[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:21

Nope, ik gebruik dan extra bronzer :o

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:09

Pluisje1998 schreef:
Weet een van jullie hier een matte liquid lipstick die dezelfde kleur heeft als de Nyx Liquid Suede Cherry skies? Ik vind de kleur geweldig, maar hij droogt niet helemaal op bij mij waardoor hij vervaagt en soms ook wat uitloopt. Dat vind ik zo jammer want ik vind de kleur echt prachtig. Heeft één van jullie een tip voor me? Mag best eat duurder zijn dan deze, want ga hem waarschijnlijk heel veel dragen :')

Poeh dat lijkt me een moeilijke kleur om daar een goede dupe vab te vinden. Misschien Gerard cosmetics Immortal? Lijkt rood rood maar zit een paars roze tint in.

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:44

chimello schreef:
Nope, ik gebruik dan extra bronzer :o


Meen je :+ Krijg je dan niet enorm poeder en oempa loempa effect? Of juist te assig?

[o]

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:46

Hangt van je bronzer af :) Als je de juiste kleur hebt warmt hij je gezicht op, maar maakt hij je niet te oranje of grauw.

Als je teveel tinten donkerder wordt helpt dit natuurlijk niet afdoende. Maar voor zo een tintje extra prima.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

xKatjj

Berichten: 822
Geregistreerd: 27-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 17:00

Hoi, ik reageer toch maar eens na lang meelezen. Superleuk en inspirerend om al jullie make-up creaties te zien <3

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende. Ik gebruikte altijd de moisture foundation van de Body Shop. Deze:

https://www.thebodyshop.com/face/sun-pr ... /p/p000216

Maar deze is helaas uit de collectie gehaald ;(
Ik heb een aantal andere foundations geprobeerd, maar ik heb een droge, rode huid en krijg snel schilfertjes o.a. tussen mijn wenkbrauwen en op mijn kin. Bijv. over de True Match van Loreal hoorde ik goede verhalen, maar deze dekt bij mij niet en schilfert. Mijn huid is verder aardig licht.
Heeft iemand tips voor een goede foundation? Mijn budget voor een echt goede foundation is ongeveer 25/30 euro.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 17:14

Nah ik gebruik Too Faced milk chocolate soleil en die past mooi :)

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 08:56

xKatjj schreef:
Heeft iemand tips voor een goede foundation? Mijn budget voor een echt goede foundation is ongeveer 25/30 euro.


In jouw geval klinkt Collistar Perfect Wear Foundation ook wel als een plan. Deze droogt zeker niet uit.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:01

Joolien schreef:
Pluisje1998 schreef:
Weet een van jullie hier een matte liquid lipstick die dezelfde kleur heeft als de Nyx Liquid Suede Cherry skies? Ik vind de kleur geweldig, maar hij droogt niet helemaal op bij mij waardoor hij vervaagt en soms ook wat uitloopt. Dat vind ik zo jammer want ik vind de kleur echt prachtig. Heeft één van jullie een tip voor me? Mag best eat duurder zijn dan deze, want ga hem waarschijnlijk heel veel dragen :')

Poeh dat lijkt me een moeilijke kleur om daar een goede dupe vab te vinden. Misschien Gerard cosmetics Immortal? Lijkt rood rood maar zit een paars roze tint in.


Had zelf zitten denken aan Kat Von D Nosferatu maar ja, bijna niet aan te komen hier en met die hele controversie recentelijk weet ik niet of ik nog wel van haar wil/kan kopen. Ben vandaag toen ik in rotterdam was maar even de Douglas binnen gelopen en daar maar om advies gevraagd. Heb nu de Mac Dance with me. Die is het niet helemaal, hij lijkt iets roder, maar hij komt aardig in de buurt. Nu vanavond maar gelijk op gedaan om te testen en hij loopt iig niet uit, geeft wel wat af, maar daar kan ik mee leven.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:00

Ik ben ook van KVD af :(

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:15

Pluisje1998 schreef:
Pluisje1998 schreef:
Weet een van jullie hier een matte liquid lipstick die dezelfde kleur heeft als de Nyx Liquid Suede Cherry skies? Ik vind de kleur geweldig, maar hij droogt niet helemaal op bij mij waardoor hij vervaagt en soms ook wat uitloopt. Dat vind ik zo jammer want ik vind de kleur echt prachtig. Heeft één van jullie een tip voor me? Mag best eat duurder zijn dan deze, want ga hem waarschijnlijk heel veel dragen :')

Poeh dat lijkt me een moeilijke kleur om daar een goede dupe vab te vinden. Misschien Gerard cosmetics Immortal? Lijkt rood rood maar zit een paars roze tint in.


Had zelf zitten denken aan Kat Von D Nosferatu maar ja, bijna niet aan te komen hier en met die hele controversie recentelijk weet ik niet of ik nog wel van haar wil/kan kopen. Ben vandaag toen ik in rotterdam was maar even de Douglas binnen gelopen en daar maar om advies gevraagd. Heb nu de Mac Dance with me. Die is het niet helemaal, hij lijkt iets roder, maar hij komt aardig in de buurt. Nu vanavond maar gelijk op gedaan om te testen en hij loopt iig niet uit, geeft wel wat af, maar daar kan ik mee leven.[/quote]

En als je er een primer onder doet? Misschien blijft de kleur dan langer mooi?


Volgens mij mis ik iets als het gaat om de drama over KVD. >;)
Ben nog steeds verliefd op haar concealer en liquid lipsticks.

Insta: yl_aerial

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:22


You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:44

xU_Blinghx schreef:
Pluisje1998 schreef:

Had zelf zitten denken aan Kat Von D Nosferatu maar ja, bijna niet aan te komen hier en met die hele controversie recentelijk weet ik niet of ik nog wel van haar wil/kan kopen. Ben vandaag toen ik in rotterdam was maar even de Douglas binnen gelopen en daar maar om advies gevraagd. Heb nu de Mac Dance with me. Die is het niet helemaal, hij lijkt iets roder, maar hij komt aardig in de buurt. Nu vanavond maar gelijk op gedaan om te testen en hij loopt iig niet uit, geeft wel wat af, maar daar kan ik mee leven.


En als je er een primer onder doet? Misschien blijft de kleur dan langer mooi?


Volgens mij mis ik iets als het gaat om de drama over KVD. >;)
Ben nog steeds verliefd op haar concealer en liquid lipsticks.


Primer, lipliner, van alles geprobeerd, maar die van Nyx droogt totaal niet waardoor hij onwijs af blijft geven en met eten of drinken uitloopt etc. Die van MAC die ik nu heb blijft wat beter zitten, dus ben daar wel heel blij mee, ondanks dat ie wel feller rood is.

Kat Von D heeft een tijd geleden bekend gemaakt dat ze tegen vaccinaties bij kinderen is etc. Nu was dat voor mij persoonlijk op zich geen reden om niet meer te kopen, maar er is zo'n grote ophef over ontstaan. Zo jammer, want haar liquid lipstick lijn lijkt qua kleuren echt mijn ding te zijn, vind het best moeilijk om goede donkerrode/roodpaarse kleuren te vinden.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:55

Wat een ophef om zo iets zeg 8)7
Ben zelf heel erg benieuwd naar de brow pomades in verschillende kleuren van Kat Von D omdat ik m’n haar misschien weer rood wil kleuren.

Vandaag weer is een look gemaakt :)

Afbeelding

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:42

Melati_vS schreef:
Wat een ophef om zo iets zeg 8)7


Sorry maar wat? :') Mensen zoals Kat Von D die ervoor kiezen hun kinderen niet te vaccineren brengen niet alleen hun eigen kind maar ook andere mensen in gevaar. Als haar kind een ziekte te pakken krijgt omdat het niet gevaccineerd is vormt het een enorm risico voor mensen in zijn/haar omgeving met een zwak immuunsysteem. Dankzij vaccinaties hoeven wij niet bang meer te zijn voor bepaalde ziektes maar Mevrouw-ik-zit-onder-de-tattoo-inkt-dat-ook-dierproducten-bevat en dagelijks mensen hiermee bewerkt heeft problemen met vaccinaties omdat deze dierlijke eiwitten zouden bevatten. Daarnaast heeft haar man vaccinaties ook gelinkt aan autisme en dat als een van de redenen benoemd om hun kind niet te vaccineren. En je vindt het gek dat mensen daar pissig om zijn?

Aparte verschijning. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:50

Tytonidae schreef:
Melati_vS schreef:
Wat een ophef om zo iets zeg 8)7


Sorry maar wat? :') Mensen zoals Kat Von D die ervoor kiezen hun kinderen niet te vaccineren brengen niet alleen hun eigen kind maar ook andere mensen in gevaar. Als haar kind een ziekte te pakken krijgt omdat het niet gevaccineerd is vormt het een enorm risico voor mensen in zijn/haar omgeving met een zwak immuunsysteem. Dankzij vaccinaties hoeven wij niet bang meer te zijn voor bepaalde ziektes maar Mevrouw-ik-zit-onder-de-tattoo-inkt-dat-ook-dierproducten-bevat en dagelijks mensen hiermee bewerkt heeft problemen met vaccinaties omdat deze dierlijke eiwitten zouden bevatten. Daarnaast heeft haar man vaccinaties ook gelinkt aan autisme en dat als een van de redenen benoemd om hun kind niet te vaccineren. En je vindt het gek dat mensen daar pissig om zijn?

Volgens mij was het geen veronderstelling, maar meer een vraag of overweging. Ik heb later gelezen dat ze wel ging vaccineren.

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:55

Nou begrijp me niet verkeer ik ben het er niet mee eens maar dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken... het is haar mening en dat zal mij niet tegen houden iets van haar merk te kopen.

Berdien

Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 20:00

Ik denk dat mensen zich er vooral zo druk om maken omdat zij een enooooorme, wereldwijde fanbase heeft. Als je dan dit soort uitspraken doet.. Menigeen die zich niet inleest en er blind achteraan hobbelt. Met alle gevolgen van dien.

Ik kocht sowieso al niets van haar, vind het kwalitatief niet zo heel best. Toen we in Londen waren nog producten bekeken en geswatched, maar vond het niet zo.

Ik ben wél helemaal verliefd op Backtalk :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:11

Melati_vS schreef:
Nou begrijp me niet verkeer ik ben het er niet mee eens maar dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken... het is haar mening en dat zal mij niet tegen houden iets van haar merk te kopen.


Dit dus, zelfde met JS, ik sta niet achter de meningen maar net alsof ze ineens haar mening veranderd omdat een paar mensen niets meer kopen...

Haar lipsticks zijn fantastisch, ik vind haar zelf sinds ze getrouwd is met prayers erg doorgeslagen in alles maar elk merk heeft wel wat..

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:59

Ik snap het wel, vind het absurd dat ze antivaxxer is en ik pass wel nu. Koop wel bij iemand anders :)

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 23:11

Mocht je nog twijfelen, de vampiria lipstick heeft echt wel een hele goede lipliner nodig die is erg streaky, weet het niet van de liquid vorm trouwens. Wel ben ik erg tevreden met mijn 2 liquids die ik heb! Draag ze echt heel vaak!

[o]

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 23:32

Thanks voor de tip, Vampira is idd één van de kleuren die ik zou willen hebben. Verder leken Excorism en Nosfuratu ook wel mijn ding, eventueel ook Damned. Ga volgende maand naar London en als ik ze daar tegenkom ga ik ze denk ik wel swatchen. Ik vind het gewoon zo moeilijk om dit soort kleuren te vinden, bij merken die makkelijk te krijgen zijn hier dan. Weten jullie toevallig nog merken die hier niet te krijgen zijn maar in London wel?

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:47

Fenty misschien?

En misschien is Colourpop Lax of Prim een dupe voor Cherry Skies. MAC Sin zou ook nog kunnen. En Smashbox Miss Conduct zou ook een goeie kunnen zijn :j

Vandaag de Colourpop Sol en Mar palettes binnen gekregen. Sol is erg up my alley en Mar iets avontuurlijker, maar werd erg enthousiast van dat palette :D Mijn huid begint ook eindelijk wat beter te worden (ben The Ordinary producten aan het testen) dus ik had weer zin om met make-up aan de slag te gaan. Heb een ooglook gemaakt met Sol en eentje met Mar. Voor de rest op de foto's naast de ooglooks alleen mijn vlekjes en onder mijn ogen gecamoufleerd en mijn wenkbrauwen wat ingevuld.

Het Sol palette (mijn telefoon had bij de close-up erg moeite met de felle kleuren, dus mijn full face foto geeft de kleuren wat beter weer):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het Mar palette:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 09-07-18 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Joe!

Avelienvd

Berichten: 7222
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:06

Wow mooi zeg. Staat je goed

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:35

Als iemand Ruby Woo, Heroine of Candy jumjum nog op de wishlist had. Nu 13,65 in de last goodbyes hoek op site van MAC. Shadescents edities.
En nog wat ander spul :D

Staat je goed DS! Leuk!

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:14

Thanks allebei <3

Vandaag een helemaal matte oranje ooglook (behalve de ICH en onder mijn wenkbrauw dan) gemaakt met UD Naked Heat en CP Sol, blijf dat toch ook heel gaaf vinden:
Afbeelding
Afbeelding

Zo. Nu hebben jullie mijn spam voor de aankomende tijd weer gehad :')

Joe!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, IASCrawler en 105 bezoekers