[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:02

Leuk topic! Zelf heb ik 2 tattoos op mijn boven- en onderarm :)

Afbeelding

De boom is van ongeveer een maand terug en de tekst is van eind februari. De boom is ondertussen wel wat lichter geworden nadat hij is genezen :)

Allebei laten zetten bij Williwood Ink in Nijkerk, echt een hele fijne en chille plek met getalenteerde mensen.

Eeeen ik wil graag een nieuwe tattoo laten zetten bij de boom, ik denk dat ik ooit een sleeve wil maken. Maar ik heb nog geen idee wat, dus de volgende tattoo laat nog even op zich wachten voordat ik impulsief iets ga doen. En daarbuiten ben ik ook een beetje arm nu haha

Edit: toen de boom ging genezen en dus een beetje ging vervellen, heb ik van meerdere mensen gehoord dat het herfst was en dat de blaadjes van de boom af vielen :+

*pum*


Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:04

Heel gaaf Danielle!

Ik kan ook echt niet wachten. Ben ook echt wel benieuwd hoe het nu aanvoelt omdat mensen gewoon allemaal heel anders erover spreken

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:07

love_mandy schreef:
Ik wil eind van het jaar een tattoo laten zetten van mijn kat. Ik twijfel alleen nog over wat ik precies wil. Of ik simpele lijnen wil of iets van water colour achtig iets.
Iemand die alvast shops kan aanraden? Het liefst rond Alkmaar, maar een stukje verder is ook niet zo'n probleem.
Dan kan ik eens rustig rondkijken en misschien eindelijk een beslissing maken :')

Ik kan je Acid Tattoo heel erg aanraden! Zit in het centrum van Alkmaar. Ik ben 2 keer bij Joe geweest, maar Thomas zet ook mooie stukken.

Deze heeft Joe gezet bij mij:

Afbeelding

Afbeelding

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Arianne_94

Berichten: 307
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: Naast de stal van mijn paardjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:11

Goldenarrow wij hebben bijna dezelfde tattoo.
Afbeelding.

De mijne is gezet in Dordrecht bij koko loko. Door Tim volgens mij.

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:16

Lente schreef:
Ik lees ook even mee :)

Heb wat vage ideeën voor redelijk grote stukken (schouder/ribben/heup/sleeve?) maar naast dat ik er flink voor mag sparen heb ik ook verschillende stijlen in mijn hoofd... En ik heb sinds 2,5 jaar diabetes en nog geen ervaring hoe dán het herstel is.

Mijn vader heeft al 14 jaar diabetes. Eerst medicatie en sinds een aantal jaar spuiten. Wondjes genezen langzaam en ook met de operatie aan zijn knie heeft ie langer moeten herstellen dan er normaal voor staat.
Zijn tattoo daar in tegen is heel snel gegaan. Hij heeft een vrij grote tattoo op zijn boven arm met 3 grote rozen en een naam. Hij ervaarde het als een schaafwond. Dus de grootste irritatie is er wel vanaf dezelfde avond(middag gezet) De eerste en tweede dag vond hij zijn shirt er op een beetje irritant en de rest van de week vond hij de warmte achter het glas in de auto bij lange ritten wat vervelend. Verder helemaal nergens last van gehad. Tattoo bloedde ook niet.

Ter vergelijking, ik heb een kleine tattoo op mijn pols laten zetten (4 jaar geleden) *zoekt foto* en daar heb ik alleen de dag van het zetten een irritant gevoel van gehad en de eerste dagen met werken niet bij de frituur gewerkt in de keuken want die warmte was gevoelig. Maar ook ik was overal binnen een week vanaf.
Edit; foto, hij is niet helemaal strak bij de rand van de P. Maar dat is mijn eigen schuld, ik vond het zo spannend en schrok eigenlijk dat het best gevoelig was, dus trok terug. De rest van het zetten nergens last van gehad :')
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kiwiwitje op 13-07-17 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:18

Boom vind ik best moeilijk te zien zo, maar letter lijken me strak gezet. Nijkerk is wel dichtbij, dus zit hun fb even te bekijken. Ik vind het wel netjes eruit zien, maar ben echt vertrouwen kwijt, dus hoor graag van anderen wat ze van hun werk vinden?

Mijn man en ik willen een cover up en daarna nog nieuwe wensen en onze zoon nog steeds zijn eerste, maar die is ook erg bang dat het verknald wordt. Hij is gelukkig heel precies en komt er nog niet uit.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:20

Goldenarrow wat mooi zeg! Ik ben opzoek naar een goede tattoo shop en Acid lijkt me echt wel nog iets. Ben er namelijk nog niet helemaal aan uit welke stijl ik wil, ik wil het sketchy hebben maar ook weer niet té. Ik zat te denken aan Beautiful Freak (bij Eva Mpatshi of Jean "Crow") in België maar ik denk dat zij weer net iets te gaan zijn voor mijn idee.

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om de juiste shop te vinden? En vonden jullie het awkward om jullie idee uit te leggen? :') Ik heb namelijk nu al even iets in mijn hoofd maar ik vind het zo vaag om uit te leggen haha, ik vind ook nergens gelijkaardige plaatjes dus ik heb schrik dat ze me raar aan gaan kijken.

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:25

Ik heb 3 tattoo's bij andere shops laten zetten (waarvan 1 op een conventie) voor ik bij Acid terecht kwam. Ik volgde ze al wel, maar eigenlijk nooit contact met ze opgenomen. Tot er 2 ontwerpen online kwamen die Joe graag wilde zetten en dat was precies wat ik wilde (dat is die op mijn been). En eigenlijk vanaf het eerste moment voelde ik me zo goed bij die shop dat ik er niet veel later naar terug ging voor die hondenpoot. En ik heb plannen voor een sleeve die hij ook mag gaan doen, ik moet het eerst alleen nog uitwerken voor ik ga mailen.

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Spelt

Berichten: 866
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:31

Needje schreef:
Nou als het goed is meteen. hahaha
Bedoel je wanneer de korsten weg zijn?
Denk dat dat per persoon verschilt.


Haha ja dat snap ik :') Maar ik voel zeg maar alle lijnen nog als ik met mijn hand over m'n arm ga. Ach hij is nu goed aan het genezen dus hoop maar snel :D

Lente
Berichten: 27768
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:44

@kiwiwitje, dank je voor je reactie. :) de drie tattoos die ik had heb ik bijna geen last van gehad (ook niet van het zetten, één staat op mijn ribben) maar dat was pré diagnose. Wil natuurlijk wel dat het mooi heelt. Waarschijnlijk ook in delen.

Ik ga binnenkort eens een moodbord maken met verschillende ideeën denk ik. Watercolour spreekt me erg aan maar ik ben ook wel van de strakke lijnen en ik heb veel verhalen te vertellen in de dingen die ik wil... Dus ik ben er nog niet helemaal uit.

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:49

Lente schreef:
@kiwiwitje, dank je voor je reactie. :) de drie tattoos die ik had heb ik bijna geen last van gehad (ook niet van het zetten, één staat op mijn ribben) maar dat was pré diagnose. Wil natuurlijk wel dat het mooi heelt. Waarschijnlijk ook in delen.

Ik ga binnenkort eens een moodbord maken met verschillende ideeën denk ik. Watercolour spreekt me erg aan maar ik ben ook wel van de strakke lijnen en ik heb veel verhalen te vertellen in de dingen die ik wil... Dus ik ben er nog niet helemaal uit.

Graag gedaan. Nu is het natuurlijk bij iedereen anders maar het was wel opvallend dat normaal alles slechter heelt en zijn Tattoo eigenlijk niet..

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:52

Ik heb geen tattoo, ik wil geen tattoo, ik heb geen verstand van artists, kleuren, genezing en smeersels..
Maar ik kan ontzettend genieten van de kunst van het tatoeëren :j

Dus bij deze, ik ben een meelezer ;)

koetje28

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:55

oe volgende topic alweer *\o/*
ik heb nog genoeg ideeen maar voor nu eerst maar weer ff sparen :j

mijn bonte koe wat een mazzel dat jij in mijn leven bent gekomen :)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:06

DezeNaam schreef:
Hoe lang hebben jullie erover gedaan om de juiste shop te vinden? En vonden jullie het awkward om jullie idee uit te leggen? :') Ik heb namelijk nu al even iets in mijn hoofd maar ik vind het zo vaag om uit te leggen haha, ik vind ook nergens gelijkaardige plaatjes dus ik heb schrik dat ze me raar aan gaan kijken.

Als je het niet goed met voorbeelden kan uitleggen, zou ik vragen om een tekenafspraak in de shop :j Er zijn wel wat shops die verkennende gesprekken kunnen inplannen zodat je met je artist kan bespreken wat je juist wil. Zeker als je het niet goed kan uitleggen of geen voorbeelden kan vinden, is dat wel fijn.

Ik heb ook wel wat rondgezwerfd voor ik de shops vond waar ik bij wil blijven. Ik heb 6 tattoos en slechts 2 zijn door dezelfde artist gezet :)) Mijn eerste is gezet toen ik in Vancouver woonde, dan eentje in 2 kleine (maar niet zo'n geweldig goede) shops. Uiteindelijk ben ik via dit topic uitgekomen bij Roald, die mijn beide onderbenen heeft gedaan, en bij wie ik zeker nog terug wil. De andere artist waar ik zeker bij wil blijven, is een artist die zwart/wit en dotwork doet en die in mijn straat zit. Zij heeft mijn bovenbeen gedaan: https://www.instagram.com/feralisartwork/

Maar ik denk dat het goed is dat je gewoon zoekt tot je een artist vindt die helemaal bij je concept past. Want ook niet iedere artist is goed voor zomaar iedere tattoo. Ik zou bv. niet voor alles naar Roald gaan, omdat hij goed is in 1 stijl maar in andere stijlen dan weer niet. Mijn vriend heeft ook zijn vaste artist van wie hij 2 grote stukken heeft, maar hij doet alleen zwart/wit en voor zijn volgende tattoo wil hij kleur, dus dan gaat hij gewoon op zoek naar iemand anders.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:18

superpony schreef:
Boom vind ik best moeilijk te zien zo, maar letter lijken me strak gezet. Nijkerk is wel dichtbij, dus zit hun fb even te bekijken. Ik vind het wel netjes eruit zien, maar ben echt vertrouwen kwijt, dus hoor graag van anderen wat ze van hun werk vinden?

Mijn man en ik willen een cover up en daarna nog nieuwe wensen en onze zoon nog steeds zijn eerste, maar die is ook erg bang dat het verknald wordt. Hij is gelukkig heel precies en komt er nog niet uit.

Heb je het over Williwood Ink? :) Van de boom wilde ik net nog een foto maken maar dat lukte niet helemaal. De tekst is inderdaad heel strak, veel mensen geloofden de eerste keer niet dat het echt een tattoo was omdat het zo strak is :')

Ik weet dat ze daar ook cover ups doen, een van de jongens die daar werkt doet altijd de cover ups omdat hij daar heel goed in is. De jongens die er werken (twee broers en ik geloof nog een meisje maar dat weet ik niet zeker) zijn heel rustig en grappig en nemen de tijd voor je. Ook toen ik mijn boom liet tekenen op de computer in de tattooshop voor het zetten, namen ze de tijd om elk klein dingetje te veranderen zodat ik het perfect vond. Maar dat is mijn ervaring :) ik hoop dat je meer ervaringen kan vinden.

*pum*

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:25

Ik wil graag een flora tattoo in kleur laten zetten, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben nu met deze artiest aan het praten, maar zou graag wat feedback willen op zijn werk omdat ik er zelf nog geen verstand van heb. Het wordt namelijk mijn eerste tattoo. Ik hoop dat dit mag, alvast bedankt :)
http://www.kryptonianink.com/andi-skuse-tattoos-.html

love_mandy

Berichten: 2921
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:51

goldenarrow schreef:
Ik kan je Acid Tattoo heel erg aanraden! Zit in het centrum van Alkmaar. Ik ben 2 keer bij Joe geweest, maar Thomas zet ook mooie stukken.

Deze heeft Joe gezet bij mij:

[ [url=m/U24ppS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/avqvqa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik volg hun inderdaad al een tijdje op Facebook! Vooral omdat dit:
Afbeelding
mij erg gaaf lijkt een ik denk dat ze dat prima kunnen. Misschien toch binnenkort maar even een berichtje sturen om te vragen of ze een wachtlijst hebben een hoe lang die is.

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:04

Yasmine schreef:
DezeNaam schreef:
Hoe lang hebben jullie erover gedaan om de juiste shop te vinden? En vonden jullie het awkward om jullie idee uit te leggen? :') Ik heb namelijk nu al even iets in mijn hoofd maar ik vind het zo vaag om uit te leggen haha, ik vind ook nergens gelijkaardige plaatjes dus ik heb schrik dat ze me raar aan gaan kijken.

Als je het niet goed met voorbeelden kan uitleggen, zou ik vragen om een tekenafspraak in de shop :j Er zijn wel wat shops die verkennende gesprekken kunnen inplannen zodat je met je artist kan bespreken wat je juist wil. Zeker als je het niet goed kan uitleggen of geen voorbeelden kan vinden, is dat wel fijn.

Ik heb ook wel wat rondgezwerfd voor ik de shops vond waar ik bij wil blijven. Ik heb 6 tattoos en slechts 2 zijn door dezelfde artist gezet :)) Mijn eerste is gezet toen ik in Vancouver woonde, dan eentje in 2 kleine (maar niet zo'n geweldig goede) shops. Uiteindelijk ben ik via dit topic uitgekomen bij Roald, die mijn beide onderbenen heeft gedaan, en bij wie ik zeker nog terug wil. De andere artist waar ik zeker bij wil blijven, is een artist die zwart/wit en dotwork doet en die in mijn straat zit. Zij heeft mijn bovenbeen gedaan: https://www.instagram.com/feralisartwork/

Maar ik denk dat het goed is dat je gewoon zoekt tot je een artist vindt die helemaal bij je concept past. Want ook niet iedere artist is goed voor zomaar iedere tattoo. Ik zou bv. niet voor alles naar Roald gaan, omdat hij goed is in 1 stijl maar in andere stijlen dan weer niet. Mijn vriend heeft ook zijn vaste artist van wie hij 2 grote stukken heeft, maar hij doet alleen zwart/wit en voor zijn volgende tattoo wil hij kleur, dus dan gaat hij gewoon op zoek naar iemand anders.




Wauw! Wat een gaaf werk! Ook gaaf dat ze Random ontwerpen maakt en je die dan kunt laten zetten. Ik heb dat eerder gezien van een artiest. Iemand een idee wie dat allemaal doen?

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:05

Hun wachtlijst is ongeveer 4/5 maanden, dus dat valt wel mee Mandy :) Leuk ontwerpje ook!

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Lente
Berichten: 27768
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:09

Ik heb echt geen idee op wat voor kosten ik moet rekenen voor een kwaliteitstattoo. Ik heb er 3 maar daar heb ik niet op hoeven wachten of zo... Hebben jullie iets van een richtlijn voor schouder/zij/heup, met kleur?

1000 euro? 2000 euro?

Needje

Berichten: 19199
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:13

Spelt schreef:
Haha ja dat snap ik :') Maar ik voel zeg maar alle lijnen nog als ik met mijn hand over m'n arm ga. Ach hij is nu goed aan het genezen dus hoop maar snel :D


Oh eigenlijk geen idee.
Ik heb twee tribals (ja ik ben van die tijd :') ) en met bepaald weer voel ik die nog steeds er op liggen.
Al heb ik m'n tekst nooit gevoeld. Dat die er op lag.

love_mandy

Berichten: 2921
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:34

goldenarrow schreef:
Hun wachtlijst is ongeveer 4/5 maanden, dus dat valt wel mee Mandy :) Leuk ontwerpje ook!

Ah top! Zou precies uitkomen, kan ik mooi nog even sparen.
Ja, wil hem wel nog aangepast hebben zodat hij een pootje optilt, aangezien mijn kat altijd aan het bedelen is met een opgetrokken pootje :')
Morgen of vanavond maar even een berichtje sturen

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

Astrid_Brann

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-03-10
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:40

Hoi ik kom even binnenvallen met een vraag!

Ik wil al ruim een jaar een specifiek ontwerp laten zetten, maar ik zie door het bomen het bos niet meer. Welke artist? Ik heb er al meerdere keren een poging aan gewaagd om er een studie van te maken, maar iedere keer verdrink ik in de mogelijkheden..

Wie oh wie weet een artist die (in de buurt van) deze "stijl" werkt?
Het is voor mij niet van belang waar hij/zij zit, zolang het met de auto te doen is (Duitsland en België zijn dus ook opties).

Afbeelding

Afbeelding

Rafi Tarzan

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:09

Bij left hand in Driebergen kun je hiermee wel terecht! Heb ook een eigen ontwerp laten zetten. Werd niet moeilijk over gedaan.

Eloya

Berichten: 5186
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:24

Ik denk dat Flaviu van on edge dit ook wel kan/wil zetten, hij doet veel verschillende dingen. is in denhaag. je kan altijd contact met ze opnemen om te overleggen hoe en wat

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bytespider, CarpeDiem_, ComscoreBot, GrapeshotBot, Kaplaars, M_arjolein, Mars, pluisje88 en 149 bezoekers