Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-21 21:48

arjaaaaa schreef:
Ja, heb wel lekker gespeeld, helaas verloren 18-14. De dame bij mij in het vak, waar ik niet tegen liep, was hun punt speler, heel veel doorloopballen tegen. Liet ik me maar zakken, maar dan nog, ze was zo vlug!
Ik heb wel mooi 4 x gescoord! Ik wist jiet wat me overkwam haha! 8x schieten, 4 raak!

Dat is vervelend Angel, gelukkig wilden ze dan jou spelen. Maar dit soort dingen zien wel mer voorkomen nu. Wij hebben vandaag besloten wel de wedstrijden te gaan spelen. Maar dat weekendje bijlagen wordt geannuleerd helaas. Grote kans dat we dat weekend niet daar spelen.

Fijn dat je lekker hebt getraind dide! Onze coach benadrukte dat we wel moeten blijven sporten, om blessures te voorkomen. Maar gelukkig deed ik dat al.


Lekker bezig hoor met die goaltjes! :D tegen wie moesten jullie?
Lastig die dame! Was dat ook jullie beste verdediger die er tegen liep? Of viel er nog iets te wisselen?
Al was het natuurlijk ook maar een onofficiële pot, maar zou toch willen winnen :')

Ja daar hebben wij het vandaag ook over gehad. Iedereen 2 a 3x core stability thuis doen met schema van de fysio en eigenlijk ook nog een keer cardio.
Ik werk alleen meestal van 07:00-17:30/18:00 oid en heb geen vrije dag, dus dat met alles om 17:00 dicht is helemaal oliebol.
Voel er alleen niet zoveel voor om dan s avonds later op de avond met 0 graden in het donker nog ergens achteraf te gaan hardlopen in mn uppie -O-

Mensen zeiden: "jaa dan ga ik wel op woensdag met mn vrije dag, dat kun jij toch ook doen?"
"Uhm guys, ik heb geen vrije dag" :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…


arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 22:42

Sgv uit Culemborg. Nee, was niet onze beste verdedigster, die staat in het andere vak. Wellicht dat met een officiële wedstrijd er wel eerder gewisseld zou zijn. Nu hadden we een doordraait schema. 2e helft ging er een ander in bij mij in het vak, die tegen haar ging lopen, een 17jarige dame. Die liet zich wat minder voorbij lopen. 2e helft ook wat meer aangevallen, omdat dat wat minder liep. 2e helft was die snelle minder 'aanwezig', zal wel beide hebben meegespeeld.

Poe, dat zijn lange werkdagen! Ik heb nu 4x per week naar de sportschool in de planning, dat is wel lekker. Maar ik werk dan ook maar 32 uur.

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-21 20:16

Jullie nog gespeeld dit weekend?

Hier oefenwedstrijdje tegen DKOD. Gewonnen, maar hadden veel meer moeten scoren. Je begint inmiddels toch wel te merken dat mensen minder scherp worden (ikzelf ook hoor) doordat je geen trainingsuren meer hebt. Merken jullie dat ook?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 21:03

En het korfbalplezier is weer voorbij..
Vorige weken was bij ons al merkbaar dat we niet trainden. Spel werd slechter, konden elkaar niet vinden, irritaties. Vandaag ging de wedstrijd niet door, wel getraind. Maar in een vak ook weer discussie. Met name richting de coach,dat ze de keuze niet begrijpen die hij maakt in het spel. Dit was tegen het einde van de training en helaas na de discussie niet meer kunnen verder trainen, omdat de zaalhuur afliep. Wel jammer om nu zo de lock down in te gaan. Maar goed, de komende 4(!) weken gebeurd er dus helemaal niks.
Gigantisch balen!

Jullie nog een wedstrijd gespeeld vandaag?

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 22:34

Pff, dat is helemaal een zuur en lastig einde zo. Hopelijk na de vakantie iedereen weer ‘bijgedraaid’.

Hier geen wedstrijd, tegenstander had afgezegd want was teamlid met Corona. Dat was het korfbal dan weer :\

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-21 00:01

Jaaa super balen!
Mooi pieeep dat het korfballen dan op zo'n manier wordt afgesloten Arja!
Dat mensen van niet trainen hadden wij vorige week ook. Helft nodig hebben om scherp te worden qua schot en dat leverde idd ook irritaties op tussen mensen die vonden dat ze een betere kans hadden dan een ander, ookal waren die mensen ook niet zuiver.

Zouden morgen een wedstrijd hebben, maar dat gaat dus niet door... 2e had geen wedstrijd vandaag, dus die gingen trainen van 10-11. Gezien de nieuwsberichten ben in maar gaan trainen ondanks vooruitzicht op wedstrijd morgen, maar achteraf toch blij mee! Nu tenminste nog een balletje kunnen schieten.

Hoorde wel iets over dat buiten mogelijk is, maar met al die beperkingen schiet dat ook niet op :n
Word er een beetje depressief van zo -O-

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-22 20:59

Weeee mogen weer *\o/*
Morgen zouden we uitwedstrijden hebben gehad, dus geen zaal om te trainen, maar volgende week gaan we er weer voor!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 08:39

Jaaa!! Er mag weer getraind worden! Joepie!

Hoe is het Dide? :*

De gemeente heeft een deel van onze hal aan de GGD gegeven voor priklocatie, dus ben heel benieuwd wat er kan, ook met alle andere sporten die er ook zijn!

Live free <3 [o]

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:25

Yes! Vanavond weer trainen!
Wel bizar dat we van 0 gelijk weer naar heel veel mogen, maar mij hoor je niet klagen!
Hopelijk op korte termijn ook een kleine competitie, zou leuk zijn.

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-22 18:22

Flying_Angel schreef:
Jaaa!! Er mag weer getraind worden! Joepie!

Hoe is het Dide? :*

De gemeente heeft een deel van onze hal aan de GGD gegeven voor priklocatie, dus ben heel benieuwd wat er kan, ook met alle andere sporten die er ook zijn!


Naar omstandigheden goed laten we maar zeggen. Lief dat je het vraagt <3

We kregen hier net bericht dat er een grote lekkage in de sporthal is, dus kunnen niet trainen :x

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 20:26

Balen dide! Kunnen ze het lek snel repareren? Andere sporthal beschikbaar?

Wij trainen op maandag in een kleine lage gymzaal. Opzich wel lekker getraind, maar was niet helemaal fit. Er heerst hier een buikgriepje.
Wel heerlijk om weer bezig te zijn!


DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-22 20:31

arjaaaaa schreef:
Balen dide! Kunnen ze het lek snel repareren? Andere sporthal beschikbaar?

Wij trainen op maandag in een kleine lage gymzaal. Opzich wel lekker getraind, maar was niet helemaal fit. Er heerst hier een buikgriepje.
Wel heerlijk om weer bezig te zijn!


Gelukkig is dat niet onze thuishal, maar een uitwijkhal voor de senioren op de maandag. Alleen hebben we met 1 die zaal altijd, dus hoop dat ze het snel repareren!

Woensdag en zaterdag wel onze thuishal en daar is alles prima, dus daar kan als het goed is wel alles doorgaan.

Balen van dat buikgriepje! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:24

Yes! We mogen ook weer competitie starten! Leuk!
Inmiddels is er bij ons een evaluatie geweest van de hoofdtrainer en helaas is de conclusie dat we voor volgend seizoen op zoek gaan naar een nieuwe trainer..

Jullie weer lekker aan het trainen?

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:09

Aah jammer! Succes met de zoektocht.

Ik ga zaterdag wedstrijd spelen, wederom zonder te trainen :+

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-22 08:00

We hebben een beetje een corona uitbraak momenteel. Gezien mijn moeder ziek is en ik deze week nog een tripje gepland had staan ben ik deze week niet geweest. Blij toe want volgens mij staat de teller inmiddels op 9 ofzo.

Hopen dat we dit gehad hebben voor de start van de competitie :')

Weten jullie of er nu een promotie degradatie regeling aan vast zit? We hebben nou niet echt de leukste poule getrokken :+

Hoe komt het Arja? Inmiddels te weinig van elkaar te leren nog?

Succes zaterdag Angel!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 15:54

oei wat naar Dide, sterkte voor je moeder!

9 besmettingen in de senioren? dat is best veel!
bij ons in het 1e zijn er nu 2 en bij het 2e waren er ook een paar, maar gelukkig allemaal snel hersteld en korfbal blijkt gelukkig ook niet de oorzaak van de besmettingen.

Er is inderdaad een promotie/degradatie.
De oorspronkelijke poule is gesplitst in 2 kleine poules. de winnaars van beide poules spelen 2 wedstrijden(9 en 16 april) om promotie. de 2 laatsten uit d emini poules spelen 2 wedstrijden om degradatie.

Er zijn een aantal spelers die kwa visie niet op een lijn liggen met de coach. dit is het 3e jaar dat de coach er is en alle 3 de jaren maal halve competities door Corona. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat hij ermee gaat/moet stoppen. Nu zaak om snel een vacature te stellen en hopen dat er iemand op af komt.

Succes met de wedstrijd Angel! dapper zo zonder te trainen. heb je nog iets gedaan om fit te blijven?

Wij hebben as zaterdag helaas geen wedstrijd. we hadden een oefenwedstrijd kunnen spelen, maar al onze heren spelen mee met het 2e.

op naar de competitie volgende week!

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 16:26

Ik heb pizza’s, chips en koekjes gegeten om in vorm te blijven :+ maar niet l*llig, maar deze wedstrijdjes speel je wel met nul conditie. :+ maar het tijdstip is verplaatst en nu kan ik niet meer :\

Groepsimmuniteit Dide? :(/) :)) sterkte met je moeder :*

Live free <3 [o]

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:37

Gefikst! Ga toch spelen :))

Live free <3 [o]

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:37

Flying_Angel schreef:
Ik heb pizza’s, chips en koekjes gegeten om in vorm te blijven :+ maar niet l*llig, maar deze wedstrijdjes speel je wel met nul conditie. :+ maar het tijdstip is verplaatst en nu kan ik niet meer :

Groepsimmuniteit Dide? :(:) sterkte met je moeder :*

Live free <3 [o]

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:09

Klaar! Wel gek om zo dichtbij een wildvreemde te zijn zonder mondkapje haha.

Maar leuk potje, wel gewaagd aan elkaar. Opeens scoorden zij 3x en stond het 5-8. Toen kwamen wij terug tot 9-8 :oo helaas nog een doelpunt in de laatste seconden. Eindstand 9-9. 1 doorloop gescoord, maar helaas afgekeurd vanwege snijden. Wel nog even een schot geblokt, ook lekker :+

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-22 21:55

Flying_Angel schreef:
Klaar! Wel gek om zo dichtbij een wildvreemde te zijn zonder mondkapje haha.

Maar leuk potje, wel gewaagd aan elkaar. Opeens scoorden zij 3x en stond het 5-8. Toen kwamen wij terug tot 9-8 :oo helaas nog een doelpunt in de laatste seconden. Eindstand 9-9. 1 doorloop gescoord, maar helaas afgekeurd vanwege snijden. Wel nog even een schot geblokt, ook lekker :+


Lekker hoor van dat blokje! Wel fijn gespeeld ondanks het weinige trainen?

We hebben hier onverwachts toch nog een wedstrijdje gespeeld met een combi van mensen van 1,2 en iemand die al 3 jaar niet meer gespeeld had. 8 mensen dus geen wissels. Ik heb de afgelopen 2 weken maar 1x getraind, dus mijn bovenbeen voelt een beetje aan alsof ik een ijsbeentje heb gehad :+ Hoop dat dat wegtrekt voor volgende week.

Begon minuut of 10 tegen iemand die niet zoveel deed, dus dat vond ik wel relaxed. Alleen kwam en toen iemand in die niet heel lang geleden nog 1e klasse speelde, dus dat ging hard tegen hard. Ik eindigde met een doelpunt of 7, zij 2 dus dat was wel lekker :D En haar een keertje geblokt.

Zijn jullie teams klaar voor start competitie? Wij echt niet. Totaal niet conpleet getraind de afgelopen weken en totaal geen serieuze voorbereiding qua oefenwedstrijden dus...

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-22 19:22

Jullie klaar voor zaterdag? Of geen wedstrijd op het programma?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:43

Helaas.. wij hebben Coronabesmettingen in de selectie en hierdoor niet genoeg spelers.

Jij er wel klaar voor?

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-22 19:48

arjaaaaa schreef:
Helaas.. wij hebben Coronabesmettingen in de selectie en hierdoor niet genoeg spelers.

Jij er wel klaar voor?


Wat jammer! Het aantal besmettingen toch nog opgelopen na volgende week?
Niet optie om met combi team tussen 1 en 2 ofzo een oefenwedstrijdje te doen?

Weet niet hoe het zaterdag gaat, heb van de week een spier in mijn bovenbeen verrekt, dus zaterdag even afwachten.

Zo nog even rustig fietsen op hometrainer en daarna in bad. Hopen dat dat goed doet.

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:47

Jammer Arja!! :(:)

Succes Dide, hopelijk gaat het beter met je been dan. En leuk kommetje zag ik :))

Ik doe weer mee zaterdag tegen de jonkies! :)) vorige keer gelijk toen ik het laatste doelpunt tegen kreeg!

Live free <3 [o]