Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 08:59

Mooie route weer Faringo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:25

Faringo Wauw, wat een prachtige omgeving. En jeetje dat met de warmte! Respect! _/-\o_

En uh, veel te laat maar ben nu pas weer online, dus alsnog gefeliciteerd! *\o/* Hopelijk heb je een leuke dag gehad :D


gaucho Oh my, die eerste foto! Geweldig! Heeeeerlijke plek daar volgensmij! ik wil ook weer naar het buitenland! Meh. Stomme corona.....

Goof Dat licht is prachtig daar <3 Sterkte met het verlies van de kat ): Moet er niet aan denken dat mijn kat wegvalt... ): Maarja die is ook al ouder dus dat kan ook altijd zomaar komen..

noordje Oh wat een heeeeeerlijke omgeving ! <3

Nimber Wat een heerlijke plek, Ik ben zo jaloers op jullie vakantiefoto's maar ik durf het gewoon niet met corona en mijn werk.... Welkom in het topic *\o/*

Grit Oh wat wil ik graag een hond, maar onze kat is er bang van dus tot die tijd geen hondje. Al willen we het wel langzaamaan gaan proberen met kleine hondjes, misschien went hij eraan!

SdaphneS Heerlijk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:27

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst sinds hele lange tijd mijn 10K niet gehaald heb. Ik had het zo ontzettend warm en ik ben bij mijn huisgenoot/vriendin bij haar ouders in zeeland. Zie het als een weekendje weg haha! Maar mijn motivatie is niet echt hoog met deze temperaturen, zeker niet als ik lekker op het strand kan liggen haha!

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:39

Bedankt Fading! Verjaardag was gezellig. In de avond nog even uit eten geweest en lekker ijsje gegeten.

Ik heb nu met deze warmte ook echt even geen fut/zin om in de avonden te lopen. Misschien woensdagavond nog even. Aankomend weekend ga ik naar Texel. Niet specifiek om te wandelen maar vast wel wat kleine rondjes. Wel een hele andere supertoffe planning daar. Gaan sowieso paardrijden (op trekpaarden) en skydiven. Mits het weer het toelaat maar dat ziet er vooralsnog gunstig uit.

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 10:01

pien_2010 schreef:
Lizard jouw slapende naamgenoot hebben we net even voorzichtig buiten gezet
:')



Faringo, leuk vooruitzicht om in september weer verder te gaan. Jullie hadden pittig weer deze ronde, dan zijn de wolken zeker welkom.

lizard
Berichten: 5260
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 10:05

Leuk,Pien. :)

BeFunny

Berichten: 10491
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 10:55

Ik zat gister met behoorlijke koppijn op de bank. Ik kan echt niet tegen deze temperaturen en had kennelijk al teveel gedaan. Dus veel wandelfotos zullen jullie deze dagen van mij niet zien. Maar des te leuker om die prachtige plaatjes te zien. Hellendoorn ziet er ook mooi uit <3

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:01

Ik zit thuis te werk nu, echt vreselijk warm...ben niet heel productief :n . Het idee is vanavond te gaan sporten. Nog even over nadenken...

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:16

Noordje, we rekenen op jou als het om foto's gaat. _O- Bij jou kan het nog.

lizard
Berichten: 5260
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:23

Go,Noordje. :)

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:26

Hier maar weer voor 7 uur gestart en net terug, mooie wandeling gemaakt over de hoogvlaktes en door de beekdalen van de Hunsruck. Ondanks wat meer bewolking en de schaduw in de beekdalen was het toch flink zweten, met name bij de klimmetjes.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lizard
Berichten: 5260
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:28

Erg leuk.

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:04

Gaucho <3

BeFunny

Berichten: 10491
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:51

Gaucho prachtig. Vooral die eerste foto.

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:33

Erg mooie omgeving en foto's Gaucho!

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:35

Mooie omgeving Guacho!

Van mijn wandeling afgelopen zaterdag drie blaren overgehouden. Terwijl ik echt nooit blaren heb en mijn schoenen al heel wat jaren draag. Denk dat het door de hitte kwam. Eén blaar heeft echt mijn hele ham vernielt. Gesloten schoenen aan is nu echt heel pijnlijk. :\

Vandaag een artikel in de krant gelezen over de Veluwe en de zwijnen die dus tam gemaakt worden door de toeristen voor leuke foto's. Echt zo jammer. Ik snap echt niet dat mensen dit soort dingen doen. :n

Afbeelding

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:42

Niet alleen door toeristen, ook door zogenaamde natuurfotografen die snel geld willen verdienen.

Voor mij even geen wandelingen meer, ik heb een spier in mijn bovenbeen gescheurd. Gisteren de hele middag op de hap gezeten met verdenking van trombose, maar dat was het gelukkig niet. Mijn lichamelijke klachten breiden zich zoveel uit dat ik bang ben te moeten stoppen met lange wandelingen. Ik kom nog steeds 1 kilo aan voor iedere 10 km die ik wandel.

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:46

Citaat:
Ik kom nog steeds 1 kilo aan voor iedere 10 km die ik wandel.

???????????? Tijd voor een goed medisch onderzoek want dat is echt niet normaal?
Balen zeg gescheurde spier. Hoe kan dan nu? Ben je gevallen of zo?

lizard
Berichten: 5260
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:47

Ai,beterschap, Anoeska27

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:59

Ik geloof niet zo heel erg dat het een gescheurde spier is, ik heb namelijk alleen last in rust en niet in beweging. Ik heb in het verleden wel eens spieren gescheurd en dat voel je op het moment dat het gebeurd. Ik ben inmiddels 24 kilo aangekomen en wordt gewoon niet serieus genomen. Mijn ha had het over een maagband. De diëtiste vindt dat complete onzin want ik eet eerder te weinig dan teveel. Ik ben in december heel erg ziek geweest en heb toen 3 weken geleefd op 2x daags een groente bouillon, ook toen viel ik niet af. Mijn rechterbeen is een stuk dikker dan links en is snel verkrampt waardoor ik max 20 minuten achter elkaar kan zitten.

Ik was doorverwezen naar Apeldoorn, maar die weigeren me te zien omdat het bloedonderzoek dat de HA gedaan heeft goed was. Ook bij de klachtencommissie kom ik niet verder. Nu doorverwezen naar een ander ZH, maar weer maanden wachttijd (nu nog 3 weken). Aangezien de HA in opleiding in mijn dossier heeft gezet dat ik depressief ben en een hypochonder ben zal ik ook daar waarschijnlijk niet verder komen. Ik ben niet depressief, maar wel ongelofelijk gefrustreerd en heb enorm veel spijt dat ik naar deze regio verhuisd ben. Meten is weten en mijn been is gewoon echt dikker dan de andere. Tel daarbij op dat mijn rechteroog trilt, mijn rechteroor suist en de rechterkant van mijn hals strak staat. In mijn oude regio was ik allang gezien en serieus genomen met die klachten.

Sorry, zal het topic hier niet mee vervuilen...

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:03

:(:) heel verdrietig dat je niet serieus wordt genomen. Sterkte meid, ik denk dat je een goed lichamelijk onderzoek nodig hebt en dan denk ik meer aan schildklier, hypofyse ea. Waareens goed naar gekeken zou kunnen worden.

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:19

Jeetje Anoeska, wat een ellende dat je niet serieus genomen wordt. Goed onderzoek zou hier zeker op z'n plek zijn. Hopelijk word je over 3 weken toch nog goed geholpen al klinkt het nu op dit moment niet hoopvol.

noordje

Berichten: 2207
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:14

Ach wat erg dat ze je zo behandelen Anoeska. Lekker handig van de HA in opleiding dat ie dat in je dossier heeft gezet.
Sterkte!

Petje af dat jullie met die warmte gaan wandelen. Gelukkig was het hier mooi weer met fijne temperaturen :D
Gisteren nix kunnen posten omdat we slecht,zeg maar geen, internet hadden.
Naar gelukkig zijn er wel foto's gepost hier,erg mooi weer <3
Vandaag de foto's van gisteren,morgen die van vandaag.
De Bøya gletsjer
Afbeelding
De Supphelle gletsjer. Niet te dichtbij ! ;)
Afbeelding
Uitzicht vanaf het dak van het Gletsjer informatie centrum
Afbeelding
Deel van de brug van de Koningsweg (jawel,we waren daar weer)Deze is door een overstroming verwoest in 1860
Afbeelding
Deel van de Koningsweg
Afbeelding
Waterval over de koningsweg.
Afbeelding
Ze hebben deze brug nieuw aangelegd,maar wel vanaf tekeningen van vroeger hoe hij eruit moet hebben gezien.
Afbeelding

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:28

Wat gaaf Noordje. Noorwegen staat ook hoog op mijn lijstje nog te bezoeken landen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:44

Wat naar Anouska, hopelijk wordt je snel wel geholpen en gaan ze eens goed kijken. Afschuwelijk is dat, het gevoel dat je niet gehoord of gezien wordt door een arts. Sterkte en beterschap voor nu.

Ik heb gisteren gewoon helemaal niets gedaan, alleen maar gezeten. Zo te horen ben ik niet alleen. Dit weer is echt niks voor mij.

Faringo +:)+ mooie prestatie hoor, met deze hitte. Ik doe het je niet na.

Gaucho en noordje: prachtige foto's weer allebei!

Ik ben toevallig vorig jaar in januari in Costa Rica geweest, prachtig land inderdaad. Zo groen en kleurrijk <3 . Veel dieren gezien ook.