[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:06

Stille meelezer hier, recent m'n haar vuurrood geverfd, zal straks een foto plaatsen! :)
Maar ik denk dat dta je prachtig zal staan! Je hebt hele mooie grote wenkbrauwen, zwart kan je wel hebben denk ik!

DonnnavZ schreef:
Ik ben weer toe aan verandering... Aan de andere kant voor de eerste keer in tijden 'bang' om iets met mn haar te doen
Ik houd van blond maar mn haar is niet normaal dood op het moment.
Mij lijkt een zwarte lob wel cool maar ik durf het niet denk ik

Meningen of suggesties?

[ [url=m/jroWik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is ong wat ik nu heb iets langer inmiddels heb ook nog een ingroeiende pony die ondertussen al onder mn kin valt *\o/*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:15

@DonnnavZ, wat houd je tegen voor een zwarte lob? De kleur of het model?
Als het de kleur is, je zou natuurlijk ook voor een wat natuurlijkere kleur kunnen gaan zoals bijvoorbeeld een bruin-tint. Ik denk dat kastanjebruin je ook heel mooi zal staan!

Ik denk dat je het model ook heel goed kan hebben!

Womble

Berichten: 630
Geregistreerd: 10-06-17
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:49

Merendeels mijn moeder :')
Een lob heb ik wel vaker gehad maar ben blij met de lengte die ik nu weer heb maaaar het is zo dood dat na 2 uur niet kammen ik een klittenboel in mn nek heb zitten en het is droog ik word er gek van.

De kleur weet ik niet ik heb alle kleuren van de regenboog gehad maar heb het nu al zoo lang blond bruin achtig dat het stiekem een grote stap is

Ik wil wel al sinds januari zwart haar geinspireerd op halsey in de him and i video <3

Floki geboren op 10 juli 2017 (v. Wallenstein) (mv.meastro van de bosrand)

Mijn eerste eigen gefokte veulen! Fjoeri (v. meastro van de bosrand) x Wallenstein verwacht 12 juni 2017

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:38

Ik zou het gewoon doen :D

Ik heb elke mogelijk kleur gehad, maar al die foto's zal ik jullie besparen ;)
Ik ben heel lang licht blond geweest, recent ietsje donkerder geverfd en nu alweer eventjes rood <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:42

Ik vind jou ook echt het gezicht hebben voor oud-roze haar met je helder blauwe ogen! Wauw wat springen die uit de foto zeg! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:29

Shanna schreef:
Ik vind jou ook echt het gezicht hebben voor oud-roze haar met je helder blauwe ogen! Wauw wat springen die uit de foto zeg! <3


Dankjewel :o
En dat vind ik ook een hele toffe kleur!! Heb het wel is (oa) felroze gehad :)
Afbeelding

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 14:04

Donna, ik denk dat zwart haar je prachtig zal staan! Ik ben ook fan van donker haar bij een lichte huidskleur.
Houd er wel rekening mee dat verven nooit de kwaliteit van je haar zal verbeteren, integendeel. Als je haar echt zo kapot is, zal er niets anders helpen dan er gewoon een stukje af te knippen.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 14:31

Mijn kapper is ook net weer even geweest! Mijn haar groeit best snel vind ik, het gaat lekker. Wat denken jullie? Zou ik dit al kunnen gaan verven of kan ik het beter nog even uit laten groeien?
Afbeelding
Let niet op mijn charmante makeuploze net wakker gezicht :')

Ik wil het graag Directions Neon Blue verven, maar weet niet of mn bescheiden kapseltje daar wel al klaar voor is. Heb het idee dat ik beter kan wachten tot ik zoiets heb
Afbeelding

TheNovelist

Berichten: 1497
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 15:15

Ik denk dat je het makkelijk kan verven :j ik verfde het ook met die lengte

time flies when you throw a clock

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:46

Anoniem schreef:
Ik zou het gewoon doen :D

Ik heb elke mogelijk kleur gehad, maar al die foto's zal ik jullie besparen ;)
Ik ben heel lang licht blond geweest, recent ietsje donkerder geverfd en nu alweer eventjes rood <3

[ [url=m/FTqsWc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jyZL9X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYWsv2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow, gaafff!!!

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:06

Ik ben weer even terug met een vraagje!

Ik heb rond de lunch gedouched. Nu is mijn haar droog maar voelt t heel erg plakkerig. Met veel structuur. Het voelt eigenlijk exact zoals t zou voelen als er volume poeder in zit ja! Maar t is dus helemaal schoon...
Het voelt dus ook ‘vies’ als ik er aan zit. Alsof ik gister haarlak in had en dit er alleen maar uitgeborsteld heb. Ik had ook gister haarlak in, maar dus vandaag mijn haar goed gewassen.

Het voelt dus basically alsof er volume poeder in zit.


Weet iemand heel misschien wat dit kan zijn?

Een koude trui, is geen goede trui.

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:48

Ben je niet je shampoo/cremespoeling vergeten uit te spoelen? Dat heb ik dus een keer gehad :+

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:49

Nee heb het wel uitgespoeld haha

Een koude trui, is geen goede trui.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:29

Klinkt alsof je het niet goed hebt uitgespoeld. Ik zou nogmaals onder de douche gaan als ik jou was :Y)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:56

Kan ik proberen. Maar lijkt me sterk. Toch bedankt

Een koude trui, is geen goede trui.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:27

Ik had dat toen ik Petal Fresh gebruikte. :oo

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:59

Ja dat is denk ik mijn antwoord! Ik was t al een tijdje met enkel comditioner (van neutral) maar had gister haarlijk in dus heb ik t ook maar eens weer met shampoo gewassen. Shampoo van petal fresh. En nu voelt mijn haar zo.

Een koude trui, is geen goede trui.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:21

Afbeelding

Heeft iemand DE tip? Ik ben ontzettend blij met mijn haar. Alleen ik heb een "babypluk" die steeds omhoog komt zetten. Ik laat mijn haar nu al 4 jaar groeien, maar die pluk groeit zo verschrikkelijk langzaam. De rest van m'n haar heb ik in lange laagjes. Ik heb m'n natuurlijke haarkleur en m'n haar is totaal niet droog, op dat ene plekje na :+ Ik borstel m'n haar niet (ik krijg geen klitten, dus geen noodzaak te borstelen) en laat het altijd in de droge lucht opdrogen. Iemand tips om van die pluk af te komen?

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:24

Klein beetje haarspray op een tandenborstel en mee borstelen tussen de rest van je haren :)

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:26

Ik heb ze ook, zowel daar als aan de zijkant van mn haar. Ik heb ze al m'n hele leven en ze groeien niet veel langer dan dat. Dus ik vrees dat je er mee moet leren leven en tips gebruiken als die van Maureen.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Herfstdraad
Berichten: 173
Geregistreerd: 03-11-16
Woonplaats: Ergens in het koude noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:45

Iris82 schreef:
Ik had dat toen ik Petal Fresh gebruikte. :oo

Ik gebruik ook petal fresh, maar ben ook niet helemaal tevreden. Ik gebruik de Curly Girl methode, heb jij tips voor een shampoo?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:12

E_J schreef:
Mijn kapper is ook net weer even geweest! Mijn haar groeit best snel vind ik, het gaat lekker. Wat denken jullie? Zou ik dit al kunnen gaan verven of kan ik het beter nog even uit laten groeien?
[ [url=m/7rreQj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Let niet op mijn charmante makeuploze net wakker gezicht :')

Ik wil het graag Directions Neon Blue verven, maar weet niet of mn bescheiden kapseltje daar wel al klaar voor is. Heb het idee dat ik beter kan wachten tot ik zoiets heb
[ [url=m/omG7gQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deed ik ook met die lengte :j
Die kleur geeft de eerste week wel echt enorm af, als ik 1x mn hand door mn haar haal is mn hele hand blauw. Dus let wel goed op dat je geen fancy witte kleding draagt dan want dan wordt t blauw :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:03

Dag dag haren. Een paar mooie vlechten voor Haarwensen


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:47

Staat je goed Eline! Mooie donatie :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:01

Heb nu zelf ook maar weer directions erin gegooid. Flamingo Pink.

Stond bij de winkel en had keuze tussen 3 merken. Crazy Colors, Directions en nog een nieuwe line van Schwarzkopf. Die nieuwe hadden ze nog geen reviews over dus die wisten ze niet hoe die het zou doen. Ze hadden hem wel getest, gaf heel mooi resultaat maar dan is de vraag hoe lang hij blijft zitten. Crazy colors had net de kleur niet die ik wilde. Dus dan maar directions :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, AndreaB, Ashkerlon, carina, dvink, Eva1975, Hhilde, IASCrawler, nicolailover, redbutton, Roosch, Suliko, xAnthea en 147 bezoekers