[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:13

Gave kleur Marlon, maar vind het op je fullface foto lijken alsof je blauw geslagen ogen hebt. Komt denk ik door de donkere kleur die je gebruikt hebt.

Ik had ook weer wat nieuwe spulletjes, het MLP palette had ik natuurlijk al eventjes dus die is al gebruikt :D maar de rest is echt nieuw nieuw. Het Juvia's Place Masquerade palette, UD Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer, UD Naked Skin Liquid Foundation en UD Troublemaker Mascara.

Afbeelding

Alles wat op de foto staat heb ik ook gebruikt voor mijn look van vandaag. Lekker knalroze <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekker voor de afgeragde krabpaal, en een bosje stro als kapsel haha.

Ben tot nu toe erg fan van de mascara. Echt heel fijn borsteltje zit eraan.

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:16

Gáááf <3

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:16

Heerlijke kleuren DS :) De mascara vind ik ook mooi ogen, die ga ik zeker onthouden! Vind je 'm ook fijn voor je onderwimpers?

Hier iemand trouwens ervaring met de primers van Urban Decay?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:17

Berdien lekker geshopt! Ik heb al maanden niks meer bij CP besteld, best knap van mezelf :')

Marlon jammer van de vage fullface foto's, de close up ziet er goed uit :)

DS ook al lekker ingeslagen :D Knalt idd lekker! Hoe bevalt de Naked foundation?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:18

Ja heb 2 primers van UD en vind ze beide erg fijn.

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:20

Had een mini review gezien van Melissa Alatorre dat je wimpers er wat stijf van worden. Weet niet of jij dat ook ervaart Nadia? Gebruik nu TheBalm Mad Lash (echt een aanrader <3 ) maar mascara is zoiets waar je altijd op zoek bent naar een nog betere.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:23

Ok, die nivea ga ik eens achteraan, dat is een stuk vriendelijker geprijsd dan €58,50...
Tnx!

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:48

Waarom bestel je The Ordinary niet bij Cult beauty? Heb je geen verzendkosten boven 40 pond. En eerste keer bestellen is ook zonder verzendkosten :)


Laura Lee's ingredientenlijst is 2x aangepast, lekker shady.


Mooie look ook, zou zelf niet zo fel durven gaan maar de lipstick kleur past er mooi bij.
De gele look is ook mooi, apart kleurtje.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:10

Je kan ook bij The Ordinary zelf bestellen, boven de 25 pond geen verzendkosten. Ik vind hun foundation echt geweldig voor die prijs, gebruik de retinol en de BHA.

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:24

The Ordinary kan je ook bij Beautybay krijgen en volgens mij is Beautybay om en nabij boven de 40 euro ook zonder verzendkosten.

Vind het Laura Lee palette echt een knock-off van wat Zoeva al jaren doet.

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:50

Marlon, ik vind gele/groene oogschaduw altijd heel tof maar kan het helaas niet goed zien door de kwalteit. Leuk, die voor en na foto :)

Naad, super gaaf!! Heerlijk knallend en in het echt waarschijnlijk nog mooiere kleuren. Dit inspireert me weer eens een keer bold te gaan!
Doe je wel de UD spullen in de winkel kopen?
Ik hoor zo vaak in de winkel: ik kom even testen zodat ik het online kan kopen. Dan zeg ik ook altijd eerlijk: UD is online niet goedkoper in NL, als je in de winkel koopt kunnen we blijven bestaan, als alles online word gekocht gaan de shops er aan onderdoor :(

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:56

Online scheelt het echt soms tientallen euro's, ik koop echt alleen instore als ik het met spoed nodig heb.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:58

Ah oke, wist ik niet van hun website zelf (The Ordinary) :o

Nou ja ik ging naar HB voor allnighter spray maar helaas was er geen voorraad. Ze waren net een week open :\
Wat webshops wel hebben is meer aanbod van meer merken en ik bestel dan liever samen om verzendkosten te besparen en dan meerdere merken samen te bestellen. Maar ik ga wel graag naar winkels and de Body Shop enzo.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:17

Emmaa_ schreef:
Je kan ook bij The Ordinary zelf bestellen, boven de 25 pond geen verzendkosten. Ik vind hun foundation echt geweldig voor die prijs, gebruik de retinol en de BHA.

Zit hun verzendhuis dan ook in de UK? Ik dacht alleen VS?

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:31

_Friemel schreef:
Online scheelt het echt soms tientallen euro's, ik koop echt alleen instore als ik het met spoed nodig heb.

Heb dat met make-up en gezichtsverzorging nog niet echt gemerkt moet ik zeggen, maar heb wel is sneakers van Nike online gezien op Zalando voor 5 euro goedkoper dan bij de Athlete's Foot. Heb dat toen ook tegen een van die medewerkers gezegd. :Y) Niet echt oké, maar goed. Vind het wel apart dat daar een verschil in zit.

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:47

Herkenbaar elke.. bij ons gebeurd t ook heel vaak.. maar wel drie kwartier met een klant bezig zijn om verschillende schoenen te passen en dan zeggen ik ga wel online bestellen dat vind ik fijner. Dan zeg ik op mijn beurt ik kan t hier ook voor je bestellen en gratis naar je huis laten sturen. Als ze dat afslaan weet je bijna zeker dat ze bij de concurent gaan bestellen..

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:21

Thanks allemaal! <3

@Tytonidae: Ik vind 'm zeker fijn voor mijn onderwimpers. Moet zeggen dat dat nooit vlekkeloos (letterlijk :+) gaat, maar deze haakt op een of andere manier heel goed in je wimpers, dus je krijgt niet zo gauw van die klonten.

@Djil: Heb de foundation eerder gehad en vind hem heel fijn. Hij is wel heel vloeibaar, maar voelt daarom ook heel lichtgewicht aan. En hij dekt echt goed :j

@Merel: Moet zeggen dat mijn wimpers heel flexibel voelen, maar dat 'ie de krul goed vasthoudt!

@Elke: Ik heb geen UD counter in de buurt en weet eigenlijk vaak wel wat ik moet hebben. Dus ik bestel gewoon online, en ja, via FeelUnique bespaar ik daar veel op. In combinatie met kortingscodes echt tientallen euro's, en in Nederland doet UD eigenlijk bijna nooit mee bij kortingsacties. Heb voor de grap even mijn bestelling bij IPXL en bij FU vergeleken:
Afbeelding
(Ici Paris XL)

Afbeelding
(FeelUnique)

Vaak mis ik ook een hoop producten bij de counters trouwens. Vind dat heel vervelend :=

Als er kortingsacties in de winkel zijn en ik ben toevallig in de buurt, dan haal ik het natuurlijk gewoon in de winkel. Maar voor veel dingen vind ik via het internet bestellen net zo prima.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:56

Ds gave look hoor! Maar jij kan die kleuren altijd goed hebben.

Make up online bestellen doe ik eig nooit maar ik koop alleen maar drugstore make-up.
Ds dat scheelt online ook nog best veel. 8)7

En over de kwaliteit, ik kan gewoon echt geen betere foto's maken met die prut telefoon van mij. :')
Baal er zelf ook van dat het nooit zo uitkomt op de foto zoals ik het in de spiegel zie.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:36

En hoe zit het bij FeelUnique met invoerrechten en verzenden? Gaat dat allemaal gemakkelijk? :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:38

Geen invoerrechten, want Engeland, en verzenden is gratis vanaf €40,- :j duurt alleen wel iets langer natuurlijk.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:50

Dat is geen probleem :) ik shop eigenlijk nooit beauty online maar ik zie daar merken tussen staan die ik hier niet kan vinden, fijne tip :j

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:51

Ik zag dat ze sinds heel recent ook Make Up For Ever hebben :j ze hebben echt een uitgebreid assortiment.

Mijn allermooiste 'oogschaduw' verkopen ze daar ook, de Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eye Shadow van Stila <3

Mocht iemand hier trouwens registreren op FeelUnique, dan graag via mijn link natuurlijk hehe; http://referme.to/a24b0do

Dan krijg ik £10/€12 korting en jij ook.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:19

FeelUnique had ik laatst de Naked Heat ook voor 32 euro ipv 55 door de 20% korting ivm my brand actie := Shop daar het vaakst buiten NL, daarna bij BeautyBay. Ook mijn Emma Hardie komt bij FU vandaan :)

Maar als ik bijv voor foundation bij Elke ga kijken voor matchen neem ik die natuurlijk daar mee :)

Hm, is hij echt full coverage of medium tot full DS? Edit: gewoon maar eens testen bij Elke ;)

Hey, ik heb ook zo'n link voor korting bij FU :P http://referme.to/DqR66go O:)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-10-17 10:26, in het totaal 2 keer bewerkt

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:23

Ooooo thanks, misschien toch eens UD testen :') Ik wil die allnighter spray die zo goddelijk goed is echt graag eens testen

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:29

Ik vind de finish van de US foundation echt heel mooi, maar helaas UD doet niet aan roze...