Wielrennen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Wielrennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 11:00

Nadat ik even heb lopen zoeken op het forum (excuus als ik niet goed gezocht heb :+ ), kon ik geen topic vinden over wielrennen! Waarom ik daar naar op zoek was, wilde meer informatie erover vinden en een aantal vragen waar ik mee zit/zat.

Mijn vriend en ik zoeken al een tijdje een hobby die we samen kunnen doen, zo doende zijn we uitgekomen bij wielrennen. Mijn vriend heeft dat vroeger al gedaan, ik niet :') Na een zoektocht via internet zijn we erachter gekomen dat bij een winkel in de buurt je een proefrondje kan maken. Zo gezegd, zo gedaan, proefrondje gedaan en dan nu...?

De fiets (Sensa Emilia) waar ik een proefrondje op heb mogen doen, vind ik prachtig en was voor mij ook de goede frame maat (56). Nu was voor het proefrondje het zadel en stuur niet aangepast en stond het zadel hoger dan het stuur... Dit is toch wel iets waar ik nog wat moeite mee heb, is dat normaal? De dunne bandjes had ik overigens minder moeite mee :)

Nog een volgend puntje, de pedalen... Die worden niet "standaard" mee geleverd, wat ik volkomen begrijp, maar wat voor pedalen wil ik? Enige wat ik weet is: Ik wil absoluut geen pedalen met kliksysteem en wil dat de druk goed over mijn voet verdeeld word. Tips hiervoor? :+

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Wielrennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:32