Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:32

Je onderschrift past er mooi bij Christiene :D
Bij je bovenste reactie dan :)

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:56

Sanet schreef:
Je onderschrift past er mooi bij Christiene :D
Bij je bovenste reactie dan :)

Haha ja

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:02

Ik kijk Killer Women (ofzo?) met Pierce Morgan.
Eerste aflevering heeft meisje van 16 eigenlijk soort van opdracht gegeven om haar ouders en 2 jongere broertjes te vermoorden.
Vader heeft het overleefd en steunt zijn dochter nog steeds volledig en houdt nog steeds van haar.

Ik zeg: direct bewijs dat sommige ouders echt gewoon gestoord zijn.

En deze kan er ook weer bij op de lange lijst van waarom ik geen kinderen wil. Ik wil ook niet door mijn eigen kinderen vermoord worden.

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:24

Sanet schreef:
Ik kijk Killer Women (ofzo?) met Pierce Morgan.
Eerste aflevering heeft meisje van 16 eigenlijk soort van opdracht gegeven om haar ouders en 2 jongere broertjes te vermoorden.
Vader heeft het overleefd en steunt zijn dochter nog steeds volledig en houdt nog steeds van haar.

Ik zeg: direct bewijs dat sommige ouders echt gewoon gestoord zijn.

En deze kan er ook weer bij op de lange lijst van waarom ik geen kinderen wil. Ik wil ook niet door mijn eigen kinderen vermoord worden.

Dit denk ik ook altijd als ik iets zie waar ouders door kind vermoord worden. :')

En als iemand zijn kind om wat voor reden dan ook sterft dan denk ik ook als je geen neemt heb je dat risico ook niet. (zeker niet als je ziet wat er dan met een relatie doet)
En zeker als mensen een speciaaltje hebben je zou maar heel je leven voor een kind moeten zorgen wat niks kan, dat ik nog een van mijn grootste nachtmerries moest ik een kind krijgen. (al zou een kind krijgen opzich al de erste nachtmerrie zijn die ik me kan wensen.)

En zo kan ik nog wel even door. O:)

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:32

Sanet schreef:
Ik kijk Killer Women (ofzo?) met Pierce Morgan.
Eerste aflevering heeft meisje van 16 eigenlijk soort van opdracht gegeven om haar ouders en 2 jongere broertjes te vermoorden.
Vader heeft het overleefd en steunt zijn dochter nog steeds volledig en houdt nog steeds van haar.

Ik zeg: direct bewijs dat sommige ouders echt gewoon gestoord zijn.

En deze kan er ook weer bij op de lange lijst van waarom ik geen kinderen wil. Ik wil ook niet door mijn eigen kinderen vermoord worden.


Bizar he?
Ik heb ook al eens een docu gezien over een jongen die geprobeerd heeft zijn beide ouders te vermoorden. Die hebben het allebei overleefd en houden ook nog steeds van hem, bezoeken hem regelmatig in de gevangenis en zouden hem ook zo weer in huis nemen. Kan ik echt niet bij hoor..
Je zal inderdaad maar zo'n gestoord kind krijgen...

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:34

Vandaag een meisje van jaar of 6 die riep 'jij bent mooi' :') (dat ben ik alles behalve ) , dus ik maar netjes van wat zie jij er leuk uit . En dat kind haar repeat knop bleef maar zeggen dankjewel pff . Gelijk spijt dat ik haar niet genegeerd had :')

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:51

Ah Rebecca niet zo negatief, kinderen en dronken mensen spreken de waarheid! Ik vind dat juist dan wel weer leuk aan kinderen, die positiviteit (als ze maar niet opdringerig worden :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 21:58

Hier staan de buurtkindjes nog weleens net buiten onze tuin naar de kipjes te kijken. Vandaag haalde ik de broedse kip uit het hok die veel commentaar had daarop. Een jongetje: wat heeft die kip? Ik: ze is een beetje uh ongesteld. Het meisje: oh ja dan is mama ook altijd chagerijnig _O- En weg waren ze weer haha dan vind ik ze wel grappig.

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:08

Ik had laatst in de auto naar een afspraak weer een leuk gesprek met mijn baas. Hij weet dat ik geen kinderen wil en gesteriliseerd ben.

Wat ik bizar blijf vinden, is dat zelfs als iemand dat weet, je dan nog de opmerking krijgt, ach, dat kunnen ze vast nog ongedaan maken.

Gast, ze hebben mijn eileiders eruit gehaald. Dat wordt dan verdomd lastig.

En een andere (hij was goed op dreef :+ ) opmerking was dat ik gewoon nooit de juiste partner gevonden had, want anders, bijvoorbeeld als hij 40 jaar jonger was geweest, had ik zeker kinderen gewild.

Tuurlijk joh. Met jou wel. }:0

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:14

*Proest* wat zei je, met een jonge versie van jou helemaal niet? _O-
Maar ach joh, die eileiders plakken ze er toch zo weer ff in, appeltje eitje :7

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:34

Mijn moeder belde mij een paar weken geleden op helemaal enthousiast ‘ja ik moet je iets vertellen’ ja oke... ‘ja we moeten eigenlijk beschuit met muisjes gaan eten’
Ik dacht dat ik dus weer een broertje of zusje zou krijgen, mijn hard ging gelijk 363726 X harder kloppen. Dus ik zeg wie is zwanger jij of L (mijn zusje, 17 jaar oud)??? Zegt ze .... nee we hebben een baby koi in de vijver.
:+ :+ :+
Ik weet niet waarom maar kreeg het zo benauwd van dat telefoontje, moest ook echt even bij komen erna :=

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:47

xSCWx schreef:
*Proest* wat zei je, met een jonge versie van jou helemaal niet? _O-
Maar ach joh, die eileiders plakken ze er toch zo weer ff in, appeltje eitje :7


Om nog meer discussie te voorkomen (hij is sinds irritant betweterig), heb ik maar sarcastisch gezegd, tuurlijk, met jou wel.

Sarcasme niet aangekomen, baas tevreden :Y)

En inderdaad, die plakken ze zo terug! Heb ze er namelijk voor Jan... Uit laten halen!


Sanso, ja dat snap ik haha, mijn ouders hebben dat 1 of 2x gedaan, je op de bank zetten, ik moet je wat vertellen.

Één keer weet ik niet meer wat het was, bij de andere gingen we met zijn allen naar Disney in Parijs :P

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:22

Afbeelding
:oo :=

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 01:49

Niobe schreef:
Sanet schreef:
Ik kijk Killer Women (ofzo?) met Pierce Morgan.
Eerste aflevering heeft meisje van 16 eigenlijk soort van opdracht gegeven om haar ouders en 2 jongere broertjes te vermoorden.
Vader heeft het overleefd en steunt zijn dochter nog steeds volledig en houdt nog steeds van haar.

Ik zeg: direct bewijs dat sommige ouders echt gewoon gestoord zijn.

En deze kan er ook weer bij op de lange lijst van waarom ik geen kinderen wil. Ik wil ook niet door mijn eigen kinderen vermoord worden.


Bizar he?
Ik heb ook al eens een docu gezien over een jongen die geprobeerd heeft zijn beide ouders te vermoorden. Die hebben het allebei overleefd en houden ook nog steeds van hem, bezoeken hem regelmatig in de gevangenis en zouden hem ook zo weer in huis nemen. Kan ik echt niet bij hoor..
Je zal inderdaad maar zo'n gestoord kind krijgen...


Ik ken een verhaal van een jongen met autisme die met een schaar de kindjes op zijn school had bedreigt toen hij zijn zin niet kreeg. Even later begon hij zijn broertje te steken met messen en scharen. Kind bijna uit huis geplaatst, ouders wanhopig. Uiteindelijk heeft de jongen EMDR therapie gehad en hele andere jongen geworden. Mar ouders zijn he erg bezorgd over de toekomst en twijfelen of hij zelfstandig de maatschappij in kan ooit.

Eng idee vind ik dat.
Zoudat zo'n type kunnen worden die gewoon random iemand vermoord omdat die in de weg loopt.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:59

Steeph schreef:

Dit is het enige correcte antwoord als opdringerige familieleden maar door blijven gaan met zeiken. Het is misschien niet netjes om over te liegen, maar het is wel echt het enige dat ze de mond snoert.

Ik was gisteren (met frisse tegenzin :+) op een babyshower. Daar kwam de vraag natuurlijk ook weer.
"En wanneer gaan jullie eens...?"
Euh, niet? Ik wil wel een keer babysitten, tegen de tijd dat het wurm zindelijk is en kan praten... Eerder ook niet.

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:25

Ik had van de week een heel positieve ervaring tussen allemaal moeders.
Er werd gevraagd naar mijn kinderen en toen ik aangaf ze niet te hebben maar ook niet te willen werd er gevraagd waarom niet en na mijn uitleg waren ze het volledig met me eens.
Geen enkel 'maar je kunt ook adopteren' of 'maar het verrijkt je leven' etc, enkel respect en begrip voor mijn keuze.
Scheelt allicht dat het allemaal medisch onderlegde dames waren maar ik vond het zo fijn om gewoon oprechte vragen te krijgen en geen veroordeling of discussie.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:13

Dat maak je maar zelden mee, maar het geeft zo’n fijn gevoel als het gebeurt.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:41

Ik had het gisteren nog, dat ik moest verantwoorden aan iemand die wel van kinderen houdt waarom ik liever niet naast kinderen wil wonen en waarom ik niet gek op ze ben . Heb ook gezegd dat ik geen kinderen wil en dat gevoel/die behoefte gewoon niet heb. Maar kennelijk is het onbegrijpelijk dat niet iedereen gek is van kinderen. Met als leidend argument dat ik zelf ook een kind ben geweest :Y)

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:47

Eilish dat je zelf kind bent geweest gebruik ik wel eens. " joh nog zon kind/puber zoals ik was kan ik de wereld niet aan doen".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:56

Afbeelding

Ik wil ook zoiets later, alleen dan een variatie erop:

'Omdat kleine handjes altijd in de mond gaan en alles aanraken, vragen wij je kinderen thuis te laten'

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 13:01

[***] schreef:
[ [url=m/uuTFDw.png]Afbeelding[/url] ]

Ik wil ook zoiets later, alleen dan een variatie erop:

'Omdat kleine handjes altijd in de mond gaan en alles aanraken, vragen wij je kinderen thuis te laten'


Ik zou daar gewoon "omdat kleine handjes alles aanraken, vragen wij je kinderen thuis te laten" van maken.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 13:44

Siersma schreef:
Eilish dat je zelf kind bent geweest gebruik ik wel eens. " joh nog zon kind/puber zoals ik was kan ik de wereld niet aan doen".


Ik viel best mee als kind, vind ik zelf :')

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 14:29

Ik had als kind al de pest aan andere kinderen :=

Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 14:33

Ik was er als kind ook al zeker van dat ik zelf geen kinderen wilde. Dan heb ik nog even de sociaal verplichte periode gehad waarin ik dacht dat het nog wel eens zou komen en nu ben ik er weer zeker van dat ik het niet wil :')

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 14:49

Qimm die periode heb ik ook gehad idd. Toen woonde ik net samen en had ook geen hobby ofzo. Dus toen maar een pony gekocht, is toch ook een stuk makkelijker als je spijt krijgt. Maar die pony is er nog steeds gelukkig en dat kind komt er echt niet hoor!