Een paar kilootjes afvallen... Hoe fit ik mijn kleding?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Een paar kilootjes afvallen... Hoe fit ik mijn kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-17 16:36

Ik hoop dat dit mag gezien het vrij specifiek is.

Wat oorspronkelijk 3 a 4 kilootjes zou zijn is nu 13 kilo en ik wil er graag nog 4 kwijt... :o

Van maatje 42 naar een kleine maat 38 en ik wil graag op 36 eindigen :D

Nieuwe kleding kopen moet dus nog even wachten.. Ik heb 2 maanden terug toen ik me realiseerde hoe snel de kilos er af ginger (met sporten, niet drinken en veel salades!) een paar broeken gekocht die me eigenlijk te klein waren. Maar die zijn me nu weer te groot.. Nieuwe kleding kopen begint nu ook wel erg duur te worden dus ik zit een beetje opgeschoten met mijn te grote kleding..

Broeken zijn echt ellende, maar ik ben niet echt een jurkjes mens. En daarbij zijn de jurkjes die ik heb me eigenlijk te zomers en ook groot.

Ik ben vast niet de enige met dit probleem nu of in het verleden. Hoe hebben jullie je gekleed? Voor mij is het op dit moment veelal oversized vesten en basics gezien dat nog wel te overzien is qua kosten. Ook hoge broeken met een ingestoken blouse gaan nog wel, maar dat is omdat mijn taille altijd smal is gebleven dus daar kan ik nog enigszins mee weg komen.

Daarmee moet ik ook nog eens business casual op kantoor verschijnen en dat is zo knap lastig.

Iemand ideeen? Suggesties? Hoe combineer je je te grote kleding op zo'n manier dat het "kan"?


Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Een paar kilootjes afvallen... Hoe fit ik mijn kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:41

Gewoon even met je kleding naar een (Turkse) kleermaker gaan. Die zijn meesters in het innemen van te wijde kleding, zonder dat het opvalt. Heb destijds ook aantal broeken laten innemen. Goedkoper dan nieuw kopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlie_, Facebook, Geerten, GrapeshotBot, YandexBot en 23 bezoekers