[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:26


      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:38


Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:44


      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Biebabeloeba
Berichten: 653
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:42

Oh god..verschrikkelijk :/ alleen hierom al zou ik geen tekst durven laten zetten.

Life is a work of art, you have to paint it colourful!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:48

Gelukkig zijn er ook nog mensen die hun vak wel serieus nemen :+

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:21

Ja ik begrijp niet hoe je als tattoo-artist dan niet even aanhaalt dat daar een spellingsfout staat?
Ik zou het ergens nog "kunnen begrijpen" als het anderstaligen zijn die fouten schrijven, maar je ziet gewoon vaak aan de facebook foto's dat het gaat om engelstalige mensen die de meest bizarre schrijffouten maken.. En dat dan nog in een tattoo. Onbegrijpelijk gewoon! Heel overwogen geplaatst dan denk ik, not.

**There is no secret so close as that between a rider and his horse**
**Riding a horse is the art of keeping a horse between you and the ground**
**No hour of life is wasted that is spent in the saddle**

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:25

Elixir schreef:
Ja ik begrijp niet hoe je als tattoo-artist dan niet even aanhaalt dat daar een spellingsfout staat?

Omdat niet iedereen goed is in spelling. Als je in Amerika aan de gemiddelde Amerikaan vraagt wat het verschil is tussen then en than kunnen meer dan de helft er niet juist op antwoorden. Net als dat veel Belgen en Nederlanders de -dt regels niet goed kunnen toepassen.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:36

:wave: ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik eigenlijk een vraagje..

Voordat jullie een tattoo laten zetten hebben jullie allemaal al een soort tekeningetje om duidelijk te kunnen laten zien wat je wil. Ik kan alleen totaal niet tekenen en ook niet iets vinden wat ik ongeveer wil. Ik wil namelijk graag een bevertje (wel realistisch), misschien bij een klein beekje oid.

Maar; hoe kom je dan aan zo'n plaatje? Toch zelf maar proberen iets te fabriceren of kun je ook gewoon naar een tattooshop toe gaan met je idee en hopen dat ze begrijpen wat je bedoelt?

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:40

Het is altijd handig om een voorbeeld te hebben, die door een goede artist bijgewerkt kan worden. Maar kun je ook niet een de plaatjes los van elkaar vinden? Zijn vast wel plaatjes van bevers of beekjes die je aanspreken. Goede artist kan dit gewoon tot 1 afbeelding knutselen :)

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:51

Het probleem is vooral dat de meeste bevers die getekend zijn in cartoonvorm zijn en behalve de tanden en staart niet lijken op een bever. Sommige andere plaatjes zijn wat realistischer maar die hebben vaak vooral veel weg van een te grote rat :')

Maar bedankt voor je reactie, zal nog eens verder zoeken :)

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:00


9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:00

En aan de artist vragen of hij hem als "symbool" kan maken?

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:36

Doubtless schreef:
Joolien schreef:


Ik dacht dat jij een hele andere had joh! Typisch, want door jouw veeleisende blik op tattoos had ik iets heel anders/veel realistischer verwacht dan deze!


Precies mijn gedachte.. Ik dacht nu komt iets super moois, maar eerlijk gezegd is dit een van de minder mooie pauwen veren die ik heb gezien..
Laatst bijgewerkt door Elise_0o op 18-01-14 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:45

Ik vind de sfeer in dit topic echt een beetje lame af en toe, als de mensen die niet tegen kritiek kunnen nou gewoon een dikkere huid kweken of wegblijven... Dan krijg je niet dit soort rare afzeikposts.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:04

Over smaakt valt niet te twisten :).
Haal niet weg dat het alleen maar goed is om kritisch te zijn op artiesten toch?

♥ Rewrite the Stars ♥

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:10

lieveli schreef:
Ik vind de sfeer in dit topic echt een beetje lame af en toe, als de mensen die niet tegen kritiek kunnen nou gewoon een dikkere huid kweken of wegblijven... Dan krijg je niet dit soort rare afzeikposts.


Afzeikposts?
Sorry, maar ik had gewoon veel meer verwacht van iemand die in elke reactie op iemand zijn tattoo zegt dat de kwaliteit niet goed genoeg is, dat hij niet strak is, dat het beter kan enz.
Dan kun je zulke reacties verwachten als blijkt dat ze zelf ook een tattoo heeft die niet meer dan 'standaard' en 'normaal' is..

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:14

Ik houd wijs mijn mond over de tattoo, maar come on, Jolien heeft altijd het meest commentaar op de tattoos hier, en nu zij dat krijgt is het opeens 'lame'? :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:21

Nee het is niet 'opeens' lame. Ik vind het lame dat mensen niet tegen kritiek kunnen en dat er een afzeiksfeer ontstaat. Als iedereen nou gewoon de kritiek niet persoonlijk zou opvatten, zou het al een stuk schelen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:24

Hoe kun je iets niet persoonlijk opvatten als mensen zeggen dat wat jij met een speciale reden (voor altijd) op je lichaam hebt laten tattooëren niet mooi/goed (genoeg) is?
Een tattoo is heel persoonlijk, dus commentaar op die tattoo ook.

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:25

Elise_0o schreef:
Hoe kun je iets niet persoonlijk opvatten als mensen zeggen dat wat jij met een speciale reden (voor altijd) op je lichaam hebt laten tattooëren niet mooi/goed (genoeg) is?
Een tattoo is heel persoonlijk, dus commentaar op die tattoo ook.


Maar mensen die daar niet tegen kunnen zouden geen foto van hun tattoo op internet moeten zetten denk ik dan...

Gebruikersnaam van YouthReiner naar xShellie

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:26

Er was zo'n spreekwoord over een bal kaatsen toch?

Overigens maakt Joolien vooral opmerkingen over kwaliteit en daar ben ik het gewoon helemaal met haar eens. Ontwerp is een eigen ding maar komop, bibberlijnen, uitlopers en uitschieters en gewoon 'niet strak' is echt iets wat voorkomen kan worden door naar de juiste artiest te gaan. Zou een leuke uitdaging zijn. 1 ontwerp door 5 verschillende artiesten laten maken en dan de verschillen bekijken... Denk dat menigeen versteld zal staan.
En je kunt discussieren over hoe ralistisch de pauwveer van Joolien is (ik persoonlijk vind hem wat dat betreft 'matig'), hij is wel netjes gezet dus aan de kwaliteit ligt het niet, dit is geen gevalletje 'ontwerp' en dus persoonlijk. 't Is alleen wel jammer dat wanneer je voor 'realistisch' gaat je met iets 'matig realistisch' thuis komt, dat heeft dan toch wel weer te maken met voor welke artiest je kiest. Wil je super-realistisch dan moet je iemand kiezen die dat ook écht kan, anders zul je nooit met superrealistisch thuis komen ookal is jouw ontwerp dat wel.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:28

Tsja, I couldn't care less of iemand mijn tattoo mooi vindt of niet. Maargoed niet iedereen vindt het leuk om afgezeken te worden :)

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:34

YouthReiner schreef:
Elise_0o schreef:
Hoe kun je iets niet persoonlijk opvatten als mensen zeggen dat wat jij met een speciale reden (voor altijd) op je lichaam hebt laten tattooëren niet mooi/goed (genoeg) is?
Een tattoo is heel persoonlijk, dus commentaar op die tattoo ook.


Maar mensen die daar niet tegen kunnen zouden geen foto van hun tattoo op internet moeten zetten denk ik dan...


Ja.. Dit is even logisch als meisjes die in korte rokjes lopen nageroepen mogen worden door mannen.. -O-

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:40

Elise_0o schreef:
YouthReiner schreef:

Maar mensen die daar niet tegen kunnen zouden geen foto van hun tattoo op internet moeten zetten denk ik dan...


Ja.. Dit is even logisch als meisjes die in korte rokjes lopen nageroepen mogen worden door mannen.. -O-


Mag dat niet dan? :oo Dan moet ik m'n gedrag even aanpassen..

    Ricky [L]
    † 20.02.2001 - 10.05.2011 ♥
      Me? A stalker?! No, I just observe.... behind a tree.... at night.... in the rain.
      † 23.06.1995 - 19.11.2014 ♥
Leren Passier dressuurzadel te koop!

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:49

Saskiaatje schreef:
Mag dat niet dan? :oo Dan moet ik m'n gedrag even aanpassen..


Jij geniet ervan als je je leuk hebt aangekleed en je langs een stel mannen moet die allemaal suggererende dingen naar je gaan roepen?
Ik persoonlijk voel mij daarbij niet op mijn gemak, in sommige situaties zelfs bedreigt, ligt aan het moment en het soort man, maar zeker niet! aan mijn kleding of uiterlijk.

Zelfde als een wildvreemde ineens aan mij gaat zitten om mijn tattoo's te bekijken.. voel ik mij ook niet op mijn gemak bij..

Maargoed dit is erg offtopic.

Waarom? Nou gewoon.. Omdat het kan!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Dancer, F_inley, saphire, Sweetgirl1 en 85 bezoekers