Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 21:34

:wave:

Hoe gaat het hier?
Rommelt het bij jullie ook aan alle kanten in de selectie door mensen die korfbal toch eigenlijk niet missen? :=

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 21:43

Dat valt bij ons wel mee... wel een paar spelers afgehaakt, maar niet uit de selectie... wel 2 heren uit de selectie die in het zaalseizoen in een bierteam gaan... maar gelukkig wel goede opvolging vanuit de jeugd...

En het goede nieuws van vanavond maakt me helemaal blij! Zaterdag eindelijk weer partijen!
Ik ben al tijd tijd wel 2x per week blijven trainen, maar was wel een beetje uitgekeken op schot en conditie training...

Hoe is het bij jullie?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 22:46

Oei, toch ook wat dames die niet meer 2x per week willen trainen.. en daarnaast zijn er selectie spelers die in sept op vaak toe zijn en/of de voorkeur geven aan festivals ten opzichte van wedstrijden... coach heeft met oog op volgens seizoen nu 6 dames en 6 heren geselecteerd met doenik de selectie voor de 1e in wil.. en ik hoor daarbij! En ik moet eerlijk zeggen dat de concurrentie minder zwaar is dan vorig seizoen, dus heb er wel vertrouwen in...

Dide, bij jullie al zicht op volgend seizoen?
Angel, hoe gaat het met jou/jullie? Nog korfbalplannen?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-21 13:31

arjaaaaa schreef:
Oei, toch ook wat dames die niet meer 2x per week willen trainen.. en daarnaast zijn er selectie spelers die in sept op vaak toe zijn en/of de voorkeur geven aan festivals ten opzichte van wedstrijden... coach heeft met oog op volgens seizoen nu 6 dames en 6 heren geselecteerd met doenik de selectie voor de 1e in wil.. en ik hoor daarbij! En ik moet eerlijk zeggen dat de concurrentie minder zwaar is dan vorig seizoen, dus heb er wel vertrouwen in...

Dide, bij jullie al zicht op volgend seizoen?
Angel, hoe gaat het met jou/jullie? Nog korfbalplannen?


Nice hoor! Hopelijk volgend jaar weer volledig seizoen ballen!

Ik heb me door alle onzekerheid even voor de zekerheid uitgeschreven, weet nog niet wat ik ga doen :?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 14:13

Gefeliciteerd Arja! Superleuk! :D

Dide: :oo waarom?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-21 14:31

Flying_Angel schreef:
Gefeliciteerd Arja! Superleuk! :D

Dide: :oo waarom?


Teveel onzekerheid of we volgend naar enigzins een normaal 1e hebben -O-
Ik heb geen zin in een halfbakken seizoen

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:59

oe dide, wat jammer zeg! En rondkijken bij andere clubs?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-21 16:07

arjaaaaa schreef:
oe dide, wat jammer zeg! En rondkijken bij andere clubs?


Weet niet, ben wel weer gevraagd door een oud trainer, maar weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Word op werk ook alleen maar drukker en drukker met toegenomen verantwoordelijkheidsniveau.
Eerst maar eens even de kat uit de boom kijken wie er volgend jaar nog voor de selectie gaan

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 15:54

Dames! Wat zijn jullie plannen voor dit jaar?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:23

Hoi hoi!

Toevallig kriebelt het wel, maar heb ook geen zin in de verplichtingen, nu ook met een kleine in huis. Ik ga misschien als algemeen reserve weer lid worden.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 16:56

Flying_Angel schreef:
Hoi hoi!

Toevallig kriebelt het wel, maar heb ook geen zin in de verplichtingen, nu ook met een kleine in huis. Ik ga misschien als algemeen reserve weer lid worden.


Ahh ja dat kan ik me voorstellen. Bij dezelfde club als waar je eerst was?

Hoe is het met de kleine? Groeit als kool zeker?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 18:31

Jaa gewoon hier inderdaad! Gaat heel goed hier! Ze is bijna 7 maanden! En nog 2 weken en dan is mijn ultr lange verlof voorbij :oo

Heb jij al definitieve plannen?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 18:35

Flying_Angel schreef:
Jaa gewoon hier inderdaad! Gaat heel goed hier! Ze is bijna 7 maanden! En nog 2 weken en dan is mijn ultr lange verlof voorbij :oo

Heb jij al definitieve plannen?


Wooow ben je echt zo lang vrij geweest? :oo

Er is links en rechts wat nieuwe mensen aangetrokken om de selectie te completeren. Had ook niet zoveel zin om bij andere verenigingen te gaan kijken, dus ik haak maar weer aan ;)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:31

Klinkt als een fijn plan! Dan kun je later altijd verder kijken toch.

Ik heb al het verlof opgenomen wat kon. Dus vanaf de geboorte 7,5 maand vrij gehad. :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 21:10

Dide, ze zullen wel heel blij zijn dat je toch mee gaat doen!

Angel, wat een bizar lang verlof! Zal wel weer wennen zijn na de vakantie denk ik?

Wij starten maandag weer met trainen. Nog 6 dames en 5 heren in de selectie en we gaan terug naar 5 dames en 4 heren.
In de afgelopen 4 weken heb ik helemaal niet gesport, dus ben er wel een beetje bang voor.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 21:35

Jaa, lang hè. Wel op eigen kosten uiteraard :+

Vond het heerlijk zolang samen met haar! <3

Succes alvast! Hopelijk kun je je op je best laten zien en word je geselecteerd!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 23:47

Jeutje dat hoor je niet vaak dat iemamd zo lang vrij is zeg. Ga je meteen weer fulltime beginnen of eerst opbouwen? Lijkt me wel heftig na zo lang "niks" qua werk!

Ja trainer was wel weer blij. Mocht het toch niets zijn dan kan ik altijd nog gedurende het jaar rondkijken :')

Door vakantie niet gesport Arja?
Ik heb om dat te voorkomen sportspullen meegenomen op vakantie (waren 3 weken weg) en daar 3x gesport (2x fitness en 1x hardlopen). Zondag en vandaag met een paar mensen van de selectie gesquashed. Spieren hebben er wel moeite mee. We beginnen maandag. Ben benieuwd hoe iedereen er voor staat!

Weet je of de andere dames wel allemaal fit zijn? Zijn er nog meer dames van jouw lengte/met jouw ervaring? Of is er nu wel wat vergelijkbaars? Voorheen niet toch? :) Scheelt nu wellicht ook weer?
Ze zoeken toch altijd wel een beetje een balans qua soort spelers. Bij ond afgelopen 2 jaar ook 3 lange dames voor steunende rol en ik en een andere kleine dame voor de snelheid/aanval.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 11:11

Nee, helemaal niet gesport. Het liep ook wat anders dan gepland op vakantie, we moesten eerder terug omdat mn dochter in quarantaine moest. Haar vakantie vriendinnetje bleek positief op corona. En als we in Duitsland zouden blijven zou zij 2 weken in quarantaine moeten en in Nederland kan je natuurlijk na 5 dagen testen. Gelukkig negatief! Uiteindelijk is zelfs de camping dicht gegaan omdat er veel personeel klachten had.
Maar niet gesport dus, dat kan ik de komende weken wel bezuren.

Ik weet eigenlijk niet of de anderen fit zijn, zij zijn een stuk jonger, dus hebben minder last als ze een paar weken niet of minder sporten.
Ik ben nog steeds de langste en meest ervaren. En er zijn 2 ervaren heren gestopt, ik maak een goede kans.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-21 12:48

arjaaaaa schreef:
Nee, helemaal niet gesport. Het liep ook wat anders dan gepland op vakantie, we moesten eerder terug omdat mn dochter in quarantaine moest. Haar vakantie vriendinnetje bleek positief op corona. En als we in Duitsland zouden blijven zou zij 2 weken in quarantaine moeten en in Nederland kan je natuurlijk na 5 dagen testen. Gelukkig negatief! Uiteindelijk is zelfs de camping dicht gegaan omdat er veel personeel klachten had.
Maar niet gesport dus, dat kan ik de komende weken wel bezuren.

Ik weet eigenlijk niet of de anderen fit zijn, zij zijn een stuk jonger, dus hebben minder last als ze een paar weken niet of minder sporten.
Ik ben nog steeds de langste en meest ervaren. En er zijn 2 ervaren heren gestopt, ik maak een goede kans.


Ooooh wat oliebol hee! Dat is niet hoe je je vakantie wil laten verlopen nee. Hebben jullie hem veel eerder af moeten breken?

Gaat je vast weer lukken dit jaar! Goed je best doen is ook veel waard, die conditie trekt later wel weer bij :)
Veel oefenpotjes op het programma?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 22:32

We zouden nog een week blijven. Het is heel jammer, maar is wel het risico van op vakantie gaan natuurlijk.

Wij hebben de 2ie en 4e oefenwedstrijdjes. De 21e zouden we ook oefenen,maar gaat toch niet door.
Jullie?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-21 22:38

arjaaaaa schreef:
We zouden nog een week blijven. Het is heel jammer, maar is wel het risico van op vakantie gaan natuurlijk.

Wij hebben de 2ie en 4e oefenwedstrijdjes. De 21e zouden we ook oefenen,maar gaat toch niet door.
Jullie?


Ah dat is wel zonde inderdaad!

Wij hebben de 21e en 28e toernooi en de 4e nog een oefenwedstrijd. Wel weer zin in de eerste wedstrijden sinds bijna een jaar :oo
Of hebben jullie eind vorig seizoen nog wat gespeeld toen het weer mocht?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 22:54

Ja, wij hebben in juli nog 2 oefenwedstrijden gehad. Heel fijn om weer eens echte tegenstanders te hebben!

Lekker, 3 weken wedstrijdritme opbouwen! Moet er veel worden geselecteerd?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-21 23:01

arjaaaaa schreef:
Ja, wij hebben in juli nog 2 oefenwedstrijden gehad. Heel fijn om weer eens echte tegenstanders te hebben!

Lekker, 3 weken wedstrijdritme opbouwen! Moet er veel worden geselecteerd?


Oh dat is wel beter!
Toen we eenmaal weer wat mochten moesten wij stoppen, omdat we niet meer op het veld mochten ivm opnieuw inzaaien :')

Trainer wist laatste keer dat ik hem sprak nog niet of hij 4 om 4 of 5 om 5 wil gaan spelen, dus het is beetje daarvan afhankelijk denk ik :j
Heren zal naar mijn verwachting ook wat spannender worden dan de dames, tenzij hij 4 om 4 wil, want dan weet ik niet wie hij af gaat laten vallen eerlijk gezegd. Waren nu 5 prima dames in mijn ogen met allemaal andere kwaliteiten. Even afwachten wat er komende week gezegd gaat worden!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-21 15:16

En? Hoe zijn de eerste trainingen gegaan?

Morgen toernooi! Zin in, eerste "echte" wedstrijden sinds vorig jaar oktober :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:58

Hoe was je toernooi?

Hier gaat het aardig. Er zijn nog wel een aantal spelers op vakantie en er gaan ook nog spelers op vakantie, dus dat is jammer.
Woensdag oefenwedstrijd gehad tegen een 2e klasser! We spelen bovenin mee in de 4enklasse en ziuden wellicht leuk mee kunnen doenik de 3e klasse, maar de 2e klasse is toch echt veel te hoog gegrepen! Tel daarbij op dat we 2 heren hebben die door de groter wordende achterstand hun kopie lieten hangen.
Maar ik vond het wel een goede oefening! We kregen veel druk op de ballijnen en hadden last van hun zakkende heren. En zij schieten ontzettend zuiver, waarschijnlijk omdat ze gewend zijn om met meer druk te schieten.
Morgen een oefenwedstrijd tegen een 3e klasser. Dat zal vast beter gaan.