Gevoelloos stuk in voet..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Gevoelloos stuk in voet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 18:51

Woensdag 24 juni is mijn lieftallige verzorgpaard op mijn voet gaan staan, meneer is een trekpaard van ongeveer 1000kg.. Ik ben die dag naar de huisarts geweest en foto's laten maken maar het was niet gebroken. Het was wel 2x zo dik als normaal, nu een kleine week later is het niet meer dik maar nog wel blauw. En er zit dus een stuk in mijn voet wat gevoelloos is, of misschien meer verdoofd. Dat stuk voelt aan net zoals je lip voelt na een tandarts verdoving.

Afbeelding

In het omcirkelde stuk zit dus dat gevoelloze/verdoofde gevoel. Nu vraag ik me alleen af of ik me hier zorgen over moet maken of niet :')
Het is nu vooral heel vervelend.

Ik heb autisme, en zal soms bepaalde dingen anders verwoorden of opvatten als bedoeld.


Anoniem

Re: Gevoelloos stuk in voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:54

Auw, auw, aaaauuuuuwww... :x :x

Het zou best kunnen dat je zenuwen beschadigd zijn door de 'klap'.
Heb je er echt last van als in pijn? Of krachtverlies?

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:55

Ik durf niet te zeggen of je je er zorgen over moet maken of niet, maar ik denk dat er een zenuw ofwel klem zit of wel is beschadigd. Als je je zorgen maakt, ga gewoon even langs bij je huisarts, die kan je vast meer vertellen.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Gevoelloos stuk in voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:23

Ik denk dat t en beschadigde zenuw is, klem verwacht ik niet dat voelt toch wel heel anders namelijk.

Herstel van een zenuw kan heel lang duren, van weken tot maanden. Na mijn laatste operatie heb ik ook een stuk op mijn bil/bovenbeen wat volledig gevoelloos is. Als t met 6 maanden niet herstelt is, is de kans nihil dat t gevoel terug komt.

Dat gevoelloze went overigens wel, haha.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Gevoelloos stuk in voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:24

Dit is wel hét uitgelezen moment om je voet te laten tatoeëren, dat snap je wel.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:27

lieveli schreef:
Dit is wel hét uitgelezen moment om je voet te laten tatoeëren, dat snap je wel.

_O- Damn you deserve your avatar!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:28

lieveli schreef:
Dit is wel hét uitgelezen moment om je voet te laten tatoeëren, dat snap je wel.



_O- _O-

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gevoelloos stuk in voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:00

Dat kan inderdaad een zenuwbeschadiging zijn en dat kan ook nog weleens heel lang duren. Vorig jaar september heb ik eenzelfde soort ongelukje gehad en mijn voet ik op die betreffende plek nog steeds min of meer gevoelloos. En ook nog een beetje apart van kleur, zag ik toen ik vandaag de hele dag op slippers liep.... Zenuwen groeien heel langzaam. Daarom duurt het zo lang.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, GrapeshotBot, Koekie_186, Poekkie en 103 bezoekers