Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:02

ClauH schreef:
Ik hoef er niet uit te komen zien als een geschrokken konijn :')


_O- _O-

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:32

Grappige en treffende omschrijving!

Ik vraag me bij steeds meer bn-'s af jij ook? Die kijken inderdaad vreemd anders.

Hc, bij jou lijkt het goed gedaan. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:37

bij strafpeiters/advocaten zie je dat vaak: iets te verbaasde blik. Zelf noemen ze dat een "open blik" :')

Ik houd het wel ff bij mijn stickertjes voorlopig. Zo lang ik nog 2 x per dag moet uitmesten en hooi sjouwen, zie ik het niet zitten.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:48

Morrie schreef:
Ik houd het wel ff bij mijn stickertjes voorlopig. Zo lang ik nog 2 x per dag moet uitmesten en hooi sjouwen, zie ik het niet zitten.


Ja maar, ja maar... het punt is dat je het daarna BETER ziet Els ;)

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:50

Huertecilla schreef:
Morrie schreef:
Ik houd het wel ff bij mijn stickertjes voorlopig. Zo lang ik nog 2 x per dag moet uitmesten en hooi sjouwen, zie ik het niet zitten.


Ja maar, ja maar... het punt is dat je het daarna BETER ziet Els ;)


kom jij dan een weekje uitmesten en zo bij mij HC???

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:52

Ik zou het alleen om medische reden laten doen.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:12

Huertecilla schreef:
Morrie schreef:

Ja maar, ja maar... het punt is dat je het daarna BETER ziet Els ;)


kom jij dan een weekje uitmesten en zo bij mij HC???



Mijn zoon :)*


Tja Anjali, mijn mening ook. Het is ongelooflijk hoeveel opmerkingen ik nu krijg over de onderste oogleden en de wazige blikken als ik opmerk dat het uiterlijk het punt niet was noch is voor mij.
En ik maar denken dat het om het innerlijk ging O:) _O- _O-
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 25-05-18 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-18 15:21

Ik heb niet echt "last" van het "beperkte" zicht, maar meer van de ontzettende koppijn die ik krijg door heel de dag mijn wenkbrauwen op te trekken. := (Als ik dat niet doe, wordt mijn zicht wel beperkt en dat is irritant met kantoorwerk waarbij je heel de dag moet lezen en typen).

Ga eerst de pleisters proberen :j

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:36

Frummels schreef:
Ik heb niet echt "last" van het "beperkte" zicht, maar meer van de ontzettende koppijn die ik krijg door heel de dag mijn wenkbrauwen op te trekken. := (Als ik dat niet doe, wordt mijn zicht wel beperkt en dat is irritant met kantoorwerk waarbij je heel de dag moet lezen en typen).

Ga eerst de pleisters proberen :j

Dat is dus wel een medische reden.maar als je het met pleisters kunt oplossen is dat ook goed.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:23

Ik heb (nog) geen knallende koppijn maar de hele dag zware oogleden. 's-Avonds zou ik het liefst ook al om 9 uur naar bed gaan.
Eenmaal op bed kan ik niet slapen.
Mijn ogen vallen dus niet dicht van vermoeidheid maar gewoon door het gewicht.

Dus ja, wat is medisch?

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:37

ClauH schreef:
Ik heb (nog) geen knallende koppijn maar de hele dag zware oogleden. 's-Avonds zou ik het liefst ook al om 9 uur naar bed gaan.
Eenmaal op bed kan ik niet slapen.
Mijn ogen vallen dus niet dicht van vermoeidheid maar gewoon door het gewicht.

Dus ja, wat is medisch?


Inderdaad.
Ik word regelmatig héél moe van overgang van lief, soms tot hoofdpijn aan toe. Ziedaar medische redenen, zowel oorzaak als gevolg, voor ander lief O:)

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:40

Ik lees hier even dapper mee. Ik ben namelijk bang dat ik hier ooit ook aan “moet”.

Ik heb alleen een litekengevoelige huid. Dus ik durf niet goed.
Is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Littekens worden bij mij heel breed zeg maar.(als in niet een dun streepje)

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:49

Citaat:
Ik word regelmatig héél moe van overgang van lief, soms tot hoofdpijn aan toe. Ziedaar medische redenen, zowel oorzaak als gevolg, voor ander

_O-

Ik snap je helemaal... Word ook wel eens moe van mezelf. Heb mijn lief gezegd dat hij het vooral moet melden wanneer ik irritant bezig ben.
Dat werkt uiteraard niet, dan krijgt hij pas echt de wind van voren -:(-
Lief dat hij me nog steeds lief vindt!

Geen ervaring met littekens, helpt die bio oil niet? Met de plasma-pen krijg je als het goed is weinig litteken. Maar ik ben dinsdag pas aan de beurt dus kan er nu nog niets van zeggen.

Ik zal dinsdag na de behandeling een foto posten!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:28

Hoe doe je dat met pleisters dan?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:38

ClauH schreef:
Geen ervaring met littekens, helpt die bio oil niet? Met de plasma-pen krijg je als het goed is weinig litteken. Maar ik ben dinsdag pas aan de beurt dus kan er nu nog niets van zeggen.


Ik heb ooit een ganglion op mijn pols laten verwijderen. Daar hielp de litekencreme van biodermal niet.
Is echt een dike streep over mijn pols. Maar dat is niet met een plasma-pen gedaan....denk ik.

Hormonen???....ik wil het niet weten.

Laten we het voorzichtig zeggen....als ik ongestelt moet worden ben ik niet bepaald het allerleukste mens _O- Dus de overgang.....ik wil er nog niet aan denken.

Hannanas
Berichten: 13015
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:40

Frummels schreef:
Ik heb niet echt "last" van het "beperkte" zicht, maar meer van de ontzettende koppijn die ik krijg door heel de dag mijn wenkbrauwen op te trekken. := (Als ik dat niet doe, wordt mijn zicht wel beperkt en dat is irritant met kantoorwerk waarbij je heel de dag moet lezen en typen).

Ga eerst de pleisters proberen :j


Pfff als ik jou was zou ik niet langer wachten...je gaat zó blij zijn na de correctie!

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:52

NatasjavE schreef:
Laten we het voorzichtig zeggen....als ik ongestelt moet worden ben ik niet bepaald het allerleukste mens _O- Dus de overgang.....ik wil er nog niet aan denken.


Luister en huiver... tatatatááá´: Overgang is verwarrende combinatie van ongesteld én onbalans.
In mannentaal een paar dagen per maand voor reden vatbaar tussen pre-ms, ongesteldheid, post-ms en naar zelf herontdekken vervormde perceptie.

Ik heb er alle begrip voor.
Hoef er alleen geen slachtoffer van te zijn en heb zát eigen hormonen als medisch excuus }>

...en dat nav ooglidcorrectie _O-

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 19:49

Ik nog een meelezer die de bui ook ziet hangen over een jaar of 10 of zo.
Maar zolang het me niet direct stoort ga ik ook niets cosmetisch doen.
Bij een stalgenoot is het echt vreselijk mis gegaan. Enorm ontstoken en oedeem.
Loopt er al 6 weken mee en moet nu nog een keer geopereerd worden om de boel proberen te herstellen.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:00

Morrie schreef:
bij strafpeiters/advocaten zie je dat vaak: iets te verbaasde blik. Zelf noemen ze dat een "open blik" :')

Ik houd het wel ff bij mijn stickertjes voorlopig. Zo lang ik nog 2 x per dag moet uitmesten en hooi sjouwen, zie ik het niet zitten.


Vanaf dag 1 eergisteren doe ik 17 boxen..gaat helemaal prima hoor! Veel koelen..keertje extra zitten..niks aan het handje!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:07

Afbeelding

Het bewijs.. dag 2!

Lekker gezwollen maar kan er prima mee zien!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:15

Huertecilla schreef:
NatasjavE schreef:
Laten we het voorzichtig zeggen....als ik ongestelt moet worden ben ik niet bepaald het allerleukste mens _O- Dus de overgang.....ik wil er nog niet aan denken.


Luister en huiver... tatatatááá´: Overgang is verwarrende combinatie van ongesteld én onbalans.
In mannentaal een paar dagen per maand voor reden vatbaar tussen pre-ms, ongesteldheid, post-ms en naar zelf herontdekken vervormde perceptie.

Ik heb er alle begrip voor.
Hoef er alleen geen slachtoffer van te zijn en heb zát eigen hormonen als medisch excuus }>

...en dat nav ooglidcorrectie _O-


Ohhh ik heb medelijden met je.

Nee zo erg ben ik niet hooguit 1 a 2 dagen per maand. En meestal slik ik de pil door.

Ok..back on-topic.

Ik zie foto's voorbij komen.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:16

pol1 schreef:
[ [url=m/9ckFjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het bewijs.. dag 2!

Lekker gezwollen maar kan er prima mee zien!


Ohh dat ziet er al heel goed uit.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:50

NatasjavE schreef:
pol1 schreef:
[ [url=m/9ckFjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het bewijs.. dag 2!

Lekker gezwollen maar kan er prima mee zien!


Ohh dat ziet er al heel goed uit.


Voelt ook wel goed!

Voor de ongsteld ongemakken: spiraal was mijn redding! Nooit meer ongesteld! Top!

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:13

Ik zie hier mooie resultaten langskomen !
Zal er één van de volgende jaren ook moeten aan geloven denk ik :')
Voor nu wil ik graag die halve maantjes gaan proberen, maar waar bestellen / kopen jullie die ?

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:26

@Natasja: Niks erg voor me hoor, ik vermaak me juist kostelijk :D en hou er nog een ooglidcorrectie aan over ook :)*


@Pol: Dat ziet er HEEL goed uit zeg :j
Nauwelijks opgezet en geen bloeduitstortingen. Is omdat er niet veel weggehaald hoefde te worden een niet zo lang litteken en zal fijn mooi en snel herstellen. Helemaal +:)+

Nu bijna een hele week na de ingreep heb ik er eigenlijk nul last meer van. Nu komt de discipline om er geen druk door teveel inspanning op te zetten.
Beetje gered door de bel omdat de fietscross-les niet door gaat. Vanmiddag zelf een stukje heel rustig over onverhard rondtrappen. Ga met berglief en dat is niet zo'n ruige terreinfietser dus een automatische belastingsbegrenzer +:)+

@Sizzle: Je wil niet weten wat er allemaal voor complicaties bij kunnen optreden. Het blijft wel twee lagen vel open snijden en nog wel boven de ogen ook.
Omdat het bij mij zo'n grooooot verschil is, Maria het zo perfect gedaan heeft en ik snel herstel, wil berglief het ook terwijl het bij haar niet nodig is. Idem een goede platonische vriendin. In dit geval geldt dat waar een wil is er GEEN weg is :roll:

@Clau: Vind die verschrikt konijn look toch ook wel wat hebben hoor ;)