we inmiddels wat weken verder.


Ik quote even je eerste bericht. Kijk eens naar de datum. Ik begrijp dat dit soort beslissingen niet over een nacht ijs genomen worden, maar na 2 maanden heeft hij nog niet de tijd willen nemen om met jou te praten. Dat vind ik niet een teken van 'zijn best doen'.

Ik vind dat je er best wat meer druk op mag zetten. Bedrijf of geen bedrijf, jij verdient beter.

You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it.

Nadia85
Berichten: 55
Geregistreerd: 29-05-18

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 17:35

Momenteel is er echt geen tijd
Beide slapen momenteel maar zo'n 4 a 5 uur..
Ga hier verder niet te veel op in ivm herkenbaarheid..
Maar binnen de mogelijkheden die er wel zijn, doet hij zijn best..

Maar momenteel is er gewoon even geen tijd om dit soort serieuze gesprekken te voeren

Vandaar in de vakantie tijd daar onder andere voor... Dan hebben we rust, geen werk, geen afleidende factoren, of onverwachte visite etc etc..

Dan moet hij gaan praten, wil ik alles weten, hoe wie wat waar waarom en wanneer..
En daarna kan ik pas beslissen of ik dit achter mij kan laten en of ik verder met hem wil of niet..

Maar dat hij nu echt zijn best doet voor mij, is wel fijn. Maar dat maakt natuurlijk niet alles goed..

Jinthe1

Berichten: 1918
Geregistreerd: 31-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:59

Ik begrijp je helemaal Nadia. Ik hoop dat de vakantie jullie goed zal doen en op de momenten dat het past de nodige goede gesprekken gehouden kunnen worden. Ondanks dat er nu even niet diepgaand gesproken wordt zal er in beide van jullie van alles omgaan. Het kost natuurlijk ook tijd om te kijken of en wat je er samen nog van kan en wil maken. Niet iedereen zou dezelfde keus maken en velen waren het afgetrapt. Ik heb juist heel veel respect hoe jij het oppakt. Mochten jullie er wel samen uitkomen dan zou dat mooi zijn. Mocht het toch niet lukken om welke reden dan ook dan kun je jezelf nooit verwijten dat je niet alles uit de kast gehaald hebt. :(:)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 23:12

Wat fijn dat jullie er tussen alle drukte door toch mee bezig zijn en deze vakantie gepland hebben.

Iedereen kan wel zeggen dat hij nu weleens wat mag doen etc, maar het is echt nog wel heel kort. Natuurlijk los je het liefst alles snel op, maar meestal loop je dan weer snel tegen problemen aan. De tijd nemen en even samen weg zal meer duidelijkheid geven denk ik.

En het is jouw leven, jouw keus!

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 08:21

Ergens is die tijd wellicht ook wel goed, zodat je geen "overhaaste" beslissingen maakt, je kan wennen aan het idee dat dit grote geheim nu bekend is, en zeker voor je man ook, dat die kan wennen aan het idee om te moeten praten en alles vertellen.

Want dat had nooit gelukt als je het direct zou eisen.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 02:08

jeetje, hier schrik ik toch wel van. :oo :oo :oo

ik weet niet wat ik zeggen moet, maar wil de ts heel veel sterkte en succes wensen bij haar keuzes. Y;( Y;( Y;(

SG1985
Berichten: 565
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:26

Hoi Nadia, hoe gaat het nu?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:44

Ik weet niet of ik hier al ooit op gereageerd heb haha :+
Maar TS, ik wil wel even kwijt dat ik je een erg moedige en sterke vrouw vind! Je komt heel rustig op mij over, en dat is heel goed. Rustig blijven in deze situaties is lastig, maar zorgt er wel voor dat je beter kunt nadenken. De vakantie vind ik een goed idee +:)+ En ik hoop dat dat het weer een stukje makkelijker maakt voor jullie beide om erover te praten.
Verder zou ik zeggen, blijf je gevoel volgen en inderdaad niks overhaasten. Ik wens je veel sterkte en succes :(:)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:57

Persoonlijk.. denk ik dan: hoe kan het in vredesnaam dat jullie maar 4 a 5 uur per dag tijd hebben om te slapen? Is het werk geen uitvlucht geworden? Misschien ook even over praten tijdens de vakantie... op deze manier is het ook wel erg lastig voor jullie beiden om een relatie te hebben natuurlijk, en voor hem een goed 'excuus' om jou uit de weg te gaan. TS Ben jij gelukkig met deze relatie ? Zelfs als je het hele mannenverhaal even weg denkt?

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:07

Bizar hoe druk jullle het hebben.
De gezondheidsproblemen kloppen vanzelf wel aan.

Ben wel benieuwd hoe hij de afgelopen jaren tijd heeft gevonden voor zijn mannen-contact als jullie zo weinig tijd hebben/het zo druk hebben. :+ :o

Niet banketstaaf maar poetsen.

Nadia85
Berichten: 55
Geregistreerd: 29-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 13:15

Dat jullie veroordelen dat wij zo weinig tijd hebben snap ik..
Dit is nu eenmaal een drukke periode voor ons..later dit jaar weer rustiger..Maar nogmaals wil ik hier verder niet op ingaan..

De vakantie is geboekt maar duurt nog even voordat we weg gaan..
en verder vind hij en ook ik, dat het nu beter tussen ons loopt... We zijn er nog lang en lange niet.. Dat weet hij zelf ook.. Maar de korte momenten die we hebben samen zijn, zijn goed.

Of ik verder gelukkig met het leven ben wat we nu hebben. Ja, het is nu heel druk, eind dit jaar rustigere en dit zal nog een paar jaar zo zijn voordat we in rustig vaarwater komen (kwa werk etc) maar hebben ook al een paar jaren achter de rug..
Ook daar moeten we doorheen..

Maar ja ik ben wel gelukkig als dit hele gebeuren er niet was geweest, was ik nooit gaan twijfelen om te vertrekken.. En tuurlijk elke relatie's heeft up's en down's zo ook die van ons..

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:24

Nadia85 schreef:
Dat jullie veroordelen dat wij zo weinig tijd hebben snap ik..
Dit is nu eenmaal een drukke periode voor ons..later dit jaar weer rustiger..Maar nogmaals wil ik hier verder niet op ingaan..

De vakantie is geboekt maar duurt nog even voordat we weg gaan..
en verder vind hij en ook ik, dat het nu beter tussen ons loopt... We zijn er nog lang en lange niet.. Dat weet hij zelf ook.. Maar de korte momenten die we hebben samen zijn, zijn goed.

Of ik verder gelukkig met het leven ben wat we nu hebben. Ja, het is nu heel druk, eind dit jaar rustigere en dit zal nog een paar jaar zo zijn voordat we in rustig vaarwater komen (kwa werk etc) maar hebben ook al een paar jaren achter de rug..
Ook daar moeten we doorheen..

Maar ja ik ben wel gelukkig als dit hele gebeuren er niet was geweest, was ik nooit gaan twijfelen om te vertrekken.. En tuurlijk elke relatie's heeft up's en down's zo ook die van ons..


Ik veroordeel niet :(:) ik probeer t gewoon van een andere kant te belichten. En ja, iedere relatie heeft ups en downs. Hoe vind je het om hiermee om te gaan, nu wetende waar hij ook een aantal uur per week zijn tijd heeft doorgebracht in het verleden? Wel heftig, dat het al jaren zo druk is met werken.. hoop voor jullie dat jullie op vakantie weer dichterbij elkaar kunnen komen.

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:49

Zuchini schreef:
Persoonlijk.. denk ik dan: hoe kan het in vredesnaam dat jullie maar 4 a 5 uur per dag tijd hebben om te slapen? Is het werk geen uitvlucht geworden? Misschien ook even over praten tijdens de vakantie... op deze manier is het ook wel erg lastig voor jullie beiden om een relatie te hebben natuurlijk, en voor hem een goed 'excuus' om jou uit de weg te gaan. TS Ben jij gelukkig met deze relatie ? Zelfs als je het hele mannenverhaal even weg denkt?

Hier ook een man die maar weinig slaapt door de weeks, gewoon echt druk met het werk. Vaak om 23.30 naar bed en om 04.30/4.45 gaat de wekker weer. Meestal heeft hij alleen zondag de kans om wat uit te slapen.

Nadia ik vind je sterk overkomen en weloverwogen beslissingen neemt. Maar cijfer je zelf en je gevoel niet weg.
Ik weet hoe het is om samen te leven met een man die veel werkt en weg is, en daarbij kinderen te hebben. Nu zijn die van ons al wat ouder, dus dan word het toch weer wat makkelijker. Maar waak ervoor dat er altijd ook even "Nadia" tijd overblijft.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Dovahkiin

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:01

Ik heb het topic een tijdje gevolgd maar nog niet gereageerd omdat ik niet precies weet wat ik moet reageren.

Allereerst heel veel sterkte en knap dat je het zo oplost. Ik ben daar te ongeduldig voor, te impulsief misschien, en zou de relatie eigenlijk al vrij snel afgebroken hebben. Het is hoe dan ook vreemdgaan wat hij heeft gedaan en ik krijg niet het idee dat hij begrijpt wat hij heeft gedaan. Hij erkent imo niet, en zoals ik het lees (dus wil niet zeggen dat het zo is) heeft hij er ook geen prioriteit van gemaakt om het op te lossen/uit te praten.

Hoe druk je leven ook is, de dingen die je echt belangrijk vindt die bespreek je. Al moet dat om 01:30 in de nacht.

Edit: Dit is geen verwijt naar jou toe TS. Ik vind het bewonderenswaardig dat je zo veel geduld kan opbrengen, zoals ik al zei; ik zou dat niet kunnen.

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:00

Hoe is het nu?

SG1985
Berichten: 565
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 10:14

Overwegen jullie relatietherapie?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, JitskeJeldau, mokkaboon, Sure_lee en 45 bezoekers