Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:02

Tijdens stage in het Spaarne in Haarlem een aantal keer meegeholpen tijdens de behandeling en de mooie resultaten gezien. De meeste patiënten kwamen omdat een vriendin het ook daar had laten doen en zo tevreden was met het resultaat. Het is een kleine ingreep die zoveel kan opleveren :j

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!


Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:03

ja ik heb voor een kliniek bij mij in de buurt gekozen omdat je eigenlijk zelf niet terug mag rijden met d'auto, dus dat was makkelijker voor degene die me moest brengen.
Een collega had, voor minder geld, ook supermooi resultaat bij een kliniek in of bij Baarn meen ik..

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:19

Velthuis of Bergman kliniek zijn goede opties.
Ik heb het 10 jaar geleden laten doen en was er heel blij mee. Inmiddels zou ik het bijna weer willen laten doen maar je kan het niet oneindig laten doen begreep ik. Het was wel een enorme verbetering. Nu wordt alles een beetje slap, voorhoofd, wangen ook etc. Dus de oogleden zelf zijn niet meer puur het probleem. I need a complete facelift. :D
Nou ja, misschien later. Vind ik mezelf nu wat te jong voor.
Ik heb het trouwens onder volledige narcose gedaan, ik ben geen held met plaatselijke verdovingen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:20

Ik kan mij niet voorstellen dat je niet in aanmerking komt voor vergoeding. Zeker op deze jonge leeftijd.
Ik ken er meerdere van 50+ en eentje van eind 30 die allemaal deze klachten hadden incl hele dag optrekken en hoofdpijn en ze hebben allemaal met een verwijzing via de huisarts het vergoed gekregen bij de verzekering.

Niet banketstaaf maar poetsen.

Amyyy

Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:21

Ik lees hier even mee! Ik laat een plasmabehandeling doen over 2 weken, omdat ik echt precies hetzelfde heb als jou. Alleen krijg jij geen rimpels van de hele dag je wenkbrauwen optrekken? Ik heb dat wel namelijk, dat vind ik dan ook weer niks _O-

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Supervixen

Berichten: 12748
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:37

Een collega van mij heeft het laten doen en werd ook vergoed bij haar. Ze zei dat ze het al tien jaar eerder had moeten laten doen. Het was haar zo meegevallen allemaal.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:54

Ik heb het vorig jaar laten doen. Beide ogen. Ben er zo blij mee...zou het zo weer doen is mij alles mee gevallen. Had van mijn buurvrouw die homeopaat is..medicatie gekregen en ik ben helemaal niet blauw geweest rondom mijn ogen. Het is mij toen alles mee gevallen.

Rosanneh1
Berichten: 633
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:09

Mijn moeder heeft het laten doen en is zeer tevreden! Ze heeft helaas nog wel laat van migraine. Mijn moeders arts gaf wel aan dat een ooglidcorrectie wel eens herhaald moet worden, helemaal als je het op een jonge leeftijd laat doen.

Mocht je een het snijden van een ooglidcorrectie een beetje eng vinden, kan je ook dmv botox een wenkbrauwlift laten doen of je oogleden laten laseren.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:12

Rosanneh1 schreef:
Mijn moeder heeft het laten doen en is zeer tevreden! Ze heeft helaas nog wel laat van migraine. Mijn moeders arts gaf wel aan dat een ooglidcorrectie wel eens herhaald moet worden, helemaal als je het op een jonge leeftijd laat doen.

Mocht je een het snijden van een ooglidcorrectie een beetje eng vinden, kan je ook dmv botox een wenkbrauwlift laten doen of je oogleden laten laseren.


Botox doet niet helemaal hetzelfde hoor.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Rosanneh1
Berichten: 633
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:13

Nabster schreef:
Rosanneh1 schreef:
Mijn moeder heeft het laten doen en is zeer tevreden! Ze heeft helaas nog wel laat van migraine. Mijn moeders arts gaf wel aan dat een ooglidcorrectie wel eens herhaald moet worden, helemaal als je het op een jonge leeftijd laat doen.

Mocht je een het snijden van een ooglidcorrectie een beetje eng vinden, kan je ook dmv botox een wenkbrauwlift laten doen of je oogleden laten laseren.


Botox doet niet helemaal hetzelfde hoor.


Zeker mee eens! Maar is wel een wat minder rigoureuze stap dan een correctie

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:42

Nabster schreef:
Botox doet niet helemaal hetzelfde hoor.


Beter: Botox doet helemaal niet hetzelfde.

Heb een tijdje gescharreld met een cosmetisch chirurge. Veel van geleerd. Had haar aanbod om gratis correctie te doen moeten aannemen |o
Heb haar vanmorgen een mail met adviesvraag gestuurd. Nu NL geen optie lijkt, weet zij wellicht wat.

www.homocaballus.net

Ragdollcat
Berichten: 14662
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:55

Ik had ergens gelezen: iets met infrarood laseren en krijg je ook een lift van zonder dat er een mes aan te pas hoefde te komen.

Is dat misschien iets voor jou om naar deze optie te gaan kijken?
Maar ik weet niet of het voor jouw geval mogelijk is?

Ikzelf zou hiervoor gaan, zonder operatie of mes.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 23-04-18 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

justdiesel
Berichten: 4939
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:55

Ik heb daar ook flink last van, lees dus even mee.

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Ragdollcat
Berichten: 14662
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 18:00

Tik op Google: ooglid laseren dan zie je veel info en de voor en na foto's.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 18:22

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

heel aardige mail terug en ze wil het voor kostprijs doen.
Scheelt me een reis, tijd en een zak euris :j

www.homocaballus.net

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:01

Oh das goed geregeld hc !

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:51

Cer schreef:
Oh das goed geregeld hc !


Krijg nét whatsap dat ze in mei naar Malaga komt voor een paar operaties en tijd voor me wil maken daar.
Even afstemmen met alles en iedereen. Phew, dat zou megasnel zijn!

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:09

Hêh wat ben ik blij. Had ik niet verwacht.
Mijn eerste serieuze, levensbedrijgende ongeluk liet de diepere littekens na welke nu de verzakking veroorzaken.
Destijds, alweer 44 jaar geleden, merkte de verpleegster in het ziekenhuis op dat ik daar een ooglidcorrectie voor nodig zou hebben. Ze krijgt gelijk.

De operatie op zich en het herstel kan ik me niet druk over maken. Jouw terugkoppeling Cer maakt helder dat het niet veel voorstelt. Gisteren ergere blutsen opgelopen op mijn benen en vanavond gewoon mijn trainingronde op de racefiets gebeuld.
Nee, dat moet ik na de correctie niet doen: Wel ijs en wel even rustig doen voorkomt zwelling en spanning op de hechtinkjes. Één weekeinde kan ik dat wel.

Idem eventuele littekens. Nu is ´date´ een zéér gerenommeerde plastisch chirurge dus het zal onzichtbaar zijn doch ook wel zichtbaar zou het niet opvallen.

Bedankt allemaal +:)+

www.homocaballus.net

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 07:00

Voor de mensen die het interessant vinden...

Voor, tijdens, en na... ik geloof dat ik na twee weken weer make up mocht gebruiken, maar ik moest wel 6 tot 8 weken wachten met sporten.. en daar moet je je echt aan houden want je voelt meteen druk op je oogleden als je je bloeddruk omhoog brengt..
De alleronderste rechtse foto is van zojuist

Spoiler:
Afbeelding

anjali
Berichten: 14911
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:45

Cer schreef:
Voor de mensen die het interessant vinden...

Voor, tijdens, en na... ik geloof dat ik na twee weken weer make up mocht gebruiken, maar ik moest wel 6 tot 8 weken wachten met sporten.. en daar moet je je echt aan houden want je voelt meteen druk op je oogleden als je je bloeddruk omhoog brengt..
De alleronderste rechtse foto is van zojuist

Spoiler:
[ [url=m/0Njlc3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind het wel mooi geworden bij jou.Omdat het niet al te strak is getrokken ziet het er heel natuurlijk uit.Ik zie wel eens filmsterren en bekende personen die het veel te hoog hebben laten optrekken .

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:49

Nou ja als je ziet hoe het was, is het opgeknapt :j

Ik vind het nog niet 100% maar dat is ook de vorm van mn ogen.. Ik zal nooit een hele open blik hebben. Ja dan moet ik t echt tot aan mn oren laten strak trekken :')

Hoewel ik wel zat te denken aan een subtiele wenkbrauwlift met botox...

Plaats je straks ook voor en na foto's, HC?
En Frummels :?

:D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 12:09

Oh dat is mooi geworden bij jou zeg <3

Als ik het nog durf, plaats ik zeker foto's :j

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:08

Cer schreef:
Plaats je straks ook voor en na foto's, HC?


:j

www.homocaballus.net

anjali
Berichten: 14911
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:38

Cer schreef:
Nou ja als je ziet hoe het was, is het opgeknapt :j

Ik vind het nog niet 100% maar dat is ook de vorm van mn ogen.. Ik zal nooit een hele open blik hebben. Ja dan moet ik t echt tot aan mn oren laten strak trekken :')

Hoewel ik wel zat te denken aan een subtiele wenkbrauwlift met botox...

Plaats je straks ook voor en na foto's, HC?
En Frummels :?

:D

Maar het is nu juist mooi! Het zijn jouw ogen .maar ik vind dat je het zo moet laten en er niets meer aan doen!Iets of wat geloken oogleden dat wordt "slaapkamerogen"genoemd en staat heel sensueel.Ik heb van mezelf hangende oogleden,en ik kwam ooit bij een dokter voor iets heel anders en die bood me een verwijsbrief aan voor een ooglidcorrectie.Dat had ze bij zichzelf laten doen en vond dat het bij mij ook zou kunnen. Ik was wel verbaasd want ik had helemaal geen last ervan en heb het dus ook niet laten doen.Als je er medische klachten van hebt is het heel wat anders vanzelfsprekend.Maar die open blik waar jij het over hebt vind ik niet mooi. Ik las trouwens over patienten waarbij het ooglid zo ver was opgetrokken dat ze hun ogen niet meer dicht konden krijgen.Wel opletten dus door wie je het laat doen.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:44

Frummels schreef:
Oh dat is mooi geworden bij jou zeg <3

Als ik het nog durf, plaats ik zeker foto's :j


Tuurlijk!!

*\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, c_alsemgeest, Facebook, Googlebot, GrapeshotBot, Hazna, Janneke2, Kaetibangsi, Sizzle, Tess__, TessaxQuincy, YandexBot en 42 bezoekers