Haarextensions deel 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:13

Beauty by Roos is het geld 100% waard. Wat wil je precies? Ik heb bijvoorbeeld al met 75 extensions een volledige verlenging terwijl mijn haar niet zo dun is!

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:26

Simbaa schreef:
Beauty by Roos is het geld 100% waard. Wat wil je precies? Ik heb bijvoorbeeld al met 75 extensions een volledige verlenging terwijl mijn haar niet zo dun is!

Ik wil graag een haarverlenging. Mijn haar is over mijn schouders en heb dun haar. Ik wil graag 50+ cm.
Als ik een abbonnement neem en na 3 maanden wil stoppen, dan kan dat dus niet?

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:17

Nee, als je een twaalfmaanden-abonnement hebt kan je niet na drie maanden stoppen. Er is wel een driemaanden-abonnement, daar kan je uiteraard wel na drie maanden mee stoppen.

50+ cm is wel lang voor 75 extensions, maar ik heb ze ook zo lang. Ze worden wel iets bijgesneden zodat de overgang mooi is :)

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 17:34


Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:16

Simbaa schreef:
Nee, als je een twaalfmaanden-abonnement hebt kan je niet na drie maanden stoppen. Er is wel een driemaanden-abonnement, daar kan je uiteraard wel na drie maanden mee stoppen.

50+ cm is wel lang voor 75 extensions, maar ik heb ze ook zo lang. Ze worden wel iets bijgesneden zodat de overgang mooi is :)

Oja dat is waar natuurlijk. Oke dus ik kan beter dan wat meer extensions nemen?

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:21

Neroo schreef:
Ik heb zelf matten van indian gold. Heb er momenteel 3 matten inzitten.
Ben zelf niet te spreken over balmain, werd heel snel droog.
Zitten vast met micro ringetjes.
Ben 200 euro kwijt voor de matten en om de 2 maanden 30 euro voor het opnieuw inzetten .

Voor
http://i183.photobucket.com/albums/x165 ... 9352_n.jpg

Na
http://i183.photobucket.com/albums/x165 ... 7291_n.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x165 ... 1788_n.jpg
De matten gaan met gemak een jaar mee.


Super mooi! Zie je de microringen niet zitten? Ik zag laatst namelijk een filmpje ervan en toen vielen de vierkanten stukjes best wel op. Is dit ook de meest veilige manier voor je haar?

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:30

of kijk eens bij jenniferhoeve

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:33

Nee bij mij zie je ze niet zitten. Moet natuurlijk wel even opletten hoe ik mijn staart vast doe :)

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:45

Neroo schreef:
Nee bij mij zie je ze niet zitten. Moet natuurlijk wel even opletten hoe ik mijn staart vast doe :)

Waar heb je ze gezet?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:53

Hoihoi :wave: Ik kom even binnen vallen.
Ik draag inmiddels bijna 2 jaar clip ins, wil heeel graag microrings/tape oid alleen had er nooit het geld voor. Nu is mijn budget aan het verbreden (nog steeds niet erg breed :o) en vraag ik me af of het toch mogelijk is om iets anders dan de clip ins voortaan te nemen.
Mijn budget is max. 150 euro per maand, tot nu toe heb ik alleen maar behandelingen gezien van minimaal 300 euro. Dus als jullie mij kunnen adviseren, heel graag. :)

Stel dat ik gewoon bij de clip ins moet blijven dan wil ik eigenlijk weer ombrés gaan halen. :~ Ik had de vorige keer Chocolate Delight van Luxury for Princess alleen kleur was toch een beetje anders dan op de foto's en daar baalde ik op zich wel van.
Nu wil ik misschien de Honey Clouds gaan kopen alleen ben bang dat die te licht voor mij zijn en het er niet mooi uit gaat zien.

Anyways, als iemand tips heeft let me know! :) Ik volg vanaf nu ook mee, leuk topic! :D

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 23:40

Die van luxury kun je verven, heb ik met de mijne ook gedaan. Ik draag ze alleen nooit want na 20 min krijg ik hoofdpijn ervan.
En ben nu een stuk blonder dus zou ze dan nog weer moeten bijkleuren.

Hier waren ze nog niet geverfd of geknipt.
Afbeelding

Hier wel.
Afbeelding

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 09:24

Ik zag trouwens dat Luxy hair nu ook vanaf Nederland verzend, voor de liefhebbers :)

Drogon

Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:24

Ik had een vraagje, ik zit nou al een tijdje na te denken over extensions. Niet om mijn haar dikker te laten lijken maar echt puur om een langere lengte te krijgen. Nou is het probleem dat ik van mezelf krullend haar heb dat ik elke dag stijl. Zijn extensions dan wel een optie? Moet ik dan krullende extensions nemen en die ook gaan stijlen? Of steile extensions nemen en dan nooit meer mijn haar krullend kunnen dragen?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:28

Ik denk dat het lastiger is om krullende extensions stijl te krijgen dan andersom. Ik heb van mezelf slag / krullend haar en neem altijd de stijle extensions. Die krijgen van lieverlee ook een slag en als je er goede producten in stopt en de krultang hoog genoeg zet blijven er best lang krullen in.



Drogon schreef:
Ik had een vraagje, ik zit nou al een tijdje na te denken over extensions. Niet om mijn haar dikker te laten lijken maar echt puur om een langere lengte te krijgen. Nou is het probleem dat ik van mezelf krullend haar heb dat ik elke dag stijl. Zijn extensions dan wel een optie? Moet ik dan krullende extensions nemen en die ook gaan stijlen? Of steile extensions nemen en dan nooit meer mijn haar krullend kunnen dragen?

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:30

Het ligt er denk ik erg aan wat je onder krullen verstaat. Heb je echte krullen? Of meer een slag?

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 05:48

Drogon schreef:
Ik had een vraagje, ik zit nou al een tijdje na te denken over extensions. Niet om mijn haar dikker te laten lijken maar echt puur om een langere lengte te krijgen. Nou is het probleem dat ik van mezelf krullend haar heb dat ik elke dag stijl. Zijn extensions dan wel een optie? Moet ik dan krullende extensions nemen en die ook gaan stijlen? Of steile extensions nemen en dan nooit meer mijn haar krullend kunnen dragen?


Ik zou altijd voor extensions met dezelfde textuur gaan als je eigen haar, zeker als je vaste neemt. Kijk eens bij Indian Gold, die hebben veel verschillende texturen.

Drogon

Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:52

Ik heb echte krullen. Vrij pluizig ook. Het is niet gewoon "slag" te noemen. Extentions stijlen kan dus ook gewoon? En dan regelmatig?

Dankjulliewel voor jullie antwoorden trouwens! Kan ik veel mee :)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:44

Ja als jij extensions van human hair pakt dan kun je stijlen, krullen, verven, alles. Synthetisch haar niet. :)


Drogon schreef:
Ik heb echte krullen. Vrij pluizig ook. Het is niet gewoon "slag" te noemen. Extentions stijlen kan dus ook gewoon? En dan regelmatig?

Dankjulliewel voor jullie antwoorden trouwens! Kan ik veel mee :)

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:52

Drogon schreef:
Ik heb echte krullen. Vrij pluizig ook. Het is niet gewoon "slag" te noemen. Extentions stijlen kan dus ook gewoon? En dan regelmatig?

Dankjulliewel voor jullie antwoorden trouwens! Kan ik veel mee :)


Als je echt krullen hebt zou ik inderdaad voor extensions met dezelde textuur gaan. Een beetje slag zou nog wel kunnen met stijle extensions, omdat extensions vaak van zichzelf niet helemaal stijl zijn en toch nog met een stijltang aangepakt moeten worden na het wassen.

Indian Gold heeft inderdaad goede krul-extensions die je ook gewoon kan stijlen. Ik stijl mijn extensions ook bijna dagelijks. Het voordeel is dat je na 3/4 maanden toch moet wisselen, dus dan kan je ze prima kapot stijlen ;)

Drogon

Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:17

Dankjulliewel voor de tips! Ik ga me er even in verdiepen!

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 12:39

Ik kom er maar niet uit welk merk ik nou precies wil. :P
Ik heb dun stijl haar en wil een haarverlenging. Welk merk raden jullie aan? Indian Gold is meer geschikt voor mensen met dik haar heb ik gelezen. So Cap is niet hele goede kwaliteit en Greath Lengts is toch wel heel duur ..

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 20:23

Ik ben heel tevreden over Hairloxx. Kwaliteit gelijk aan Indian Gold, maar past veel beter bij fijn haar.
SoCap zou ik zelf niet doen, te veel onderhoud.
Greath Lengts is fantastisch, maar veel te duur inderdaad. Daarnaast zou de kwaliteit ook wat achteruit zijn gegaan doordat het bedrijf is opgesplitst. Dus dan is het helemaal zonde!

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 14:55

Mies schreef:
Ik kom er maar niet uit welk merk ik nou precies wil. :P
Ik heb dun stijl haar en wil een haarverlenging. Welk merk raden jullie aan? Indian Gold is meer geschikt voor mensen met dik haar heb ik gelezen. So Cap is niet hele goede kwaliteit en Greath Lengts is toch wel heel duur ..


Zie paar berichtjes van mij hierboven.

Ik heb zelf dun fijn haar en indian gold sluit er perfect op aan bij mij

fetisje

Berichten: 354
Geregistreerd: 08-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 15:01

Ik heb net voor de tweede maal extensions. *\o/*
Het maakt immens veel verschil voor mijn zelfvertrouwen :j

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 22:56

Simbaa schreef:
Ik ben heel tevreden over Hairloxx. Kwaliteit gelijk aan Indian Gold, maar past veel beter bij fijn haar.
SoCap zou ik zelf niet doen, te veel onderhoud.
Greath Lengts is fantastisch, maar veel te duur inderdaad. Daarnaast zou de kwaliteit ook wat achteruit zijn gegaan doordat het bedrijf is opgesplitst. Dus dan is het helemaal zonde!

Dankjewel! Nu toch maar voor Hairloxx gekozen bij Beauty By Roos! Ben heeel erg benieuwd.