alweer een blaasontsteking

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Apochewinta

Berichten: 666
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Sommelsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:57

Jammer dat je zo defensief reageert TS. Bloed in urine zou ik zeker niet mee wachten. Achter je PC weg en naar de huisarts. Succes!

Blessed to be a blessing!
Lipi: Z1 +2 - Tara: M1 +1
In liefdevolle herinnering: Tjinta, Christel, Apochewinta's Memory, Paledo's Apochewinta, Alette, Ulona


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:59

michelle933 schreef:
Yessy schreef:
Ik denk dat het echt tijd wordt om eens een goed gesprek met je huisarts te hebben. Je opent heel veel topics over problemen in die regio maar echt een goede maatregelen nemen ho maar. Als je je zorgen maakt, ga naar de dokter. Stinkpoes, jeuk, afscheiding, bloed in je urine, etc, het gaat op een bepaald moment echt niet meer vanzelf over..


Bemoei je er dan nietmee



Zo dan..... Aardig van je.

Ik ga er maar even vanuit dat ze het alleen maar goed bedoelt. Er worden hier heel veel goede tips gegeven waar je zeker wat mee kan. Dat jij geen zin hebt om naar de dokter te gaan moet jezelf weten, maar wij hier kunnen je niet verder helpen.

Morganlefay

Berichten: 8686
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:59

Geloof niet dat dit de planning is TS.
Je krijgt naast goede adviezen ook een duidelijke boodschap mee.
Neem m aan. Hij is goed bedoeld, je hebt maar een lijf en wees er zuinig op.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:00

Jeetje, alweer een topic :=

Je bent een paar dagen geleden naar de HA geweest die onderzoek heeft gedaan. Weet je daar de uitslag al van?

[o]

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Re: alweer een blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:58

Ik geloof niet dat het blaaskanker is maar gewoon pech.
Ik heb ruim een jaar met blaasontsteking gelopen die dus steeds terug keerde. Heel vervelend maar nooit een oorzaak voor gevonden.
Ik slik nu vitamine c als ik het aan voel komen en evt cranberry tabletten, in combinatie met voldoende drinken. (Ik drink van mezelf ook erg weinig).
Voor mij houd het gewoon op om steeds ab te slikken ivm huidklachten die daardoor verergeren.

Ruby1995

Berichten: 4164
Geregistreerd: 13-05-09

Re: alweer een blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:05

Gewoon even een urine afgeven bij de assistente en die kan het nakijken en naderhand van je klachten kunnen ze kijken wat verder te doen.

C'est la vie ♥

Janneke2

Berichten: 22656
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:05

michelle933 schreef:
Hallo
ik heb voor de 3e keer in anderhalve maand een blaasontsteking.
De 1e keer hield het 3 dagen aan en was het uit ze eigen weg gegaan.
De 2e keer bleef het langer aanhouden, ik ben toen naar de dokter geweest en idd ik had weer een blaasontsteking. Hier een kuur voor gehad en deze afgemaakt! Het hielp super!
Nu 2 weken later, weer last van mijn blaas. Het viel me op dat mijn ontlasting en afscheiding heel erg stonk. Kon bet niet echt plaatsen, maar t stonk naar mijn idee muf.

De dag erna, vandaag dus, heb ik weer last van minn blaas.
Nou moet ik wel toegeven dat ik sommige dagen te weinig drink.
Kan iemand mij uitleg geven wat betreft de stank bij mijn vagina/urine en de pijn?

Alvast bedankt.
P:s ben nooit bekend geweest met blaasontsteking.

Ik heb geen idee wat er precies loos is en een goed onderzoek van je urine is geen luxe.
Maar wat ook zo is: soms lopen vrouwen "vast" in de reguliere aanpak: antibiotica kuur.
Let wel: ab kan broodnodig zijn!
Maar het is niet onschuldig: het doodt ook (een deel van) je darmflora en .......verzwakt daarmee je afweer.
Je wordt dus kwetsbaarder voor nieuwe infecties.
Ook voor de spijsvertering is een gebrek aan goede darmflora niet handig.

Oplossingen: altijd na een abkuur je darmflora herstellen, liefst in overleg met een natuurgeneeskundige. En een voorraadje D-mannose in de keukenkast om acuut in te nemen, zou zich een nieuwe blaasontsteking ontwikkelen. (En als je dat lekker vind: cranberry. )

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dee_Es, Heez, HELder en 30 bezoekers