[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:54

Mooi Negra_Lover!

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:25

ik heb van de week eindelijk mijn tattoo laten zetten, ondanks het feit dat veel mensen hem saai/ kleurloos zullen vinden is hij echt precies zoals ik hem wilde :D

Afbeelding
Afbeelding
het is een armband, de achterkant zijn gewoon wat sierlijke lijnen, de vogels hebben voor mij een hele speciale betekenis.

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:25

Zo'n strikje of PR vlinder moet wel ergens komen waar geen kans bestaat dat bij een mogelijk tumor in de andere borst (en dus verwijdering, eventueel radiotherapie), de tattoo niet 'beschadigd' raakt zeg maar. Dus daar waar het BH strikje zit is best een risico gebied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:29

aslo schreef:
Zo'n strikje of PR vlinder moet wel ergens komen waar geen kans bestaat dat bij een mogelijk tumor in de andere borst (en dus verwijdering, eventueel radiotherapie), de tattoo niet 'beschadigd' raakt zeg maar. Dus daar waar het BH strikje zit is best een risico gebied.


Ik bedoel aan de zijkant, onder je arm zeg maar. Of blijft die plek ook niet ongeschonden?

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:37

saskia1973 schreef:
Net alle pagina's van HC's link naar Vargas doorgekeken... Mooi werk hoor, maar deze bevalt me het meest.
http://www.theartofluisvargas.com/galle ... tos-tattoo
Ik ben dol op sugar skulls (en wil er ook nog een op een nog nader te bepalen plek laten zetten...)
Ik vind de kleuren en versieringen al prachtig maar het hele idee van het eren van de doden en het zien van de dood als onderdeel van het leven ipv er "als de dood" :+ voor te zijn spreekt me erg aan.



Die dia-de-los-muertos-tattoo is ook helemaal een uiting van de wortels van een stuk ménszijn. In ieder geval sterk verwant aan de eerste uitingen van lichaams´versiering´ in de steentijd.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:38

Ik vindt hem leuk Dana01, hou zelf ook wel van saai en simpel.

Ik wordt van de meeste tattoo's hier erg hebberig. Helaas heb ik een echtgenoot die niet van tattoo's houdt. Ik heb hem nu zo ver dat ik nog een laatste mag zetten (heb pas 2 innimini tattoo's).

Ik wil graag de letters van mijn jongens hun naam, en ik wil ook heel graag nog een paardenhoofdje. Ben dus even gaan puzzelen en heb een ontwerp gemaakt waarin ik het kan combineren.

Afbeelding

in dezelfde lettertype als de tattoo op mijn voet

Afbeelding

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:39

Litteken loopt vrij ver door en bij eventuele bestraling wordt ook vaak het hele oksel gebied mee genomen plus een stuk daaronder. Kijk rechts is bij mij de borst verwijderd, dus daar wil ik graag een mooie tattoo laten zetten zodat 't mooi wordt om naar te kijken ipv naja tis nie anders ;)
Om kennis te maken met een tattoo wil ik eerst ergens anders een kleine pink ribbon tattoo laten zetten. Ben er alleen nog niet uit waar.

arabcarla
Berichten: 1213
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:40

Amor omnia vincit => ik blijf t een mooie tekst vinden!

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:52

Aslo, als je van lotusbloemen houdt is dat ook een heel mooi idee voor over jouw litteken, de takken kan je dan door laten lopen onder je oksel. Lijkt me geen prettige plek om getattoeerd te worden trouwens. Misschien ook een idee om de pinkribbon al in de buurt van je litteken te laten zetten, zodat hij straks in de grote tattoo verwerkt kan worden?

arabcarla, ben ook gek van latijnse spreuken (zie onderschrift)

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:56

Essie73: zat ik ook al aan te denken om de PR tattoo daar te laten zetten en later verwerken in een grotere. Ben alleen bang dat als die PR tattoo heel erg pijnlijk is, dat de grote er helemaal niet meer komt en dan zit er zo'n 'banketstaaf' tattootje ergens op mijn 'borst'. Lotusbloemen zijn erg mooi idd.

MoBi90

Berichten: 154
Geregistreerd: 14-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:03

Dat is inderdaad ook een mooie plek, naast mijn borst op mijn ribben. Als ik bij mama het litteken zie loopt dat inderdaad ver door zoals aslo ook al zegt, echt tot onder de oksel. Nou hoef ik daar gelukkig geen rekening mee te houden.

Aslo: en als je hem er iets boven zet, op de aanzet van je borst? Naast je oksel zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel.. :)

Edit: Negralover: erg mooie tattoo en ook een mooie plek!

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:06

MoBi90: das ook een optie. Ben met een ontwerp bezig en zat me net te bedenken dat t wellicht mooi is als een vogel het strikje in de bek heeft. Daar mee aan komt vliegen. Die vogel zou dan later kunnen. En dan eventueel nog een bloem erbij.

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:18

Er komen leuke ontwerpen voorbij!
Zijn er toevallig mensen die hier latijn kunnen, en kunnen bevestigen dat dit goed is?
''In lumine umbrae subsisto'' het zou moeten zijn: ''In het licht van de schaduw (daar) sta ik ''

Dit is mijn zinnetje, die er belangrijk voor me is. Samen met een simpel sleutelgat boven die zin wil ik dit tussen mijn schouderbladen laten tatoeëren.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:06

aslo schreef:
Essie73: zat ik ook al aan te denken om de PR tattoo daar te laten zetten en later verwerken in een grotere. Ben alleen bang dat als die PR tattoo heel erg pijnlijk is, dat de grote er helemaal niet meer komt en dan zit er zo'n 'banketstaaf' tattootje ergens op mijn 'borst'. Lotusbloemen zijn erg mooi idd.


jaaaaaaaa das dan wel weer een risico. Echter kan de pijn per plek verschillen. Ik heb er 1 vlak boven mijn borst en dat deed echt totaal geen pijn, die op mijn voet was op sommige stukjes wel pijnlijk.
Ik heb zelf ook een (zeer groot) litteken en die is na 10 jaar nog steeds gevoelloos. Tis een absurde plek voor een tattoo, maar dat zou wel handig zijn haha

Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 01:46

Ik vind op je pols ook een erg mooie plek!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 07:17

F stippie voor t nieuwe topic ! ( nou ja inmiddels alweer 20 paginas ;). )

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 07:39

Dana01 schreef:
ik heb van de week eindelijk mijn tattoo laten zetten, ondanks het feit dat veel mensen hem saai/ kleurloos zullen vinden is hij echt precies zoals ik hem wilde :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
het is een armband, de achterkant zijn gewoon wat sierlijke lijnen, de vogels hebben voor mij een hele speciale betekenis.


oww dit vind ik juist wel heel erg mooi
denk wanneer je hem inkleur, dat het "te" zoet word

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:48

dat vond ik nou ook :j
we hebben het nog wel over schaduw gehad en besloten dat we eerst even kijken hoe hij er over 2 maanden uitziet.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:59

Citaat:
Vandaag 3 uur inkleuren en nu is het klaar *\o/*
Dit zijn de vandaag gebruikte kleurtjes:

[ Afbeelding ]

Uiteraard heeft de artieste fotos genomen, maar die merkte ook al op dat die niet door Flicker, Facebook etc. geaccepteerd worden.
Zie daar de dictatuur van de amerikaanse moraalfijnpoepers ook aan óns opgelegd.

Hier livelinks naar wat moet kunnen.
De kleuren zijn in werkelijkheid véél sprekender dan in het flitslicht. Idem de diepte.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


wooow wie heeft deze gezet?!

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:21

SuperSmurf schreef:
wooow wie heeft deze gezet?!


http://www.pupatattoo.es/

Is een heel nette studio, gedraaid door een jong stel.
José doet de balie en piercings, Marsja zet de tatouages.
Ze heeft een héél goed oog voor de lijnen van het lichaam.

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:23


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 12:45

oh dat is niet echt in nederland ;) Das jammer hihi

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:19

SuperSmurf schreef:
oh dat is niet echt in nederland ;) Das jammer hihi


Of _/-\o_ want een reden voor een bezoek aan Granada.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:45


Onienke

Berichten: 461
Geregistreerd: 10-12-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:58

Joolien schreef:
Hebben jullie de tattoo van Lady Gaga al gezien? Gezet door Henk Shiffmacher, ik vraag me echt af waarom hij bekend is, wat slecht gezet zeg!!!

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 4075_n.jpg


Toevallig hoorde ik het op de radio en dacht bij mezelf, dat ga ik opzoeken, het is vast een gaaf,extravagant stuk.

Niets blijkt minder waar -O-

* ben eigenlijk een stille meelezer, maar er zijn weer hele mooie tattoo's voorbij gekomen zeg!
Vind die van de vriendin van HC echt heel erg mooi!

@ Aslo: ik heb een tattoo aan de voorkant naast mijn oksel (zeg maar) als je wil kan ik een foto maken zodat je kan zien hoe dat staat?
Laatst bijgewerkt door Onienke op 03-09-12 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt