Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12260
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:53

Prachtig glossi!

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:57

Ik heb de Build up gel van Kiki besteld en gelijk een kleurtje erbij die ik al heel lang wilde namelijk Brink lane.

Bij een andere site twee rollen van die nagel vormen besteld want bij kiki zijn ze 1 euro voor 10 stuks dus dat wordt dan wel een beetje duur als je er elke keer een paar nodig hebt.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen. Ik ben nog een echte beginner dus als ik het kan, kan iedereen het haha.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 10:26

Ik doe er ook Rubber base onder trouwens.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:31

Thanks lady’s ❤️

Onder builder moet idd in de meeste gevallen wel een base. Maar dat mag ook een normale base zijn :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 23:37

Afbeelding

rose beige. erg fijn, bouwt mooi op en dekt aardig, zeker makkelijk voor de lichte kleuren. (ik had nog niet de zijkanten bijgewerkt op deze foto :+ )

Afbeelding
hier met 1 laagje rosy brown,en zilver folie. tip, zilverfolie lag opeens bij de action, zowel zilver als rose voor 1,50 per potje :))

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 11:08

Erg mooi Celien!

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 19:54

Vakwerk weer Glossi <3

Mooi kleurtje Celien en de folie is goed gelukt!

Vandaag eindelijk mijn nagelspullen opgeruimd. Was hard nodig:

Afbeelding

Afbeelding

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:18

Celien, ik heb gisteren meteen ook de folie flakes gehaald bij de action. Vandaag heb ik het meteen uitgeprobeerd maar hoe krijg je die vlokken zo mooi? Bij mij zijn het net koeienvlekken :')
Afbeelding

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:35

prutsen met een pincet en Dotting tool := hg trek ik ze ook mee uit elkaar zegmaar en dan schuiven op de nagel met de dotting tool, vallen vanzelf dan stukjes weer af die je kan herplaatsen.

@wijslander, dat ziet er netjes uit! ik moet ook eens gaan opruimen, en eigenlijk een andere oplossing gaan vinden.. maarja veel te veel spullen en wil wel iets rijdbaars.
heb nu zo'n toren op wielen van de action, maar die gaat het binnenkort begeven denk ik :+

c_alsemgeest

Berichten: 20660
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 12:33

Waar kopen jullie je tools en vijlen?

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 17:53

Mooi Celiien <3

Dankje Wijslander ❤️

Ik moet ook nodig mijn spullen gaan uit zoeken. Heb zoveel spullen die ik niet gebruik. En ook lakjes van merken die ik niet zo fijn vind.

Twee dagen terug was ik naar een try out dag geweest van TGB. Nu wil ik de buildergel Luna eigenlijk heel graag :') maar had me netjes ingehouden. Kwam met alleen nagelriem olie terug (van Slowianka, daar werd het gehouden)

Leuk setje yarkayunda <3 Je moet de volgende keer de folie frommelen tussen je handen. Dan komen er kleine stukjes folie vanaf.

alsemgeest, ik haal ze bij Indigo Nails of Slowianka omdat die groothandels dicht bij zijn (en mijn favoriete merken zijn haha). Of ik bestel online bij crea bella, die heeft altijd een mooie prijs en vind alles van Victoria Vynn ook goed.

justdiesel
Berichten: 4949
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:18

Wat is dat toch met nagelstylistes....
Ik was niet zo tevreden met mijn vorige dus een nieuwe gezocht, eentje gevonden die dacht ik goed was.
Vandaag nagels laten doen en echt ik kan het zelf nog beter......
Nog overal haakjes aan en niet goed geveild, lak niet op de hele nagel, de vorige lak komt er nog op een paar plaatsen doorheen.
Ik zag het pas toen ik al thuis was.....

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 07:12

Dat komt omdat het geen erkent vak is. Iedereen mag zich zelf nagelstyliste noemen. Ik zou ook nooit zomaar een afspraak ergens maken. Eerst goed uit zoeken wie het is en hoe de foto’s eruit zien. Op insta zie ik ook veel nagelstylisten foto’s plaatsen van ontstoken nagelriemen of product/gellak in de nagelriem en op de huid.. Maar mooi balen dus..

c_alsemgeest

Berichten: 20660
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 08:57

Ja er zitten veel prutsers bij :D Daarom doe ik het alleen nog maar zelf.
Maar vroeg me wel af: hoe kan je zoiets pas thuis zien? Het klinkt namelijk wel echt als slecht geleverd werk. Dat is toch meteen zichtbaar?

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:49

Een vriendin van mij had altijd prachtigee nagels, dus ik dacht dan maak ik en afspraak bij haar styliste want ik ken haar werk. Die vrouw heeft ook een grote salon en komt aan huis, top dacht ik dus.

Opstaande randen bij de nagelriem, haken en eentje die ik er met twee dagen af kon halen. Bleef constant in mijn haar haken. Pure ellende terwijl het bij mijn vriendin altijd geweldig was. Ze wilde het wel oplossen maar dan moest ik naar de salon op een uurtje rijden en wij gingen net op vakantie dus ik heb er gewoon zelf afgehaald.

Sindsdien durfde ik niet meer en ben ik het zelf gaan doen, veel slechter kon het niet gaan.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:50

Ik heb voor mijn trouwerij erg mooie acryl nagels erop laten zetten, maar mijn nagelriemen waren vreselijk.. Alles zat onder het bloed. Ik heb ze er afgelopen weekend zelf afgehaald omdat ik pijn kreeg in één van mijn nagels omdat er ruimte tussen zat. Nu lekker even niks erop en straks alleen zelf nog gellak erop. Ben er even klaar mee. :o

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:57

c_alsemgeest schreef:
Ja er zitten veel prutsers bij :D Daarom doe ik het alleen nog maar zelf.
Maar vroeg me wel af: hoe kan je zoiets pas thuis zien? Het klinkt namelijk wel echt als slecht geleverd werk. Dat is toch meteen zichtbaar?


Ik had ook dat op het eerste gezicht de nagels er prima uit zagen.
Maar ik gebruik bleef ik achter mijn haar en blousjes haken en als je dan heel precies gaat kijken valt het pas op. En als het de eerste keer is weet je nog niet waar je op moet letten.

Zo zag het bij mij eruit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

c_alsemgeest

Berichten: 20660
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:42

ja dat kan inderdaad wel ja... op het eerste gezicht mooi.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:55

Oh ik vind deze niet eens netjes lijken, sorry :o

Dit waren de mijne:

Afbeelding

Hier had ik al wel al het bloed weggehaald, de volgende ochtend zat alles weer onder het bloed. Voor mij dit dus niet weer.

Sure_lee

Berichten: 10388
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 11:03

Oh dat vind ik inderdaad niet netjes genoeg voor in een salon. Dat iemand het zo durft af te leveren!

Ik heb voor het eerst in maanden geen tijd gehad om binnen 2 weken mijn nagels opnieuw te doen. Stoor me er echt aan inmiddels haha. Dus hopelijk heb ik deze week een gaatje om er even voor te gaan zitten.
Groeit best hard uit in 2 weken...

Afbeelding

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:51

Mijn nagels zitten ook alweer ruim 3 weken, oepsie :') aankomend weekend ga ik ze echt weer doen.

Ik was wel heel tevreden over mijn salon, maar na een week begon de lak altijd al te chippen dus dat schoot ook niet op. Sinds ik het zelf doe blijft alles netjes zitten, maar in de salon gebruikten ze dan ook goedkope producten en dat was wel te merken.

Vanavond stempelworkshop, zin in *\o/*

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:26

Wijslander schreef:
Mijn nagels zitten ook alweer ruim 3 weken, oepsie :') aankomend weekend ga ik ze echt weer doen.

Ik was wel heel tevreden over mijn salon, maar na een week begon de lak altijd al te chippen dus dat schoot ook niet op. Sinds ik het zelf doe blijft alles netjes zitten, maar in de salon gebruikten ze dan ook goedkope producten en dat was wel te merken.

Vanavond stempelworkshop, zin in *\o/*

Omg ik was het bijna vergeten!! Blij dat ik tot 5 uur op bed lag. Ben eigenlijk niet zo fit :')

Ja echt erg is dat met die nagelstylisten. Het word tijd dat het gewoon een erkend vak word. Je kunt de nagels van iemand er flink mee verpesten.


Afbeelding
Mag mijn moeder haar nagels deze week ook weer doen. En mijn eigen ook 8-)

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:30

Het zit er nog netjes op Glossi!

Pff ik voel me ook niet 100% na een zware werkdag, dus lig nu even op de bank. Straks lekker kijken en een paar dingetjes meedoen als ik zin heb.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:05

Nou, ik kan ook aansluiten in de rij. Mijn nagels braken na 10 dagen al af op de hoekjes.. ze had mijn nagels blijkbaar wat rechthoekiger gemaakt met de gel laag waardoor deze aan de zijkanten breder was dan mijn eigen nagels. Die stukjes gel braken na een ruime week af met als gevolg afgebrokkelde nagels. Toen zag ik ook pas dat mijn linker pink helemaal scheef gedaan was: de ene kant van mijn nagel was netjes met de bolling mee, de andere kant was ruim 4(!!) mm dik! Echt geen gezicht, maar had dat zelf dus helemaal nog niet gezien. := verder waren ze ook heel lelijk uitgegroeid en de rand bleek echt totaal niet strak gelakt..
Heb alles er af gehaald en zelf gellak zonder gel laag gelakt. Meestal breken mijn nagels dan snel af, dus we gaan zien hoe lang het duurt dit keer haha. Ga in elk geval niet meer terug maar deze salon... de zoektocht gaat weer verder. Heb echt maanden gezocht voor ik deze had gevonden, want alles wat ik tegen kwam zag er echt slecht uit :oo maar deze is dus ook niet best..

Heb nu deze kleur op
Afbeelding

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:58

@wijslander, de workshop was wel een aanrader. Stempelen is soms wel een dingetje :') had ruzie met twee lagen op elkaar doen op de stamper. Vond die eerste met pigment poeder de makkelijkste. Had alleen te brede nagels waardoor ik twee keer een patroon moest stempelen omdat ik anders een hele lege baan had haha. Ben ook benieuwd naar die met primer. Stiekem een beetje bang voor haha!

@frummels, oh wat zonde zeg!! Waarom laat jij je nagels doen? Want je lakt vanzelf je ook ontzettend mooi. Kun je niet via insta salons vinden in jou omgeving?

Eerste probeersels van de workshop:
Afbeelding