Herbalife, ervaringen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alnate
Berichten: 93
Geregistreerd: 09-01-14
Woonplaats: Moerstraten

Re: Herbalife, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 11:27

Om gezond af te vallen is het natuurlijk het beste om gezond te eten en te bewegen. Je kunt daarnaast best een supplement gebruiken om het e.e.a. aan te vullen. Waar ik destijds goede resultaten mee haalde was het Dukan dieet. (koolhydraat vrij) De eerst week verlies je al gelijk een paar kilo en het dieet is zo opgesteld, dat je na verloop van tijd weer koolhydraten ga toevoegen en weer normaal eet m.u.v. een dag. Die dag eet je koolhydraatvrij. Heel goed vol te houden en je mag zoveel eten als je wilt, als je jezelf maar aan de voedingsmiddelen houd die je mag hebben. Ik heb verschillende boeken van hem waaronder ook de zoetigheden. Ik bak cakes, koekjes e.d. volgens de recepten en ze zijn heerlijk. ik zit nu al geruime tijd op mijn gewicht ( lees 3 jaar)

NB Herbalife valt onder dezelfde noemer als piramidespelen, dus mochten ze ooit willen overhalen om het te verkopen.......NIET doen!

Werkt een product thuis net zo als op de reclame? Ik test het allemaal. Iktestvooru.nl


Kinke

Berichten: 20477
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Herbalife, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:56

je weet in ieder geval dat je portemonnee dan afslankt ;)

Birdie60

Berichten: 8392
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 14:47

Ik heb het ook een tijdje gedaan ( 2 maanden) en was wel afgevallen.
Maar me bankrekening viel ook af, 350 euro in 2 maanden.
Ik vind het zonde van het geld.
Er bestaat ook zo iets als het ziekenhuis dieet, gekregen van een dietiste.
Gewoon gezond eten en toch 3 kilo in de week kwijt zijn, En het weekends gewoon eten.
Ik heb daar veel meer baat bij.
Dus Nancy als je die wilt hebben, geef maar een gil en houd het geld lekker in je zak.

jiperdepip
Berichten: 2702
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: tussen de tulpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 15:00

vrouwke schreef:
Ik heb het ook een tijdje gedaan ( 2 maanden) en was wel afgevallen.
Maar me bankrekening viel ook af, 350 euro in 2 maanden.
Ik vind het zonde van het geld.
Er bestaat ook zo iets als het ziekenhuis dieet, gekregen van een dietiste.
Gewoon gezond eten en toch 3 kilo in de week kwijt zijn, En het weekends gewoon eten.
Ik heb daar veel meer baat bij.
Dus Nancy als je die wilt hebben, geef maar een gil en houd het geld lekker in je zak.



dat klinkt wel interessant moet ik zeggen , ik ben benieuwd wat dat inhoud dat ziekenhuisdieet

www.Best4Paws.nl

betadine

Berichten: 3237
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 15:14

Stop vooral met aan eten te denken door zo veel mogelijk afleiding te zoeken in andere dingen.
Door te diëten ben je vaak nog meer met eten bezig waardoor het obsessief wordt en je de ene na de andere teleurstelling te verduren krijgt. Laat je niet meeslepen in al dat commercieel gedoe, maar probeer zelf van enkel te eten als je honger hebt. Niet uit verveling, niet voor tv niet omdat iedereen gaat eten, neen eet enkel als je echt honger hebt. In het begin ga je altijd honger hebben, maar met een beetje dicipline en genoeg andere activiteiten gaat dat snel over.
Heb het gevoel dat mensen tegenwoordig vaker eten uit verveling of gewoonte als uit honger...

uva uvam vivendo varia fit

Birdie60

Berichten: 8392
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 15:39

jiperdepip schreef:
vrouwke schreef:
Ik heb het ook een tijdje gedaan ( 2 maanden) en was wel afgevallen.
Maar me bankrekening viel ook af, 350 euro in 2 maanden.
Ik vind het zonde van het geld.
Er bestaat ook zo iets als het ziekenhuis dieet, gekregen van een dietiste.
Gewoon gezond eten en toch 3 kilo in de week kwijt zijn, En het weekends gewoon eten.
Ik heb daar veel meer baat bij.
Dus Nancy als je die wilt hebben, geef maar een gil en houd het geld lekker in je zak.



dat klinkt wel interessant moet ik zeggen , ik ben benieuwd wat dat inhoud dat ziekenhuisdieet


Mijn nichtje is er door 40 kilo afgevallen in een
half jaar. Ik wil het je wel sturen?

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Herbalife, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-14 18:44

Dorry, je bent de beste _O_ Daar kan ik wat mee.
Daar ga ik eerst mee beginnen.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Birdie60

Berichten: 8392
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:03

En als je minder honger wilt hebben deed ik s'morgens altijd een glas water met een halve uitgeperste citroen.
Krimpt de maag en je hebt dan niet zoveel honger.
Kan je doen ipv die sinasappel.

delvira
Berichten: 828
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Herbalife, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:25

ik ben bezig met zo'n actie van Herbalife, omdat ik wil weten hoe dit werkt en hoe het smaakt.
Maar ik ben gewoon aan het opletten wat ik eet. Regelmatig wat eten houdt de motor gaande, en dit zorgt voor een juist verbranding.

aangezien ik als ontbijt altijd magere yoghurt met fruit en All Bran eet, vervang ik dat allbran voor een zakje van de Herbalife

was niet van plan om helemaal aan de shakes te gaan, ook niet om dat ik dat geen goed voorbeeld voor mijn dochtertjes vind.

als je alleen maar shakes eet, dan val je eerst ontzettend af, maar als je gewoon gaat eten, kom je het dubbele aan, en daar pas ik voor, en een groot geld bedrag kan ik zeker niet missen....

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 21:51

Ik ben door mijn moeder ook al een tijdje aan de shakes. Waarom? Omdat er volgends mijn moedernalles inzit wat ik nodig heb en ik een slechte ontbijter ben. Ik vind het een uitkomst, super makkelijk en ik heb ook echt het idee dat ik wat binnen heb.

maar....ik gebruik het nu al maanden..merk echt totaal geen verschil. Ik hoor echt zoveel mensen die er dan fit en vitaal van worden... nou..ik ben nogsteeds eind van de middag helemaal op.

Ik kom ook net van zo'n meeting af waar ze niks nieuws vertelde over voeding en vooral een elle lange uitlwg gaven over de tig producten die ze hebben.

ook werden er mensen opgeroepen om hun ervaringen te delen. Allemaal hetzelfde verhaal..allemaal natuurlijk enthousiast en vooral mer energie.

Wat ik jammer vond is dat ik niet tegelijkertijd vragem kon stellen. Ze hebben hetnover een knop om zetten, dan neem ik aan dat ze bedoelen kwa levensstijl en niet alleen het aan de herbalife gaan. Ook was ik eigelijk dus benieuwd hoe ze hun levenstijl/voeding hebben veranded en hoeveel en wat voor een producten ze nu dus gebruiken en wat ze dus nu per maand aan kosten aan herbalife kwijt zijn.

want dan kom ik bij wat me het meeste dwars zit, mijn moeder is zo lief om per maand 35 euro aan zo'n shake bus uit te geven maar zelf szou ik t niet kunnen betalen en met al die producten die ze nog meer aanprijzen denk ik alleen maar waar betalen al die mensen dat van? In mijn ogen sluit je dus meteen een grote groep mensen buiten die dat dus niet eens kunnen veroorloven. Oftewel..gezond zijn is niet weggelegd voor de arme mensjes. Zo kwam het nij mij over..ja of ik moet ook mar distributeur worden en als een health freak rondlopen wat ik dus niet zie zitten.

ik vind het idee prima maar ik heb er nog vele vraagtekens bij plus dat ik het zelf nooit zou kunnen betalen.

Diesel, Fuel for life...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aukelizzy, bonnie1998, CarpeDiem_, Coentjuh, egnie, heleen06, m9ara, Sabine, thequeensmum en 77 bezoekers