Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 12:52

Sinds gisteren dan ook een Fitbit versa :) nu een Challenge met vriendin en mijn vriend. Motiveert wel om lekker te lopen!

Morgenochtend ga ik boxing bootcamp doen, een groepsles. Hoe kan ik zoiets instellen of meet hij dan een algemene workout?

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:27

weet iemand of je de fitbit ook kan opladen door het snoer aan een stekker van een telefoonlader te hangen?
er zit nl aleen een snoer bij met een usb aansluiting, maar ik heb eigenlijk nooit de computer aan (behalve op mn werk dan) maar ben een beetje bang dat hij er toch niet goed tegen kan als ik het via het stopcontact doe....

Centered Riding instructrice level 1

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:31

Kan prima.

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:33

Hi,

ik twijfel om de fitbit Versa te kopen en kom dus even binnenvallen. Ik wil eigenlijk een tracker met GPS ivm hardlopen. En die versa vind ik wel echt geweldig :+: Maar hoe krijg ik die gekoppeld aan GPS? Of moet ik toch dan de telefoon gebruiken?

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:40

Ja je neemt dan inderdaad je telefoon mee, maar tijdens het hardlopen kan je dan wel op je versa je snelheid, hartslag ed zien.
Ik wil sowieso Spotify en dat is er (nog) niet voor Fitbit, alleen Deezer dus mijn telefoon gaat toch wel mee :j

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:44

Hmm, maar je kan dus niet je afgelegde afstand zien? Dan ga ik toch even verder puzzelen. Heb niet perse een nieuwe nodig, mijn Tomtom voldoet nog prima.... Maar mis toch wel een tracker die ook slaap, aantal stappen etc meet.

Bedankt voor de info!

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:14

Winged schreef:
Hmm, maar je kan dus niet je afgelegde afstand zien? Dan ga ik toch even verder puzzelen. Heb niet perse een nieuwe nodig, mijn Tomtom voldoet nog prima.... Maar mis toch wel een tracker die ook slaap, aantal stappen etc meet.

Bedankt voor de info!

Als je je telefoon meeneemt wel, want dan connect hij met de GPS van je telefoon en zet hij vervolgens de route om in Runkeeper (omdat ik dat gekoppeld heb). Ik kies dus enkel run op mijn Fitbit en de rest synchroniseert ie zelf.

Als het je puur om de afstand gaat kan het geloof ik wel, omdat hij meet dat je bijvoorbeeld 3 passen per meter doet, dus als je 3000stappen hebt gedaan je 1km hebt gelopen en als je daar dan 5 mij over doet dan kan je dat wel terug rekenen maar is natuurlijk minder accuraat als de GPS van je telefoon.

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:07

ankep schreef:
weet iemand of je de fitbit ook kan opladen door het snoer aan een stekker van een telefoonlader te hangen?
er zit nl aleen een snoer bij met een usb aansluiting, maar ik heb eigenlijk nooit de computer aan (behalve op mn werk dan) maar ben een beetje bang dat hij er toch niet goed tegen kan als ik het via het stopcontact doe....


Daar is hij ook voor bedoeld. Fitbit zelf geeft ook aan dat ze er vanuit gaan dat iedereen zo’n stopcontact adapter heeft en leveren deze daarom niet mee :)

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:10

Winged schreef:
Hi,

ik twijfel om de fitbit Versa te kopen en kom dus even binnenvallen. Ik wil eigenlijk een tracker met GPS ivm hardlopen. En die versa vind ik wel echt geweldig :+: Maar hoe krijg ik die gekoppeld aan GPS? Of moet ik toch dan de telefoon gebruiken?


Ik heb geen Versa maar de Charge 2. In het begin ging ik hardlopen met zowel Endomundo als Fitbit aan, echter bleek de Fitbit een flinke afwijking te hebben naarmate de afstand groter werd. Ging ik 10km rennen dan telde hij er bijv 12. Contact opgenomen met Fitbit en na een hoop geprobeerd helaas niet tot een oplossing gekomen.. dus dat is wel iets om misschien rekening mee te houden? Wellicht is de Versa daar al beter in?

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:57

Hoi fitbitters! Is er nog een actieve groep? Ik ben vorige week een beetje afwezig geweest, maar zou graag weer worden toegevoegd :)

    Alana. ♡

Britt_Sisi

Berichten: 8940
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:42

Volgensmij heb ik je toegevoegd!

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:16

Yes! Dank je! Ik zal wel niet veel lopen begin deze week, heb buikgriep ala vaak op de wc zitten.. :') maar dan zit ik in ieder geval weer in de groep :D

    Alana. ♡

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 07:49

Inmiddels ook in het bezit van een fitbit, het is toch de versa geworden. wel nog weer even wennen om met een tracker om te lopen en ik ben er nog niet zo zeker van wat ik nou van de versa vind. :+ Hardlopen ging, gisteren met 5km, aardig nauwkeurig. Heel benieuwd wat hij doet op de langere afstanden.

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 06:34

Zou iemand een overzicht van zijn hartslag tijdens een zware workout kunnen laten zien :)?

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:25

Afbeelding
Afbeelding

    Alana. ♡

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:32

Ik ben ook een Fitbit fan! Is er een actieve groep?

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:39

J0anieke schreef:
[ [url=m/NFUole.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9Ke7Gl.png]Afbeelding[/url] ]

Thanks. Ik vind ze zo interessant om te zien :o
Bij mij is het echt veel onregelmatiger. De eerste is van de bootcamp en de andere van het boksen.


Afbeelding

Afbeelding

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:03

Ik hou mijn hartslag bijna continue in de gaten in de sportschool. Daarnaast is sporten in de sportschool natuurlijk ook veel regelmatiger dan boksen :)

    Alana. ♡

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:33

Afbeelding
Afbeelding

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

lies_sparkle

Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:37

Hoe kom je op dit scherm?

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:42


    Alana. ♡

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 07:28

Ah wat gaaf! Ik heb een Charge 2, en vorige week heb ik gekeken naar een Ionic of een Versa, maar daar zitten zoveel extra features op die ik niet nodig heb.. Ik vind vooral het waterproof ontzettend handig! Thx voor het delen J0anieke. Ik heb de grijze gepre-ordered bij bol.com :D

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:10

JA ik meld me! Heb een Fitbit Altha HR 2, ben enorm enthousiast over dat ding. Vind het echt een leuk speeltje. Het enige vervelende nu is dat mijn polsbandje wat versleten raakt na dik onderhalfjaar fulltime dragen, maar vind een nieuwe voor 30 euro wel even een ding :+

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:27

Castilja schreef:
JA ik meld me! Heb een Fitbit Altha HR 2, ben enorm enthousiast over dat ding. Vind het echt een leuk speeltje. Het enige vervelende nu is dat mijn polsbandje wat versleten raakt na dik onderhalfjaar fulltime dragen, maar vind een nieuwe voor 30 euro wel even een ding :+

Ali express :) ik heb inmiddels 3 bandjes in mijn collectie . Een zwarte (nep)lederen, een roze stoffen en een grijze siliconen :)

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:28

Suuszels schreef:
Castilja schreef:
JA ik meld me! Heb een Fitbit Altha HR 2, ben enorm enthousiast over dat ding. Vind het echt een leuk speeltje. Het enige vervelende nu is dat mijn polsbandje wat versleten raakt na dik onderhalfjaar fulltime dragen, maar vind een nieuwe voor 30 euro wel even een ding :+

Ali express :) ik heb inmiddels 3 bandjes in mijn collectie . Een zwarte (nep)lederen, een roze stoffen en een grijze siliconen :)


Ohmygod ik heb daar nog helemaal niet aan gedacht, dat is natuurlijk een veel betere oplossing. Dank! :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daimo, GoogleAdsense, Lizzah, Wistaire en 52 bezoekers