[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:11

Flying_Angel schreef:
Ik zit ook nog steeds te denken wat ik wil. Ik wil graag een mooie zin maar ik heb 'de' zin nog niet gevonden. Het is het steeds net niet zeg maar. Iemand tips waar je mooie zinnen kunt vinden?

Ligt er aan wat je wilt, latijn? Engels?

Ik heb zelf een latijnse tekst, vind de taal mooi en het 'poetische' van sommige gezegdes of spreuken ook.

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:12

Yes! Nieuw topic :)) !

Dahlia
Berichten: 538
Geregistreerd: 20-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:12

Hier nog 1 :j Vind Latijn erg mooi.
Spaans ook trouwens, die komt er ook nog wel :D

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:13

Ik wil ooit ook nog een tweede.. Weet alleen niet wat :') ! Tattoo die ik nu heb, had ik ook al 7 jaar in mijn hoofd :P

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:14

Spaans heb ik ook altijd al gewild, maar steeds als ik een mooie tekst in m'n hoofd heb en ik vertaal hem naar spaans is het weer net niet mooi... ik kom vanzelf een keer dé tekst tegen, de plek hou ik alvast vrij, die weet ik wel al :-)

Gimli_

Berichten: 4910
Geregistreerd: 13-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:22

Flying_Angel schreef:
Ik zit ook nog steeds te denken wat ik wil. Ik wil graag een mooie zin maar ik heb 'de' zin nog niet gevonden. Het is het steeds net niet zeg maar. Iemand tips waar je mooie zinnen kunt vinden?


Geen zin zoeken, de zin moet jou vinden!
Vroeg of laat kom je iets tegen waarvan je denk 'Ja! Dát is 't, dát past bij mij en dát wordt 'm!' :j

Saskia1973 Gaaf, een Sjoerd tattoo! Sta er nog steeds van versteld dat hij zoveel verschillende stijlen zo goed kan neerzetten.

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:29

Ik sluit me ook aan bij dit topic. Rond december januari ga ik mijn eerste tatoeage laten zetten. Alleen ik twijfel over een ding. Ik wil graag een hondenpoot/afdruk nemen waar een vlinder in land. Dit als "eerbetoon" aan Bob, onze bordercollie en mijn levens maatje die mijn begin januari vorig jaar moest verlaten. Ik wil er geen naam of datum onder omdat het voor mij speciaal genoeg is zo. De plek waar hij moet komen is mijn rechter schouder blad. Ik twijfel enkel of ik de vlinder in kleur zal doen of niet. Ik hoor dat dat heel lelijk kan worden met de tijd en dat je hem dan vaak bij moet laten werken. Maar ik ben ook bang stel dat ik de vlinder niet in kleur doe hij "verdwijnt" in de hondenpoot

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:33

Hondenpoot zwart en vlinder in kleur lijkt mij erg mooi :j :j

Dahlia
Berichten: 538
Geregistreerd: 20-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:36

Ik zou ook voor kleur kiezen dan :j
Dan springt hij er juist mooi uit :)

Ik hou zelf persoonlijk niet van heel veel kleur (wat bij iemand anders wel heel gaaf kan staan), maar zelf wil ik nooit veel kleur. Maar een beetje kleur vind ik wel erg mooi :j
Al m'n tattoo's zijn zonder kleur, m'n halve sleeve moet dus nog 1 sessie, daar komt wel kleur bij :j Niet té veel..

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:47

Ik zou ook voor zwart/grijs kiezen voor de hondenpoot en in de vlinder toch een kleuraccent... hij hoeft niet helemaal in kleur, maar zou er toch een beetje kleur in verwerken.

Ik zou me niet al te druk maken over 'lelijk' worden van de tattoo, een tattoo vervaagt met de tijd maar dat doet 'ie ook in zwart/grijs niet alleen met kleur.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:47

Vesceron schreef:
Flying_Angel schreef:
Ik zit ook nog steeds te denken wat ik wil. Ik wil graag een mooie zin maar ik heb 'de' zin nog niet gevonden. Het is het steeds net niet zeg maar. Iemand tips waar je mooie zinnen kunt vinden?

Ligt er aan wat je wilt, latijn? Engels?


Kan je zó aanklikken in de tekstgenerator.


Vesceron schreef:
Spaans heb ik ook altijd al gewild,


¡a3vt! met de 3 in rood.

Soort van ´ga ervoor´, een krachtige versie van ´durft te leven´.

Kan ik wel weer eens als onderschrift plaatsen eigenlijk.

ownwise
Berichten: 249
Geregistreerd: 27-09-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:59

Ik meld me ook, ben nog aan het brainstormen voor m'n volgende tattoo :-)

HC, ik snap de a3vt niet helemaal :o zie de link met spaans ook nog niet maar misschien ben ik blond.
Verklaar u nader?

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:05

ownwise schreef:
HC, ik snap de a3vt niet helemaal :o zie de link met spaans ook nog niet maar misschien ben ik blond.
Verklaar u nader?


a3vt -> a drie ve te -> a tres ve te -> exact uitgesproken als ´atrevete´ = de tweede persoon (gebiedende vorm) van het spaanse atreverse; iets durven = gá ervoor!

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:25

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben zelf namelijk ook niet zo van de kleur maar als ik het goed begreep dan bedoelen me meeste van jullie dus een paar kleine dingen in kleur, bijvoorbeeld in de vleugels iets of zo? En dan wat voor kleur? Ik zat elf aan blauw te denken ook vanwege dat ik blauwe ogen heb

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:43


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:04

Hopelijk komt in dit topic mijn nieuwe plaatje erbij... tot nu toe hebben de treinen iedere keer roet in het eten gegooid... maar als ze nu wel blijven rijden, ga ik 1 september naar Marshaha om een realistische tattoo van een rat te laten zetten... :)

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:08

Ik wil ook graag nog een tattoo erbij.
Heb een zielig vlindertje op mijn enkel, en een paarden hoofd op mijn bovenarm.
Het is verslavend....

_Priscilla

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-05-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 19:18

stipje

Vandaag naar Dick de wit geweest in utrecht. Mijn moeder wil een tattoo. Eenmaal binnen werd ze zo nerveus dat ik alles moest zeggen( de gene die ons hielp praat engels). Hij had vanavond toevallig tijd voor haar. Maar dat durfde mijn moeder niet. Dus ik zei : maak dan een afspraak. Schoot ze zo in te stress dat ze niks heeft gedaan..
Ze wilde graag eerst een ontwerp hebben en dan nog even over na denken , maar dat wilde ze daar niet doen. wat ik ook kan begrijpen , maar goed. Ik ga binnenkort een keer op zaterdag langs om mijn tattoo te laten zetten :D

_Elise

Berichten: 1463
Geregistreerd: 31-12-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:15

Het kriebelt mij ook echt weer heel erg...ik heb mijn eerste tattoo nu iets langer dan 1,5 jaar en heb alweer ongeveer een half jaar een nieuw idee.

ik wil graag op mijn linker boven binnenarm "Familia" (Latijns voor Familie ;) ) met wat mooie lijnen er omheen. Ik ga me eerst op mijn stage concentreren en wanneer ik dit nog steeds zo in mijn hoofd heb laat ik dit begin volgend jaar zetten! (Misschien wel weer voor mijn verjaardag :D ).
Iemand nog een suggestie of een afbeelding van mooie sierlijke lijnen? Dan zie ik dit graag! :)

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:14

En weer een nieuw topic! Lees en kijk weer mee. :D

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:23

_Priscilla schreef:
stipje

Vandaag naar Dick de wit geweest in utrecht. Mijn moeder wil een tattoo. Eenmaal binnen werd ze zo nerveus dat ik alles moest zeggen( de gene die ons hielp praat engels). Hij had vanavond toevallig tijd voor haar. Maar dat durfde mijn moeder niet. Dus ik zei : maak dan een afspraak. Schoot ze zo in te stress dat ze niks heeft gedaan..
Ze wilde graag eerst een ontwerp hebben en dan nog even over na denken , maar dat wilde ze daar niet doen. wat ik ook kan begrijpen , maar goed. Ik ga binnenkort een keer op zaterdag langs om mijn tattoo te laten zetten :D



Ik voelde me eerst ook niet zo op mijn gemak daar, kan dat best begrijpen. Ik ben ook op een zaterdag geweest. Ik stond om half 12(12 uur open) voor de deur al in de rij, en toen was het zelfs vakantietijd! Heb toen 2 uur moeten wachten :')

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:30

Huertecilla schreef:
Flying_Angel schreef:
Ik zit ook nog steeds te denken wat ik wil. Ik wil graag een mooie zin maar ik heb 'de' zin nog niet gevonden. Het is het steeds net niet zeg maar. Iemand tips waar je mooie zinnen kunt vinden?



Jep:

http://randomtextgenerator.com/

;)


Ik vind Engels of Latijns inderdaad erg mooi! Ik weet ook dat de zin mij tegen moet komen, maar daarom mag ik wel wat extra mijn best doen zodat de zin mij vind! ;)
Ik snap trouwens niks van die website?

saskia1973

Berichten: 262
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:36

Gimli_ schreef:
Saskia1973 Gaaf, een Sjoerd tattoo! Sta er nog steeds van versteld dat hij zoveel verschillende stijlen zo goed kan neerzetten.


Ik vind hem ècht goed!!! Ik laat niemand ànders meer op mijn lijf tekenen!
2 oktober mag ik alweer *\o/* *\o/* *\o/*

_Priscilla

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-05-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:08

NL , phoeh dat is lang! maar je tat is wel erg mooi :j

Zijn er nog aanraders van shops rond utrecht?

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:31

wie o wie gaat er volgend weekend naar de conventie in zaandam???? ladiesconvention