Hpv vaccinatie ervaring

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Hpv vaccinatie ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:16

Toevallig wilde ik net hetzelfde vragen, moest er ineens aan denken.

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 17:41

Steeph schreef:
LillyMedley schreef:
De 2e prik is ook al geweest. Ik heb de dagen erna hoofdpijn en enorme spierpijn in mijn nek (ik kon niet meer naar links kijken) gehad. Ook had ik wat spierpijn in mijn linkerbeen en uiteraard ook mijn linkerarm maar daar had ik geprikt. Ik ben nu (2 weken later) wat moe en duizelig. Ik weet niet precies waar dit aan ligt. Het kan ook aan mijn slaaptekort en drinktekort liggen. De stres van mijn hsp werkt natuurlijk ook niet mee. Tot zover mijn vaccinatiestory :D

Nu weer ruim twee maanden verder, hoe gaat het met je?


Erg goed. Ik heb geen klachten en ben gelukkig. Het kan uiteraard zijn dat ik 'de gelukkige' ben en geluk heb dat ik er niet ziek van ben geworden, maar mensen uit mijn omgerving hebben er ook niks aan over gehouden. Veel mensen hebben het niet gedaan en ook veel mensen gaan het niet doen. Dit omdat ze bang zijn voor een gronische ziekte. Nou moet ik zeggen dat mijn afweersysteem wel even een paar salto's maakte in de week na de prikken, maar dat is ook niet zo raar aangezien de prikken het dode virus bevatten en je dus tegengif maakt tegen het virus. De reden voor deze keuze was, omdat nergens bewijs is voor zulke zware gevolgen. (Ik wil uiteraard niemand hiermee beledigen.) ik ben naar een bioloog gegaan die jaren lang medicijnen heeft getest. Deze man heeft op het gebied van deze vaccinatie ervaring opgedaan bij andere labs en ook daar was niemand die kon bewijzen dat het virus gevaarlijk is of kan zijn. Ook mensen die dit topic hebben gevolgd en mij berichten hebben gestuurd met hun ervaringen door het wel, maar ook niet te doen, hebben mij overtuigd. Ik ben er gezond (tot nu toe) vanaf gekomen en wens iedereen die deze vaccinatie nog moet krijgen veel succes in haar keuze en ik dank jullie voor jullie reacties in dit topic. Ze hebben mij geholpen om deze 'levensbelangrijke' keuze te maken. Dank daarvoor en sterkte voor de mensen die er wel wat aan over hebben gehouden.

Anna

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Hpv vaccinatie ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 17:59

Gelukkig, ik ben blij voor je :)

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Hpv vaccinatie ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:16

Wat een heerlijk nuchtere en wijze reactie!
Ik wens je een lang en baarmoederhalskankervrij leven toe!

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 19:50

superlotje schreef:
Wat een heerlijk nuchtere en wijze reactie!
Ik wens je een lang en baarmoederhalskankervrij leven toe!


Heel erg bedankt :)