hoe lang is jouw fysio met je bezig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Janneke2

Berichten: 22580
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:27

Ik heb geen bezwaar tegen administratie die meebetaald wordt.

Maar als de norm voor behandeling 30 minuten is, zal je 30 minuten moeten werken en geen 20.

Er kunnen inhoudelijke redenen zijn om iemand 10 minuten te behandelen en formeel mag dat niet worden gedeclareerd als drie behandelingen op 1 nota....
#papierwinkelindezorg
*krijst*
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 12-10-16 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )


verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:29

Janneke2 schreef:
Ik heb geen bezwaar tegen administratie die meebetaald wordt.

Maar als de norm voor behandeling 30 minuten is, zal je 30 minuten moeten werken en geen 20.


want administratie is geen werk :? of moet dat in vrije tijd gebeuren? administratie hoort net zo goed bij de behandeling.

[o]

Janneke2

Berichten: 22580
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: hoe lang is jouw fysio met je bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:32

Ja zeker, administratie is ook werk.
Bij de psychotherapeut is dat gewoon vastgelegd : je betaalt een uur, waarvan 45 minuten contact, de redt is dossier bijhouden, overleg over cliënt, etc.
Als dat de regels zijn is het verder prima.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

manonutjuh

Berichten: 3000
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:35

Mijn fysio is ook manueel therapeut.
Hier een terugkerende blokkade gehad.
Dan had ik ook momenten dat ik met 10 min weer buitensta, maar dan is het ook even uitleggen wat ik voel, beweging bekijken, manipuleren, beweging controleren en klaar! Dan kan ze verder ook niets voor mij betekenen!

Als je klachten al zo lang bestaan kun je ook geen wonderen verwachten in 20 min! Maar 10 min is wel erg kort inderdaad!

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:36

Janneke2 schreef:
Ja zeker, administratie is ook werk.
Bij de psychotherapeut is dat gewoon vastgelegd : je betaalt een uur, waarvan 45 minuten contact, de redt is dossier bijhouden, overleg over cliënt, etc.
Als dat de regels zijn is het verder prima.
r
bij fysio is het dus een half uur incl administratie :) dus 20 behandelen is dan zeker niet gek. je kunt ook een 20 min rooster draaien en aan het eind nog twee uur administratie plannen.

10min vind ik wel erg kort idd...

[o]

mystery1980
Berichten: 4191
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 13:41

ik verwacht ook geen direct resultaat als wel gewoon even tijd en aandacht. Heb maar heel beperkt mijn klacht kunnen uitleggen, maar hij ging gelijk aan de slag (deed trouwens wel flink pijn) en daarna de vraag of het volgende week zelfde tijd kon en klaar.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb

Ir111

Berichten: 11905
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:45

Als je niet tevreden bent kun je dat toch aangeven? Als je binnenkomt gelijk zeggen dat je het gevoel hebt dat je niet je klacht goed hebt kunnen uitleggen / dat je je niet gehoord voelt. En dat je vindt dat de behandeling heel kort is en je afvraagt of dat normaal is en of ze niet meer kunnen doen.

edit: en als je dat niet kunt/durft, dan een ander zoeken. :)

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

tiwi1969

Berichten: 7572
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: hoe lang is jouw fysio met je bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:32

Ik betaal mijn fysio gewoon zelf per behandeling, ben er ook niet voor verzekerd en er wordt dus ook niet gedeclareerd= minder adm. tijd.
Uitleg en bijpraten als hoe is het gegaan en welke klachten zijn minder/meer etc. vind ik ook gewoon bij de behandeling horen. Aan het einde kleed ik mij aan, zij maakt de rekening en ik pin. Gaat echt super snel.

Wel mag ik de facturen van de belasting aftrekken omdat ik niet verzekerd ben. Daarom ben ik ook niet verzekerd.

Help en bescherm de paarden in Tennessee
https://www.change.org/p/protect-horses ... hRNtUd3YOo

wendy1987

Berichten: 6887
Geregistreerd: 29-10-07

Re: hoe lang is jouw fysio met je bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:36

Mijn fysio is 20 min. Maar de ene keer sta ik met 10 min alweer buiten, de andere keer wel ietsje langer. Kom er al 3 jaar en ach, het werkt, ook in die 10 min! Ze nemen wel echt de tijd en heb niet het idee dat er snel gewerkt wordt. Altijd netjes. En ook altijd netjes op tijd.

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: hoe lang is jouw fysio met je bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:45

Dat kun je toch zeggen tegen je fysio?
Gewoon vragen of dit de normale gang van zaken is en dat jij het gevoel hebt dat er nauwelijks aandacht aan je besteed word en het graag anders ziet. Daar zal uiteraard een antwoord op komen en aan de hand daarvan kun je wel of niet op zoek naar een andere fysio.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:02



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: floorsxm, Gianti, Lys_PPA, Tati2, VuurVleugels, xMathilde, YandexBot en 45 bezoekers