Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:56

Goed. Gisteren de eerste controle gehad. Pleisters zijn eraf en de wondjes zijn al heel mooi dicht. Het gaat ook iedere dag beter. De eerste 5 dagen waren het ergste, vond ik. Ik ga nu ook iedere dag even de deur uit, gewoon om weer een beetje in het ritme te komen.

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram


BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:00

Dat had ik inderdaad ook na een dag of 5 tot en week.

Moest wel heel erg erop letten dat ik m'n armen niet te hoog deed toen ik geen pijn meer had. Dat mocht ik natuurlijk 6 weken niet. Soms wel lastig!

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:05

Idd de eerste 5-7 dagen pffff hihi!

[o]

Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:05

BiBiQ schreef:
Dat had ik inderdaad ook na een dag of 5 tot en week.

Moest wel heel erg erop letten dat ik m'n armen niet te hoog deed toen ik geen pijn meer had. Dat mocht ik natuurlijk 6 weken niet. Soms wel lastig!


Dus dat :)) Daar betrap ik mezelf af en toe ook op.
Gisteren even op stal geweest. Wat was dat heerlijk zeg. Ik krijg daar altijd weer nieuwe energie van. Mijn popje even lekker vertroeteld met lekkere wortels en half half geborsteld. Gelukkig is ze niet zo groot (1.49m) en kan ik met mijn T-rex armpjes nu, overal bij. Alleen hoeven krabben doe ik nog maar even niet.

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:41

Hahahaha :') T-rex. Zo werd ik ook genoemd :P

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:33

In mijn eerste week wilde ik in mijn slaap blijkbaar mijn armen boven mijn hoofd leggen. Dat deed zeer! Alsof alles afgescheurde van binnen

...

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:57

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje een beetje mee wist niet zo goed of ik wat moest plaatsen of niet.

Ik heb ook al aardig wat jaren de wens voor een borstvergroting, ook al op consult geweest maar gewoon nog geen geld, gaat ook nog wel even duren.

Ik vind alleen dingen als operaties etc doodeng dus dat word nog wat.
Nu even een vraagje ik lees hierboven dat je een paar dagen echt weinig kan en pijn hebt. Het is toch ook zo dat je iemand moet regelen die je helpt met alles of die je echt verzorgd? Ik heb dat eens gehoord of gelezen maar weet niet meer waar of van wie dus beter gezegd weet niet of het klopt :+

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:04

Fijn dat het goed gaat Noisy!

Ik snap dat je twijfelt om hier te reageren Annet_Dottie, had ik toch ook wel een beetje :)
Het is per geval natuurlijk wisselend hoe erg de pijn is en hoeveel je wel en niet kan de eerste dagen/weken. Je mag de eerste 6 weken sowieso niet tillen dus daar kun je in ieder geval rekening mee houden. Ik had zoveel pijn dat ik de eerste dagen niet eens zelf naar de wc kon of uit bed kon komen. Ik was heel blij dat ik een paar dagen bij mijn moeder sliep. Na 1,5 week ging het beter en kon ik weer zelfstandig dingen ondernemen.

Hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met die verhaal, ik zou het namelijk er zo weer voor over hebben ;)

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:08

Niet tillen is afhankelijk van het type operatie! Onder of over de spier is een groot verschil namelijk. Maar je kan sowieso 2 weken amper iets heffen, dat klopt.

De eerste 5 dagen kon ik niet zelf overeind komen uit bed of van de bank. Ook niet door me eraf te laten glijden, dat ging pas op dag 5 :+ Dus ja, die eerste dagen heb je continue hulp nodig. Een boterham kon ik zelf wel maken en naar het toilet gaan ook wel. Maar jezelf wassen is weer een uitdaging, daar heb ik ook hulp bij gehad de eerste dagen. Aan- en uitkleden idem dito.

09/10/2023 <3

Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:26

Annet_Dottie schreef:
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje een beetje mee wist niet zo goed of ik wat moest plaatsen of niet.

Ik heb ook al aardig wat jaren de wens voor een borstvergroting, ook al op consult geweest maar gewoon nog geen geld, gaat ook nog wel even duren.

Ik vind alleen dingen als operaties etc doodeng dus dat word nog wat.
Nu even een vraagje ik lees hierboven dat je een paar dagen echt weinig kan en pijn hebt. Het is toch ook zo dat je iemand moet regelen die je helpt met alles of die je echt verzorgd? Ik heb dat eens gehoord of gelezen maar weet niet meer waar of van wie dus beter gezegd weet niet of het klopt :+


Ik ben nu 12 dagen geleden geopereerd dus ik zit er nog midden in, in het herstel.

Ik heb hetzelfde gehad als wat jij nu hebt, geen geld en geen moed haha. Toen het geld eindelijk bij elkaar was heb ik de moed bij elkaar geraapt en heb ik de operatie ingepland en het is me 100% meegevallen. Ik was altijd doodsbenauwd voor de narcose maar ik heb geslapen als een roosje :) Heel relaxed wakker geworden ook.
De eerste 3 tot 5 dagen heb je inderdaad behoorlijk pijn MAAR, dit is met een goede medicatie + schema heel goed onder controle te houden.
Hulp in huis is wel echt een dingetje. Als je het geregeld krijgt dan zou ik zeker zorgen dat je de eerste week hulp hebt. Aankleden, opstaan, eten maken zijn dingen die dan echt even niet gaan...

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:28

Vorige operatie had ik veel pijn, kon vrij weinig en was heel moe de eerste weken, heb ook echt een week of 10 rustig aan gedaan, boodschappen laten bezorgen en extra thuishulp ingeschakeld, maar ook een vriendin die in het begin dagelijks kwam om de katten te verzorgen en entertainen en dat na de 7e week afbouwde.

Operatie 4 weken geleden (correctie vd huid links ivm zeer ongelijke borsten) had ik vrij weinig last, heb geloof ik 2 dagen paracetamol en ibuprofen geslikt, daarna enkel wanneer ik mezelf had overvraagd.
Kon ook bijna alles weer paar dagen na de operatie.
Heb het wel redelijk rustig aan gedaan, maar goed een week later heb ik een hondje opgehaald dus daar ging de rust. :')

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:36

Rebel_Jits schreef:
Niet tillen is afhankelijk van het type operatie! Onder of over de spier is een groot verschil namelijk. Maar je kan sowieso 2 weken amper iets heffen, dat klopt.

[b]De eerste 5 dagen kon ik niet zelf overeind komen uit bed of van de bank. Ook niet door me eraf te laten glijden, dat ging pas op dag 5 :+ Dus ja, die eerste dagen heb je continue hulp nodig. Een boterham kon ik zelf wel maken en naar het toilet gaan ook wel. Maar jezelf wassen is weer een uitdaging, daar heb ik ook hulp bij gehad de eerste dagen. Aan- en uitkleden idem dito[\b].



Exact dit. Ik woonde toen nog samen
Met mijn mams. Alleen was me dat niet zomaar gelukt. Ik kon zoals boven genoemd niet overeind komen zelf. Wassen, aankleden enz. Mijn mams heeft mij enorm fijn geholpen.

[o]

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 23:01

Douchen kon ik wel. Zelf uit en aankleden en afdrogen niet echt. Na een week elke dag een stukje beter.
Tillen mocht ik echt niet. En het ging ook niet. Veel te gevoelig allemaal.
Overeind komen ook zo'n drama. Moest echt m'n voet ergens onder haken om mezelf zo omhoog te kunnen trekken.

M'n man was de eerste week gelukkig thuis. Anders was het echt niet gegaan. We zijn wel samen weg geweest overdag, iets ophalen of even naar een winkel bijvoorbeeld. Erna was ik dan wel moe, maar het is wel fijn om (minimaal) in beweging te blijven.

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:01

Dat vond ik idd ook Bibi. Ik ben in maart geopereerd (5 jaar terug) maar het was gewoon ruim 20 graden buiten! Ik had 2 weken ziektewet gepland en heb echt heerlijk buiten kunnen herstellen! Heerlijk!

[o]


Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 08:04

Poeh dat overeind komen wat deed dat pijn!

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:34

Ik heb vanochtend een afspraak gehad bij Dr. V.erd.onck van de B.elgian B.reast C.linic. Eerder al een afspraak gehad bij B.oerhaave kliniek, naam chirurg even kwijt, maar daar toch wat negatieve dingen gehoord dus verder gaan kijken. De afspraak bij Dr. V.erd.onck voelde goed, hij wilt een ronde prothese van 300 cc plaatsen achter de spier, ik heb blijkbaar een erg dunne huid, dus op de spier bang dat je de prothese zou zien zitten. Nu kan ik kiezen uit 3 soorten protheses; sebbin, mentor en motiva. Naast dat er een prijs verschil in zit is het andere verschil, wat hij mij heeft verteld en ik onthouden heb :+ ;
Sebbin; 4% kans op kapselvorming, smalle ronde prothese, uit zich in; smalle(re), ronde borsten.
Mentor; 4% kans op kapselvorming, breder, maar iets platter dan de Sebbin. Dus iets minder volume. (Natuurlijker resultaat?)
Motiva: 0.5% kans op kapselvorming, zowel breed als hoog(volume), minder kans op scheuren.

De Sebbin valt voor mij eigenlijk al af, want deze lijkt mij te smal en te rond.. ik heb graag een natuurlijk resultaat..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:46

Even een schopje. Ik blijf steeds twijfelen, al jaren eigenlijk..
Wil het erg graag, maar ben gewoon bang dat het mislukt en ik het echt niet mooi ga vinden := Ik heb zondag consult bij Diana Gabriels, al hoor ik er hier heel wisselende verhalen over. Voelt het niet goed, doe ik het sowieso niet.. maar hoop iig dat het mijn eeuwige getwijfel een beetje weg ga nemen. Mijn vader + vrouw kwamen aan met Faceland, maar da's zo goedkoop dat ik niet weet of dat wel echt goed is.. :+

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:57

Ik heb er echt geen moment spijt van gehad en ondanks de helse pijnen die ik beleefd heb zou ik het morgen weer laten doen :)
Diana Gabriels, via haar heb ik het ook gedaan.. ik moet je eerlijk zeggen dat wanneer ik daar heen was gegaan met jou instelling dat als het niet goed voelt het niet doen, dat ik het daar dan niet had laten doen... het is wel echt een beetje lopende band werk daar vond ik. Gelukkig heb je daarna ( in ieder geval dat had ik ) nog een afspraak met de arts zelf voordat je een datum krijgt voor je operatie. Gebaseerd op die afspraak heb ik toen mijn beslissing genomen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:29

Ik heb er ook heel lang mee in m'n hoofd gezeten. Maar vorig jaar gedaan en er geen dag spijt van gehad. Hou er wel rekening mee dat het echt even duurt voor alles in goede vorm is. In het begin vond ik m'n boobs écht lelijk. Na een half jaar kwam er steeds meer de goede vorm in. En nu na een jaar is het echt mooi en eigen.

Achteraf had ik groter gewild. Je went heel snel en ik hoor het meer om mee heen.

Edit: als je twijfelt over gabriels waarom is dat dan je keuze? Zou echt even rondkijken waar jij je prettig bij voel. Ik ben bij Van Onselen geweest. Ook genoeg wisselende verhalen maar ik had echt een hele positieve ervaring. En een vriendin van me ook en iemand die zij weer kent ook.

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:35

Ik heb ze nu bijna 2 jaar en nog elke dag blij mee <3

Al was ik iemand met echt negatieve ervaring bij diana gabriels

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:21

Ik twijfel lekker met je mee Dreamy! Al jaren zucht..

Puppetje
Berichten: 1010
Geregistreerd: 24-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:35

Ik heb ze al 23 jaar en afgelopen juli heb ik ze gewisseld voor een nieuw paar. Ik ben er nog steeds blij mee en geen seconde spijt van. Ik heb de wissel laten doen in de Jan van Gooyen kliniek in Amsterdam door dr. Winters. In de lingerie zaak waren ze verbaasd dat het siliconen borsten zijn, dat hadden ze niet verwacht. Ze zijn mooi natuurlijk geworden. Ik heb Motiva protheses laten plaatsen.

Noisy

Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:16

Dreamy schreef:
Even een schopje. Ik blijf steeds twijfelen, al jaren eigenlijk..
Wil het erg graag, maar ben gewoon bang dat het mislukt en ik het echt niet mooi ga vinden := Ik heb zondag consult bij Diana Gabriels, al hoor ik er hier heel wisselende verhalen over. Voelt het niet goed, doe ik het sowieso niet.. maar hoop iig dat het mijn eeuwige getwijfel een beetje weg ga nemen. Mijn vader + vrouw kwamen aan met Faceland, maar da's zo goedkoop dat ik niet weet of dat wel echt goed is.. :+


Ga eens op het borstenforum kijken. Daar vindt je heel veel over alle klinieken en chirurgen.
http://www.borstenforum.com

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:54

Forum vindt je inderdaad veel op. Maar ze hebben wel heel erg hun mening klaar over bepaalde dingen en steken die niet onder stoelen of banken.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend tevreden over Van Onselen. Die naam hoef je daar eigenlijk niet te zeggen.

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:03

Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen! Ondanks dat ze niet zijn geworden wat ik hoopte. Sinds mijn nieuwe vriend zijn ze soepeler :o en wat meer gaan hangen waardoor ze weer mooier zijn geworden!

Belangrijke tip: als je twijfelt ga voor de grotere!! Het went enorm snel en je vindt ze al snel aan de kleine kant. Daar hoor ik echt enorm veel mensen over.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DayDream21, Isab123, Littera, OmgiliBot, R0SE, SJP, Spike2019, Wescha en 118 bezoekers