Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:23

Heb je wel je bluetooth op je telefoon constant aanstaan en verbonden met je horloge? Anders krijg je alsnog geen notificaties binnen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:47

Santigo_ schreef:
Decathlon is momenteel de goedkoopste als je hem nieuw wilt kopen, in de winkel vliegt maat s telkens eruit, maar online gewoon nog verkrijgbaar. Ik twijfelde eerst ook vanwege de prijs, maar ik ben zo blij dat ik m toch gekocht heb.

Mocht je wel een maatje L te pakken kunnen krijgen, via Aliexpress kan je heel makkelijk bandjes bestellen die wel gewoon verstelbaar zijn van XS tot XL (getest). Dus staar je daar niet blind op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:49

Bij mij is het emmawesseling@hotmail.nl - Emmaa_ - [naam]/Em. Gebruik dat mailadres niet meer dus maakt niet zo veel uit :))

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:21

Sleep stages wordt gefaseerd uitgerold, nog niet alle gebruikers hebben het! Even geduld hebben, komt vanzelf.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:30

Ja met Sleep Cycle kan je een raam instellen waarin hij je wakker maakt, dan zet je een uiterste tijd en hij zoekt dan naar een punt waarop je veel beweegt zodat hij je op het prettigste moment wakker maakt. Voor mij werkt het heel goed, maar ik zet sowieso 3 wekkers := Eentje dus via sleep cycle, dan eentje op m'n fitbit op de uiterste wakker worden tijd en nog op m'n iPhone zelf. Heb een heel vreemd slaappatroon dus slaap soms overal doorheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 17:08

Seni schreef:
[naam]: SleepCycle meet het via je telefoon denk ik? Dus dan moet je telefoon bij je in de buurt zijn?

Ja, die moet op je nachtkastje of naast je kussen liggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:43

x_Elise schreef:
Ik moet een nieuwe fitbit want van de oude is het bandje gesneuveld. Nu wil ik de limited edition charge 2 bestellen maar ik vind het bandje niet mooi. Hebben jullie tips waar ik (goede) andere bandjes kan bestellen?

Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de klantenservice van Fitbit. Bij mij liet het bandje van de Charge HR los van het klokje maar hij deed het nog wel gewoon. Kon toen kiezen tussen kosteloos een volledig nieuwe Charge HR of 30% korting op een ander model. Ben voor het laatste gegaan en had daardoor flink korting op de Charge 2.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:36

Ik heb bij Aliexpress een bruin bandje besteld die ik persoonlijk heel fijn vind! Het stikt daar van de (goedkope) bandjes. Anders bij bol.com en coolblue ook een aantal opties, maar die zijn wel wat duurder.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:46

Hier ook heel wisselend hoor. Ik werk normaal vanuit huis en dan zijn er dagen dat ik amper aan de 2000 kom. Nu doe ik als zomerbaantje wat werk in de thuiszorg erbij en als ik twee cliƫnten op een dag heb kom ik makkelijk aan mijn doel van 6000 and then some. Als ik een lange schooldag heb red ik het ook makkelijk.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:27

Ik ben ook wel voor een groep met minder beweeglijke mensen! Hier gaat het wat beter sinds ik weer naar school ga maar loop nog steeds totaal niets vergelijkbaar met anderen uit de groep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:45

Santigo_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik ben ook wel voor een groep met minder beweeglijke mensen! Hier gaat het wat beter sinds ik weer naar school ga maar loop nog steeds totaal niets vergelijkbaar met anderen uit de groep.


Ik loop juist weinig op dagen dat ik naar school ga :=

Haha het is voor mij een flinke wandeling van mijn huis naar de bushalte, dan van de bushalte naar school en mijn school is enorm dus loop vaak flinke stukken om te wisselen van klaslokaal! Zit op die dagen makkelijk aan de 8000 terwijl ik op dagen dat ik thuis werk soms niet eens aan de 2000 kom :o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkuhh90, xChoco en 25 bezoekers