Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (63%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
6 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 952


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:14

Ik ben blijjjjj.
Heb vanochtend na 13 maanden weer lipfillers 0,6 laten bijwerken. Arnica genomen heeft ontzettend geholpen, je ziet bijna niks geks. Vorige keer was ik echt bont en blauw dus ben super tevreden.

Ben trouwens bij Suzanne geweest in Utrecht, hele fijne arts en heel netjes geprikt. :)

lique68
Berichten: 331
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:14

Popstra schreef:
Ze lopen in Amerika gewoon heel ver vooruit op techniek enz. Dat is al jaren zo. De vraag daar is ook veel groter. Het is daar normaler dan hier.
Kijk maar naar de borstvergrotingen, die kwamen daar ook vandaan.
Er is nog 1 hele goede. Die staat bekend om zijn specialiteit de ,,ponytail lift,,
Ook hele mooie resultaten.
Ook doet hij borsten corrigeren. Ook heel netjes.

https://instagram.com/kaoplasticsurgery ... MyMTA2M2Y=

Dit is ook heel interessant bij volume verlies in het gezicht

https://www.instagram.com/reel/Ce3qsmcg ... MyMTA2M2Y=



even uit de meelees stand, wat een prachtige resultaten, heel natuurlijk ziet het eruit, wat een verschil !

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:28

Shaggy09 schreef:
Ik ben blijjjjj.
Heb vanochtend na 13 maanden weer lipfillers 0,6 laten bijwerken. Arnica genomen heeft ontzettend geholpen, je ziet bijna niks geks. Vorige keer was ik echt bont en blauw dus ben super tevreden.

Ben trouwens bij Suzanne geweest in Utrecht, hele fijne arts en heel netjes geprikt. :)


Fijn Shaggy!

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:31

Earth schreef:
Je moet nog wel even sparen voor een ponytail lift bij hem, kosten: $200.000 dollar :wow: :wow: :wow: :wow:


Ja dit gaat nergens over natuurlijk. Dat is onbetaalbaar.
Wel prachtige resultaten trouwens. Maar in NL betaal je ongeveer 5000 euro dacht ik voor een standaard facelift. Met bijkomende dingen ben je iets meer kwijt.

Raineri
Berichten: 6218
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 16:08

Earth schreef:
Je moet nog wel even sparen voor een ponytail lift bij hem, kosten: $200.000 dollar :wow: :wow: :wow: :wow:



Hoe zegt men het ook alweer?
“You’re not ugly you’re just poor.” :')

Popstra
Berichten: 13726
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 16:33

Raineri schreef:
Bokt trip naar Amerika :')
Popstra, naar welke kliniek is jouw vriendin geweest?

Bij Hylke Schouten in het Spaarne ziekenhuis

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 16:38

Die vetcellentransplantatie in het gezicht is in Denemarken gebeurd. Iets dichterbij :D

Popstra
Berichten: 13726
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 16:54

Zal ook wel wat kosten :$

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:45

Suzanne F. schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik ben blijjjjj.
Heb vanochtend na 13 maanden weer lipfillers 0,6 laten bijwerken. Arnica genomen heeft ontzettend geholpen, je ziet bijna niks geks. Vorige keer was ik echt bont en blauw dus ben super tevreden.

Ben trouwens bij Suzanne geweest in Utrecht, hele fijne arts en heel netjes geprikt. :)


Fijn Shaggy!


:D

Sporten jullie trouwens 48 uur tot na de behandeling niet of kun je dat met een korrel zout nemen? Lees overal wat anders en zou morgenavond eigenlijk wel heel graag gaan sporten, maar ben normaal wel heel erg van nazorg richtlijnen volgen.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:41

Ik ben gisteren bij Suzanne geweest.
Volgens mij is het niet sporten voor het zweten en dat doe ik sowieso vrij weinig tijdens het sporten in de winter haha dus heb gewoon paardgereden.

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:59

Ik sport sowieso niet. :') Dus geen idee. Ik blijf wel uit de zon die dag, vooral bij Botox. Dit ivm het (tegengaan van) verspreiding.

Raineri
Berichten: 6218
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:08

Zou het wel volgen Shaggy. Je kunt altijd low impact nog wat doen. Ik wacht ook altijd 2-3 dagen wel

Farjen

Berichten: 7983
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:51

N4N4 schreef:
Ik weet niet wat HIFU is , maar heb sinds vorige week de 2e behandeling gekregen met profilo.
Zie zeker daadwerkelijk verschil :)


Hifu is met ultrasone:
https://www.dermasthetics.be/hifu-2/

Profilo klinkt ook interessant..
Ik stoor me aan mijn kraaienpootjes/fijne lijntjes/grove poriën maar ik wil geen botox laten inspuiten..


Ooit trouwens bij een PC gewerkt en daar deden ze veel aan micro-fat en nano-fat maar bij de meeste was het na 3 maanden niet meer zichtbaar. Die stamcel-therapie uit Denemarken is wel een prachtig resultaat !

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:09

Raineri schreef:
Zou het wel volgen Shaggy. Je kunt altijd low impact nog wat doen. Ik wacht ook altijd 2-3 dagen wel


Ja ik denk dat ik morgenavond ga, ik las net in nazorg bijlagen dat het <24 niet mag. Morgenavond is het >24 uur na behandeling en dan doe ik het gewoon op een laag pitje.

Vind het soms zo verwarrend want ene kliniek zegt 48 uur andere zegt 24, weer ergens anders lees ik helemaal geen termijn.

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:45

HiFu ziet er interessant uit.. maar kan niet in combinatie met Botox.. ik ben benieuwd wat de wachttijd dan is..?

Binoche
Berichten: 531
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 19:27

Ooit trouwens bij een PC gewerkt en daar deden ze veel aan micro-fat en nano-fat maar bij de meeste was het na 3 maanden niet meer zichtbaar. Die stamcel-therapie uit Denemarken is wel een prachtig resultaat ![/quote]

bedoel je hiermee de injectie van eigen vet in je gezicht? Dat was ik eventueel aan het overwegen. Hoelang duurt het erna eer je er weer toonbaar uitziet, en heb je een prijsindicatie?

Farjen

Berichten: 7983
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 21:06

Binoche schreef:
Ooit trouwens bij een PC gewerkt en daar deden ze veel aan micro-fat en nano-fat maar bij de meeste was het na 3 maanden niet meer zichtbaar. Die stamcel-therapie uit Denemarken is wel een prachtig resultaat !


bedoel je hiermee de injectie van eigen vet in je gezicht? Dat was ik eventueel aan het overwegen. Hoelang duurt het erna eer je er weer toonbaar uitziet, en heb je een prijsindicatie?[/quote]

Ja inderdaad, ze doen een klein beetje liposuctie (zie je achteraf niets van dus je komt niet slanker buiten :P )
En dan naar gelang de aan te pakken zone is het micro-fat of nano-fat.
Zo deden sommige mensen het voor donkere kringen onder de ogen bijvoorbeeld (dat was dan nano-fat). Sommige deden het dan om rokerslijntjes ed op te vullen (micro-fat).

Prijs was al snel 3000 en meer. Maar je mag geen gewicht verliezen erna of veel cardio-sport doen want dan is het vet dus snel weg

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 21:55

Als geld geen rol speelde dan had ik sowieso liposuctie laten doen en dat op andere plekken weer in laten spuiten. Bijvoorbeeld ook in de borsten. Maar dat zijn echt onbetaalbare dingen.

c_alsemgeest

Berichten: 20650
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:59

Earth schreef:
Je moet nog wel even sparen voor een ponytail lift bij hem, kosten: $200.000 dollar :wow: :wow: :wow: :wow:


Ik ging van:
*ik ga een reis boeken voor die ponytail lift

Naar:
*uhm, oké laat maar

:+
Wat een prijs joh :')
Ga nog even sparen en staatsloten kopen _O-

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:02

T is hier wel goedkoperder toch? Ben je ook sneller weer thuis :+

c_alsemgeest

Berichten: 20650
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:04

Ja dokter Don doet het voor 2900.
Maar in NL heb je zo weinig voor en na foto's vind ik.

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:08

Ik ben aan het sparen voor een S lift, dat is volgens mij het omgekeerde van een Ponytail (althans, S lift is de onderkant, Ponytail de bovenkant dacht ik) ..
Maar toen zei de botoxdokter dat je dat ook met fillers kunt fixen.. dus misschien is een tussenoplossing de fillers, en als die helemaal weg zijn (die lossen toch op?) en als ik wat ouder ben, de S lift

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 19:17

Ik heb trouwens even een andere vraag.
Ik heb echt een klein voorhoofd en laat tot nu eens per halfjaar frons botoxen.
Maar hierdoor ga ik meer de wenkbrauwen optrekken en nu krijg ik meer lijnen in het voorhoofd (of het valt me nu gewoon meer op).
Ben alleen dus bang dat wenkbrauwen gaan hangen als ik voorhoofd laat doen, of is dat niet mogelijk als ik frons erbij neem?

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 08:59

Ik heb Botox in mijn frons en de lijnen in mijn voorhoofd zijn behandeld met een filler. Mijn wenkbrauwen zijn niet gaan hangen.
Ik ben er erg blij mee. De rimpels zijn zo goed als weg maar alles beweegt nog wel. (Als ik m’n wenkbrauwen optrek zie je dan natuurlijk wel weer rimpels)

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:23

Seven_OfNine schreef:
Ik heb Botox in mijn frons en de lijnen in mijn voorhoofd zijn behandeld met een filler. Mijn wenkbrauwen zijn niet gaan hangen.
Ik ben er erg blij mee. De rimpels zijn zo goed als weg maar alles beweegt nog wel. (Als ik m’n wenkbrauwen optrek zie je dan natuurlijk wel weer rimpels)


Van een filler gaan ze ook niet hangen. Van Botox in je voorhoofd kunnen ze gaan hangen.
Dat is inderdaad wel een risico. Bij mij werkt het niet goed. Ik kies dan toch liever voor de frons, wenkbrauwlift en kraaienpootjes. Voorhoofd moet ik gewoon niet doen. Wordt er niet mooier op.