Een aantal jaar geleden heb ik een borstoperatie gehad die op zijn zachtst gezegd nogal is mislukt. Vorig jaar een second opinion laten doen in het ziekenhuis in Breda. Deze raden mij echter aan terug te gaan naar de operende arts. Ik wil hier absoluut niet terug naar toe, ik ben hier uiteraard wel terug heen gegaan voor een gesprek. Arts was totaal niet serieus te nemen en echt een klootzak eerste klas. Op bijvoorbeeld dit: ' Dit is wel heel anders dan alles wat u in uw voorbeeld fotoboeken presenteert'.. Reageerde hij lachwekkend: tja daar komen natuurlijk alleen de mooiste in..
Meerdere mensen die achteraf echt slechte ervaringen met hem hebben (ook via bokt), zelf zo erg dat verpleegkundige je via internet bedreigen als je iets slechts over hun schrijft. Logisch dat ze dus hoog aangeschreven staan..

Vorig jaar heb ik het laten rusten. Nu er steeds meer medische klachten bijkomen wil ik er toch iets aan laten doen. Contact opgenomen met de verzekering, nadat ik ergens voor een second opinion ben geweest kunnen ze pas beslissen of dat hun het gaan vergoeden ofniet.
Het is dus wel belangrijk dat de kliniek een contract heeft met CZ. CZ zei dat alle ziekenhuizen in NL dit hebben en ook de Bergman en Veldman kliniek.
Nu zijn dat natuurlijk bekende namen, maar ben wel benieuwd naar eigen ervaringen. Zelf vond ik Diana Gabriels wel interessant, maar omdat hun een prive kliniek zijn hebben ze helaas geen contract met CZ.
Het gaat dus niet om een 'simpele' borstvergroting, maar echt om een correctie die gedaan moet worden.