[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:12

xNathaliee schreef:
Reusje0504 schreef:


Gaaf idee! Alleen in boeddhistische landen is het afbeelden van alleen het hoofd van buddha oneerbiedig, dat zie je eigenlijk alleen hier in europa als versiering. Als je dat niet erg vind gewoon doen hoor!:)


Oh echt? Wow dan lopen er erg veel oneerbiedige mensen :=
Zolang het maar geen 'kwaad' kan, anders wil ik er nog wel even over nadenken. Eventueel een schouder eronder? Of moet dan een heel lichaam worden afgebeeld?



Er worden in ieder geval altijd de (evt gevouwen, of anders 1 op de knie 1 omhoog) handen afgebeeld, dus denk dat als dat er bij zit dat het goed is (in boedhistische termen dan he, in europa/de rest van de wereld maakt het waarschijnlijk niemand wat uit :))

Ik zeg heel bewust paardenhoofd, ik wil de paardenliefhebbers onder ons niet voor de kop stoten.. - Herman Finkers

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:13

cruesli, beter kado kan je niet krijgen *\o/*

Klein beetje zon ga je niet dood van.. ik heb mijn schouders ook in juli laten doen en moest ook weleens boodschappen doen natuurlijk en dan vingen mijn schouders ook wel zon natuurlijk (wel ingesmeerd factor 50) met mijn vrij recente arm tattoo heb ik eens ver moeten fietsen in de zon, ik had het warm en trok mijn jasje uit (tshirt aan) ik kwam terug en zat helemaal onder de bulten op mijn tattoo's en jeuken! Probeer dat dus echt te voorkomen.

Ja ik heb een afbeelding over mijn hele voet :j

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:17

kan je een tatoeteerder mailen en vragen om infromatie of moet je daarvoor betalen als je niet gelijk je tattoo wil zetten

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:17

@Reusje0504 Haha ja ik vind zelf een hand erbij niet mooi. Eventueel een schouder kan nog, maar dan wordt het hoofd kleiner en heb niet zo'n groot armpje.

Ik twijfel nog over hoe ik hem precies wil zetten. Als ik me arm langs me lichaam heb dat hij met het gezicht dezelfde kant kijkt als ik (dus een beetje binnenkant arm). Of als ik me arm langs me lichaam heb met zijn gezicht naar buiten toe zeg maar, dat hij echt op de buitenkant van me arm zit zeg maar.

-

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:20

NatassJa schreef:
naomi_g1998 schreef:
Sall, ik vind het ontwerp een beetje standaard maar hij is wel mooi gezet! :j Zie ik nu goed dat hij niet over de moedervlek is heen gegaan? Mag dat niet? Anders kan ik een hele kleine tattoo uitkiezen. :=


Bij mij is er ook langs getatoeëerd.

Kan heel schadelijk zijn bij (kwaadaardige) moedervlekken, als er overheen wordt getatoeëerd.
o jee.. Dan kan ik denk ik geen tattoo nemen. Ik zit vol met moedervlekken en denk niet dat ik een verwijsbrief krijg om te laten controleren.

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:31

Yv_ schreef:
Hahaha, mijn vader ook niet. Sterker nog, hij heeft er echt een takke-hekel aan.
Ga het hem dus ook maar niet vertellen, hij ziet het vanzelf wel een keer en dan heb ik die week ruzie er wel voor over. Het was vroeger altijd "zolang je onder mijn dak woont" maar daar woon ik al een poosje niet meer. Vorig jaar even gepeild, toen sloeg-ie straal achterover met de woorden "zolang ik leef".
ja, tis goed met hem :') _O-.
Moeder vind het wel heel erg leuk, die gaat misschien zelfs mee :D.

Foto Appelsappie :D ?


Haha mijn vader vind het ook niet leuk maar naar zijn menig hierover wordt niet echt geluisterd :')

Zal er morgen even een maken, het is nu nog behoorlijk rood en dik.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:03

Ik ben inmiddels 1,5 week verder.
Tattoo is lekker aan 't vervellen. Maar voelt goed :D

Afbeelding

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:09

naomi_g1998 schreef:
]o jee.. Dan kan ik denk ik geen tattoo nemen. Ik zit vol met moedervlekken en denk niet dat ik een verwijsbrief krijg om te laten controleren.

Ik heb het net aan mijn oudste gevraagd, de tatoeerder zei dat het vooral om moedervlekken gaat die 'op de huid' liggen, dus degene die dikker zijn dan normaal

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Yinka

Berichten: 2981
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:12

Welke artiesten zijn goed in dieren? Ik ben niet zozeer opzoek naar een artiest die goede portretten maakt van huisdieren, maar wel naar een artiest die met veel kleur werkt in dierentattoos. Ik zit over een uilentattoo te denken die neigt naar meer realistische.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:19

Yinka schreef:
Welke artiesten zijn goed in dieren? Ik ben niet zozeer opzoek naar een artiest die goede portretten maakt van huisdieren, maar wel naar een artiest die met veel kleur werkt in dierentattoos. Ik zit over een uilentattoo te denken die neigt naar meer realistische.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb al jaren een tattoo van een rosella (parkiet) in mijn hoofd, en daarbij zijn de kleuren erg belangrijk.

I'm not weird, I'm limited edition :D

IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:38

Ik hoor vaak mensen positief zijn over Thomas Kynst in Deventer. Die is erg goed in gedetailleerde dieren :)

Their beauty captures every eye, they lend us wings so we may fly, to ride a horse is to ride the sky - Armani (Sunny Boy x Jazz) <3
[OV] [PG] Castor van de Leliaard (alias Bikkel) 17j bruine ruin

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:06

Iemand tips wat ik wel/niet moet eten voor ik me laat tattoeeren? Ik moet morgen om 11 uur en zit wel een paar uurtjes. Ik hoorde appelsap en banaan? En ik neem sowieso drinken en wat koek mee voor tijdens het tattoeeren.

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:37

xNathaliee schreef:
Iemand tips wat ik wel/niet moet eten voor ik me laat tattoeeren? Ik moet morgen om 11 uur en zit wel een paar uurtjes. Ik hoorde appelsap en banaan? En ik neem sowieso drinken en wat koek mee voor tijdens het tattoeeren.

Jezelf goed volstoppen van tevoren haha. McDonalds werkt goed bij mij :')

Yinka, Kynst is idd denk ik wel de beste in NL :j

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:44

xNathaliee schreef:
Iemand tips wat ik wel/niet moet eten voor ik me laat tattoeeren? Ik moet morgen om 11 uur en zit wel een paar uurtjes. Ik hoorde appelsap en banaan? En ik neem sowieso drinken en wat koek mee voor tijdens het tattoeeren.


Suikers! appelsap mag je thuis laten, zou een flesje cola en een snickers/mars meenemen als backup maar wat joolien al zegt, goed gevulde buik voordat je gaat :)

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:57

Ik ga vanmiddag even langs de tattoo shop om mijn ontwerp voor te leggen en kijken wat de mogelijkheden zijn :)

ID PHOTOS.NL Paardenfotografie.

Naooom

Berichten: 879
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Oldenzaal

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:07

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 7478_n.jpg
Ik heb 6 weken geleden deze tattoage laten zetten, mijn moeder heeft de tekst geschreven. Heb hem voor mijn 19e verjaardag gekregen en ben er nog altijd super blij mee:). Ouders waren het er niet mee eens maar vonden uit eindelijk toch dat het mijn eigen keuze was. En zo lang ze hem niet konden zien, hadden ze er geen problemen mee.

Ik vind dat hartje met dat M.P.M ook gaaf gemaakt! Super gaaf dat die zelf ontworpen is!

Rust zacht kleine prinsessen Suffie 07-06-2016 Cindy 05-10-2015

IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:04

Naoom, leuke tattoo! Origineel om je moeder te laten schrijven.
Persoonlijk moet ik wel gelijk aan de Lion King denken met die tekst haha

Their beauty captures every eye, they lend us wings so we may fly, to ride a horse is to ride the sky - Armani (Sunny Boy x Jazz) <3
[OV] [PG] Castor van de Leliaard (alias Bikkel) 17j bruine ruin

Naooom

Berichten: 879
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:23

IrisBikkel schreef:
Naoom, leuke tattoo! Origineel om je moeder te laten schrijven.
Persoonlijk moet ik wel gelijk aan de Lion King denken met die tekst haha


Haha ja, iedereen kent Hakuna Matata ook van de lion king :') Maar eerlijk gezegd heb ik zelf niet zo heel veel met de lion king. :o Maar de tattoo in zijn geheel en wat het betekent en dat mijn moeder het geschreven heeft, maakt het voor mij zo bijzonder.

Rust zacht kleine prinsessen Suffie 07-06-2016 Cindy 05-10-2015

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:27


'Change is never easy, you fight to hold on, and you fight to let go'

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:27

_Friemel schreef:
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... 32c7ce.png

Helaas werd ik vannacht ook nog eens ongesteld :') hierdoor heb ik 2 ibu's genomen maar de pijn in m'n voet is nu iets beter te doen :j heb m'n voet hele nacht op een kussen gehad voor de zwelling maar heb nog altijd een stierenpoot :')
edit: foto kleiner gemaakt

heyyyyy ik hoorde inderdaad vorige week van Vince toen hij bij mij was dat ie jou getattoeerd had
leuk dat ik de foto zie!

Giddy up, giddy up on your big white horse
Even if your prince ain't there

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:29

Calimero_ schreef:
Jongens, ik heb een beetje bevestiging nodig.
Dit is mijn tattoo die in juli 2012 is gezet. Dit is toch niet goed?



http://i41.tinypic.com/rixbhg.jpg

http://i40.tinypic.com/28cgaww.jpg

Heb ze even in linkje gezet want ze zijn redelijk groot.


Ehh nee dat hoort niet, ik zou even contact opnemen met je shop en of de ha.Het lijkt wel littekenweefsel.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:35

Hakuna matata betekende toch iets van vergeet je zorgen ofzo?

Oeii, raar calimero! Ik zou ook contact opnemen denk ik.

♥ Rewrite the Stars ♥

Naooom

Berichten: 879
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Oldenzaal

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:38

oh bah calimero dat ziet er niet heel fijn uit..

Yv_ ja hakuna matata betekent geen zorgen wees gelukkig

Rust zacht kleine prinsessen Suffie 07-06-2016 Cindy 05-10-2015

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:39

De shop wil er nog eens overheen met een andere kleur, dat zie ik niet zo zitten.
Dus denk dat ik toch maar eens langs de huisarts ga.

'Change is never easy, you fight to hold on, and you fight to let go'

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:40

Calimero_ schreef:
De shop wil er nog eens overheen met een andere kleur, dat zie ik niet zo zitten.
Dus denk dat ik toch maar eens langs de huisarts ga.

Dat lijkt me heel verstandig. Zo maar er over heen tatoeëren kan het misschien alleen maar verergeren.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DotBot, GrapeshotBot, IASCrawler en 35 bezoekers