Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mandarijn
Berichten: 9060
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 14:51

Oh! Ik wil ook zo'n mooi kastje voor mijn Rituals als hierboven. <3


marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 18:03

mooie collecties komen er voorbij dames! Hier te lui om alles bij elkaar te zoeken maar ben het laatste half jaar wel erg losgeslagen met kopen.. en de geurkaarsen nog niet aangehad want dat vind ik zonde :') meer mensen last van?? Het is zo lekker en het mag niet opraken hahaha

Moet eerlijk zeggen dat ik de sakura geurstok hier in de woonkamer had staan maar ik rook er echt niks van helaas. Nu naar boven op de kleinste slaapkamer en ook daar ruik ik hem niet..

De interieur parfum van de nieuwe collectie is wel erg lekker en spray ik ook maar 2x en dan ruikt de hele woonkamer er naar, al vervliegt hij wel snel.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 19:25

Het hangt bij ons echt van de plek af waar je de geurstokjes kunt ruiken. Ik heb ze nu op een plek in huis waarbij ik vaak een vleug ruik, heel lekker! Alleen je moet wel even schuiven in het begin. Ook steek ik vaak de stokjes even andersom weer in de houder.

De kaarsen lukten niet echt hier en branden niet mooi op.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 22:56

marlonFloris schreef:
mooie collecties komen er voorbij dames! Hier te lui om alles bij elkaar te zoeken maar ben het laatste half jaar wel erg losgeslagen met kopen.. en de geurkaarsen nog niet aangehad want dat vind ik zonde :') meer mensen last van?? Het is zo lekker en het mag niet opraken hahaha

Moet eerlijk zeggen dat ik de sakura geurstok hier in de woonkamer had staan maar ik rook er echt niks van helaas. Nu naar boven op de kleinste slaapkamer en ook daar ruik ik hem niet..

De interieur parfum van de nieuwe collectie is wel erg lekker en spray ik ook maar 2x en dan ruikt de hele woonkamer er naar, al vervliegt hij wel snel.



De kans dat je meer van je kaarsen geniet zolang je ze niet brandt is helaas groot -O-
Ze tunnelen als een idioot (dat wil zeggen dat de zijkanten niet mee op branden) en de geuropbrengst is zwaar teleurstellend. Nadat ik mijne destijds heb mogen retourneren om deze reden besloten ze niet meer te kopen tot Rituals laat weten deze problemen opgelost te hebben. Voor zulke dure kaarsen zijn ze zwáár onder de maat.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 22:57

Alwiene schreef:
marlonFloris schreef:
mooie collecties komen er voorbij dames! Hier te lui om alles bij elkaar te zoeken maar ben het laatste half jaar wel erg losgeslagen met kopen.. en de geurkaarsen nog niet aangehad want dat vind ik zonde :') meer mensen last van?? Het is zo lekker en het mag niet opraken hahaha

Moet eerlijk zeggen dat ik de sakura geurstok hier in de woonkamer had staan maar ik rook er echt niks van helaas. Nu naar boven op de kleinste slaapkamer en ook daar ruik ik hem niet..

De interieur parfum van de nieuwe collectie is wel erg lekker en spray ik ook maar 2x en dan ruikt de hele woonkamer er naar, al vervliegt hij wel snel.



De kans dat je meer van je kaarsen geniet zolang je ze niet brandt is helaas groot -O-
Ze tunnelen als een idioot (dat wil zeggen dat de zijkanten niet mee op branden) en de geuropbrengst is zwaar teleurstellend. Nadat ik mijne destijds heb mogen retourneren om deze reden besloten ze niet meer te kopen tot Rituals laat weten deze problemen opgelost te hebben. Voor zulke dure kaarsen zijn ze zwáár onder de maat.


Zo dan, ben blij dat ik dit nu lees! Heb ze ook wel eens overwogen te kopen, maar dat ga ik nu maar niet doen :oo

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 23:40

Nu wil ik ze helemaal niet meer aansteken :oo gelukkig heb ik maar 2 grote ayurveda en 4 kleine van de anahata lijn

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:24

Wij hebben met de Rituals kaarsen nooit problemen gehad. Vond ze trouwens heerlijk ruiken ook.
Omdat ik ze wel erg prijzig vind, zijn wij overgegaan op Woodwick kaarsen die we in het buitenland kopen, die branden voor nog geen €20 toch aanzienlijk langer.

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

viphorse

Berichten: 1505
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 12:10

Waar koop jij je Woodwick ?

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 12:59


https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:59

Is Woodwick uit het buitenland halen dan echt zoveel voordeliger? Ik hou niet van het 'geknetter' van Woodwick, heb qua geurkaarsen zelf liever Goosecreek (kadoshopdeduizendpoot.nl) of mijn grote favoriet Bath en Body Works (www.cozy-favorites.nl) Prijzig ja, maar tenminste wel een goede geuropbrengst en weinig problemen met poolen.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:24

Alwiene schreef:
Is Woodwick uit het buitenland halen dan echt zoveel voordeliger? Ik hou niet van het 'geknetter' van Woodwick, heb qua geurkaarsen zelf liever Goosecreek (kadoshopdeduizendpoot.nl) of mijn grote favoriet Bath en Body Works (http://www.cozy-favorites.nl) Prijzig ja, maar tenminste wel een goede geuropbrengst en weinig problemen met poolen.


Wij kopen de woodwick voor onder de €20 incl verzenden, hier in Nederland betaal je al €30 voor de kaars zelf, dus ja het is goedkoper.
Dat geknetter nemen we voor lief Hahaha.
De merken van jou ken ik niet.

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

SG1985
Berichten: 565
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 22:51

Ik ben echt dol op de gezichtsproducten. Ik zweer bij de nacht en dagcreme.
De cleanser is ook echt een aanrader.
_/-\o_ *\o/*

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:30

Mijn collectie is vandaag flink gegroeid dankzij Moederdag, had wel een hint gegeven dat i.p.v. een bloementje iets anders met een lekker geurtje (douche foam van Sakura) ook leuk was, maar heb de foam, body Cream en de bed en bodymist gekregen :wow: , super blij mee natuurlijk :)) .

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:54

Nog meer mensen guilty?

Vakantiegeld & belastinggeldteruggave komen eraan en ik zit alweer op de Rituals site te loeren :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Jolien87

Berichten: 17397
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:54

Ik wacht op de sale. O:)

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:04

Haha wat is je volgende target om binnen te halen? :)

Waren er trouwens hier niet mensen helemaak gek van the ritual of light? Zag dat ze die in de outlet op de rituals website gewoon nog hebben :j

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Jolien87

Berichten: 17397
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:07

Ik hoop stiekem dat Happy Buddha in de sale is, aangezien die vernieuwd is dus doorgaans zijn de verlopen verpakkingen dan afgeprijsd.

En jij?

Ik weet dat Stamper van ROL houdt.

Banyu
Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:10

Jolien87 schreef:
Ik wacht op de sale. O:)


Juni of juli toch pas?

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:12

Ik was aan het kijken of ik mezelf dat grootste happy buddy pakket cadeau ging doen :D
En wil nog de hydrate dagcreme, gezien die hier in de winkel niet op voorraad was.

Gok dat ik alleen ingeduldig word en niet tot de sale kan wachten... :')

Ben sinds ik die dry oil van HB collectie heb gekocht, weer helemaal verliefd. Maar ik wil ook weer een nieuwe bodycream, want die van de hammam is bijna op. Oké eigenlijk wil ik meerdere bodycreams :=
Maar. Zo. Duur. :7

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:16

DideH schreef:
Haha wat is je volgende target om binnen te halen? :)

Waren er trouwens hier niet mensen helemaak gek van the ritual of light? Zag dat ze die in de outlet op de rituals website gewoon nog hebben :j

Thanks voor de tip! :D

Life's too short to be scared. So, screw the gap. Let Ethan razz your berries, goose your gander, tickle your tail feathers, cup your coconuts, rock your rump, poke your hontas, wallop your wonderland!

Jolien87

Berichten: 17397
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:25

Banyu schreef:
Jolien87 schreef:
Ik wacht op de sale. O:)


Juni of juli toch pas?


Als ik het goed heb is de sale altijd in juni en december.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:45

Ik wacht ook op de sale, denk ik O:) .

Roosch

Berichten: 36632
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 23:36

Hoor ik daar sale? oliebol. Daar gaan we weer. :')

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Banyu
Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 00:03

DideH schreef:
Haha wat is je volgende target om binnen te halen? :)

Waren er trouwens hier niet mensen helemaak gek van the ritual of light? Zag dat ze die in de outlet op de rituals website gewoon nog hebben :j


Welke site? Mag ook per pb hoor!

kusvoorjou
Berichten: 1937
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: drenthe

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 00:26

Wat een leuk topic! Ik ben ook helemaal weg van rituals en vond de vorige limited en de huidige echt fijn.. heb 2 flesjes body mis spray van de vorige limited edtion staan en doe er echt zuinig mee.. ook nog de complete lijn van de black soap etc staan, kom ff niet op de naam? Maar ik kan aan die black soap niet wennen.. zeept niet echt en smeert niet fijn uit over de huid... :( lees net dat je t met een washandje moet aanbrengen?

~ Floris (Keimper van Hylpen x Maeije 440)
Nieuwe toekomst❤️


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Firebug, SemrushBot en 131 bezoekers