Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:39

Ik kom ook graag mee kletsen. Ben gek op nagels!! Altijd acryl nagels gehad, maar die lagen er vaak binnen een week af -O- ik heb jaren nagels gebeten.. nu doe ik dat al een aantal jaar niet meer maar heb enorme dunne en broze nagels.. waardoor niks blijft zitten en ze ook zodra ze maar een millimeter groeien direct scheuren :roll:

Vorig jaar een nagel lamp en gellak setje gekregen om het lekker thuis zelf te doen maar daar was ik heel snel klaar mee _O- na 1 dag lag alle gellac eraf.. snapte niet wat ik verkeerd deed.. alles geprobeerd., primer, base en topcoat goed gebruiken.. maar na een dag ja hoe zeg je dat.. de randjes lieten los en tikte zo de hele nagellak in zn geheel eraf.. lees dat meerdere hier dat probleem hebben..

Nouja ik had dus nog nooit van je nagels verzorgen gehoord := eens een handcremetje maar dat was het wel.. dus na hier lezen een nagel olie aangeschaft en een week of 2 elke dag 2 keer inmasseren en regelmatig de nagelriemen terugduwen. Wauw wat een verschil!! Mijn nagel is rozer van kleur en 10 x steviger!! Ik heb goede hoop dat het nog goed komt. Wat een beetje olie kan doen :))

Gister bij de Kruidvat een mooi voorjaarskleurtje gellac gehaald. Merk is impuls. Het blijft tot nu toe goed zitten, heb van alles al gedaan, maar nog niet te vroeg juichen, ik hoop dat deze gewoon een week of 2 mee kan :))

Afbeelding

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:45

Wat een vrolijk kleurtje :)
Cin en tango ook super leuk en fris qua kleuren <3
Anouk die vorm valt toch nog reuze mee ?!!

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:26

Dankje wel :)

achaiah bij de kruidvat verkopen ze geen gellak hoor, dat is gewone nagellak met een look a like, wel mooie kleur

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:30

Cinnepin schreef:
Dankje wel :)

achaiah bij de kruidvat verkopen ze geen gellak hoor, dat is gewone nagellak met een look a like, wel mooie kleur


Ze hebben wel degelijk 1 merk met gellak :j
Impulsz of zo inderdaad. Heb er zelf ook één flesje van. Maar vond het erg stroperig en best duur..
Staat bij de nep-nagelproducten, remover etc.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:36

AnneJ1995 schreef:
Cinnepin schreef:
Dankje wel :)

achaiah bij de kruidvat verkopen ze geen gellak hoor, dat is gewone nagellak met een look a like, wel mooie kleur


Ze hebben wel degelijk 1 merk met gellak :j
Impulsz of zo inderdaad. Heb er zelf ook één flesje van. Maar vond het erg stroperig en best duur..
Staat bij de nep-nagelproducten, remover etc.


Ik heb er ook een kleurtje van :j Maar blijft bij mij voor geen meter zitten helaas. Lift al na 1 of 2 dagen.. Sensationail blijft bij mij tot nu toe het beste zitten. Houdt het minstens 3 weken vol zonder chippen, liften etc. :)

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:14

Achaiah schreef:
Ik kom ook graag mee kletsen. Ben gek op nagels!! Altijd acryl nagels gehad, maar die lagen er vaak binnen een week af -O- ik heb jaren nagels gebeten.. nu doe ik dat al een aantal jaar niet meer maar heb enorme dunne en broze nagels.. waardoor niks blijft zitten en ze ook zodra ze maar een millimeter groeien direct scheuren :roll:

Vorig jaar een nagel lamp en gellak setje gekregen om het lekker thuis zelf te doen maar daar was ik heel snel klaar mee _O- na 1 dag lag alle gellac eraf.. snapte niet wat ik verkeerd deed.. alles geprobeerd., primer, base en topcoat goed gebruiken.. maar na een dag ja hoe zeg je dat.. de randjes lieten los en tikte zo de hele nagellak in zn geheel eraf.. lees dat meerdere hier dat probleem hebben..

Nouja ik had dus nog nooit van je nagels verzorgen gehoord := eens een handcremetje maar dat was het wel.. dus na hier lezen een nagel olie aangeschaft en een week of 2 elke dag 2 keer inmasseren en regelmatig de nagelriemen terugduwen. Wauw wat een verschil!! Mijn nagel is rozer van kleur en 10 x steviger!! Ik heb goede hoop dat het nog goed komt. Wat een beetje olie kan doen :))

Gister bij de Kruidvat een mooi voorjaarskleurtje gellac gehaald. Merk is impuls. Het blijft tot nu toe goed zitten, heb van alles al gedaan, maar nog niet te vroeg juichen, ik hoop dat deze gewoon een week of 2 mee kan :))

[ [url=m/hLVkgN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat jammer dat je acrylnagels er zo snel af lagen, dat is niet gebruikelijk. Tenzij er sprake is van een verkeerde voorbereiding, ze verkeerd gezet zijn, te lang waren en je daardoor veel je nagels stootte of misschien een hormonale reden of dat je hebt lopen pielen, enzovoorts. Je zou het met de tijd nog eens kunnen proberen bij een goede salon.

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:45

Shenavallie schreef:
Achaiah schreef:
Ik kom ook graag mee kletsen. Ben gek op nagels!! Altijd acryl nagels gehad, maar die lagen er vaak binnen een week af -O- ik heb jaren nagels gebeten.. nu doe ik dat al een aantal jaar niet meer maar heb enorme dunne en broze nagels.. waardoor niks blijft zitten en ze ook zodra ze maar een millimeter groeien direct scheuren :roll:

Vorig jaar een nagel lamp en gellak setje gekregen om het lekker thuis zelf te doen maar daar was ik heel snel klaar mee _O- na 1 dag lag alle gellac eraf.. snapte niet wat ik verkeerd deed.. alles geprobeerd., primer, base en topcoat goed gebruiken.. maar na een dag ja hoe zeg je dat.. de randjes lieten los en tikte zo de hele nagellak in zn geheel eraf.. lees dat meerdere hier dat probleem hebben..

Nouja ik had dus nog nooit van je nagels verzorgen gehoord := eens een handcremetje maar dat was het wel.. dus na hier lezen een nagel olie aangeschaft en een week of 2 elke dag 2 keer inmasseren en regelmatig de nagelriemen terugduwen. Wauw wat een verschil!! Mijn nagel is rozer van kleur en 10 x steviger!! Ik heb goede hoop dat het nog goed komt. Wat een beetje olie kan doen :))

Gister bij de Kruidvat een mooi voorjaarskleurtje gellac gehaald. Merk is impuls. Het blijft tot nu toe goed zitten, heb van alles al gedaan, maar nog niet te vroeg juichen, ik hoop dat deze gewoon een week of 2 mee kan :))

[ [url=m/hLVkgN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat jammer dat je acrylnagels er zo snel af lagen, dat is niet gebruikelijk. Tenzij er sprake is van een verkeerde voorbereiding, ze verkeerd gezet zijn, te lang waren en je daardoor veel je nagels stootte of misschien een hormonale reden of dat je hebt lopen pielen, enzovoorts. Je zou het met de tijd nog eens kunnen proberen bij een goede salon.


Ik weet het niet.. ben echt bij veel verschillende salons geweest, prijsklasse van 35 tot 100 euro voor een set. Maar alles knapt eraf. Gelnagels ook. Zie na 2 dagen de lucht eronder zitten..
Enige wat echt blijft zitten is solar nagels bij Chinese salons maar dat schijnt echt gruwelijk slecht voor je nagels te zijn!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:47

Achaiah: mijn schoonzusje heeft dat ook altijd. Maar zij heeft van zichzelf een vrij kort en breed nagelbed, en wil altijd lange ovale/puntige nagels. Die vliegen er constant af. Nu heeft ze kortere vierkantere nagels en die lengte en vorm blijft beter zitten. :j

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:47

100 euro??????????????????? Jemig

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 15:51

Solar brrrrrrrr....

Achaiah, gebruik je medicatie? Wat voor werk doe je? Hoe oud ben je? Kan je zwanger zijn? Of misschien juist in de overgang? Onlangs gewijzigd van anticonceptie? Laatste 6 mnd narcose gehad? Onlangs antibiotica gehad?
Hoe is de conditie van je natuurlijke nagel?

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:12

Verschillende vormen ook al gehad.. kort, lang.. altijd hetzelfde :’)

Ik ben 29, al 3 jaar een spiraaltje maar daarvoor was het ook al.. geen medicijnen, werk op kantoor maar typ met Mn vingers niet met Mn nagels. Zwanger kan niet nee. Geen narcose gehad of iets.

Mijn eigen nagels zijn heel slecht.. zoals ik hierboven omschreef. Nu sinds een tijdje gebruik ik olie en daar word het wel wat beter van. Maar ik heb een heel plat en droog nagelbed. Jaren gebeten, nu al een paar jaar gestopt met nagelbijten maar groeien willen ze niet..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:35

Zo, rode lak eraf halen is altijd zo lekker 'bloederig', hele handen onder nagellak/remover :P.

Anywho, nageltjes weer schoon en lekker in de olie. Was wel nodig ook, ze zijn droog. Voorlopig maar even naakt.

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:45

Achaiah schreef:
Verschillende vormen ook al gehad.. kort, lang.. altijd hetzelfde :’)

Ik ben 29, al 3 jaar een spiraaltje maar daarvoor was het ook al.. geen medicijnen, werk op kantoor maar typ met Mn vingers niet met Mn nagels. Zwanger kan niet nee. Geen narcose gehad of iets.

Mijn eigen nagels zijn heel slecht.. zoals ik hierboven omschreef. Nu sinds een tijdje gebruik ik olie en daar word het wel wat beter van. Maar ik heb een heel plat en droog nagelbed. Jaren gebeten, nu al een paar jaar gestopt met nagelbijten maar groeien willen ze niet..

En als je eerst met een overlay begint? Dus alleen een laagje acryl of bouwgel op je natuurlijke nagel, zonder verlenging? Je zou dat elke week kunnen laten controleren door de styliste en laten aanvullen, tot je nagels na het opbouwen het langer dan een week uithouden. Na verloop van tijd zou je echt kunnen gaan verlengen - als je dat wilt. Het Anti-nagelbijtplan is hier een mooi voorbeeld van: je komt elke week bij je styliste voor een zeer gereduceerd bedrag. Zij kan dan in de gaten houden wat er precies speelt en daarnaar handelen.

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:57

Zo’n nagelbijt arrangement heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp ook niet %) wanneer ik alleen een laagje op Mn eigen nagel heb knapt het nog harder af dan met verlenging dmv tip. Ook sjabloon verlenging werkt niet.. haha echt vervelend eigenlijk :=
Misschien ben ik er gewoon niet geschikt voor.. mijn laatste styliste was echt moedeloos, dacht wat doe jij.. maar ik doe echt heel voorzichtig!

Nou de gellac van Kruidvat zit er nog steeds op dat is dan wel apart.. nog geen barstje te bekennen **\O/**

Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij een salon. Deze vrouw is nieuw hier in het noorden en als ik de foto’s zie van de nagels die zij maakt omg kwijl :9
Ik heb ook recensies gelezen en zelfs mensen met de moeilijkste nagels dat blijft bij haar zitten.. dus ik ga het proberen, en zo niet dan geef ik het op :')

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 14:40

Achaiah schreef:
Zo’n nagelbijt arrangement heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp ook niet %) wanneer ik alleen een laagje op Mn eigen nagel heb knapt het nog harder af dan met verlenging dmv tip. Ook sjabloon verlenging werkt niet.. haha echt vervelend eigenlijk :=
Misschien ben ik er gewoon niet geschikt voor.. mijn laatste styliste was echt moedeloos, dacht wat doe jij.. maar ik doe echt heel voorzichtig!

Nou de gellac van Kruidvat zit er nog steeds op dat is dan wel apart.. nog geen barstje te bekennen **\O/**

Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij een salon. Deze vrouw is nieuw hier in het noorden en als ik de foto’s zie van de nagels die zij maakt omg kwijl :9
Ik heb ook recensies gelezen en zelfs mensen met de moeilijkste nagels dat blijft bij haar zitten.. dus ik ga het proberen, en zo niet dan geef ik het op :')



Ik hoop voor je dat het lukt :)

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 14:44

Ik heb gisteren voor het eerst mijn gellak opgevuld. Is goed gegaan en ga ik zeker vaker doen. Is erg fijn!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 14:53

Gellak opvullen :o?

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:28

Hoe doe je dat? Ik kan me er wel een voorstelling bij maken maar ik ken het niet.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:31

Ja je kan je uitgroei opvullen zeg maar.
Was wel benieuwd of het ook zo makkelijk ging als dat ze zeggen? Maar dat ging dus goed yenni?

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:46

Ja dat kan en ging heel makkelijk!
1. Toplaag verwijderen
2. Ontvetten
3. Basecoat (alleen op het nodige stukje)
4. 2x kleur (alleen op het op te vullen stukje)
5. Nagel helemaal lakken
6. Topcaot

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 18:02

Foto?

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:03

Ik heb al even op youtube gekeken. Ziet er inderdaad gemakkelijk uit! Al denk ik dat ik toch voor afweken en een nieuwe kleur blijf gaan!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 18:04

Het lijkt me dat je het ziet...

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:20

idd gellak opvullen? Zet je toch gewoon opnieuw?

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:38

Je ziet het in de PG Facebookgroep veel langskomen dat opvullen en mits je het netjes doet zie je er niks van hoor. Ik ben zelf m'n kleur te snel zat om überhaupt te willen opvullen maar als je geen zin hebt om alles eraf te halen lijkt het me best handig :j