Moderators: Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli
Pradaatje schreef:He vervelend
Maar er zit toch vast wel iets op jou school om de ondersteuning te geven die jij nodig hebt!
eva1969 schreef:Heb je medicatie? En zo ja, welke?
TinekeHorses schreef:Pradaatje schreef:He vervelend
Maar er zit toch vast wel iets op jou school om de ondersteuning te geven die jij nodig hebt!
Ja, dat dacht ik ook maar ze hebben er niet echt begeleiding voor.
Ik heb een paar maanden op huiswerk begeleiding gezeten maar dat was helemaal een ramp!
Je ging niet je huiswerk maken maar je leerde daar hoe je bijvoorbeeld een lap tekst moet leren, en dat weet ik nou wel.
Dus daar ben ik vanaf gegaan. Op school doen ze er verder niets aan...
TinekeHorses schreef:Ik zit wel bij zo'n jeugdzorg bureau waar ze dan praten enzo hoe het gaat.
Dan krijg is steeds een opdracht mee. Bijvoorbeeld optijd opstaan en 's avonds alvast je tas inpakken en je kleren klaar leggen.
Dat kan ik nou onderhand.Maar je kreeg allerlei opdrachten mee en ik heb het al druk.
Maar ik ga het iniedegeval proberen een lijstje te maken voor de planning.
Bedankt voor de tips. Verdere tips zijn natuurlijk welkom!
Gebruikers op dit forum: _Danoontje_, Alwiene, ComscoreBot, DinkyOmie, Eileen_, herous, Maartje__, Maartje_M, Milando, NadjaNadja, nelske164, Petra_O, RSLevi, Selina, stella92, Supervixen, Tortilla, UhNee, veerledec, xAlice, Zoolgangster en 61 bezoekers