[Centraal] Tattoo's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:12

Denk maar aan 1,5 jaar Chrissie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:55

Supervixen schreef:
Ik zat laatst NY ink te kijken op TLC en daar zei Ami: "Wij omlijnen alle tattoo's, want anders loopt de kleur uit." Ik ben wel benieuwd of dat nou waar is, want ik zag een paar pagina's terug prachtige tattoo's met kleur die niet omlijnd zijn. Zouden die nou echt mooi blijven?

Ik zag dat ook, ik vond het regelrechte onzin maar Ami zegt wel meer onzin :')

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:53

Ik vind bovenbeen ook mooier dan onderbeen. Houd er dan ook voor dit soort platen rekening mee dat je onderbeen veel ronder loopt en dat je de plaat dan niet in zijn geheel kan zien.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:39

Voor mij helemaal niet, als je Adam zijn werk gewend bent zeg maar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 12:12

xSaarSaar schreef:
Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar ik zit met een vraag waar ik het antwoord niet zo makkelijk op kan vinden.

Ik zit erover te denken om een tattoo op de binnenkant van mijn pols te laten zetten. Absoluut nog niet zeker, maar ik ben nu een beetje de voors en tegens aan het afwegen.
Waar ik alleen heel erg tegenaan loop: hoe ziet zo'n polstattoo er na een x aantal jaren uit? Heb je hier ook last dat hij gaat vervormen oid (aangezien je je pols toch wel vaak gebruikt) of niet? Ik wil liever niet als ik later oud ben er spijt van hebben omdat er een misvormt gevalletje op mijn pols zit. :=


Een polstatoeage moet echt goed gezet worden anders gaat de inkt uitlopen, vooral op dit soort plekken. Een vriendin van mij heeft dat, ziet er slordig uit. Is toendertijd wel strak gezet maar gewoon on de onderhuid uitgelopen.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:53

Mooi Ultimo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 00:00


Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:40

Een portret kan niet veel kleiner want dat word snel onduidelijk als je veel details wilt. Dus of gaan voor die maat of silhouet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:07

pimaude schreef:
Wat ik wel weet is dat pols kleine vlekjes kan geven, hoe kleiner hoe 'slordiger'


Jep, de huid is daar heel bewerkelijk en moet echt heeel goed gezet worden anders loopt ie in de onderhuid uit en wordt je tatoeage wazig.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:43

Echt grappig bij tattoostories is zo'n vrouw die 2 lijntjes laat zetten en dan vind dat haar tattoo onwijs goed gelukt is. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:57

xGoldenHero schreef:
Ik zit nu tattoo stories terug te kijken, erger me echt aan die meid met haar paarden tattoo xD

Piepert idd :')

Die vrouw liet 2 van deze: << onder elkaar zetten :P

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:22

Mooi hoor, en apart, 2 tegelijk :P

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:04

Splash, Sailors and crooks doet dit ook op de pc.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:41

Oh ja crap, ik was de datum vergeten :+

Je mag ook mijn naam noemen hoor, JOLIEN!!! van de ijsvogel, dan krijg ik ook korting. Wanneer gaat ie je prikken dan Laura?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:03

Oh ok vooruit dan maar :')

Spannend dus, laat ff weten wanneer, dan probeer ik langs te komen :')

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:13

_O-

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:53

Ik zag m net ook, heel gaaf idd!
Vandaag in het pashokje van de H&M weer teleurgesteld. Dit keer goed opgemaakt om een altijdlelijkineenH&Mpashokhoofd te voorkomen, zie ik dat mijn pauwveer toch wel heel erg vervaagd is. Hij moet nog bijgewerkt worden dat wist ik, dat gaan we dan ook maar ff gauw doen want t is geen pan. Maar niks is een pan in de H&M lichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:57

Drunksheep schreef:
Een portretje van mijn hondje, met een lijstje eromheen, beetje dit idee :)

Wordt door een vriend van mij gedaan die net begonnen is.


Als ik eerlijk ben zou ik door hem nog niet durven te laten zetten, ik zie heeel veel schoonheidsfoutjes en persoonlijk zou ik dat niet accepteren. Kun je wel zeggen ´ach het is een vriend´ maar ff goede vrienden, ik wil alleen de beste kwaliteit op mijn lijf, foutloos en zonder risico(ik zou namelijk met een dubbele hartslag in de stoel zitten als ik weet dat iemand nog niet zo vast is).
Ik moet wel zeggen dat ik zijn stijl wel gaaf vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:09

NatassJa schreef:
Iemand de nieuwe van Adam gezien?? :wow:


Hij is idioot goed gek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 10:27

lucifertje schreef:
Iemand voor mij goede adressen in Amersfoort of Oss voor een tatoeage?


In Apeldoorn zit een goeie. Maar er zijn zoveel goede, ik zou niet vasthouden aan een woonplaats maar aan jouw voorkeur voor stijl en kwaliteit.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 09:37

Ik zeg het ook als ik het niet goed gezet vind. Zal het niet afkraken maar wel eerlijk zijn.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:14

Sailors and crooks? Werkt het ontwerp digitaal uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:32

quibje schreef:
Joolien schreef:
Sailors and crooks? Werkt het ontwerp digitaal uit.

:D is geen garantie dat de lijnen ook strak gezet worden
(sorry, kon het niet laten)

Ik weet maar dat doet ie wel :D

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:35

Ik ben ook zo'n flauwvallerd en had de eerste ook op mn ribben. Het viel me alles mee maar was wel blij dat er iemand mee was. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:28

TsarinaZ schreef:
deze zomer liet ik mijn eerste tattoo zetten van mijn merrie het is een portretje maar heel normaal enkel de omtrek oog met neus en mond en de manen voor de rest dus helemaal 'leeg' zeg maar... Ik heb dit bewust gedaan omdat ik niet wist hoe hoog mijn pijngrens zat en dus niet in het midden van het werk wilde stoppen maar nu vraag ik me af of het nog mogelijk zou zijn het wat kleurrijker te maken ?

Lol dat vind ik wel een beetje suf sorry. Waarom heb je dan niet meerdere sessies gedaan? Maar om je vraag te beantwoorden ja dat kan. Naar een shop gaan en bespreken wat je zou willen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0 en 58 bezoekers