Nagelriemen laten los!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yenni
Berichten: 5450
Geregistreerd: 01-07-14

Nagelriemen laten los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-15 14:00

Hallo beste bokkers!
Ik weet dat er ook een nagel topic is maar dat is volgens mij alleen voor echt nagellak en niet voor nagelverzorging.
Oké nu mijn probleem:
ik heb sinds een paar dagen dat de hoekjes van mijn nagelriemen los laten. Dit is zeer pijnlijk en is vooral irritant als ik mijn haar doe want ik blijf haken. Ik eet veel fruit en eet gewoon normaal mijn groete. Ik vet ze iedere avond in met speciale olie voor nagelriemen. Weet iemand een oplossen want als ik of iets er aan kom doet het echt pijn puur omdat het soort van open is. Ik heb dit aan 1 hand aan 2 vingers. Mijn wijsvinger en ringvinger. Ik duw ze ook terug als ik vind dat ze te lang zijn.
ik heb ook foto's :)

Afbeelding

Afbeelding
Alvast dank! :)


K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Nagelriemen laten los!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:10

Wellicht proberen om te kijken wat het oplevert als je ze niet meer insmeert met olie? Hier blijven ze zacht van, waardoor ze mogelijk sneller 'loslaten'.

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:28

Oh dat heb ik heel vaak. Is toch een kwestie van vetter houden. :)
Ik gebruik gewoon handcreme en dat werkt goed. Vooral in de winter heb ik dit of als ik het huis heb schoongemaakt en mijn handen te droog zijn van het schoonmaakmiddel.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Nagelriemen laten los!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:32

Heb ik ook wel eens, doe er niks aan en gaat vanzelf binnen een week weg

Yenni
Berichten: 5450
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Nagelriemen laten los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-15 15:52

Oke dank jullie wel :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, Anoukjuuuhh, Bindy73, BritHittepit, Hanmar, nayla, NorwayFjord en 30 bezoekers