De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:51

Ik las toen ik een tijdje terug mijn bericht afmaakte en postte mensen die praatten over mentale pijn.

Helaas heb ik nogal wat mentale pijn moeten doorstaan.. Toen ik 7 was en een ijsje zat te eten met mijn opa en oma bij een snackbar, reed er een auto de gevel in. Oma is overleden aan haar interne bloedingen en opa uiteindelijk aan een delier, oma na 1 nacht en opa precies een maand later. Je kan je voorstellen hoeveel pijn dat doet. Ik draag het al 11 jaar bij me en het zal altijd een deel van mijn leven blijven...
Verder ben ik na 5 jaar mijn beste vriendin verloren. Ze verbrak plotseling de vriendschap. Het voelde letterlijk alsof mijn hart uit mijn lijf werd gerukt. En nog betrap ik mezelf erop dat ik herinneringen naar boven haar over ons samen. En hoe erg ik in andere mensen trekjes van haar zoek. Soms, heel soms, als ik 's nachts in bed lig, valt er nog weleens een traan naar beneden. Gewoon een 'Ik mis je'. En helaas, dat doe ik nog steeds..

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.


Anoniem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:56

Een hele grote knuffel voor jou OneAndOnly :(:)

Anoniem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:00

M’n galsteen kolieken. By far.
De eerste aanval was al hell, de laatste hielp alleen morfine nog en goddank vlak erna onder t mes.
Breuken ook gehad, geen pretje maar die kolieken hielp echt niets tegen.

Nikass

Berichten: 16664
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:02

OneAndOnlyx schreef:
Ik las toen ik een tijdje terug mijn bericht afmaakte en postte mensen die praatten over mentale pijn.

Helaas heb ik nogal wat mentale pijn moeten doorstaan.. Toen ik 7 was en een ijsje zat te eten met mijn opa en oma bij een snackbar, reed er een auto de gevel in. Oma is overleden aan haar interne bloedingen en opa uiteindelijk aan een delier, oma na 1 nacht en opa precies een maand later. Je kan je voorstellen hoeveel pijn dat doet. Ik draag het al 11 jaar bij me en het zal altijd een deel van mijn leven blijven...
Verder ben ik na 5 jaar mijn beste vriendin verloren. Ze verbrak plotseling de vriendschap. Het voelde letterlijk alsof mijn hart uit mijn lijf werd gerukt. En nog betrap ik mezelf erop dat ik herinneringen naar boven haar over ons samen. En hoe erg ik in andere mensen trekjes van haar zoek. Soms, heel soms, als ik 's nachts in bed lig, valt er nog weleens een traan naar beneden. Gewoon een 'Ik mis je'. En helaas, dat doe ik nog steeds..


Poeh wat heftig wat jij hebt meegemaakt met je opa en oma.
Het verhaal van je vriendin ken ik helaas ook uit eigen ervaring, nog steeds weet ik niet echt waaróm zij van de ene op de andere dag niets meer van zich liet horen.
Sterkte! Y;(

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:13

Bubblewrap: <3
Nikass: Precies.. Wij waren elke dag bij elkaar en toen ze een vriendje kreeg was ik ineens niet meer belangrijk.. Doet gewoon zo'n zeer..

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

2822
Berichten: 546
Geregistreerd: 13-12-11

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:34

de ergste pijn die ik gevoeld heb is dat een paard tegen mijn hoofd heeft aangeslagen, alles in mijn gezicht gebroken gehad en toch goed vanaf gekomen met een paar littekens. alleen soms nog wat hoofdpijn.

Geluk is houden van wat je doet
en doen waarvan je houdt.

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:48

Mijn ergste pijn was toch wel jarenlang met gruwelijke buikpijn rondlopen. En hele heftige menstruatiepijn waar je van ellende niet meer weet hoe je moet staan/liggen etc. En dan die afschuwelijke buikpijnen daarbuiten. Na 7 jaar ermee rondgelopen te hebben bleek ik niet tegen lactose en gluten te kunnen. Wat een opluchting. Nu enkel die extreme pijn nog wanneer ik gluten en/of lactose binnenkrijg.

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 00:09

Ik denk dat mijn ergste pijn was toen ik gebeten was door een schildpad :+

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 00:22

Op een pietermannetje staan.. :') En dit heb ik in mijn jongere jaren maar liefst 5x meegemaakt. Verschrikkelijk. Elke keer weer een paar seconden denken dat je op een scherpe schelp staat, en zodra je wilt gaan lopen merken dat dit niet meer gaat, en daarna realiseren dat het wel heul veel pijn doet, en dan gillen en strompelend het water uit.. :j

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pietermannen (deze beestjes dus)

Verder pijn door Endometriose en een blindedarmontsteking.. Waarbij de Endo pijn erger is dan die van de blindedarmontsteking. Ik weet mij dan geen houding aan te nemen, eens tijdens een opname mijn hand tot bloedens toe kapot gebeten om het niet uit te gillen van de pijn. Ik heb toen nog lang moeten werken met een gebitsafdruk op mijn hand :=.

sandra1312
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-08-12
Woonplaats: Midwolda

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 15:33

Ik heb jaren geleden mijn elleboog gebroken bij een val van een paard, was toen een jaar of 8 gok ik. Toen ik na de val op stond zag ik dat mijn elleboog in een hoek van 90 graden de verkeerde kant op stond, voelde toen nog totaal geen pijn. Dus wat doe ik als 8 jarige? Juist ja, ik heb die 90 graden hoek even weer de 'goede' kant op gebogen. :+ Dit ging echter niet zo soepel aangezien het een open bot breuk was, hadden we daarvoor nog niet gezien aangezien het in de winter gebeurde en ik een jas aan had tijdens het paardrijden.

Daarna op naar het ziekenhuis, 1e hulp. Hier was de arts niet zo netjes en lette niet op de gebroken arm tijdens het uitdoen van de jas/trui. Resultaat: Arm viel van de behandeltafel en schoot terug in een gekke kronkel. Auw. -O- Hierna een flinke dosis pijnstilling gehad waardoor ik helemaal van de wereld was tot na de operatie. Tijdens de operatie zijn er 2 schroeven ingezet om de boel op zijn plek te houden.

Na de operatie eigenlijk weinig pijn gehad, tot de eerste keer dat het gips werd gewisseld. De schroeven staken een eindje uit mijn elleboog, hier waren ze vergeten doppen op te doen waardoor het gips vast bleef zitten aan de schroeven met het verwijderen van het gips. Hierdoor voelde ik dus de schroeven in mijn arm bewegen, geen fijn gevoel.

De ergste pijn in dit verhaal was echter het verwijderen van de schroeven, dit werd zonder verdoving gedaan. Ik heb toen als 8 jarige die man uitgescholden. :+

Achteraf bleek dat er nu losse kraakbeendeeltjes rond het gewricht zitten die af en toe tussen het gewricht schieten waardoor mijn elleboog op slot schiet, ook geen prettig gevoel. :Y) Ook zijn er een aantal zenuwenbeschadigd, hier heb ik dan weer minder last van. Als ik mijn elleboog stoot, krijg je normaal dat pijnlijke gevoel op het 'elektrisch botje?', dit heb ik door de beschadiging totaal niet meer. :+

Jesse <3

Warboel
Berichten: 14675
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 15:42

sandra1312 schreef:
Ik heb jaren geleden mijn elleboog gebroken bij een val van een paard, was toen een jaar of 8 gok ik. Toen ik na de val op stond zag ik dat mijn elleboog in een hoek van 90 graden de verkeerde kant op stond, voelde toen nog totaal geen pijn. Dus wat doe ik als 8 jarige? Juist ja, ik heb die 90 graden hoek even weer de 'goede' kant op gebogen. :+ Dit ging echter niet zo soepel aangezien het een open bot breuk was, hadden we daarvoor nog niet gezien aangezien het in de winter gebeurde en ik een jas aan had tijdens het paardrijden.

Daarna op naar het ziekenhuis, 1e hulp. Hier was de arts niet zo netjes en lette niet op de gebroken arm tijdens het uitdoen van de jas/trui. Resultaat: Arm viel van de behandeltafel en schoot terug in een gekke kronkel. Auw. -O- Hierna een flinke dosis pijnstilling gehad waardoor ik helemaal van de wereld was tot na de operatie. Tijdens de operatie zijn er 2 schroeven ingezet om de boel op zijn plek te houden.

Na de operatie eigenlijk weinig pijn gehad, tot de eerste keer dat het gips werd gewisseld. De schroeven staken een eindje uit mijn elleboog, hier waren ze vergeten doppen op te doen waardoor het gips vast bleef zitten aan de schroeven met het verwijderen van het gips. Hierdoor voelde ik dus de schroeven in mijn arm bewegen, geen fijn gevoel.

De ergste pijn in dit verhaal was echter het verwijderen van de schroeven, dit werd zonder verdoving gedaan. Ik heb toen als 8 jarige die man uitgescholden. :+

Achteraf bleek dat er nu losse kraakbeendeeltjes rond het gewricht zitten die af en toe tussen het gewricht schieten waardoor mijn elleboog op slot schiet, ook geen prettig gevoel. :Y) Ook zijn er een aantal zenuwenbeschadigd, hier heb ik dan weer minder last van. Als ik mijn elleboog stoot, krijg je normaal dat pijnlijke gevoel op het 'elektrisch botje?', dit heb ik door de beschadiging totaal niet meer. :+


Ik heb echt exact hetzelfde gedaan toen ik 7 was _O- echt alsof ik dit geschreven heb. Die pinnen eruit halen was echt een hel, die ene zat ook een beetje vast bij mij! Oh de horror :')

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:24

Tsja, lees iets over mentale pijn. Wil er niet teveel uitspraken over doen, maar mijn mentale pijn is erger dan ik ooit fysiek heb gehad/zou hebben.

Mijn meest fysieke pijn was toch wel mijn neuspiercing :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:33

Fysiek: Dat de schouders van mijn zoon erdoor moesten met de geboorte. Hij is niet voor niets later op Rugby gegaan. :')

Mentaal: Laat ik even achterwege. Zijn geen dingen die ik openbaar zet, maar laat ik het zo zeggen: je breekt nog liever je been of laat je volledig in elkaar slaan, dan mentale pijn hebben. ;)

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Mawrr
Berichten: 315
Geregistreerd: 29-05-10
Woonplaats: Ex-Johannesburger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:43

Anoniem schreef:
M’n galsteen kolieken. By far.
De eerste aanval was al hell, de laatste hielp alleen morfine nog en goddank vlak erna onder t mes.
Breuken ook gehad, geen pretje maar die kolieken hielp echt niets tegen.


Omg ik ben net gediagnosticeerd met galstenen en ga gelukkig as donderdag onder het mes. Zag dit topic waar ik een tijdje geleden op had gereageerd met 'nierbekkenontsteking en gescheurde enkelbanden' en ik dacht: pfff als ik nu nog een keer zou reageren zou ik zeggen by far mijn galsteenkolieken.
Klikte het topic aan om te kijken of er ook mensen met galstenen tussen zouden zitten en jouw comment was de eerste die ik las ;).

MEE EENS!!!

look deep into nature, and you'll understand everything better

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:54

Warboel schreef:
sandra1312 schreef:
Ik heb jaren geleden mijn elleboog gebroken bij een val van een paard, was toen een jaar of 8 gok ik. Toen ik na de val op stond zag ik dat mijn elleboog in een hoek van 90 graden de verkeerde kant op stond, voelde toen nog totaal geen pijn. Dus wat doe ik als 8 jarige? Juist ja, ik heb die 90 graden hoek even weer de 'goede' kant op gebogen. :+ Dit ging echter niet zo soepel aangezien het een open bot breuk was, hadden we daarvoor nog niet gezien aangezien het in de winter gebeurde en ik een jas aan had tijdens het paardrijden.

Daarna op naar het ziekenhuis, 1e hulp. Hier was de arts niet zo netjes en lette niet op de gebroken arm tijdens het uitdoen van de jas/trui. Resultaat: Arm viel van de behandeltafel en schoot terug in een gekke kronkel. Auw. -O- Hierna een flinke dosis pijnstilling gehad waardoor ik helemaal van de wereld was tot na de operatie. Tijdens de operatie zijn er 2 schroeven ingezet om de boel op zijn plek te houden.

Na de operatie eigenlijk weinig pijn gehad, tot de eerste keer dat het gips werd gewisseld. De schroeven staken een eindje uit mijn elleboog, hier waren ze vergeten doppen op te doen waardoor het gips vast bleef zitten aan de schroeven met het verwijderen van het gips. Hierdoor voelde ik dus de schroeven in mijn arm bewegen, geen fijn gevoel.

De ergste pijn in dit verhaal was echter het verwijderen van de schroeven, dit werd zonder verdoving gedaan. Ik heb toen als 8 jarige die man uitgescholden. :+

Achteraf bleek dat er nu losse kraakbeendeeltjes rond het gewricht zitten die af en toe tussen het gewricht schieten waardoor mijn elleboog op slot schiet, ook geen prettig gevoel. :Y) Ook zijn er een aantal zenuwenbeschadigd, hier heb ik dan weer minder last van. Als ik mijn elleboog stoot, krijg je normaal dat pijnlijke gevoel op het 'elektrisch botje?', dit heb ik door de beschadiging totaal niet meer. :+


Ik heb echt exact hetzelfde gedaan toen ik 7 was _O- echt alsof ik dit geschreven heb. Die pinnen eruit halen was echt een hel, die ene zat ook een beetje vast bij mij! Oh de horror :')


Heb ik ook gehad!! Toen ik 8 jaar was, 2 pennen er uitgetrokken zonder verdoving.. |(

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:20

zo kom echt heftige dingen tegen.

Voor mij op dit moment de ergste pijn is kiespijn.
Afgelopen 3 week veel tandarts gezien, vandaag wortelkanaalbehandeling gehad nooit weer wat een pijn.

Ik dacht eerst dat mijn pijn met het achterover komen met paard het heftigst was maar dat viel dan nog mee

Farah Oet De Broekstreek & Fitany van de Dalgronden
Fanny Oet de Broekstreek & Neriva van de Tolberg & Maverick van de Dalgronden
Onze eigen fokkerij Haflingerstal van de Dalgronden

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:17

ik kreeg zaterdag mijn ringvinger tussen de autodeur, ik viel flauw van de pijn, heel bijzonder, want ik heb een vrij hoge pijngrens....... ik werd opgeraapt door mijn buurvrouw, die toevallig wegging en ik hing tegen haar auto aan.
De vinger is open gesprongen en nog steeds niet dicht, maar inmiddels is het topje gevoelloos (en donkerpaars) Hopelijk gaat de nagel er niet af.

Anoniem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:31

Wenkbrauwen tattoeeren deed echt goed zeer, heel fel.

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:29

Danique schreef:
Wenkbrauwen tattoeeren deed echt goed zeer, heel fel.


Ja dat doet best zeer, klopt. Maar dan ben jij nog nooit bevallen denk ik?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:42

Suzanne F. schreef:
Danique schreef:
Wenkbrauwen tattoeeren deed echt goed zeer, heel fel.


Ja dat doet best zeer, klopt. Maar dan ben jij nog nooit bevallen denk ik?

Nee. :D

Dit is voor mij, gelukkig, de ergste pijn die ik ooit gevoeld heb. Een bevalling zal ongetwijfeld meer zeer doen, maar heb ik nog nooit meegemaakt.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:59

Ligt er ook maar helemaal wat voor bevalling. Ik had een keizersnee en daar heb je echt geen pijn van. Hoogstens achteraf wat.

En sommigen hebben een gewone bevalling en zeggen dat menstrueren pijnlijker is :+ en sommigen hebben enorm veel pijn en sommigen hebben alle toeters en bellen nodig om het kind eruit te sleuren en dat doet wel erg veel pijn idd ja.

Maar hé, dan heb je iig nog wat :')

[o]

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:18

Bevallen was niet leuk maar het scherpe randje was eraf toen ik mijn baby zag. Ik ben het ook echt een beetje vergeten, ik weet dat ik de 1e 2 dagen dacht "Dit Nooit Meer!!!" En nu wil ik weer.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:19

lieveli schreef:
Bevallen was niet leuk maar het scherpe randje was eraf toen ik mijn baby zag. Ik ben het ook echt een beetje vergeten, ik weet dat ik de 1e 2 dagen dacht "Dit Nooit Meer!!!" En nu wil ik weer.

Dat zei ik ook maar nu moeten mn wenkbrauwen weer bijgewerkt, en dat ga ik toch lekker doen :D

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:27

Zenuwpijn. Echt met stip op 1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:28

Ik poep er liever nog 10 babies uit dan dat ik m'n rug nog een keertje breek. En dan wil ik ze best alle 10 achter elkaar eruit werken :')

Zo zie je maar weer dat bij iedereen de bevalling anders is :')
Dus in die zin kan ik me de pijn bij die wenkbrauwen ook wel voorstellen :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amable, Dido2316, Ginny135, hesterve, J0anieke, juval, NinaZ, rocky_1995, Vaiqua, xYaartje, Zoe_97 en 104 bezoekers