hoevaak sex?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
HieperdiJarig
Berichten: 2532
Geregistreerd: 24-01-12

hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 12:24

Hallo allemaal


Ik heb nu een halfjaartje met me vriend en ik merk dat we minder sex hebben. Ik ben nu vanaf donderdag bij hem en de laatste keer was zaterdag, we zijn wel erg gek op elkaar! En hebben geen ruzie.
Is dit normaal? En hoeaak doen jullie het?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:25

Dit soort vragen horen niet op bokt thuis......

Temt*

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:26

Houd je het bij in een agenda ofzo? :?
Wil je vaker, dan neem je toch gewoon initiatief.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:26

Echt serieus? _O- Ga daarvoor even naar het VIVA forum ;)

Edit: denk ook om je eigen privacy, iedereen kan dit lezen he!

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:27

waarom wordt er getemd? wat kinderachtig, als ts dit wilt vragen kan dat toch gewoon, worden wel meer niet paard gerelateerde dingen gevraagd.
ts, zolang je niks met tegenzin doet en jullie beide geen probleem mee hebben maakt de hoeveelheid echt niet uit hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:28

Vroeger waren dit soort topics ook heel normaal op bokt, sta er wel eens van te kijken hoe dit is veranderd!

Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:28

Laatst bijgewerkt door Kana op 04-12-13 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:29

Lynn_Nikita schreef:
waarom wordt er getemd? wat kinderachtig, als ts dit wilt vragen kan dat toch gewoon, worden wel meer niet paard gerelateerde dingen gevraagd.
ts, zolang je niks met tegenzin doet en jullie beide geen probleem mee hebben maakt de hoeveelheid echt niet uit hoor.

Omdat er ook kleine kinderen op bokt zitten... Het mag gewoon niet.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

anhighwood
Berichten: 377
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:29

tja, vind dit ook echt niet op een bokt thuishoren...

Dier & Reform... de gezonde dierenwinkel online!
www.hoefdiertotaal.nl De natuurlijke voeding voor hond en kat!
www.hondendagopvangdehoef.nl De hond terug naar zijn natuur!

Brainless

Berichten: 29713
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:29

Wat normaal is? Waar jij en je partner jullie prettig bij voelen.
Er zijn mensen die amper seks hebben en mensen die het meerdere keren per week (dag?) doen.

Ook is het heel normaal dat de frequentie kan schommelen.
Daarnaast hoef je niet te wachten totdat hij een move doet, je kan zelf ook initiatief nemen.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:30

quera schreef:
Lynn_Nikita schreef:
waarom wordt er getemd? wat kinderachtig, als ts dit wilt vragen kan dat toch gewoon, worden wel meer niet paard gerelateerde dingen gevraagd.
ts, zolang je niks met tegenzin doet en jullie beide geen probleem mee hebben maakt de hoeveelheid echt niet uit hoor.

Omdat er ook kleine kinderen op bokt zitten... Het mag gewoon niet.

Die weten natuurlijk écht niet wat seks is...

Op school krijgen 9 jarigen tegenwoordig al sexuele voorlichting. Zo'n topic als dit gaan ze dus echt niet dood aan.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:30

Snap ook niet waarom dit niet zou kunnen.

Alles over spiraaltjes, de pil en complete bevallingen met scheuren en hechtingen worden wel besproken.
Of schimmelinfecties en andere aandoeningen down there.
Maar dit kan dan weer niet?

Raar.
Hoort er toch ook gewoon bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:30

Waarom horen dit soort vragen niet thuis op bokt?
Lijkt me een prima vraag voor mensenwelzijn, snap niet dat er zo gereageerd wordt...

Sex is een belangrijk en natuurlijk onderdeel van een goede relatie.
Hoe vaak je sex hebt, is afhankelijk van je eigen behoefte, de behoefte van je partner, hoevaak jullie elkaar zien, etc.
Ik denk niet dat je dit met anderen kan en vooral niet moet willen vergelijken. Dit is heel persoonlijk en jij en je partner moeten jullie je er prettig bij voelen.

Als dat 1x per week is, prima.
1x per maand, prima.
1x per dag, prima.
1x per jaar, prima.
Zo lang jullie er beiden gelukkig mee zijn, zou ik me er totaal niet druk om maken.

MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:30

Brainless schreef:
Wat normaal is? Waar jij en je partner jullie prettig bij voelen.
Er zijn mensen die amper seks hebben en mensen die het meerdere keren per week (dag?) doen.

Ook is het heel normaal dat de frequentie kan schommelen.
Daarnaast hoef je niet te wachten totdat hij een move doet, je kan zelf ook initiatief nemen.

Denk dat een beter antwoord dan dit er niet is. :j

En anders; praat, communiceer. Of neem zelf initiatief zoals Brainless zegt. :j
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 04-12-13 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:31

Ik maak de regels niet ik volg ze alleen :))

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Seb8iaan

Berichten: 1833
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:31

Hmm iedereen kan wel over dit soort vragen vallen, maar daar heeft de TS ook niets aan. Reageer dan gewoon lekker niet. Het is een serieuze vraag, dus ik zie persoonlijk ook het probleem niet zo. Maar je moet inderdaad wel in je achterhoofd houden dat iedereen dit kan lezen.

Ik denk dat het per relatie verschilt hoeveel seks er is. Iedereen heeft andere wensen, en ook verschillende contact momenten. Ik zou dit onderwerp gewoon eens met je vriend bespreken. En wie weet moeten jullie je seks leven wat uitdagender maken, want dat kan ook nog wel eens voor een sleur zorgen.

Allememachies! Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken

simongek

Berichten: 5336
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:32

anhighwood schreef:
tja, vind dit ook echt niet op een bokt thuishoren...


als je ziet wat er hier allemaal besproken wordt over s.e.x. orale handelingen en noem het maar op
dan kan dit er ook wel bij lijkt mij. :j

het is maar net waar jij jezelf en natuurlijk jouw partner zich prettig bij voelt. wat een ander doet maakt toch niet uit ts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:32

Michelle opent wel vaker aparte topics met veel privé informatie en dat lijkt me niet echt slim maar goed.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:33

Ik denk niet dat iedereen zo openbaarop internet gaat zetten hoe vaak ze seks hebben?
Als jij niet tevreden bent met je seksleven, kan je daar zelf heel makkelijk wat aan doen. Ik zou zeggen bespring m gewoon :+.
Erover praten met je partner lijkt me een stuk handiger dan wildvreemde mensen om advies vragen!

Dat iets 'normaal' of 'gemiddeld' is, betekend niet dat dat ook het beste voor iedereen is he.. Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt.

:¨·.·¨:
`
·. Gijs van de Hertoghoeve
Gijs staat ter dekking via KI Gijs op facebook
viewtopic.php?f=250&t=1873568

Seb8iaan

Berichten: 1833
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:33

quera schreef:
Lynn_Nikita schreef:
waarom wordt er getemd? wat kinderachtig, als ts dit wilt vragen kan dat toch gewoon, worden wel meer niet paard gerelateerde dingen gevraagd.
ts, zolang je niks met tegenzin doet en jullie beide geen probleem mee hebben maakt de hoeveelheid echt niet uit hoor.

Omdat er ook kleine kinderen op bokt zitten... Het mag gewoon niet.

Het gaat natuurlijk ook wel om de verwoording en de serieusheid factor. Als het een normale discussie is, zou dit geen probleem moeten zijn imo. Dit is toch een normaal onderwerp, waarom zo hypocriet en dit soort serieuze vragen onderdrukken.

Allememachies! Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:34

Uit de Bokt regels:

Citaat:
12 - Omdat er gebruikers van alle leeftijden op Bokt zitten, stellen we grenzen aan seks en geweld in topics.
Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.


Dus lijkt me dat dit wel mag, dit lijkt me een serieuze vraag. Of het verstandig is om dit zo openbaar te zetten is een tweede.

Wat betreft de vraag van TS, ik sluit me ook aan bij Brainless!

Fenore van Gipsy Spirit

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:34

Tja als jij behoefte hebt aan meer seks dan moet je gewoon met je vriend erover praten. Wat normaal is kan niemand zeggen de 1 heeft er meer behoefte aan als de ander. En wie meer wil moet meer nemen zeg ik altijd maar :Y)

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:51

quera schreef:
Lynn_Nikita schreef:
waarom wordt er getemd? wat kinderachtig, als ts dit wilt vragen kan dat toch gewoon, worden wel meer niet paard gerelateerde dingen gevraagd.
ts, zolang je niks met tegenzin doet en jullie beide geen probleem mee hebben maakt de hoeveelheid echt niet uit hoor.

Omdat er ook kleine kinderen op bokt zitten... Het mag gewoon niet.


wat een onzin!! Staat niks van in de regels dat dit niet gevraagd mag worden, ze bespreket toch geen handelingen of zo?

voor kleine kinderen is een young rijder topic, en heel het internet staat vol met seks, als ze het willen lezen kunnen te dat overal
ts vraagt alleen hoe vaak normaal is ( er is geen normaal, dat even terzijde overal waar jullie je prettig bij voelen)´
op andere sites worden wel andere dingen besproken dan alleen deze vraag, jullie hoeven zoch geen antwoord te geven op hoevaak aan ts?

Anoniem

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:02

Als je op het woord sex zoekt op bokt kom je oude topics tegen waar in gebruikers tot in detail alles bespreken :+

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:05

VivaLaVida schreef:
Als je op het woord sex zoekt op bokt kom je oude topics tegen waar in gebruikers tot in detail alles bespreken :+


Als het maar met paarden te maken heeft toch?!??!...... :')

TS, ik zou er ook zeker met je vriend over praten! Blijkbaar is het voor jou niet genoeg, anders zou je er geen topic over openen!

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Anouk94, bellizdej, CalipsoLover, Eefje_Sammy, Kayleigh__, MerleSimone, nicole_floor, rosslover, Solleke_Noah en 180 bezoekers