Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 20:31

Die reiniger uit dat setje vind ik ook super fijn :j . Over de dagcreme twijfel ik nog, heb de leeftijd voor die uit het proefsetje :o maar had ook een proefje van de hydrate gekregen en weet nog niet welke ik het prettigste vind.

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 10:15

Die purify is inderdaad heerlijk! Dagcreme vind ik ook erg fijn! Weet alleen niet of het mijn leeftijd al is? Maar rimpels moet je op tijd de kop in drukken :P

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 18:16

Ik kom ook even binnenvallen! Ik heb nog een berg VVV bonnen liggen ter waarde van zo'n 60 euro en ik kwam erachter dat de Rituals bij mij in de buurt die accepteert :D Dus ik ga mezelf eens goed trakteren binnenkort.

Maar nu de vraag: wat wordt het? Ik heb op dit moment bijna niks van Rituals in huis dus ik begin echt bij nul. Bodycrèmes vind ik heerlijk maar ik heb daar nog veel van liggen van andere merken die ik eerst op wil maken. Maar douchefoams, scrubs, handcrème heb ik nauwelijks dus dat is allemaal heel welkom!

Hebben jullie aanraders?

Froukje
Forever young

Berichten: 10838
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:00

De Happy Buddah Deo ruikt zó lekker <3 Moest van de week nieuwe hebben en op de gok naast de Sakkura ook de Buddah maar gekocht, maar ik ben om.

Maar ik ben sowieso wel fan van de Buddah lijn ook qua showerfoam ed. Als ik een geur moet aanraden ga ik altijd voor de Buddah of Sakkura. De rest vind ik niet allemaal even lekker ruiken voor dagelijks gebruik.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:39

Ik ben gek van de Sakura. Happy Buddha vind ik ook lekker, maar haalt bij mij ook nare herinneringen op, waardoor ik hem dus bijna niet gebruik.

Ik moet zeggen dat ik ook echt blij verrast ben door de nieuwe Limited Edition! Wij hebben hier thuis de keukenset (vind dat nog steeds een vage benaming), de douchefoam en de bodycrème. Ik ga zeker nog inslaan voordat die eruit gaat!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:58

Ik heb laatst voor de 3e keer geroken aan de LE, maar hij bevalt mij nog steeds niet -O-

Ben ik daarin de enige? Zie vooral voorbij komen dat iedereen er helemaal gek van is.
Toen ik las dat ie op de davidoff coolwater leek was ik helemaal enthousiast, maar ik vind hem daar eigenlijk in de verste verte niet op lijken :oo

Voor het eerst dat ik een LE laat staan en niet insla :wow:

Verder zijn mijn favoriete geuren de hammam en de dao als ik iets zou moeten aanraden :j Vind de bodycreme van de hammam heerlijk en de bed en body mists van beide :D
Als 3e runner up komt buddha :j

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:53

Ik vindt de banyu ook niet super lekker ruiken helaas, vind m ook niet vies ruiken ofso maar voor mij niks.

Een aanrader vind ik de ayurveda handscrub, die vind ik echt zoo <3 o! En de handbalm vind ik persoonlijk fijner smeren als de handlotion!

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:10

Nightingale schreef:
Ik kom ook even binnenvallen! Ik heb nog een berg VVV bonnen liggen ter waarde van zo'n 60 euro en ik kwam erachter dat de Rituals bij mij in de buurt die accepteert :D Dus ik ga mezelf eens goed trakteren binnenkort.

Maar nu de vraag: wat wordt het? Ik heb op dit moment bijna niks van Rituals in huis dus ik begin echt bij nul. Bodycrèmes vind ik heerlijk maar ik heb daar nog veel van liggen van andere merken die ik eerst op wil maken. Maar douchefoams, scrubs, handcrème heb ik nauwelijks dus dat is allemaal heel welkom!

Hebben jullie aanraders?


Wat leuk!
Ik zou lekker langs de winkel gaan om zelf te ruiken en te testen. Smaken verschillen nu eenmaal en de geurlijnen lopen flink uiteen.
Ik heb zelf niet 1 favoriet, het hangt af van in wat voor bui ik ben of op welk moment ik het gebruik. Zo vind ik Hammam heerlijk voor op een luie zondag maar Ayurveda of Laughing Buddha doe ik graag op als ik de deur uitga.
Kom je hier je aanwinsten showen?

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:25

Heb je helemaal gelijk in Jolien.

Zo had ik tot een jaar geleden alles van Ayurveda, maar was er ineens klaar mee. En mn zusje andersom, die vond Ayurveda nooit lekker en heeft nu al mijn Ayurveda geplunderd omdat ik het niet meer gebruik.

Dus zo zie je maar, zelf met een seizoen/maand/dag/jaar kan je geursmaal veranderen.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:05

Volgens mij zijn alle geuren inmiddels genoemd :D . Zelf gaan proberen zou ik zeggen. Voor mij maakt het ook uit wanneer ik het gebruik welke ik het lekkerst vind ruiken. In de winter, ‘savonds Ayurveda, ‘s ochtends Sakura en vind Banyu echt voor zomerse dagen. Laats Buddha geprobeerd in de winkel en die verraste me ook positief. Heb mijn oudste al een hint gegeven voor moederdag ipv een bos bloemen, dit ruikt ook lekker én heb ik langer plezier van :j .

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 06:54

Smaken verschillen inderdaad erg! Zo heb ik niets met hammam if buddha.

In de winter gebruik ik altijd ayurveda en in de zomer sakura, als ik niet paard gereden heb, dan gebruik ik dao. Ik heb al maanden geen aankopen gedaan, ben vooral alles een beetje aan het opmaken, ik heb zelfs dao nog in geheel lichtgroen :')

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 07:59

Hee wat leuk, een Rituals topic! Ik meld me ook want ik ben ook fan!

Mijn alltime favorite is Happy Buddha, daarvan heb ik in de huiskamer de geurstokjes. Als ik binnen kom in de gang ruik ik ze al! <3 Verder heb ik daarvan ook de handcreme, bodylotion, douchefoam en olie en scrub. Echt mijn favoriete geur gewoon.

Aryuveda vind ik ook lekker. Daar heb ik ook handcreme van. En laatst ook zo'n skincare proefsetje gekregen bij mijn aankoop en die ben ik nu aan het gebruiken en ga ik waarschijnlijk binnenkort ook halen want die vind ik ook fijn. Als je eenmaal fan bent blijf je kopen! }>

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 08:23

Ik ben gezwicht. Op het vliegveld. Bij de tax free. Hallo buddha oil... <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 16:47

Vanmiddag even wezen informeren over huid- en zonverzorging voor mijn zus. Kreeg ze zo'n prachtige mini van de karma dat ik heel jaloers was maar gelukkig toen ik vroeg of ze die ook verkochten (nee helaas) mocht ik er ook eentje. En ook nog zo'n mooie mini van de gezichtslijn gekregen. Echt super!

(5 cent op de foto zodat je de maat kan zien. Echt te schattig! )Afbeelding

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 16:51

Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik vind het zo leuk dat ik nu ineens budget heb, normaal loop ik door die winkel te kwijlen maar is het allemaal te duur :+ Dus hier ga ik even goed van genieten! Zal zeker foto's plaatsen als ik geslaagd ben.

Alwiene, mini's zijn zo leuk hè! Heb ooit ook zo'n zonnecreme gehad, echt hemels.

viphorse

Berichten: 1507
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:08

Ik ben fan van de Budha heb er dan ook alles van behalve de geurstokjes die staan nog op het lijstje.

Bij mijn aankopen een proefsetje met spullen voor het gezicht gekregen maar wat is dat lekker spul !

Iemand ervaring met de zonnebrand ?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:50

viphorse schreef:
Ik ben fan van de Budha heb er dan ook alles van behalve de geurstokjes die staan nog op het lijstje.

Bij mijn aankopen een proefsetje met spullen voor het gezicht gekregen maar wat is dat lekker spul !

Iemand ervaring met de zonnebrand ?


Vraag ik me ook af... :) :)

Gebruik nu vaak van Lovea, maar dat heeft vaak zo'n scherpe geur. En ik kan niet echt over parabenen.
Dus wil graag die van Rituals proberen...

Bestel ik ook meteen de dagcreme en de foam, want die bevallen beide heel erg goed!

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:51

Afgelopen jaar heb ik de Karma zonnebrand gebruikt. Werkt naar mijn idee prima, niks bijzonders maar ik vind de geur erg lekker.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 20:57

Ik ben enthousiast over de zonnebrand. Gebruik die voor lichaam en die voor het gezicht en merk omdat ik hem lekker vind ruiken ik beter aan het insmeren denk omdat het voelt als verwennerij ofzo in plaats van noodzakelijk kwaad. :=

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 21:05

Ik heb vorig jaar een paar keer de zonnebrand maar ik vond hem niet fijn. Zat teveel in waar ik jeuk van kreeg. Terwijl ik de rest op de bodylotion na wel fijn vind kwa douche en bad.

Heb nu zonnebrand van australian gold en die is ook geweldig!

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 14:12

Zijn die giftsets nou voordeliger of lijkt dat alleen maar zo omdat de verpakkingen kleiner zijn?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 16:25

Ik heb die groene 1x gebruikt nu! Bevalt super en ik voel me niet vies ofzo. Het plakt ook niet!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 20:38

Alwiene schreef:
Vanmiddag even wezen informeren over huid- en zonverzorging voor mijn zus. Kreeg ze zo'n prachtige mini van de karma dat ik heel jaloers was maar gelukkig toen ik vroeg of ze die ook verkochten (nee helaas) mocht ik er ook eentje. En ook nog zo'n mooie mini van de gezichtslijn gekregen. Echt super!

(5 cent op de foto zodat je de maat kan zien. Echt te schattig! )[ [url=m/mGagfM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh hebben ze er wel testers van de gezichtslijn?
Onze winkel hier zei van niet.... Zal van de week nog eens vragen dan!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:04

Was vandaag in de winkel en vroeg advies over de gezichtscrème’s (twijfel nog steeds tussen de glow en de hydrate) en kreeg meteen twee proefjes mee om ze nogmaals te testen. Dit waren van die potjes die ze zelf vulde. Dus lijkt me dat ze dat overal wel kunnen.

Heb mezelf de kleine verpakking van de LI eau de parfum gegeven :o , ben echt gek op die geurlijn dus moet maar een beetje inslaan voor hij er weer uitgaat. Vond het ook zo leuk dat er buiten iemand stond met de zon producten die je kon testen. Was wel handig want hadden ons niet echt goed ingesmeerd en we zouden nog naar het bevrijdings festival :)F . Ook nog een klein tubetje daarvan meegekregen. Die laat ik in mijn tas zitten, is wel handig.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:40

Ik ben erg benieuwd naar de sale! :D