[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 17:05

Ik denk dat je er niet veel mee kan E_J. Misschien even wassen met head and shoulders?
Ik voel je wel hoor, heb het zo vaak gehad en het wordt ook echt lichter. Maar nu was ik het zat en ben ik dus vandaag voor het eerst naar een andere kapper gegaan. Geen spijt!

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 18:04

Bralindy schreef:
Ik denk dat je er niet veel mee kan E_J. Misschien even wassen met head and shoulders?
Ik voel je wel hoor, heb het zo vaak gehad en het wordt ook echt lichter. Maar nu was ik het zat en ben ik dus vandaag voor het eerst naar een andere kapper gegaan. Geen spijt!

Ik zat er ook al aan te denken om het nu te wassen inderdaad, maar ik ben wel een beetje bang dat de toner er dan volledig uitgaat en mijn haar dan helemaal geel is, of is dat niet het geval?

Afbeelding
Afbeelding
1e foto is van voor ik naar de kapper ging en de 2e van nu

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 19:47

Het lijkt wel bruin. Heb je 2 verschillende kleuren?

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 20:21

Jester_ schreef:
Het lijkt wel bruin. Heb je 2 verschillende kleuren?

Ja ik heb 2 verschillende kleuren! Ik heb het sinds mei al aan 1 kant lichtblond en aan de andere kant donkerbruin, maar ik vind het blonde nu ook echt bijna bruin. Ik zie eigenlijk alleen in zonlicht dat het 2 verschillende kleuren zijn, in slecht licht zie ik echt amper verschil. Ik baal als een stekker want ik was voor vandaag al ruim €200 kwijt om het zo blond te krijgen :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 20:44

Met wassen wordt het wel lichter.. daar heb je toch helemaal niks aan -O- Ik zou wel even aan de kapper duidelijk maken, dat je hier niet tevreden mee bent. Het is wel heel erg donker uitgevallen..

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 20:46

Ik zou er ook mee teruggegaan. Dan fixen ze het maar

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 21:29

Bedankt voor de adviezen! Ik ga morgen kijken of iemand even met me mee daarnaartoe wil om te zeggen dat ik niet tevreden ben. Ik laat zelf iets te makkelijk over me heen lopen in dat opzicht, dus dat kan ik maar beter niet alleen doen. Ik hoop dat het nog opgelost kan worden want dit is echt niet tof :(

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 23:58

Mijn haar is ook een keer te donker geworden bij het kleuren, er werd asblond op gezet maar de kleur pakte heel snel. Mijn kapper had er daarna een shampoo opgezet met een beetje ontkleuring erin volgens mij en toen was het er zo uit. Ik zou ook teruggaan hoor, volgens mij moet de kapper dat toch makkelijk weer lichter kunnen krijgen.

Artimes

Berichten: 494
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:01

E_J schreef:
Bedankt voor de adviezen! Ik ga morgen kijken of iemand even met me mee daarnaartoe wil om te zeggen dat ik niet tevreden ben. Ik laat zelf iets te makkelijk over me heen lopen in dat opzicht, dus dat kan ik maar beter niet alleen doen. Ik hoop dat het nog opgelost kan worden want dit is echt niet tof :(

Voor die 200 euro die je hebt betaald fixen ze het maar zoals je wilt hoor....

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:37

Wat zonde E_J. De toner gaat er sowieso uiteindelijk uit, maar dat maakt jouw haar nu ook heel donker. Daarna wassen met goede zilvershampoo.
Of, gewoon terug naar de kapper wat ook boven mij gezegd wordt

Earth

Berichten: 7912
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:58

Voor dat geld mag je er toch wel iets meer van verwachten inderdaad :j

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:00

Sorry voor gebrek aan reactie, even heel druk gehad. Ik heb het wat knullig geschreven zie ik nu, ik bedoelde dat ik vóór dinsdag al ruim €200 kwijt was aan mijn haar (lees: 2 afspraken), de afspraak dinsdag was €75. Ik heb gisteravond op aanraden van een vriendin eerst even geprobeerd wat het deed met wassen en het is zeker wel lichter geworden maar nog niet zo licht als het was. Dus nu twijfel ik een beetje of ik het gewoon nog even een paar keer vaker was dan ik normaal zou doen of toch de kapper bellen

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:50

Teruggaan!! Ook voor 75 moet het gewoon naar wens zijn. Dan wassen hun het desnoods maar naar de gewenste kleur. Maar ik vind ook niet dat je de kleur er zo makkelijk uit moet kunnen wassen

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:30

Ik zou ook terug gaan. Maar ik zou daar zeker niet langer mee wachten := of ben je al geweest?

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 12:25

Hoi hoi, ik heb het idee dat mijn haar veel meer uitvalt dan normaal. Het breekt af bij de wortel, als ik mijn hand door mijn haar haal neem ik zo een handvol haar mee. Ik gebruik gewoon andrelon shampoo en mijn haar is niet geverfd. Iemand enig idee wat de oorzaak is? En wat ik eraan kan doen?

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 14:00

Jeika schreef:
Hoi hoi, ik heb het idee dat mijn haar veel meer uitvalt dan normaal. Het breekt af bij de wortel, als ik mijn hand door mijn haar haal neem ik zo een handvol haar mee. Ik gebruik gewoon andrelon shampoo en mijn haar is niet geverfd. Iemand enig idee wat de oorzaak is? En wat ik eraan kan doen?

Ik zou sowieso stoppen met Andrelon, grootste rotzooi die je kunt kopen :+
Zoek een shampoo en conditioner zonder siliconen, parabenen of sulfaten. Oh en een goed masker doet ook wonderen! Behalve dat heb ik er verder niet zoveel verstand van :Y)

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 14:08

Ik ben toch van mening dat je haar uit je hoofd groeit en het dus vaak van binnenuit opgelost moet worden. Misschien kan je eens Googlen op voeding / supplementen?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 15:02

Door mijn medicatie heb ik inderdaad veel last van haaruitval, heel frustrerend soms. Maar ik denk dus ook dat het van binnenuit komt. Los van het feit dat ik over Andrelon niet zulke goede verhalen hoor :P

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 15:06

Online hoor je ook enkel de slechte ervaringen denk ik. Als je kijkt hoeveel het verkoopt, zal het bij de meeste mensen prima z'n ding doen. Zelf ook tevreden mee :')

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 19:27

Jeika schreef:
Hoi hoi, ik heb het idee dat mijn haar veel meer uitvalt dan normaal. Het breekt af bij de wortel, als ik mijn hand door mijn haar haal neem ik zo een handvol haar mee. Ik gebruik gewoon andrelon shampoo en mijn haar is niet geverfd. Iemand enig idee wat de oorzaak is? En wat ik eraan kan doen?



Toevallig corona gehad? Hoor van veel vrouwen dat ze na de corona last hebben van haaruitval.

Anders zou ik inderdaad ook kyken naar wat de andere zeggen. Iets veranderd in de voeding? Of medicatie? Stress?

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 11:36

Mag ik jullie advies? :+

Op dit moment zit m'n haar zo
Afbeelding

Maar het hangt al weer zo, dus ik wil er iets mee. Nu zag ik dit en ik vind dat altijd erg leuk maar heb geen idee of mij dat ook staat....
Afbeelding


Wat denken jullie?
Ik heb behoorlijk dik haar....

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 12:48

Ik denk dat je dat pas moet doen als je pony/lok op de juiste is en door een hele goede kapper omdat t anders in plaats van edgy een 'waar is de manager'-look kan worden en dat moet je vermijden.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:18

Persoonlijk vind ik het nu heel mooi! Als je het doet zou ik misschien eerder een schuine bob doen met een goeie lok!

WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:29

Hey, ik heb even een kort vraagje. Ik heb vorige week met zwarte semi-permanente verf mijn (donkerbruine) haar geverfd. Ik ben echt superblij met de kleur, alleen heb ik nu het idee dat mijn haar dunner is dan voor ik had geverfd. Zou dit kunnen komen door de kleurspoeling, of is dit eigenlijk onmogelijk? En als het zou kunnen, is er iets wat ik kan doen om het tegen te gaan?

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:12

Lijkt me niet. Het kan zijn dat het wat zwaarder is door de spoeling waardoor het dunner lijkt, kan zijn dat dat met wat uitwassen verbetert :) Of het lijkt zo omdat je haar donkerder is :D