[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:29

Adam, fiets awesome!
Afbeelding

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:31

Ik vraag me wel af hoe lang zo'n tattoos als hierboven blijven, met al die lichte kleurtjes. Lijkt me dat dat toch véél sneller vervaagt dan zwart.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:33

Vind ze ook super gaaf maar de tattoo artist waar ik vanmiddag was gaf ook aan het niet te weten wat het op lange termijn doet. Het risico bij mijn volgende tattoo vind ik dan te groot.

Rochelle jeej mooi en dat voor een eerste! Ik vind anderhalf uur al veel :=

ID PHOTOS.NL Paardenfotografie.

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:36

Net een schilderijtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:47

ZusJacobs schreef:
Net een schilderijtje!


Idd, schitterend.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:10

Wauw Rochelle mooi zeg! Hoop dat ik morgen ook na 3 uur klaar ben haha. Iemand had het over dadels? Die lust ik niet haha heb een zak twix gehaald :+
En die vogel, echt super mooi zeg dat aquarel! :j

-

Ruby1995

Berichten: 4164
Geregistreerd: 13-05-09

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:16

Ik kom even binnen vallen :-)

Ik las hier en daar dat Bunker tattoo in Breda goed is, zijn ze hier ook vriendelijk enz. ? Ik hoor graag ervaringen!

C'est la vie ♥

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:19

Heel chille lui wat ik heb begrepen

Work until your idols become your rivals

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:45

Ik heb die vraag gesteld aan Adam, naar aanleiding van het artikel wat hier eerder geplaatst is. Gevraagd of hij foto's had van oudere aquarel-tattoo's of in ieder geval geheeld werk. Hij gaf aan dat de tattoo-foto's die 'in progress' zijn geheeld zijn voor hij verder gaat dus daar kun je in ieder geval zien hoe de geheelde tattoo's er uit zien. Echt 'oude' aquareltattoo's kan ik niet vinden maar ja, die zullen zeker vervagen. Maar dat doen zwarte net zo goed. 't Enige verschil is dat als zwart vervaagt er nog 'grijs' over blijft, als kleur vervaagt zie je minder kleur en bij een aquarel zul je dus op den duur minder tattoo zien. Maar ik vind die verouderde vergrijsde en vaak uitgelopen zwarte tattoo's ook niet mooi. Ik heb erg vaak het idee dat zwarte lijnen uit gaan lopen en de boel uiteindelijk een zwarte vlek wordt. Dan heb ik liever een gekleurde vlek...
Al met al zul je denk ik elke tattoo wel een keer bij moeten laten werken als je ze echt mooi wilt houden. Ik zie daar ook niet zo'n probleem in eigenlijk... Ga'k over 10 jaar toch terug voor een touch up...
Oh ja, Adam gaf wel aan dat heel veel af hangt van hoe je voor je tattoo zorgt. Veel in de zon en nooit smeren is wel recept voor vervaging en als je er goed voor zorgt en zuinig op bent blijft'ie langer mooi. Lijkt me vrij logisch en eerlijk gezegd zou ik met zo'n kunstwerk van Adam ook wel zuinig zijn en mega insmeren als ik er al mee in de zon zou komen.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Mondy

Berichten: 11820
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:57

Wauw rochelle wat een gave !!!!!

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:57

Deze is in 1982 gezet. Ik vind het blauw mooier gebleven dan het 'zwart'...
Afbeelding

30 jaar oud:
Afbeelding

rond 1980 (maar let op bovenaan hoe rood verbrand deze arm is vergeleken met de rest van het lichaam, deze persoon is niet zuinig op z'n tattoo's)
Afbeelding

en deze op het been
Afbeelding

Dit kan dus ook... in '84 gezet (en waarschijnlijk heel wat minder zon gezien)
Afbeelding

al met al geldt voor kleur denk ik net als voor zwart dat het uit maakt wie het zet, hóe het gezet wordt, wat voor huid je hebt en hoe je je tattoo behandelt. Kleur kan net zo goed mooi blijven, zwart kan net zo goed vaag en lelijk worden. Beiden kunnen bijgewerkt.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:42

Gaat erom dat kleur zónder outline uit kan lopen. Met outline is daar veel mindee sprake van. Ze doet dit immers al jaaaaaaren.

Work until your idols become your rivals

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:33

_Dressage schreef:
Gaat erom dat kleur zónder outline uit kan lopen. Met outline is daar veel mindee sprake van. Ze doet dit immers al jaaaaaaren.

Wie bedoel je met ze?

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:13

Zo even broodje ei naar binnenwerken dan om 10 uur naar de kruidvat bepanthen halen en om 11 uur prikken. :D

-

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:25

Succes Nathalie!

Aquareltattoo's vind ik echt heel mooi en knap gedaan maar persoonlijk vind ik het mooier als schilderij dan als tattoo. :)

Francis, die eerste is een mooie kleur blauw zeg!

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:26

Succes Nathalie!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:30

Mijn artiest geeft aan het liever niet te zetten (aquarel) ivm te weinig kennis nog over hoe goed het blijft op lange termijn. Hij is nog niet zo lang bezig zelf als artiest (jaar of 5-7) en wil eerst afwachten wat het geeft na een jaar of 10 denk ik.

Ik vind het wel prachtig <3 . Maar als ik ooit m'n grote plannen wil waarmaken op m'n rug ga ik toch voor minder kleur denk ik, ik vrees dat ik uitgekeken raak op een hele rug vol uitgesproken aquarel.

Succes vandaag :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:33

Ik vind het link van aquarel dat het ook een blauwe plek kan lijken. Dat idee heb ik trouwens bij Adam niet maar ik zag er van de week hier weer een langskomen waarbij ik dat wel had.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:37

Mijn tattoo wordt ook absoluut aquarel. Twijfelde tussen portret en aquarel maar om de vrolijkheid van mn paard en kat wordt het aquarel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:06

Ik zou ook zeker niet teveel blauw/donker willen in een aquarel.. niet dat het een grote blauwe plek wordt na een aantal jaar inderdaad.

Joolien, doel jij op die tattoo met de franse lelie (of daar leek het iig op als ik het goed herinner)? Met dat beetje blauw/paars erachter, weet niet meer wie 'm postte? Dat zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar ik ben sowieso van vrolijke kleurtjes :+

Voorlopig heb ik nog wel wat jaren nodig om te sparen. Dus zeg dat ik op zijn vroegst over 5 jaar genoeg heb liggen. Google ik dan even rond hoe het met de huidige aquarellers gaat. En wie weet ben ik er dan uiteindelijk uit hoe ik het wil hebben. Waarom is een rug zo groot om op te vullen? -O-

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:22

Ik postte die :) sowieso worden de kleuren nog lichter nadat de tattoo genezen is. En juist de extreem felle kleuren daar blijft dus niets van over.

Ben sowieso heel benieuwd hoe alles blijft zitten, want de inkt van 20 of 30 jaar terug kan je niet meer vergelijken met die van nu. En verder gebruikt iedereen met kleur ook nog andere technieken dus zal het ook wel weer per techniek verschillend zijn.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:25

Ik vind alle hierboven gepostte foto's allemaal nog reuze meevallen! :) Ziet er best ok uit vind ik. Waarschijnlijk weer prima na een opknapbeurtje.

Mijn watercolour/aquarel ontwerp is binnen 2 weken af waarschijnlijk *\%/* (Door Precious Ink)

Horse in Mind - het kennisplatform over paardenwelzijn
Blogs, podcast & een uniek membership

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:31

Gaaf Rochelle! Sta er wel van de kijkendat je maar 3 uurtjes hebt gezeten. Voor dat dingetje die ik wil moet ik 2,5-3 uur zitten en die is veeel kleiner. Wel meer details. Vind het een mooie plek die je hebt!

Die felle kleurtjes zoals hierboven vind ik echt helemaal niks..
Wel knap gedaan, dat absoluut. Maar niks voor mijn lijf :D

♥ Rewrite the Stars ♥

deflin

Berichten: 2252
Geregistreerd: 17-05-07
Woonplaats: dicht bij mijn paardjes

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:57

Oké, ik heb ook eindelijk weer iets in mijn hoofd. Nu moet het nog uitgewerkt worden.
Wil graag beide sterrenbeelden ram en Schorpioen laten zetten, alleen dan wil ik dat het een mooie combi hiervan wordt. :) en weet de definitieve plek nog niet. Of schouder, midden op bovenrug of sleutelbeen.

Iemand nog leuke ideeën hierover?

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:29

Joolien schreef:
_Dressage schreef:
Gaat erom dat kleur zónder outline uit kan lopen. Met outline is daar veel mindee sprake van. Ze doet dit immers al jaaaaaaren.

Wie bedoel je met ze?


Nou eh alle artiesten die olschool doen.
Colour realism is nog niet zo oud. Kleur met outline wel

Work until your idols become your rivals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, CarpeDiem_, Sanniejtjuh, xAlice, xEliesx en 120 bezoekers