3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:09

Haha ik heb ook paaseitjes gekocht net := milka oreo :9

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!


Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:18

Ik heb geen paaseitjes gekocht :), ik zat echt te twijfelen, maar de lasagne is zometeen al vet genoeg :+
We gaan zo naar de bioscoop en popcorn kan ik nooit weerstaan.

Met mij gaat het oke. Ik ben heel moe dus ik slaap heel veel. Van 10 tot 8 geslapen vannacht en overdag nog van 11 tot 2. Heb niet echt veel bewogen vandaag, had sowieso niet echt meer een dag over door het slapen en moest ook de badkamer schoonmaken en die lasagne in elkaar zetten. Morgenochtend weer op de weegschaal na ruim een week, hoop echt dat er iets af is.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:01

Geniet van de popcorn en de film, Maanlicht! Naar welke ga je kijken? Je niet schuldig voelen over de slaap hoor, die heb je nu nodig.

Sharon, hopelijk worden ze snel maatjes <3 door het voorzichtig en traag aan te pakken gaat het ook goed tussen onze hond en kat. De hond is een mix van een shiba en een windhond, uit de opvang. Heeft de kleur en staart van een vosje <3 De schrijfgroep is voor mijn werk, allemaal doctorandi die samen komen om individueel verder te schrijven. Voor de zelfdiscipline :P

Kelly, heerlijk wandel weer he! En proficiat met je resultaat!!

Hihihi Sharon

Ilse, iedereen heeft ups en downs, het belangrijkste is dat je gewoon doorgaat, en dat doe je goed! Welk werk doe je?

Hoi Yonker!

Sanne, laat je maar goed vertroetelen, het duurt nu al lang!

Geniet van je weekend Gribaldi!

Frummels, die yoga is leuk! Een heel aangenaam persoon, die instructrice. Hier ook al verzuurde benen, bluh.


-----

Lijstje:
O: haver, vanille soja melk
T: spelt crackers en een Oikos
B: boodschappen, paarden verzorgen
L: twee pistolets met boter en aoste vegetarisch beleg
T: appel
B: anderhalf uur wandelen, 30 min KT
A: 200 G aardappelen, sla, witte kool, tomaat, 150 g kikkererwten met dressing van kruiden, azijn, mosterd, kwark, mayo en twee gepocheerde eitjes <3
T: sinaasappel met yoghurt oud

Hier een lekker actieve dag, veel bewogen met de hond buiten en alvast gemealprept omdat we morgen op familie bezoek gaan, en het daar niet zo lekker/gezond is :+ fijn weekend iedereen!

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:47

The Commuter. Een film met Liam Neeson. Ik vond hem erg spannend, was een goede film! Gaat over een ex politie agent die 100.000 dollar krijgt als hij in de trein iemand weet te vinden, maar hij weet niet waarom en wat er met deze persoon gebeurd als hij hem vindt.

_Ilsee_

Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 22:59

Jullie zijn lief! Vandaag inderdaad niet de -750 gehaald, blijven haken op -600 ook wel tevreden mee!

Sharon, Londen was echt even heel fijn! Ik werk dus bij een hotel hier in Bath wat ook vestigingen heeft in Londen dus ik zat heerlijk voor 25 pond per nacht in een 4 sterren hotel incl ontbijt! Eigenlijk zijn we niet heel productief geweest, en zat het weer tegen maar het was gewoon fijn om even weg te zijn!

Maandlicht, dat klinkt als een spannende film!

En iedereen geniet van de paaseitjes maar met mate :+

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:03

Ohhh ja Ilsee volgens mij heb ik wel eens met jou gepb't? :D Ik woon in Bristol!

Ik heb het druk gehad dus heb jullie niet bij kunnen houden haha, zal morgen even een grote bijleespost doen :D

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:24

Oké, of nu dus :+

Black_kelpie, tof, een kickboksgym! Zoiets lijkt me heel leuk maar ik ben er zo slecht in :')

Sharon, heb het al gezegd maar wat fijn dat het goed gaat met je "nieuwe" kat :) Nette lijstjes ook, en fijn dat je kunt "werken" op stal. Vind dat je echt supergoed bezig bent :j

Maanlicht, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat allemaal, vind het wel heel knap dat je er zo proactief mee omgaat. Lekker goed voor jezelf zorgen. Komt goed, knuffel :(:) Vervelend trouwens dat je maar 1 keer per week kan.
Heb The Commuter een paar weken geleden ook gezien, vond hem ook erg leuk!

Sanne, ik zal volgende week wel eens wat lijstjes plaatsen anders :) Wat vervelend dat het niet echt beter lijkt te worden! Beterschap, komt vast snel goed met de AB!

Riddershow, sterkte met je paard! Mooi dat de operatie goed is gelopen.

Kim, wat vervelend, knuffel en sterkte :(:)

Frummels, ik ben echt heel blij met m'n fitbit dus ik zeg doen haha

Sterkte Kelly :(:)

Laura, ik heb het al gezegd maar hoop echt voor je dat ze snel iets vinden, wat waardeloos zeg!

En ja hou op over paaseitjes allemaal :+ Die milka oreo eitjes zijn zooo lekker maar die kan ik hier gelukkig niet krijgen

Komt goed Jierga, je kunt het :D

Bhriseis, dat klinkt inderdaad fijn! Lijkt me dat je daar heel productief van wordt inderdaad.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:22

Oh die oreo paaseitjes zijn ook zo lekker, die mag ik echt echt echt niet kopen want dan gaat de zak leeg, in 1 keer..
Gisteren een paar paaseitjes gehad, maar alleen omdat ik goed m'n best had gedaan en nog kcal over had

Lekker maanlicht, lasagne! :9 mooi dat de film leuk was :)

Vanavond eet ik op m'n werk, ik heb een slaapdienst. Vannacht rot geslapen.. Ik denk steeds ik MOET goed slapen, maar dat werkt averechts :') vannacht zal een kort nachtje worden.
MFP heeft kuren bij mij momenteel, dus heb nog geen lijstje ingevoerd

♥♥♥♥♥

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:44

Lekker lasagne :9 en die film klinkt goed!!

Ow Kelly vervelend is dat he..... ik heb ook echt slechte nachten de laatste tijd en dat breekt zo op :(

En ik beken, ik heb die hele zak oreo in 1 keer opgegeten := scheelt dat t ‘maar’ 100 gr is..... vandaag weer terug op de rails hoop ik. Al heb ik t idee dat mijn motivatie nog steeds weg is

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:53

Ik heb op de weegschaal gestaan en raad eens hoeveel er af is? ....... Helemaal NIKS -O-

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:27

Ik heb geen paaseitjes gezien, ik heb geen paaseitjes gezien, ik heb geen... :D

Heerlijk Ilse, een paar dagen Londen. Fijn dat je het leuk hebt gehad.

Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt Laura, hopelijk vinden ze snel iets!

Was het keelontsteking Sanne? Hopelijk knap je met die AB snel op :)

Mooie bijleespost heb je toch weer Sharon, en wat blijf je goed bezig! Wat jammer dat de kat niet mag blijven, waarom niet?

Veel plezier bij de familie Bhriseis!

Vervelend Kelly, hopelijk ben je snel weer wat bijgeslapen.

Sorry voor degenen die ik nu overgeslagen heb, jullie gaan zo hard. Heb zelf 2 hele slechte dagen gehad met taart, borrels en etentjes, dus er nu weer vol goede moed tegenaan. Fijn weekend!

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:30

Echt rot is dat he Yonker.. Over het algemeen slaap ik wel goed, maar vanavond heb ik pas voor de 2e keer slaapdienst waar ik nu werk. Dus ik vind het ook nog erg spannend haha

Balen maanlicht! Misschien komt het door de lasagne van gisteren? Kan best zijn dat je daardoor vast houdt. Je bent goed bezig, dus het komt goed!

Ik ga zo lekker paardrijden :D heb 2 weken niet gereden, dus ik heb er zin in!

♥♥♥♥♥

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:35

Drink eens flink water/thee, en weeg je morgen? Die zoute popcorn/lasagne zouden wel eens de schuldige kunnen zijn. Die film klinkt leuk, ik ken hem niet. Wij zagen deze week Call me by your name, echt prachtig <3

Yonker,waar loop je tegen aan, qua motivatie? Tijdens diëten heb ik ook extra moeite met van chocolade af te blijven, anders niet... Typisch!

Kiwi, klinkt wel als twee lekkere dagen hoor!

Kelly, ellendig hoor, niet kunnen slapen! Daar heb ik ook echt jaren last van gehad...
Rijd ze Kelly!

O: haver met vanille soja melk, latte
B: poetsen (jeej...), half uurtje yoga, 20 min pointes
L: salade met sla, komkommer, tomaat, witte kool, 100 g kikkererwten, 50 g geitenkaas bolletjes, 1/4 appel, 1 aardbei, 100 g aardappelen, dressing van mayo/kwark/azijn/mosterd/honing
A: A/g/ 150 g quorn brokjes met paprika en courgette en 40 g light room
T: sinaasappel met vanille mango yoghurt/magere kwark
B: half uur met de hond wandelen

Zo, lijstje voor vandaag. Nog steeds heel veel spierpijn dus het even rustig aandoen maar wel fijn bewegen. Het wordt een dagje familie bezoeken tot vanavond laat. Vind dat steeds een beetje saai om gewoon op een stoel te zitten, maar gelukkig kan de hond mee en trekken we even de natuur in :o

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:52

Vervelend zeg al die slechte nachten :(:) Ik heb er tegenwoordig geen last meer van maar het breekt je echt op.

Maanlicht, zou inderdaad goed kunnen dat je na die popcorn en lasagne gewoon wat vocht vasthoudt? Ik weeg me daarom nooit na een 'cheat' :)

Succes bhriseis, ben ik ook nooit zo'n fan van :')

Ik heb dinsdag een tentamen dus ga dit weekend alleen trainen en studeren denk ik. Vandaag rug en cardio, morgen alleen cardio.
Oh en check in met m'n coach straks, ik mag denk ik vanavond weer een cheat meal maar misschien bewaar ik dat tot na m'n tentamen dinsdag... Of ik sla het helemaal over, want heb volgende week zaterdag een 21 diner dat sowieso als cheat meal moet gelden denk ik :P Lastig dit.

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:09

Ik hoop het haha! Lekker veel water en thee vandaag en dan morgen weer wegen. Heb vandaag ook een redelijk gezonde dag.

O: twee maiswafels met een gekookt ei
L: drie geroosterde boterhammen met baba ganoush en rucola, kommetje preisoep
T: twee maiswafels met ham, of een roggecracker, mandarijn, appel
A: noodlesoup met velderwtjes, mais en een gekookt ei
T: cappuccino, stukje pure chocolade, gin tonic

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:28

Ohh ben echt jaloers op je avondeten van gisteren Kelly! Ik hou zo veel van biefstuk <3 <3

Klinkt als een lekker sausje Sharonn! Waarom mag de kat van je vriend niet blijven?

Klinkt als een goede film Maanlicht! Die wil ik ook wel zien! Zit eraan te denken om zo'n filmpas te doen, voor 19 euro per maand onbeperkt naar de bioscoop is wel wat voor mij! Jammer dat je niks bent afgevallen, maar je kan inderdaad best veel vocht vasthouden door de lasagne en popcorn. Komt wel goed! :(:)

Haha wauw Ilse, 25 pond is geen geld! Lucky you!

Lastig dat je niet goed geslapen hebt Kelly.. Ik slaap ook altijd slecht als ik goed "moet" slapen. En heb ook echt veel slaap nodig. Ik kan makkelijk 12 uur slapen.. :') Met minder dan 6 uur slaap functioneer ik ook niet. Veel plezier met rijden! Heb zelf al sinds afgelopen zomer niet meer paard gereden, binnenkort maar weer even!

Dankje Kiwi, het was inderdaad een ontsteking in de keel/amandelen. Klinkt wel alsof je twee leuke dagen gehad hebt! :)

Waar gaat die film over Bhriseis?

Succes met het studeren Eulogy! Wat voor studie doe je?

--

Ik voel me al stukken beter *\o/* weet niet of de AB al zo snel is aangeslagen of niet maar het gaat in ieder geval al beter dan voorheen. Echt blij mee. Vandaag en morgen nog wel rustig aan doen, en dan maandag fit aan mn nieuwe baan beginnen!

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:37

Ik doe CIMA, is eigenlijk een beroepsopleiding (CIMA is Chartered Institute of Management Accountants, accountancy dus, niveau is gelijk aan een universitaire master) dus ik doe het naast fulltime werk en mijn werkgever betaalt ervoor. Krijg 10 dagen per jaar studieverlof en de dagen van m'n tentamens extra vrij :)

Wat fijn dat het eindelijk beter gaat :D Alvast succes voor maandag!

Nou ik was zelf heel tevreden met m'n check in foto's maar coach reageert niet, ik wil weten of ik vanavond mag cheaten :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:48

Ohh wat fijn dat je werkgever betaald! Dankje, ben erg excited voor maandag!

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:41

Kiwi, klinkt wel als lekkere dagen!! Borrels en etentjes is wel lekker :9

Fijn dat het beter gaat Sanne!!

Bhriseis net lijstje!!

Waar het aan ligt weet ik denk ik wel... ik ben al 20 kilo kwijt maar moet nog minimaal 30 kilo..... en ik heb niet het idee dat ik veel resultaat zie van die 20 kilo. Ik merk het wel aan mijn kleren maar toch ik weet niet... ik weet wel dat het eraf is maar toch. Maar goed ik probeer het toch wel weer op te pakken :)

Vandaag:

O: skyr met bolletje muesli
T: tomaat en wortel
T: druiven
L: 2 broodjes met 3 eieren en wat ketchup (niet het beste maar agh)
T: kinder bueno... ja heel slecht
A: NOg geen idee?? Zoete aardappelfriet met een groentenschijf denk ik... of soep...
B: vanochtend veel gesjouwd en gelopen op kinderboerderij....

Echt niet een net lijstje maar merk dat ik die lunch wel echt nodig heb door dat t koud is en veel beweeg in de ochtend op de kinderboerderij. Daarom vanavond denk ik maar soep :) heft elkaar beetje op

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:53

Hey Yonker, ik zie nu pas dat je uit Oss komt! Daar halen mijn zus en dr vriend binnenkort een puppy op, bij een paardenfokster. Ken je die toevallig? Volgens mij heet ze ook Sanne haha.

Ketchup is helemaal niet zo erg toch! Lang niet zo vet en kcal rijk als mayo ofzo.

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:57

Nou ja 3 eieren is wel veel toch _O- en dan nog afbakbroodjes... ketchup is idd minder erg als mayo en vind ik lekkerder bij een gekookt eitje :j

Uhmmm nee Sanne zegt me zo niks. Wat voor puppy??? Ik hou van puppy's <3

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:01

Heerlijk gereden net in het zonnetje, het was gewoon een beetje warm! <3 2 weken niet gereden, en paardlief deed zo haar best!

Succes vandaag Bhriseis bij de familie haha, soms ben ik blij met een kleine familie :')

Succes met leren eulogy! :)

Fijn sanne dat het aanslaat, of nouja dat je je al een stuk beter voelt!
Ik vind biefstuk ook zo ontzettend lekker :9 kan het bijna iedere dag wel eten haha

Vervelend Yonker dat je je zo voelt :(:) 20 kilo is echt al een super prestatie! Ze zeggen vaak dat 5 kilo een kledingmaat is, helaas gaat dat niet voor iedereen op. Ik moet nog iets minder als 2 kilo en dan zit ik op - 5, maar ik kan echt nog niet een broekmaat kleiner aan..

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met vlokken
L: 4 boterhammen, 2 filet american, 2 kipfilet/smeerkaas/komkommer. Glas sinaasappelsap
T: bakje Griekse yoghurt met een banaan
A: spinazie stamppot (denk dat ik dat er van maak), cordonbleu, jus en een bakje optimel yoghurt
T: komkommer met een dipsausje, 2 snack a jacks.
B: werken (gehandicaptenzorg) en paard gereden.

Ik heb nog wel wat kcal over, al heb ik net wel wat plakjes worst gesnoept en die er niet bij opgeteld. Dus ik denk verder niet zoveel, misschien 2 paaseitjes

♥♥♥♥♥

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:02

Hollandse herder pup, echt zoooo cute! Ze zijn nu net 2 of 3 weken oud volgens mij.

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:23

Awhhh schattig <3

Nou die 20 kilo is echt geen 4 maten hoor :+
Had 46 qua broek maat en nu wel 44 miss wel 42.... maar mijn buik is heel aanwezig dus dat is altijd groter... dus wie dat zegt liegt Haha _O-

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Aria_zz

Berichten: 5507
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 17:29

Hoi meiden, ik steek mijn hoofd even om het hoekje.
Het is hier allemaal langzaamaan rustiger aan het worden. Heb goed met mijn ex kunnen babbelen, maar samen zijn we niet meer. Sanne kent het waarschijnlijk een beetje, dat gevoel, het is/was een lat relatie en gewoon erg moeilijk.
Ik vertrek woensdag naar huis. Gaat goed zijn. Mijn moeder is hier nu ook, even niet op eten gelet, eten op zich was al moeilijk genoeg. Dat gaat nu steeds beter en langzaamaan ook weer zin in sport en in voor mezelf zorgen. Paar belangrijke beslissingen genomen.

Jammer genoeg heeft mijn beste vriend thuis net ook een vriendin. Goed voor hem, maar dat maakt thuis komen wel pijnlijk, het gaat niet meer hetzelfde zijn en door de breuk heb ik even 'gewoon' nodig maar zal me toch moeten aanpassen. We waren erg close.

Nu goed, sorry voor de ego post.
Het is even heftig geweest.
Ik probeer weer mee te praten en er langzaam en zeker weer voor te gaan. Want wil nog steeds een gezonder en fitter lijf! Voor mezelf.

Jullie lijstjes zagen er goed uit. De snacks tussendoor ook :D

Bedankt voor jullie steun hier, deed me erg goed.

--- Oh leave me to be Wild, so I can hunt the forest and chase your heart ---

# Yes I change, but my heart is still on the same place # أحب حصاني جدا. ***Hildar***


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avany, HELder, Meert, Shetje14, Tieneke en 44 bezoekers