Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:59

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed dat je he agenda laat bepalen wie je operatie doet?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:47

Hoezo niet? Als ik geen voorkeur voor arts heb en afhankelijk ben van juist die agenda

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 07:50

Iedere arts 'staat' voor bepaalde borsten, bepaalde ingreep, bepaalde prothesen. Nu weet je eigenlijk niet waar je ja tegen hebt gezegd. Ben je tevreden met de voor en na foto's van vergrotingen die hij heeft uitgevoerd bijvoorbeeld?

Om een voorbeeld te geven; veel mensen zijn weg van dokter nio. Ik ben bij hem geweest, fijn en uitvoerig met hem gesproken en tóch nee gezegd. Puur omdat hij borsten maakt die ik niet mooi vind en niet bij mij vond passen

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 08:57

Uiteraard heb ik me wel degelijk verdiept in de chirurg(en), tevens kom ik nog gewoon op consult.
Aangezien ik een borstlift krijgt worden de protheses dual plane geplaatst, dus geen ruimte voor dubben over hoe en wat en tevens heb ik zelf de keuze gemaakt voor ronde protheses, aangezien ik mn volume bovenop terug wil, ga ik voor ronde protheses dus ook daar verander ik niet in. Ook weet ik welke protheses de kliniek gebruikt
Ik heb me echt wel heel goed ingelezen, en heb niet de luxe de operatie uit te laten voeren wanneer arts of kliniek tijd heeft, heb 2 kinderen die ik absoluut dan zelf niet kan doen, dus heb mn man nodig. Die werkt op de bouw dus zit vast aan de bouwvak, dus ja misschien bepaalt de agenda de datum, maar dat maakt me niet onbezonnen of iets in die geest

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 08:59

Goed om te lezen dat je onderzoek gedaan hebt. In dat geval kan ik je niets anders dan succes wensen voor tijdens en na de operatie (want ook knuffelen met je kindjes is een uitdaging)!

Popstra
Berichten: 13714
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 10:00

Ik snap wel dat iemand Zich laat opereren naar zijn agenda en dat als dat bij de een niet kan je dat bij een ander probeerd.
Ik zelf heb ook maar 3 maanden per jaar (oktober, november, december) waar ik bijv een schoonheids operatie Tussen zou moeten plannen gewoonweg omdat ik het hele jaar met mijn sport en presteren bezig ben.
Want dat is het nog altijd, een schoonheids operatie! Niet iets wat met spoed gebeuren moet.

Jodym

Berichten: 4933
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 23:43

Hi dames!
Flink dilemma hier..... rond of anatomisch?

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 00:57

Rond.
Hangen gaan ze uiteindelijk vanzelf wel een klein beetje.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:15

Inderdaad rond

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:02

Ik ben blij met anatomisch. Het is echt heel persoonlijk. Zoek anders foto’s op en kijk wat jij mooi vindt :)

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:34

Die keuze is ook weer afhankelijk van onder, over of dual plane. En de hoeveelheid eigen huid en borst wat je hebt maakt ook nog uit.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:25

Ik krijg rond dual plane
Nog ongeveer 4.5 week, spannend!

Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:39

Ik heb ook anatomisch.
Het ligt er ook aan of je genoeg huid/vet op je borst hebt. Bij mij was het net 1cm (knijp/meettest)en dus zou een ronde prothese heel erg aftekenen bij mij. Dan kreeg ik echt zo'n opgeplakt verhaal en dat wilde ik koste wat kost voorkomen. Dus zodoende voor anatomisch gekozen. Het geeft ook een natuurlijker beeld en ik ben echt super blij met mijn keuze :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:48

Hier ook rond. Heel blij mee!

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:17

Hier ook rond :)

Jodym

Berichten: 4933
Geregistreerd: 19-11-06

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:48

Oke bedankt dames!!
Neigde toch naar rond, maar dan weet ik het nu zeker!

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 15:30

Ik zou dat vooral door de chirurg laten bepalen :) Dat heeft ie bij mij ook gedaan. Ik dacht dat druppelvormig bij mij mooier zou zijn, maar om mijn platte borst plus weinig spek op mijn ribben en borstkas zou druppelvormig te veel 'tekenen'. Dus vandaar voor rond gekozen.

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:10

Er zit ook nog een heel verschil tussen rond en rond..
Rond van het ene merk is écht rond, en van het andere merk valt het toch nog wat als druppel. En dan nog het verschil met onder/op de borstspier of dual plane.

Ik ben inmiddels ruim 5 weken PO en er echt enorm blij mee!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:45

Ik heb rond van polytech, high profile, 360cc en ook nog eens voor de spier :)

Spoiler:
Afbeelding


Loes, het wordt alleen maar mooier!!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:40

Ik heb dus rond, maar niet volledig gevuld waardoor hij druppelvormig is wanneer ik sta. Ik heb overigens vóór de spier

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:38

Het is vast wel ooit voorbij gekomen maar zijn er bokkers die geholpen zijn door Frans straten? Benieuwd jaar ervaringen. Heb er over 2 weken consult. Bieb een consult gehad bij a klinieken maar niet zo'n heel fijn gevoel bij dus ga nu naar kliniek heyendaal

Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:09

Ik :D Echt een super kundige en aardige man +:)+ Het hele team is ook echt super.
Ik ben ook bij A klinieken en ik vond daar ook niet wat ik zocht ;)

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:26

Nou, weer wijziging plannen...
Dinsdag bij dokter grabietz geweest en die wilde mij niet opereren omdat hij niet achter de borstlift staat. Ik ben een aantal kilo afgevallen en heb niet meer huid of iets gekregen en hij vind ook niet dat ik echte hangborsten had. Hij raadde me aan even bij zijn collega langs te gaan wat zijn mening was, daar kon ik meteen terecht, dokter Rozenburg. Hela aardige man die me echt mn verhaal liet doen en niet af ging op wat er in de computer stond. Ook hij vond een borstlift absoluut niet noodzakelijk en hij tekende voor mij uit wat het effect zou zijn als ik het wel liet doen, tevens gaf hij aan dat hij het in principe niet tegelijk doet met vergroting ivm grote complicatie kans.
Ik gaf aan bang te zijn voor hangers, maar hij vertelde me dat dat eigenlijk altijd gebeurd (wat ik ook wel wist) en aangezien het bij mij echt meevalt, hij mn huid niet slecht vind (wat wel lijkt maar is omdat er totaal geen vulling is) en nu met afvallen niks is verslechterd durf ik het aan.
Hij heeft mij zo gerust gesteld dat hij me 23 juli gaat opereen en ik dan enkel een vergroting krijg, 600 tor 650 cc, wel flink groot dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:46

650 cc? :wow:
Ik was laatst bij de chirurg en hij vond 450cc voor mij al veel te veel.

Heb je er nog een goed gevoel bij? Ik zou het niet meer vertrouwen eigenlijk, vind het zeer apart haha.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:42

Dat is flink, maar iedereen is verschillend. Het ziet er al anders uit op omtrek 70 of omtrek 100. Je bent wel lekker snel aan de beurt *\o/*