3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:24

Yonker schreef:
Maar hoe controleren ze dat?? Kan je toch gewoon over je gewicht liegen :+

Vind je dat niet ontzettend druk Frummels?? := Ik rijd meestal op maandag en woensdag, sport op dinsdag en donderdag is dan voor vriend.... vrijdag kan ik eventueel ook nog paardrijden als woensdag ofzo niet lukt, of is meestal ook sociale dingen. Weekend zit de laatste tijd ook volgepland met vanalles. Tijd geleden sportte ik nog op zondagochtend maar als ik met vriend ben dan komt dat er gewoon niet van..... Of ik heb wat anders te doen.. En het huishouden moet ook nog tussendoor.


Nee eigenlijk niet. Maar ik vind sporten ook geen "moetje" maar geniet er echt van. Dat is voor mij even het moment op de dag waarop ik alles eruit kan gooien. :)
Sociaal geneuzel met vrienden doen wij alleen in t weekend. Huishouden hebben we nu niet, want geen huis lol. Maar normaal gesproken hebben we een poetshulp gelukkig. Anders had ik t niet kunnen bolwerken hoor. :=
Ik sport trouwens met name voor werk, omdat ik dus na werk nog naar stal moet, boodschappen etc. (al doe ik boodschappen ook wel eens in de pauze van werk of via picnic)
Scheelt natuurlijk ook dat mijn man en ik geen tijd voor elkaar "hoeven" inplannen. Al doen we dat wel vaak op vrijdagavond. Dan gaan we samen wat leuks doen. :)
Kan me voorstellen als ik jouw dingetjes zo lees dat het dan een stuk ingewikkelder wordt!

Laura: Wat goed! En je kunt niet direct alles weer goed doen he, gewoon rustig aan. Ritme is al een heel goed begin!

Anthea: maar dan kan je toch nog steeds sjoemelen door je weegschaal bv naast een tafeltje te zetten en je hand daarop te zetten bij de "bovenaf" foto. Of moet het gewicht op de weegschaal ook zichtbaar zijn op de full body foto? :D


Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 15:20

Haha ja ik woon natuurlijk niet samen dat scheelt wel een hoop, reistijd naar mijn vriend is ook 30/40 minuten van deur tot deur. En ik vind sporten opzich ook geen moetje :D Poetshulp zou ik willen maar helaas laat dat de portemonnee niet toe := En ik doe ook alles op de fiets/met de trein, dat vreet ook tijd stiekem.
Samen sporten is wel een goede besteding :D

Wat goed Laura *\o/* Geeft die motivatie maar door!! :')

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Kimmie25501

Berichten: 7554
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 09:33

Ik kom me hier ook weer melden. Na een hele heftige maand, met eten wanneer ik honger heb of zin had, geen zin om me daar druk over te maken. Nu ga ik weer lekker aan de slag.
Gisteren heb ik me even gewogen, ik weeg nu 62.5, ongeveer een kilo aangekomen sinds de vorige keer dat ik had gewogen (ongeveer drie weken terug). Maar dat geeft niet. Ik wilde gisteren nog even paardrijden, dat is nml eigenlijk nu alleen mijn sport, maar helaas uiteindelijk toch niet zo'n zin meer. Ik gok dat ik vandaag wel ga paardrijden. Lijstje is prima, kan beter, maar komt vanzelf.

O: twee boterhammen met nutella en 100% pindakaas naturel. (332)
T: een plakje ontbijtkoek parelkandij met een beetje boter. (97)
L: drie boterhammen met grilworst, boter met vruchtenhagel en pindakaas, een beker halfvolle melk. (581)
A: een kleine kom verse tomatensoep met gehaktballetjes, een paar stukjes stokbrood, een klein beetje boerenkoolstamp met spekjes en een stukje rookworst. Als toetje wat roomyoghurt Spaanse sinaasappel. (757)
T: een stukje door mijn zusje gemaakte banketstaaf. (204)
B: 12.000 stappen, 30 minuten rugoefeningen bij de cesartherapie, 70 minuten fietsen en een uur ongeveer bezig geweest met paard (verzorgen en VD).
Totaal kcal: 1972.

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 09:46

Prima lijstje Kim!!! Het oppakken komt vast goed!!

Ik heb vanochtend tegen mijn vriend gezegd dat ik vanaf januari weer streng ga zijn en dat dus ook betekend in het weekend minder lekkere dingen, gelukkig steunt die me en wil die zelf thuis oefeningen gaan doen samen _O- Hij staat soms al om 7 uur in de ochtend in het weekend te stuiteren langs zijn bed, dus ben bang voor het ergste :')

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

IMANDRA

Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 10:29

Haha wel lief hoor van je vriend! Dat zie ik de mijne echt niet doen :)).

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:02

Ja idd! De mijne probeert me wel heel erg te steunen, maar zoveel commitment heeft hij ook weer niet haha. :P

Hey Kimmie! :wave: Je lijstje ziet er goed uit hoor, lekker rustig aan. +:)+

Frummels, heerlijk dat je zo van het sporten kan genieten. :) Goed dat je weer met PBP bent begonnen!

Veel mensen weer motivatie aan het hervinden, supergoed!

Hier gaat alles zijn gangetje, al heb ik wel veel extra's (vooral etentjes) in deze periode. Deze week al twee keer uit eten waarvan een keer AYCE bij het Zusje, oeps. :') Probeer dan overdag gewoon een beetje te beperken en 's avonds lekker te genieten. Weegschaal staat nu op -7,5 kilo, hopelijk kunnen we dat vasthouden deze maand! Lijstje vandaag:

O: 2 bh boter vlokken
T: sultana
M: 3 rozemarijncrackers belegen kaas
T: 2 zoethoutdropjes
A: biefstuk met champignons en een beetje truffelolie, doperwtjes en zoete aardappelfrietjes
B: 5km hardlopen

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:16

Scheelt dat hij aantal jaar geleden wel fanatiek deed sporten en dat ook wil oppakken vanaf 1 januari, hij gaat niet zo streng alles laten staan als ik doe hoor maar hij wil wel mee sporten thuis _O- Ben benieuwd wat daarvan terecht gaat komen!!

7.5kg is super knap al Carlijn!! :D
Je lijstje klinkt wel beetje karig?? Of zijn het veel frietjes?? :)

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:17

Kim, inderdaad heel net lijstje! En lekker veel beweging ook. Nu gewoon weer rustig oppakken, dan komt het vanzelf weer :)

Yonker, fijn dat hij je zo steunt!

Carlijn, lekker hoor die etentjes. Vooral ook van genieten. En je avondeten klinkt heerlijk!

Ik vandaag weer lekker lijstje ook
L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 2 appels, arretjescake
A: salade met zalmfilet, feta, zongedroogde tomaat, olijven, croutons en pesto
T: 2 gekookte eieren met 4 plakjes rookvlees

I'm not weird, I'm limited edition :D

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:25

Thanks Yonker! Ben er ook blij mee. :D Het avondeten verkijk je je idd op, biefstukje en champignons gebakken in roomboter, dan nog wat truffelolie en ik doe nog wat truffelmayo bij de frietjes. :P Alles bij elkaar komt het schat ik rond de 1700-1800 kcal uit en daar mik ik ook op! Al blijft het een schatting natuurlijk, misschien wel weer eens nuttig om binnenkort wat preciezer uit te gaan rekenen, word daar alleen altijd zo obsessief van. :P

Linoleum, ja ga zeker genieten! Jouw lijstje klinkt inderdaad erg lekker, arretjescake ook. :9

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:05

Hee Kimmie :wave: Kilootje erbij valt mee, succes weer!

Hier nog altijd bleh, ik doe mijn best maar voel me echt bagger _-:( Gisteren gebokst, was ook al niks, maar heb het in ieder geval geprobeerd. Morgen hijs ik me ook weer naar de les en vrijdag jumping fitness in de planning. Kijken wat ervan komt.

Vanmorgen met bijrijdpony geknuffeld, die mag ik langzaamaan weer op gaan pakken en half januari gaan we de training weer opbouwen voor het wedstrijdseizoen. Hopelijk haalt dat me en beetje uit mijn dip, dit duurt me nu wel lang genoeg.

Lijstje vandaag;

O; yoghurt met MyMuesli Berry White Choc, frambozen en lijnzaad
T; stukje speculaas
B; boswandeling van een uur met de woef
L; meergranencroissant met kaas, rozijnenbroodje
T; iets, anders te weinig kcal, denk fruit
A; verse spaghetti met spinazie, pesto, rode peper, pijnboompitten...

Totaal ongeveer 2000 kcal

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:48

Wat balen kelpie, maar goed dat je het alsnog geprobeerd hebt en doorzet! Knap van je! Pony oppakken klinkt als een goede hulp om uit die dip te komen! Nog steeds allemaal te maken met dat gedoe met die nek en schouders waar je laatst over vertelde?

Lekker lijstje, vooral je avondeten. Maak je de spaghetti zelf of koop je hem vers in de winkel? Mijn vriend heeft sinds kort een pastamachine en ondanks dat ik het alsnog teveel werk vind wordt het wel heeeel lekker als hij het maakt. :9 Hij is wat culinairder ingesteld dan ik, ik hecht ook veel waarde aan een beetje tempo. _O-

secricible

Berichten: 25686
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:53

Welkom kimmie. Mooi lijstje, daarmee moet het vast lukken!
Yonker, lastig vind ik partners altijd :+ fijn dat die van jou zo steunend is! Hier ook partner die wel mee wil doen zegt hij, moet het nog geloven. Plan is in januari dus ben benieuwd!
Carlijn, moo resultaat al hoor! Lekker, het zusje <3
Black_kelpie, knuffel voor jou! Je lijstje klinkt iig wel top. Kom vanavond bij jou eten :D

Ik heb gisteren mijn eerste thuisworkout gestart, wel op standje granny nog.. Jillian michaels van een half uur en na 15min merkte ik dat ik aan mijn fysieke grens zat en ben ik gestopt. Vandaag ga ik dood van de spierpijn :+ voorlopig is dat duidelijk dus nog meer dan genoeg. Vandaag rondje gewandeld, morgen kijken of ik alweer toe ben aan weer 15min.
Qua eten nog geen gekkigheid, hou ook nog geen lijstje bij normaal, maar vandaag is iets in de vorm van

O: 2br met dun boter en muisjes, koffie met halfvolle melk
T: wafel
M: 2br met 2 eieren en dun mayonaise, koffie met halfvolle melk
T: komkommer met pittige hummus
A: rijst of pasta met champignonsaus en kipfilet
T: mogelijk een kommetje kwark, afh van hoe laat ik er in lig en hoe laat we eten (anders komt hij voor avondeten misschien)
D: ik drink liters water met heel dun limonadesiroop, minimaal 2,5L per dag met oog op borstvoeding.

B: wandeling van 2km, verder veel zitten :+

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:16

Secricible, het begin is er! En ondanks dat je niet let op je eten een heel prima lijstje volgens mij.

BK, fijn dat je je bijrijdpony weer kan oppakken. Voor mij altijd wel echt moment van ontspanning. En die muesli is lekker hè?

Carlijn, de arretjescake is nu op. Had laatst zelf gemaakt met speculaas. Was erg lekker!

I'm not weird, I'm limited edition :D

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:27

Carlijn schreef:
Wat balen kelpie, maar goed dat je het alsnog geprobeerd hebt en doorzet! Knap van je! Pony oppakken klinkt als een goede hulp om uit die dip te komen! Nog steeds allemaal te maken met dat gedoe met die nek en schouders waar je laatst over vertelde?

Lekker lijstje, vooral je avondeten. Maak je de spaghetti zelf of koop je hem vers in de winkel? Mijn vriend heeft sinds kort een pastamachine en ondanks dat ik het alsnog teveel werk vind wordt het wel heeeel lekker als hij het maakt. :9 Hij is wat culinairder ingesteld dan ik, ik hecht ook veel waarde aan een beetje tempo. _O-


Nek/schouders heeft er ook mee te maken, maar daar kan het niet alleen in zitten. Ik wandel met lood in mijn schoenen, alles voelt traag, ben constant moe maar slaap slecht, 0 energie. Depressie ben ik bekend mee en ik voel me fysiek zoals toen, maar ik ben niet depressief. Misschien geen gek idee om eens bloed te prikken als ik dit zo opsom...

Spaghetti from scratch ben ik te lui voor hoor, dit is de verse van de Ap :9

Secricible, :* thanks. Die workouts van JM zijn ook wel aardig pittig dacht ik? Sterkte met je spierpijn, 2e dag erna is erger :')


linoleum schreef:
BK, fijn dat je je bijrijdpony weer kan oppakken. Voor mij altijd wel echt moment van ontspanning. En die muesli is lekker hè?

Dat is het voor mij ook, lekker klooien, poetsen, beetje rijden. Hij heeft alweer een deurklink gesloopt dus hij moet weer wat gaan doen :=

Vind de MyMuesli erg lekker, maar ben er nog niet van overtuigd dat het de prijs waard is. Ik hou het bij zo af en toe eens wat meenemen uit Duitsland, en voor de rest vind ik mijn Zonnatura muesli van 2 euro ook prima :')

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:49

BK, ik eet dagelijks muesli en vind dat ik daar best wat extra geld aan uit mag geven voor mijn eigen genot. Dus ben sinds tijdje ook over op MyMuesli en vind het heerlijk!
Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. Maar voor nu vooral doen waar jij je goed bij voelt en niet te snel willen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

secricible

Berichten: 25686
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:40

Klinkt flink waardeloos BK, zou zeker even de boel laten doorlichten dan. Misschien is het wel iets kleins, vitaminetekort oid. En lief zijn voor jezelf!

En ja, ik vrees voor morgen :+

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 17:01

BK wat rot! Klinkt wel beetje zoals ik me voel, zou zeker eens bloed laten prikken, en evt nog verder kijken.

Succes met je spierpijn morgen sec! :')

Verder beetje halfjes bijgelezen, tussen alles door.
Vanochtend kreeg ik mn werkbroek bijna niet dicht, goede stok achter de deur :=

IMANDRA

Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 20:25

Ahw BK :(:)

@Sec: succes met je spierpijn haha :)). Tweede dag is altijd het ergste toch?

Vandaag niet zo'n bijzondere dag:

T: mueslireep
M: 2 sneetjes speld met geitenkaas, beetje pesto, kipfilet en een beetje ketchup (tostiiii)
A: Spaghetti Aglio a Olio :):)
D: Skyr met Kelloggs special K

Even kijken wat we vrijdag gaan doen, moeten binnen een half uur koken/warm maken, spullen in de auto zetten en met de hond wandelen, dus waarschijnlijk iets snels. Eerste idee was pizza maar denk dat we donderdagavond iets van pasta maken die we even snel in de magnetron kunnen gooien. Verantwoordelijke(re) keuzes yay *\o/*

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:36

linoleum schreef:
BK, ik eet dagelijks muesli en vind dat ik daar best wat extra geld aan uit mag geven voor mijn eigen genot. Dus ben sinds tijdje ook over op MyMuesli en vind het heerlijk!
Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. Maar voor nu vooral doen waar jij je goed bij voelt en niet te snel willen.

Heb je ook helemaal gelijk in! De smaken die ik tot nu toe heb gehad waren ook wel echt heel lekker :Y)

Is lastig hoor, niet te snel willen -O-

Vitaminetekort heb ik ook aan gedacht ja. Ik loop nooit zo hard naar de huisarts, misschien toch maar doen.


IMANDRA schreef:
A: Spaghetti Aglio a Olio :):)

Ik maak hem nooit omdat ik dan zo weer honger heb, maar dat is zoooooo lekker _/-\o_

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:11

Vandaag qua eten wel weer een aardige dag :j

O; yoghurt met MyMuesli Berry White Choc en lijnzaad
L; crackers met gekookt ei, cheddar en een klein beetje mayo
T; raw bar coconut chia (reep van de Action, lijkt enorm op Nakd repen maar dan veel goedkoper *\o/* )
A; zuurkoolstamppot met kaneel, appel en walnoten, met kipworst
B; boksen
T; bakje yoghurt of iets dergelijks

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:48

Lekker lijstje BK :) En even lief zijn voor jezelf inderdaad en even door de molen.

Hier niets spannends vandaag. Moet ongesteld worden en dan heb ik nooit trek, dus moet echt de grootste moeite doen om aan mijn kcal te komen :n

O: eat natural musli met volle yoghurt en een cappuccino
T: 2 mandarijnen
L: hollandse rauwkost met kikkererwten, cherry tomaten en feta
T: 3 rijstwafels met zuivelspread light en veel tuinkers
T: weight care maaltijd reep :+ (ik vind dat meer tussendoortjes met maar 227 kcal) en cappuccino
A: quinoa met hüttenkäse, linzen en een stuk zalm
T: lindahl kwark met straciatella

Totaal 1800 kcal -O- Heb vandaag nog training dus dan zou ik rond 2000 moeten eten, maar het lukt me echt niet vandaag.

Beweging: 50 min fietsen (retour werk) anderhalf uur krachttraining en klein rondje wandelen met pony

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:09

Imandra, al bedacht wat je vrijdag gaat doen met eten?

BK, die zuurkoolstamppot klinkt erg lekker!

Frummels, jouw lijstje klinkt ook erg lekker.

Vandaag simpel tot nu toe.
L: homestyle crispy chicken, want gratis sokken bij de McDonalds
T: 3 rijstwafels met laagje chocola, appel
A: geen idee, eet bij date, maar zal wel iets van rijst met vlees en groenten zijn.

I'm not weird, I'm limited edition :D

IMANDRA

Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-18 16:16

linoleum schreef:
Imandra, al bedacht wat je vrijdag gaat doen met eten?


Ja we maken morgen avond pasta die we op gaan warmen in de magnetron. We zijn ook aan het kijken voor zo'n spirelli ding (krijgen een cadeaubon van schoonmoeder), voor courgette te maken :9.


Lijstje vandaag:

T: Mueslireep + kop thee
L: 1 sneetje speld met 4 plakjes geitenkaas en 4 schijfjes komkommer, 1 sneetje speld & 1 sneetje maisbrood met pesto, sneetje gekruide kipfilet en twee plakjes tomaat.
A: Wok met garnalen
D: Skyr met Kelloggs special K

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:14

Vandaag was weer mijn weegmoment en ik ben weer 0,8 kg afgevallen ondanks twee keer gourmetten :(

Eetlijstje van vandaag
Ontbijt
Twee manderijnen, soja yoghurt, ongezoete basis muesli
Middag
Salade van bietjes, spinazie, geitenkaas, sinaasappel en een bolletje met kaas
Avondeten
Roerbakgroente, pad Thai met tofu en ei
Tussendoor denk ik in totaal 5 speltwafels met iets boter

Beweging
een 40-60 minuten actief gewandeld met mijn afvalclubje
Drinktonnen van de paarden schoongemaakt
Uurtje buitenrit gemaakt op Kelan
Blazy minuut of 5-10 voerweigeren en tussendoor naar de andere wei gebracht
In totaal met de honden denk ik 30 minuten gelopen. Lijkt weinig maar ze zijn nu alle twee munt van de hele dag boerderij :+
Kantine/toiletten op de zorgboerderij opgeruimd , schoongemaakt. Normaal gezien doen we dat met een aantal maar vandaag in mijn eentje omdat anders de eigenaar alles incl paarden nog water/hooi brengen in zijn eentje moest doen
Laatst bijgewerkt door Blazy op 12-12-18 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:16

Overigens iedereen succes
Alles gelezen maar op dit moment even niet de puf om op ieder afzonderlijk te reageren. Ik was best druk, net pas thuis. Veel indrukken en dus prikkels gehad.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IndianSu, soeboenoe, Supervixen en 39 bezoekers