[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avelienvd

Berichten: 7222
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:33

Je mag wel vaker spammen hoor. Mooie look weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:13

Ik zit ook een beetje te zoeken naar een mooie foundation. De L'oreal true match vind ik voor dagelijks gebruik ok, maar nu ga ik trouwen, en wil ik toch wel ee iets betere die je niet voelt.

Ik heb van Liselot die van Clinique even better ivory geprobeerd, maar die voel ik nog aardig zitten. Maar verder past ie me heel mooi.
Hebben jullie nog tips van wat daar in de buurt komt, maar niet zo voelbaar is? Ik heb een gemengde huid.
Liefst iets wat bij Douglas te koop is, aangezien ik daar bonnen van heb :+

En ik zoek nog een goede waterproof mascara :')

Look met Clinique
Afbeelding

Avelienvd

Berichten: 7222
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:30

Wat een mooie zachte lieve look.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:34

Avelienvd schreef:
Wat een mooie zachte lieve look.

Dank je :) Dat is de bedoeling ook voor mn bruiloft. Ga het dus zelf doen, en daarvoor ben ik al een beetje aan het spelen met ooglooks :)

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:43

Prachtige blush jolien!

DS, lekkere looks man!! Fijn te blenden? Ik ken CP alleen van de shimmers en die zijn heerlijk

Odetje92

Berichten: 2678
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:44

Ik gebruik naar alle tevredenheid de minerale make-up van Creative Cosmetics, de minerale foundation blijft goed zitten, je kan zelf kiezen hoe dekkend je hem opbrengt hij smelt mooi samen met je eigen huidoliën, dus het ziet er verzorgd en natuurlijk uit en hij sluit de huid niet af

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:49

Qua foundation Jolien; wellicht heeft NYX wel iets voor je? Dat is bij Douglas te verkrijgen.

Afbeelding
Look van paar dagen terug. Rustig haar, rustige make up met het Heat palette en All Nighter foundation.
Geen lipstick op de foto, maar wel weer mijn lippen laten bijwerken door de Dokter :P

Trouwens voor diegene die een mooie dekkende foundation zoeken; de All Hours foundation van YSL is echt prachtig! Wel aan de prijs, maar alsnog prachtig!

Berdien

Berichten: 64506
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:52

Wat komen er prachtige looks voorbij! Met de warmte van de aflopen dagen doe ik niet veel meer dan mascara, m'n wenkbrauwen en wat simpele oogschaduw. Het effect gaat toch verloren door de rest van mijn verhitte hoofd :')

Drogon

Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:54

Eventjes onder mijn meeleessteen wegkruipen hoor :')

Velvetblack, kan je die foundation ook in de Douglas vinden of ergens anders in een winkel? Vind hem inderdaad erg mooi maar durf geen foundation op het internet te bestellen ivm lastige huidskleur.

LiannePuthzy

Berichten: 6952
Geregistreerd: 10-05-13

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:55

Ik kom even binnenvallen, ik ben opzoek naar een goede make-up remover
De make-up doekjes van nivea branden ontzettend bij mij (echt mem volledige gezicht) net zoals de micellair water van garnier, heb een vrij gevoelige huid

Niniane

Berichten: 6435
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 17:28

Mooie looks komen er weer voorbij!

Heb vandaag een paar nieuwe singles van MUG besteld en het ABH Prism palette. Beautybay heeft nu Heatwave sale dus wellicht leuk voor de shoppers onder ons! :D

Wie heeft het ABH Norvina palette al gezien? Ik vind 'em wel gaaf, maar twijfel of die wel bij mij past ivm ondertoon huid. Heb me daar bij Heat ook al in vergist. := Prachtige kwaliteit, maar zie eruit als een lijk die nog niet klaar is met janken.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:04

Ik hou d'r van Elke, vind je wenkies ook weer erg mooi <3

De matte poeder oogschaduws van Colourpop vind ik over het algemeen erg fijn werken! De matte super shock shadows not so much.

Ik ben fan van het Norvina palette! Heel uniek, erg tof. Denk dat ik 'm wel wil, maar of ik die erg aparte kleuren ga gebruiken is nog maar de vraag haha.

@ Drogon: Volgens mij kun je die YSL foundation wel bij IPXL en Douglas in store vinden :j

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 19:17

Iemand ervaringen met Js oogschaduw? Zit er aan te denken om bloodsugar te bestellen alleen weet niet hoe zijn oogschaduws zijn!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:26

Ja de All Hours foundation is zowel bij Ici Paris en Douglas te krijgen! Ici Paris heeft nu trouwens ook eindelijk Anastasia Beverlyhills! De wenkbrauw producten plus de oog / contour / highlight paletten!

Niniane

Berichten: 6435
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 23:26

Hudson Bay heeft ook de palettes. :j Zo langzamerhand beginnen wij ook de goede merken te krijgen.

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 14:33

Vandaag weer eens wat aparters gedaan qua make-up. Na dinsdag een ongeluk gehad te hebben en me totaal klote voelen en geen kant uit te kunnen maar op de bank geploft met wat makeup om me toch iets beter te laten voelen :p

Lipstick: double dare kat von d
Ogen: morphe 35p
Highlight: Becca Champagne pop


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:45

Echt prachtig Jolien <3

Mooie look Elke! Ik ben echt verliefd op je lippen <3

Ik vind je lipkleur erg mooi Melanie :)

Ik heb gisteren weer een look gemaakt, gespeeld met het Carmi x Revolution palette. Ook wat nieuwe technieken uitgeprobeerd met het aanbrengen van oogschaduw.

Afbeelding

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:01

Mooi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:54

Melati, mooie kleuren hoor. Vind alleen je wenkbrauw erg heftig aan de binnenkant. Iets te scherp ofzo?

Ik twijfelde dus aan Cliique Even better, de twijfel was omdat ik m nogal voelde zitten. Eerst dacht ik dat ik dat bij iedere foundation had, maar toen weer mn true match op gedaan, en die voel ik veel minder zitten. Dus Clinique valt af.
Gisteren bij de Douglas geweest en ik heb een sample mee gekregen van Lancôme Teint Miracle. Ben benieuwd.
Was trouwens wel leuk, had gisteren ook full face, en de dame bij de Douglas zei dat ze het best heel mooi vond. Dus dat was wel leuk :D

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:01

Mooie look Melati! Sluit me alleen wel bij jolien aan vind je wenkbrauwen niet zo!

Niniane

Berichten: 6435
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:49

Als iemand trouwens nog een goede mascara zoekt die niet al te duur is; ik gebruik nu enkele weken een mascara van Zoeva van volgens mij niet eens 12 euro en hij geeft vomume én lengte

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:53

Bah, niks zo vervelend dat als je foundation koopt en hij in de winkel goed lijkt en nu erbij loopt als een oempa loepa..

Echt zo vergist in de kleur. Gelukkig was het een 1+1 actie en kan ik 1 van de dichte nog terug brengen morgen.

kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:17

Heey, voor morgen ben ik nog opzoek naar iemand die mee wil naar mijn visagieles. Ik had iemand maar die heeft afgezegd :( . Het is van 9:30 tot 16:00 in Nijmegen. Als iemand toevallig tijd/zin heeft hoor ik het graag!

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:39

Ik kom even binnen vallen. Ik draag nu eigenlijk nooit foundation, maar ga weer terug naar een hostess functie. Ik heb een heel gevoelige huid (heel egaal zonder makeup, maar voor foundation heel gevoelig) en ben op zoek naar een passende foundation. Weten jullie nog een goede, bij voorkeur enigszins betaalbare, (hypoallergene) foundation?

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:32

Margot, je kunt kijken bij minerale make up. Heb ik een tijdje gehad toen ik last had van eczeem..