Haar uitval?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Haar uitval?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 20:17

Ik heb hier al een tijdje last van, en nee het is niet zo erg dat ik half kaal ben :+
Maar schrok er de eerste paar keren wel van.. Het is vooral erg als ik onder de douche sta en mijn haren aan het wassen ben. Als ik een keer met mijn hand door mijn haar ga neem ik zo hele plukken mee.. :oo

Ik merk toch ook wel dat mijn haar een stuk dunner is dan eerst.
Ik heb al gehoord dat dit met het weer/seizoen te maken heeft? En m'n moeder kwam er mee dat ik meer vitaminen moet nemen. :')

Hebben meer mensen hier last van?
Ik probeer m'n haar nu ook voorzichtiger te wassen, en minder te borstelen.

:wave:

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Haar uitval?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:28

Vitamine kan wel degelijk helpen, vooral vitamine B als ik het goed heb. Het hoort echt bij het seizoen,
maar als het echt zo erg is dat je haar er serieus dunner van wordt zou ik eens een belletje doen naar de
HA.

Yolien
Berichten: 3201
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Haar uitval?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:33

Ik heb serieus een haar-was-trauma.
In mijn eerste zwangerschap had ik de mooiste bos haren. Het groeide als kool en er viel bijna niks uit.
Na mijn bevalling en de eerste keer haren weer verven begon de lol. Haaruitval.... Tuurlijk de hormonen werken ook mee in deze maar goed is goed.
Inmiddels ben ik in blijde verwachting van onze tweede spruit en verheugde me alweer op het feit dat mijn haar weer lekker zou blijven zitten... NOT
Het valt gewoon nog uit. Haren borstelen doe ik zo min mogelijk.
Haren wassen alleen in de badkuip zodat ik meteen alle haren kan opvangen. Ik was mijn haren ook nog maar 1 keer per week. En heb het veel in een staart omdat als ik ze los draag ik een spoor van haren veroorzaak....
Vitaminen, maskertjes, heb alles al geprobeerd, dus accepteer het maar.
Het is dus bij mij niet zo dat er plekken op mijn hoofd zichtbaar zijn of zo, maar het is wel degelijk dunner dan eerst.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Haar uitval?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:04