Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:34

dat is geweldig nieuws ! *\o/*
en je huisje komt heus wel goed..

** Alive & kicking ! **


mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 00:59

ooo wat een super goed nieuws zeg!! *\o/* *\o/* *\o/*

en succes met je huisje.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 08:00

Wauw, goed nieuws! Wat zul je opgelucht zijn!

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 08:29

Oef wat een opluchting. Fijn!

Veel plezier met klussen in je nieuwe huis. Hopelijk kan je er snel jouw droomstekje van maken.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 09:13

Dat zijn altijd supergoede berichten!
Leuk huisje als ik het zo zie op de foto's,daar is zoveel moois van te maken in leuke kleuren.
Je zal wel onder controle blijven toch?

FB Groep Second Chance.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 15:54

Ondertussen gelukkig goed nieuws gehad er zijn geen uitzaaiingen. Wel is de doorbloeding van de lever wat verschillend op sommige plekken. Ook moet ik via de huisarts vitamine b12 injecties krijgen. En krijg ik toc h weer een gastroscopie om alles van de binnenkant te bekijken. En een ijzerinfuus om het te kort aan ijzer op te vulllen. Maar gelukkig is er verder niks mis. Ik en mijn familie kunnen dus opgelucht ademhalen. In november weer nieuwe afspraken en scans.

Strooigoed [o]

Missbeauty30

Berichten: 492
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:02

Wat fijn om te horen! Duim voor je dat de gastroscopie ook helemaal goed is!

#Trots op de boeren
Trotse moeder van 2 prachtige kinderen

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:31

Mooi!!

Edit:
Ps; had vorige maand allemaal onderzoeken gehad en had een paar dagen geleden een belafspraak met de arts. Alles was goed, dus ben nu toch echt al 15 jaar schoon.. bizar

quintusgl

Berichten: 4449
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:26

fijn om te horen!

Porva, trotse merrie, spiegel en soulmate, ren over de velden en waak nog een beetje over Valiente.
Dank je wel meis, ik zal je missen!
[IM] Porva mijn trotse dame, mijn spiegel.....wat mis ik je meis!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 21:51

Ja we hebben echt wel even in de stres gezeten helemaal omdat ik eindelijk een woning heb na bijna 3 jaar crisisopvang door dus de verschillende omstandigheden. Morgen laminaat er in en daarna is het afwachten tot de bijstand over de brug komt met geld. Dit zodat ik meubels kasten enz enz kan kopen voor in mijn huisje. Zelf heb ik helemaal niets meer en mijn geld is nu dus op. Morgen wordt het laminaat gelegd ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. En ga ik de laatste dingen kwa verven doen.


Afbeelding

Afbeelding
Voor het verven


Afbeelding
Na het verven de schauw moet nog echter is de gaskachel door energiewacht afgekeurd en komt er dus een nieuwe. Even afwachten wat voor 1 het wordt in verband met de kleur. Het kon misschien een knalrode worden hahaha dus ik wacht het maar rustig af. In ieder geval is alles er een heel stuk van opgeknapt.

Strooigoed [o]

sandorra

Berichten: 4025
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 22:27

*\o/* Jah geniet er lekker van.....

Met liefde geverfd voor je Hihi lamme armen en een hoop spierpijn Hihi.....

onderschriftloos

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 23:22

Hard gewerkt. Super!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 13:28

Afbeelding
Klein verschil

Strooigoed [o]

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:35

Prachtig laminaat <3

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:43

goed nieuws !
niovember pas, lekker ver weg.
nu genieten van alles.
mooi laminaat, ik heb ook zoiets.. :j
alleen van PVC.

** Alive & kicking ! **

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 07:43

Het wordt mooi!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-17 21:14

Afbeelding
Vanmiddag over de kermis in groningen werd ik voor een tweede keer niet lekker vandaag. Klachten die me deden denken aan mijn hart. Na overleg met de doktersdienst toch via de stadstoezicht de ambulance laten komen. Afwijkingen nog steeds op ecg dus mee voor verder onderzoek. Gelukkig kwam er uit alle uitslagen niets. Misschien dat mijn klachten bij mijn slokdarm vandaan komen maar daar gaan ze nog naar kijken door middel van een gastroscopie. Voor nu weer naar huis toe. En morgen naar de cardioloog voor uitslag van de ct scan. Hulde aan de ambulance medewerkster die mij in een keer een infuus gaan prikte. Daar kunnen sommige anderen in het ziekenhuis nog wat van leren.

Strooigoed [o]

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 23:38

Jakkes, dit is ook een soort kermis, maar de gewone kermis is beslist leuker. -O-

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-17 16:26

Wat een heerlijk fijn meedenken ziekenhuis. Ik moest vandaag maar de cardioloog. Uitslag van de scan van het hart was helemaal goed. Geen problemen met de kransslagaders.daarna doorgelopen naar de afdeling waar ik eigenlijk maandag mijn ijzerinfuus moest halen met de vraag of dat nu ook kom in plaats van maandag was er nu toch. En dat was gelukkig geen probleem. Vanavond verdere update

Strooigoed [o]

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:57

Fijn dat ze wilden meewerken in het zkhs. Hopelijk wordt snel duidelijk waar je klachten vandaan komen

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 12:29

Zo dat ijzerinfuus hakt er wel in. Jeetje heb een spierpijn en ben enorm stijf. Vandaag maar even rustig aan. Verder dus gisteren bij de cardioloog geweest en mijn eigen hart in 3d gezien. Was best bijzonder. Alle kransslagaders van de binnenkant bekeken en er is gelukkig niks mis mee. Geen verkalkingen of andere dingen kunnen ontdekken. De afwijkingen in het ecg kunnen niet de klachten veroorzaken volgens hun. En de afwijkingen zijn obtstaan na de operatie. Het is een reactie van mijn hart omdat mijn hart iets gedraaid ligt nu. De klachten van benauwdheid en pijn hebben waarschijnlijk met de buismaag te maken,maar daar gaan ze 29 mei naar kijken via een gastroscopie. Verder dus gelukkig meteen een ijzerinfuus kunnen hebben, in plaats van maandag scheelt me weer een keer heen en weer reizen. Alleen het prikken van het infuus was helaas weer een hel. Pas de derde keer dat hij. Blauwe elleboog links en blauwe hand rechts. Trekt wel weer bij, had het gemeld had alleen de pech dat de anesthesist een spoedgeval onder narcose aan het brengen was en niet weg kon. dus de ok verpleging heeft geprikt. Dat gebeurd een volgende keer dus niet weer. Alleen een anesthesist mag mij nog maar een infuus prikken. Maar goed dat is weer iets voor 29 mei. Voor nu ga ik weer verder inpakken en spullen bij elkaar zoeken op internet en marktplaats.

Strooigoed [o]

ievie

Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:42

Fijn te horen dat met je hart alles goed is. Hopelijk knap je snel op van je infuus.

Geniet van het zoeken naar spulletjes!

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 23:13

Super fijn dat je hart in ieder geval goed is! Slaapt wat fijner denk ik..

Je huisje knapt mooi op zo.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 13:10

Zo al weer een poosje geleden dat ik gereageerd heb in dit toppic wat natuurlijk alleen maar goed is. Tot nu toe gaat het gelukkig ook nog steeds goed echter is mijn conditie nog steeds niet top en heb ik soms dagen dat ik wel heel erg moe ben. Misschien heb ik daar zelf ook wel een deel schuld in en doe ik veel te veel of verg ik te veel van mijn lichaam. Maar ja het is al weer een jaar geleden en soms ga ik er maar van uit dat er niks gebeurd is. Wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is als je verder nagenoeg geen klachten of bijverschijnselen hebt van de operatie die ik gehad heb. En als je niet wat doet of het niet probeerd weet je ook niet of je het wel vol kan houden. Ook ben ik niet iemand die dan zegt het lukt me nu even niet, vind het lastig dus om nu nog steeds er rekening mee te moeten houden dat niet alles gaat of wil zoals ik dat zelf graag wil. En dat ik dus eigenlijk meer naar mijn lichaam moet luisteren.

Verder staan de controles weer voor de deur. Dus een spannende periode breekt weer aan. Afgelopen week bloed laten prikken om te kijken of mijn nierwaardes goed waren. Dit voor de ct scan met contrastvloeistof. Deze heb ik namelijk op 24 nov. De dag dat ik vorig jaar aan slokdarmkanker ben geopereerd. En natuurlijk ga ik lekker taart eten op die dag en misschien breng ik wat naar de chirurg ben dan toch in het ziekenhuis. Dan moet ik ook een hele rits bloed waardes laten prikken. O.a ijzer, vit b12 de normale bloedwaarden die geprikt worden voor de werking van de verschillende organen. Waardes van het bloed zelf. In ieder geval een hele lijst. En daarna is het afwachten op de nieuwe afspraak met de chirurg voor alle uitslagen. Ben benieuwd en hopelijk zijn alle uitslagen goed. Zullen wel weer een beetje lange dagen zijn met het wachten op de uitslagen. Aan de andere kant als ze niet bellen ga ik er maar vanuit dat geen berricht ook een goed berricht is. In mei belden ze ook dat ze misschien wat gezien hadden. En werd ik ook heel erg snel opnieuw door allerlei scans gehaald. Duimen jullie met mij mee dat alles nog steeds goed gaat.
Nieuwe updates geef ik zodra ik de verdere uitslagen heb.

Strooigoed [o]

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 13:11

Natuurlijk duim ik mee, met het lezen van je bericht bekruipt me meteen weer het gevoel wat ik bij mijn moeder ook had als er weer een scan aan zat te komen.. Lastige tijden..

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 19marjo90, Diertjec, IASCrawler, neline11, SemrushBot, Slagroomsoes, Soepblik, Vaiqua en 80 bezoekers

cron