Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 08:34

Goedemorgen! Nog wedstrijden vandaag?

Ik val weer in! *\%/*

Live free <3 [o]


DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-23 09:18

Zeker! Einde van de middag :)

Jij veel plezier Angel! :D

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:23

Hier ook einde middag 15:15!

Succes alvast!! Doe je dan ook altijd gelijk je sportkleding aan? Ik vind het zo raar om dan nog een keer om te kleden :=

Live free <3 [o]

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 13:28

Succes allebei!

Ik speel pas om 18.40, echt een rot tijd

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 13:36

arjaaaaa schreef:
Succes allebei!

Ik speel pas om 18.40, echt een rot tijd

Oh jeetje, dat is wel echt een rottijd idd :\ wel succes ook!

Live free <3 [o]

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:16

Helaas verloren met 13-10. Ging heel lang gelijk op. Laatste 10 minuten ging ons vak echt slecht, zoveel aanvallen dat ik nog geen bal had en waren we hem alweer kwijt. Zo slordig en super rare ballen.

Blijkbaar is er meidenvenijn bij de tegenstander. Mijn dame wilde wisselen? Scheids floot vrije bal, zij ging er al uit, maar de wissel ging er niet in. Dus ik in de aangeef voor vrije bal, maar ik had dus geen tegenstander. Die heb ik er maar even ingelegd :+

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-23 00:26

Flying_Angel schreef:
Helaas verloren met 13-10. Ging heel lang gelijk op. Laatste 10 minuten ging ons vak echt slecht, zoveel aanvallen dat ik nog geen bal had en waren we hem alweer kwijt. Zo slordig en super rare ballen.

Blijkbaar is er meidenvenijn bij de tegenstander. Mijn dame wilde wisselen? Scheids floot vrije bal, zij ging er al uit, maar de wissel ging er niet in. Dus ik in de aangeef voor vrije bal, maar ik had dus geen tegenstander. Die heb ik er maar even ingelegd :+


Hahaha wat een rare situatie met die wissel, maar wel lekker dat je hem gewoon even afmaakte! Wel jammer dat het niet liep in het vak, zonde! Wel lekker gespeeld persoonlijk?

Het was echt pijnlijk hoe de eerste helft liep. Beide teams liepen niet. Wij stonden verdediging, maar het stond na 18 minuten spelen nog 0-1 :roll:
Andere vak liep niet, denk dat we uiteindelijk 80% van de wedstrijd hebben verdedigd… 1-4 bij rust voor, uiteindelijk 10-8 verloren helaas.
Liep tegen hun snelle aanvallende dame, maar gelukkig niets tegen gehad **\O/**

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 08:02

Balen van het verlies angel. Lijkt me trouwens heel vervelend als je een tram hebt waarin je het niet leuk hebt met elkaar. Dat blijft uiteindelijk toch het belangrijkste.

Poe, bijna de hele helft verdedigt, dat is niet leuk. Hadden jullie veel zoveel invallers? Jammer dat jullie na een goede apart toch hebben verloren!

Wij begonnen met een 2-0 achterstand, maar met rust was het 7-7. Heel erg spannend tegen de nummer 3, die nog 2e in de poule zou kunnen worden. We hebben over de gehele wedstrijd goed gespeeld, hoewel we ook veel kansen hebben laten liggen. 2e helft bleef spannend, wij kwamen steeds met 1 puntje voor, maar zij sloten weer aan. Laatste minuut staan we 1 punt voor. Onze aanval had te veel onrust om het rustig uit te spelen. Schiet een dame van de tegenstander die de hele wedstrijd veel schiet, maar de korf niet eens raakt opeens de bal er van 9 meter in. Dus gelijk gespeeld 12-12. Jammer van de laatste minuut, maar veel beter dan we vooraf hadden bedacht. Zelf heb ik lekker gespeeld veel gesteund. 1 doorloopbal tegen, had een vlugge dame, waardoor ik nauwelijks mee kon kijken met het spel. Laatste 10 min werd ik gewisseld, dame erin die meer kansen creëert, maar dat maakte helaas geen verschil..

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-23 09:23

arjaaaaa schreef:
Balen van het verlies angel. Lijkt me trouwens heel vervelend als je een tram hebt waarin je het niet leuk hebt met elkaar. Dat blijft uiteindelijk toch het belangrijkste.

Poe, bijna de hele helft verdedigt, dat is niet leuk. Hadden jullie veel zoveel invallers? Jammer dat jullie na een goede apart toch hebben verloren!

Wij begonnen met een 2-0 achterstand, maar met rust was het 7-7. Heel erg spannend tegen de nummer 3, die nog 2e in de poule zou kunnen worden. We hebben over de gehele wedstrijd goed gespeeld, hoewel we ook veel kansen hebben laten liggen. 2e helft bleef spannend, wij kwamen steeds met 1 puntje voor, maar zij sloten weer aan. Laatste minuut staan we 1 punt voor. Onze aanval had te veel onrust om het rustig uit te spelen. Schiet een dame van de tegenstander die de hele wedstrijd veel schiet, maar de korf niet eens raakt opeens de bal er van 9 meter in. Dus gelijk gespeeld 12-12. Jammer van de laatste minuut, maar veel beter dan we vooraf hadden bedacht. Zelf heb ik lekker gespeeld veel gesteund. 1 doorloopbal tegen, had een vlugge dame, waardoor ik nauwelijks mee kon kijken met het spel. Laatste 10 min werd ik gewisseld, dame erin die meer kansen creëert, maar dat maakte helaas geen verschil..


Wel supergoed dat jullie toch nog een puntje hebben weten af te snoepen van een van de hogere teams! Zal toch wel lekker voelen!
Heb je zelf wel een beetje lekker gespeeld?

Ons eerste stond toch na vorige week 1e? Ze speelden ongeveer tegelijkertijd met ons ergens anders uit. Hebben ze verloren :roll: Weg kampioenschap. Nu staan ze dus 3e zelfs

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 18:48

Zeker een goed gevoel! Je heb lekker gespeeld, goed kunnen steunen.

Wow, dat is balen zeg! 3e zelfs. Kunnen ze nog wel 2e worden? Promoveer je als 2e eigenlijk ook?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-23 20:17

arjaaaaa schreef:
Zeker een goed gevoel! Je heb lekker gespeeld, goed kunnen steunen.

Wow, dat is balen zeg! 3e zelfs. Kunnen ze nog wel 2e worden? Promoveer je als 2e eigenlijk ook?


Fijn! Kun je meestal je energie/voldoening halen uit andere mensen laten scoren? :) Vind dat altijd zo mooi dat daar zo'n mismatch tussen aanvallers en steunende mensen zitten, dat aanvallers persé een doelpunt nodig hebben en steuners het prachtig vinden om andere mensen te laten scoren :D
Gelukkig is het een teamsport waarbij beide types nodig zijn! :D

Ze kunnen nog 2e worden als er a.s. zaterdag gewonnen wordt (en in best case scenario nog gedeeld 1e als de huidige nr 1 verliest), maar ik geloof dat de beste 5 oid nummers 2 mee promoveren, maar daar horen ze niet bij, dus dan is het einde feestje.

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 16:17

ja, ik vind steunen heerlijk! super fijn om bijvoorbeeld een rally van 3 schoten achter elkaar te vangen en uit te spelen. Of als ik een bal speel vanuit de ruimte, naar de vang loop en daarmee mijn medespeler het vertrouwen geef om te schieten en dat ie hem er dan in schiet.
Maar zelf scoren vind ik ook leuk hoor!

Gisteren heeft onze coach aangegeven volgend seizoen te stoppen(hoewel de intentie voor nog een jaar was). nu gaan we volgende week met bestuur en tc in gesprek met wat we volgend seizoen gaan doen. een nieuwe hoofdcoach aantrekken?(wordt lastig), wedstrijdsport blijven spelen?
En ik zit zowel in het 1e, als in het bestuur, als in de TC en ik heb gewoon helemaal geen zin om dit allemaal te moeten regelen!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-23 19:08

arjaaaaa schreef:
ja, ik vind steunen heerlijk! super fijn om bijvoorbeeld een rally van 3 schoten achter elkaar te vangen en uit te spelen. Of als ik een bal speel vanuit de ruimte, naar de vang loop en daarmee mijn medespeler het vertrouwen geef om te schieten en dat ie hem er dan in schiet.
Maar zelf scoren vind ik ook leuk hoor!

Gisteren heeft onze coach aangegeven volgend seizoen te stoppen(hoewel de intentie voor nog een jaar was). nu gaan we volgende week met bestuur en tc in gesprek met wat we volgend seizoen gaan doen. een nieuwe hoofdcoach aantrekken?(wordt lastig), wedstrijdsport blijven spelen?
En ik zit zowel in het 1e, als in het bestuur, als in de TC en ik heb gewoon helemaal geen zin om dit allemaal te moeten regelen!


Bahbah dat klinkt als een fulltime baan erbij.
Hoe zit het bij jullie in de regio met trainers? Ze zijn hier echt heel schaars. We wilden dit seizoen eigenlijk al nieuwe coach, maar die werd niet gevonden dus was oud coach bereid om er nog een jaartje aan vast te plakken. Ondertussen nog steeds zoekende en nu net sinds deze week is er één potentiële kandidaat.

Wat wil jij zelf volgend jaar? Nog door voor 1 als er nog een wedstrijdteam staat? Snap wel dat jullie twijfelen, ook omdat 3e/4e klasse samen me wel een stuk heftiger lijkt voor jullie. Ook niet leuk om zo vaak te verliezen.. (spreek uit ervaring :+ )

Snap wel dat je daar van kan genieten trouwens, zo’n lange aanval dat mensen kunnen blijven herhalen en met vertrouwen schieten als jij er staat.

Ik ben zo’n aanvaller die persé wil scoren, anders baal ik van de wedstrijd en vind ik dat ik niet goed gespeeld heb :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 22:25

Het is hier ook zoeken naar een naald in een hooiberg. En daarbij komt dat het onzekernis wie er volgend jaar nog 2x per week willen trainen. En het niveau was al niet heel hoog..
Ik weet het zelf ook nog niet, ik denk dat ik wat rustiger aan ga doen..

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 06:12

arjaaaaa schreef:
Het is hier ook zoeken naar een naald in een hooiberg. En daarbij komt dat het onzekernis wie er volgend jaar nog 2x per week willen trainen. En het niveau was al niet heel hoog..
Ik weet het zelf ook nog niet, ik denk dat ik wat rustiger aan ga doen..


Ah ja dat maakt het nog extra lastig.. een coach zal wel een zekere commitmen willen hebben.

Hebben jullie nog een tweede of andere lager spelende teams? :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 09:46

Ja, een 2e in de breedtesport, met net aan 4 heren en 10(!) dames.
Dat is dus zeg maar de rest die niet voor 1 wilde gaan, of onvoldoende capaciteit hebben voor 1

Ja, het wordt erg lastig, maar zonder coach wordt het lastiger de wedstrijdsport. Maar breedtesport gaan spelen levert het risico op dat een paar spelers naar andere verenigingen gaan

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 16:53

arjaaaaa schreef:
Ja, een 2e in de breedtesport, met net aan 4 heren en 10(!) dames.
Dat is dus zeg maar de rest die niet voor 1 wilde gaan, of onvoldoende capaciteit hebben voor 1

Ja, het wordt erg lastig, maar zonder coach wordt het lastiger de wedstrijdsport. Maar breedtesport gaan spelen levert het risico op dat een paar spelers naar andere verenigingen gaan


Ja de mensen die wel ambitie hebben zijn dan lastig te behouden... lastig!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 13:02

Succes vandaag!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-23 22:59

Jullie niet meer gespeeld?

Wij hadden met 2 donderdag al de laatste wedstrijd. Eindelijk eens met het team gespeeld wat het plan initieel was, wonnen dus ook met 9-18 :')

Vandaag nog bij 1 reserve gestaan en uiteindelijk nog een helft gespeeld door een enkelblessure. Moet meteen koud de wedstrijd in, stijve bende van ellende _O-
Was een beetje een matte wedstrijd van iedereen, tegenstander leek het liever te willen. Werd dus ook verloren...

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 23:22

Wij hebben vanavond gelijk gespeeld. Vooraf verwacht niet te winnen, maar wel een goede pot neer te zetten.
Vanaf het eerste moment gingen lekker! Met 3 punten voorsprong de rust in. Na rust liepen we zelfs uit naar 6 punten voorsprong. Maar toen liepbhey even stroef en kwamen ze op den duur zfs weer gelijk. In de laatste minuut kwamen ze zelfs 1 voor en met nog 30 seconden scoorden we gelukkig de gelijkmaker!
Echt spannend en zonde dat we het hebben weg gegeven. Ik ben de laatste 15 minuten gewisseld, de energie was echt op..

Fijn dat je eindelijk met je echte team hebt gespeeld! En lekker gewonnen dus!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-23 09:00

arjaaaaa schreef:
Wij hebben vanavond gelijk gespeeld. Vooraf verwacht niet te winnen, maar wel een goede pot neer te zetten.
Vanaf het eerste moment gingen lekker! Met 3 punten voorsprong de rust in. Na rust liepen we zelfs uit naar 6 punten voorsprong. Maar toen liepbhey even stroef en kwamen ze op den duur zfs weer gelijk. In de laatste minuut kwamen ze zelfs 1 voor en met nog 30 seconden scoorden we gelukkig de gelijkmaker!
Echt spannend en zonde dat we het hebben weg gegeven. Ik ben de laatste 15 minuten gewisseld, de energie was echt op..

Fijn dat je eindelijk met je echte team hebt gespeeld! En lekker gewonnen dus!


Lekkee zeg! Jullie zijn ook wel beter gaan draaien dit zaalseizoen of niet? :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:53

Ja, klopt. De vakken zijn ook veranderd, mede door een blessure van een heer. En we houden verdedigend nu de laatste wedstrijden de 1e bal achter om het tempo eruit te halen. En aanvallend spelen we nog wel 3-1, maar schakelen tussendoor sneller ook over naar 2-2 in het gelijk.
Dat helpt blijkbaar goed. Zeker de 1e bal achter houden weten ze soms niet op te lossen, dan heben ze te weinig geduld

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-23 17:59

arjaaaaa schreef:
Ja, klopt. De vakken zijn ook veranderd, mede door een blessure van een heer. En we houden verdedigend nu de laatste wedstrijden de 1e bal achter om het tempo eruit te halen. En aanvallend spelen we nog wel 3-1, maar schakelen tussendoor sneller ook over naar 2-2 in het gelijk.
Dat helpt blijkbaar goed. Zeker de 1e bal achter houden weten ze soms niet op te lossen, dan heben ze te weinig geduld


Wel fijn dat jullie als groep stappen maken! :D
En dat is soms inderdaad wel slim om tempo eruit te halen, zolang de verdedigers voorin dan ook niet volle druk geven dat ze er niet af kunnen gaan op die 1e bal :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 09:22

Sorry, niet zo actief hier. Beetje weinig op Bokt. Heb gehoord dat mijn contract niet verlengd kan worden. Te weinig nieuwe leerlingen, dus samen met twee anderen eruit. Ik ben pas in december begonnen. Terwijl ik in augustus ergens anders was begonnen, dus nu weer opnieuw iets vinden. Ben wel bij een loopbaanpsycholoog om goed te onderzoeken wat ik nu wil.

Vanmiddag de korfbalfinale. Leuk dat DVO erin staat, heel knap!

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-23 09:34

Flying_Angel schreef:
Sorry, niet zo actief hier. Beetje weinig op Bokt. Heb gehoord dat mijn contract niet verlengd kan worden. Te weinig nieuwe leerlingen, dus samen met twee anderen eruit. Ik ben pas in december begonnen. Terwijl ik in augustus ergens anders was begonnen, dus nu weer opnieuw iets vinden. Ben wel bij een loopbaanpsycholoog om goed te onderzoeken wat ik nu wil.

Vanmiddag de korfbalfinale. Leuk dat DVO erin staat, heel knap!


Ohh wat balen Angel! Snap dat je dan even wat andere dingen aan je hoofd hebt… Kun je nog andere kanten op met je opleiding?

Ja ben benieuwd naar de finale!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, ComscoreBot, dasalijn, Everest, Getty_Maan, IASCrawler, Lizzah, Lottehorse27, Miran, nijnthju, Noor, Remembrance, RubyRed, stijntilla, Suliko, Vetra en 123 bezoekers