Dromen

Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nico_lette

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-16 13:09

Hoii,

Ik kon geen topic vinden wat echt over dromen ging(Misschien zijn die er wel, maar zijn die heel oud en/of heb ik er overheen gelezen).
Daarom heb ik dit topic geopend, om dromen te delen :D Ik vind het altijd erg leuk om dromen van andere mensen te horen en misschien zijn er hier wel meer mensen :)

Never apologize for being yourself

Goof

Re: Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:50

Ik heb naaktslakken in mijn huis en droomde vannacht dat die veranderd waren in kleine groene kikkertjes die rond hupten beneden.
:+

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:52

Was een tijd terug weken topic over maar weet niet waar hij is :') ik heb regelmatig lucide dromen als ik droom.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:57

Ik droom vaak dat ik ergens in een kasteel ben ofzo, en dat ik met mensen (heel random) moet wegrennen voor een monster. En vlak voor ik vermoord wordt, word ik wakker..

Of ik droom gewoon heel vaag, dat ik op een festival ben met vrienden en mijn vriend gewoon de hele droom op de wc zit en dat we zonder hem weggaan ofzo :+.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:03

Ik was gewoon nieuwsgierig dus opende dit topic maar ik moet het kwijt :')

Es_ther schreef:
Ik droom vaak dat ik ergens in een kasteel ben ofzo, en dat ik met mensen (heel random) moet wegrennen voor een monster. En vlak voor ik vermoord wordt, word ik wakker..

Of ik droom gewoon heel vaag, dat ik op een festival ben met vrienden en mijn vriend gewoon de hele droom op de wc zit en dat we zonder hem weggaan ofzo :+.

Lekkere vriendin ben jij zeg! :') :=
Samen uit samen thuis toch? _O-

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:05

Goof schreef:
Ik heb naaktslakken in mijn huis en droomde vannacht dat die veranderd waren in kleine groene kikkertjes die rond hupten beneden.
:+

In huis?? bah, ik ben buiten al doodsbang voor die beesten :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-16 20:27

Jeetje wat een verhalen :')
Lekkere vriendin ben je dan idd :P

Ik droomde ik weet niet precies wat, maar op t einde galoppeerde ik op een spierwit paard rondjes rond een gebouw, ging er iemand dood, veranderde ik in sinterklaas en lag er nog iets van m'n moeder op de camping :')

Never apologize for being yourself

wapitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 20:41

Ik heb ooit eens een machtige droom gehad die mij altijd is bijgebleven. Ik zat in de nek van een grote leeuw en greep mij stevig vast in die dikke manen. We gingen heel hart en sprongen over dingen heen, ik rook zelfs de geur van dat beest en voelde de spieren zich spannen bij de afzet. Prachtige droom.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie