Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 17:56

Jammer als de wedstrijd al zo vroeg beslist is... spannende potjes zijn een stuk leuker!

Een jonge meid die wel wat zelf vertrouwen kan gebruiken, dus heel fijn dat ze hem maakte met zoveel druk! We staan nu gedeeld 2e. De nr 1 en team wat met ons 2e staan gaan komende week tegen elkaar... dus wat de uitslag ook wordt, gunstig voor ons.. als we goed blijven spelen hebben we alles nog in eigen hand... en wel lekker dat we de 2 beste ploegen nog thuis krijgen in het voorjaar...

Stippen nam ik nooit... met de training gooi ik ze er bijna altijd in... maar met een wedstrijd sta ik niet zo te trappelen hoor... gisteren kreeg een heer hem mee, omdat een tegenstander-heer de bal uit mijn handen tikte... ik twijfel dan ook niet en geef de bal gelijk aan hem... (mensen kennen niet altijd de juiste regel over wie hem moet nemen... degene die een kans mist door de overtreding.. )


DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 18:54

arjaaaaa schreef:
Jammer als de wedstrijd al zo vroeg beslist is... spannende potjes zijn een stuk leuker!

Een jonge meid die wel wat zelf vertrouwen kan gebruiken, dus heel fijn dat ze hem maakte met zoveel druk! We staan nu gedeeld 2e. De nr 1 en team wat met ons 2e staan gaan komende week tegen elkaar... dus wat de uitslag ook wordt, gunstig voor ons.. als we goed blijven spelen hebben we alles nog in eigen hand... en wel lekker dat we de 2 beste ploegen nog thuis krijgen in het voorjaar...

Stippen nam ik nooit... met de training gooi ik ze er bijna altijd in... maar met een wedstrijd sta ik niet zo te trappelen hoor... gisteren kreeg een heer hem mee, omdat een tegenstander-heer de bal uit mijn handen tikte... ik twijfel dan ook niet en geef de bal gelijk aan hem... (mensen kennen niet altijd de juiste regel over wie hem moet nemen... degene die een kans mist door de overtreding.. )


Wel tof dat ze hem dan gewoon maakte! :D
Jullie nu idd gewoon blijven winnen en dan maak je nog alle kans! :D

Hahaha ja dat deden wij bij 1e wedstrijd ook. Scheids wilde bal aan jonkie geven, wij; neeeee maar HIJ (onze aanvoerder) stond vrij, dus het is zijn kans die ontnomen wordt. Scheids ging met ons mee :=

Maar zelfs op trainingen vind ik stippen horror, laat staan in wedstrijden :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 19:20

Andddddd the end... again -O-

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:35

Zucht... lees net een artikel op Facebook dat waarschijnlijk de zaalcompetitie helemaal wordt geannuleerd... Is natuurlijk ook niet heel erg gek, omdat we vast 9 feb nog geen wedstrijden aan het spelen zijn, maar had toch nog een klein beetje hoop...

Hoe gaat het met jullie?

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:38

Ik las het ook idd, zuur ;(

Hier gaat het wel goed! Laatste loodjes, nu 37+4.

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-20 20:49

arjaaaaa schreef:
Zucht... lees net een artikel op Facebook dat waarschijnlijk de zaalcompetitie helemaal wordt geannuleerd... Is natuurlijk ook niet heel erg gek, omdat we vast 9 feb nog geen wedstrijden aan het spelen zijn, maar had toch nog een klein beetje hoop...

Hoe gaat het met jullie?


Toen dat bericht kwam van tot 19 januari helemaal niks dacht ik al, dan zullen we heel misschien eind januari weer in 4 tallen mogen trainen en dan duurt het weer even dat het versoepeld is tot volledige trainen... had de hoop dus al wat eerder opgegeven, maar het is wel mooi poedersuiker!

Wel zonde zo twee seizoenen naar de pieeeeeeep. Ik weet van mezelf dat ik niet eeuwig ga kunnen blijven korfballen met mijn brakke lichaam en dat het rond de 30 wel over gaat zijn denk ik... echt heel stom dat er nu dan zo 2 seizoenen afgepakt worden.. :n

Ga jij wel nog gewoon door volgend seizoen Arja?
En nog wat aan het doen om toch een beetje fit te blijven?

Oooh spannend Angel! Gaat alles nog allemaal goed met jou en de kleine? :D

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:59

Spannend angel, kan dus ieder moment komen! Gaaf hoor!

Ik baal ook enorm van deze 2 seizoenen! Zit ik in het 1e, krijg je dit... Ik ga het volgend seizoen nog maar een x proberen.. ik zie wel of mn lijf het nog wil...
Toen de sportscholen nog open waren, ging sporten nog prima. Maar nu een drama... maar na de kerst hebben met mezelf afgesproken dat ik iedere dag wat ga doen, of hardlopen of kracht... of allebei.. corona kilo's moeten er echt af! Heb gelukkig wel wat materiaal thuis om mee te trainen.
Jij?

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:01

Helaas helaas geen zaalseizoen...
En eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels of we in april wel het veld op gaan...
Maar goed, we wachten het maar af...

Angel, hoe is het met jou?

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:56

:oo zolang hier niet gereageerd.

Maar op 16-01 is onze dochter geboren bij precies 41 weken. De bevalling ging echt veel te snel, daardoor een totaalreptuur en gescheurde schaamlippen. Ons meisje doet het echt ontzettend goed, voor ons is het echt prachtig maar fysiek en mentaal ook gewoon heel zwaar.

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-21 16:46

Flying_Angel schreef:
:oo zolang hier niet gereageerd.

Maar op 16-01 is onze dochter geboren bij precies 41 weken. De bevalling ging echt veel te snel, daardoor een totaalreptuur en gescheurde schaamlippen. Ons meisje doet het echt ontzettend goed, voor ons is het echt prachtig maar fysiek en mentaal ook gewoon heel zwaar.


Au.. au... au... dat klinkt alleen al pijnlijk... :knuffel:

Maaaaar: gefeliciteerd!! :D :D


Hier niet zoveel bijzonders te melden, kan me momenteel heeeel erg moeilijk aanzetten tot sporten onder het mom van "tot in ieder geval april toen we toch niks :') :

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:29

Gefeliciteerd Angel, met de geboorte van je dochter!
Dat lukt me inderdaad geen pretje zeg! Veel sterkte, maar natuurlijk vooral veel geluk toegewenst!

@dimiddenbouw me helemaal voorstellen! Ik probeer wel en beetje op conditie te blijven... anders duurt het straks extra lang..

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:02

Net even een heerlijk geschoten! Wel wat koud en een klein beetje regen, maar ben weer helemaal blij...
Een beetje stiekem, want eigenlijk is er helemaal geen trainen. Maar met zn 2en mag je buiten sporten op 1,5 meter.
Ga ik misschien wel vaker doen, komt het nog eens van pas dat ik de sleutel van de kantine heb...

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-21 18:02

arjaaaaa schreef:
Net even een heerlijk geschoten! Wel wat koud en een klein beetje regen, maar ben weer helemaal blij...
Een beetje stiekem, want eigenlijk is er helemaal geen trainen. Maar met zn 2en mag je buiten sporten op 1,5 meter.
Ga ik misschien wel vaker doen, komt het nog eens van pas dat ik de sleutel van de kantine heb...


Ik was het topic weer even kwijt.
Laatste weken ook nog met die kou? :brr:
Wel fijn dat het kan!

Jullie de streams nog een beetje aan het volgen?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:25

Ik keek toevallig vandaag even korfbal. Ik ging stuk om de commentator bij pkc.

‘Alleen de oorlellen bewegen, dat kun je geen warmlopen noemen’
_/-\o_

Live free <3 [o]

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-21 21:09

Hoe is het hier?

Alles goed met de kleine Angel? En jij ook weer helemaal hersteld?

A.s. zaterdag wss weer voor het eerst trainen met een paar mensen van de selectie (en wss de A) en mogen dan ook meteen partijen *\o/*
Gok dat ik er niks meer van kan :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:48

Leuk dide, dat jullie weer aan de slag gaan!
Wij starten morgen ook met trainen. Helaas mag ik niet meedoen met partijen.. leeftijdsdiscriminatie... (en dat terwijl ik het al heb gehad én ben ingeënt.. )
Baal er wel flink van, maar het is niet anders...
De afgelopen weken(met uitzondering van de week met vorst) al een heel aantal keer alleen of met zn 2en op het veld gestaan.. maar ben blij dat er nu weer meer mensen komen...

Heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat we nog verder gaan met de competitie.. jij?

Angel, kunnen een beetje genieten van het weer met de kleine?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-21 22:54

arjaaaaa schreef:
Leuk dide, dat jullie weer aan de slag gaan!
Wij starten morgen ook met trainen. Helaas mag ik niet meedoen met partijen.. leeftijdsdiscriminatie... (en dat terwijl ik het al heb gehad én ben ingeënt.. )
Baal er wel flink van, maar het is niet anders...
De afgelopen weken(met uitzondering van de week met vorst) al een heel aantal keer alleen of met zn 2en op het veld gestaan.. maar ben blij dat er nu weer meer mensen komen...

Heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat we nog verder gaan met de competitie.. jij?

Angel, kunnen een beetje genieten van het weer met de kleine?


Dat is wel poedersuiker! Bij ons mag het merendeel van de selectie niet (14 niet om 6 wel). Hoe is die verdeling bij jullie?

Ik denk ook niet dat de competitie nog gaat hervatten. Misschien een paar vriendschappelijke wedstrijdjes, maar op meer reken ik eigenlijk niet :n

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:01

Bij ons hebben er nu 12 spelers t/m 26 aangegeven te willen trainen en 10 van 27 en ouder.. en dan nog een paar tot 26 jaar die niets hebben laten weten... we starten gezamenlijk 2tallen op afstand per paal en bij het partijen mogen wij niet meedoen..
Coach wil dit jaar al gedeeltelijk selecteren voor volgend jaar.. dus als er geen competitie komt, dan regel ik sowieso een aan oefenwedstrijden... wordt spannend volgend jaar, bijna heel A team komt door, met een aantal kanshebbers..


arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:09

Ik ga nu bij de noc nsf navragen of ik wel mee mag partijen als ik negatief test op een sneltest..
Het bestuur is nu van mening dat het niet mag, omdat het niet in de richtlijn staat... maar bij de korfbal league doen ze het ook op die manier...
Kost wel wat, 5 euro per test, maar dat is het me wel wel waard...

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 22:15

Toch nog kans dat we competitie gaan spelen! Vandaag routekaart gezien van knkv, uiterlijk eind april weer volledig trainen met 27+, dan uiterlijk 15 mei start competitie...
Heb nu weer een klein beetje hoop...

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 22:25

arjaaaaa schreef:
Toch nog kans dat we competitie gaan spelen! Vandaag routekaart gezien van knkv, uiterlijk eind april weer volledig trainen met 27+, dan uiterlijk 15 mei start competitie...
Heb nu weer een klein beetje hoop...


Ik geloof er niks van dat dat gaat gebeuren := heb je de einddatum ook gezien? Juli :')

Mochten we weer met zn allen op vakantie kunnen dan mist iedereen de laatste wedstrijden :=

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:53

Ja, we zouden tot aan de zomervakantie door moeten..
We gaan het zien.. we zouden over 6 weken weer volledig moeten trainen.. dat mag ik wel hopen... ik vind het leuk hoor, de trainingen op 1,5 m. Maar ik wil binnenkort ook wel weer partijen. Daar doe je het toch voor... en consequent 2x in de week trainen zonder uitzicht op competitie gaat hem denk ik ook niet worden...

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:17

Zou LDODK gaan stunten tegen Fortuna? :)) ik hoop het!

Live free <3 [o]

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 21:38

Gelukkig niet! Ben stiekem nog steeds een beetje fan van Fortuna..
Ik denk dat pkc met Fortuna in de finale staat en dat pkc dan wint...

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 07:13

Ook haha! Ik ben echt een beetje anti-Fortuna, vind veel spelers arrogant en onsportief. Maar Fortuna zal wel winnen van kz, finale denk ik idd pkc - Fortuna!

Live free <3 [o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bloemm, Gompernikkel, hooi, paardnmeisje, san4nie, Suliko, vordur, xPabloBokt en 75 bezoekers